מפרסם ב-zap מאז 2009

‎פירסט פרייס‎ ‏(FirstPrice)

מוצרי חשמל (יהוד)

4.27 / 5 ממוצע מבוסס על 49 חוות דעת מ-12 החודשים האחרונים
בעלים: firstprice
נמצאו 315 חוות דעת גולשים על פירסט פרייס
ישי
ישי
07.06.2026
מוצר שנרכש: מדיח כלים דלונגי 45 ס''מ

נרכש מדיח כלים דלונגי. התקשרו כעבור יומיים ולא עניתי. התקשרו למחרת שוב. מי שדיבר איתי טען שהוא בעל הבית ושהמדיח שהזמנתי נפל מהמשאית ויש להם רק מדיח אחר ב 250 ש"ח תוספת. כמובן שלא הציע לשלוח לי תמונה של האירוע. לא קיבלתי מהם מעולם מייל עם אישור ההזמנה. כמובן שטרם קיבלתי כל התייחסות לנושא הזיכוי. יכול להיות שבאמת נפל להם מדיח מהמשאית אבל אני לא מאמין לזה.

חוות הדעת עזרה לכם?
NasK
NasK
06.06.2026
מוצר שנרכש: מזגן Tadiran

כשקניתי את המוצר, חוץ ממספר הזמנה באתר עצמו, לא קיבלתי חשבונית או אישור קנייה במייל או בהודעה לטלפון. אחרי חמישה ימי עסקים שלא קיבלתי את המשלוח (זמן האספקה המוצהר שלהם לערים גדולות), התקשרתי לברר מתי אקבל את המוצר. הנציג ענה לי "ההזמנה בוטלה". כששאלתי אותו איך יכול להיות שההזמנה מבוטלת כבר חמישה ימים בלי שאף אחד יצר איתי קשר לגבי זה לא בטלפון לא במייל ולא בהודעה, הוא ממש התחיל לצעוק עלי שהוא לא קשור ומישהו אחר טיפל בהזמנה וזה מה יש וכו'. אחר כך הוא אומר לי שזה בגלל שאין לו במלאי. בסוף השיחה הוא אומר לי שיש לו את המוצר אבל אני אקבל אותו רק ביום שני(השיחה הייתה בחמישי). אמרתי לו אחרי יחס כזה עדיף שההזמנה תישאר מבוטלת. אני מקווה שלא אצטרך לרוץ אחרי הכסף שלי. לצערי רק אחרי המקרה הזה קראתי ביקורות על החנות פה ובגוגל, ואני רואה שאני ממש לא היחיד שחווה משהו דומה איתם.

חוות הדעת עזרה לכם?
odedsim
odedsim
18.03.2026
מוצר שנרכש: טלויזיה LG

הזמנתי טלוויזיה LG, באתר אחר היה מעט זול יותר אבל ב-FIRSTPRICE הביקורות היו טיפה יותר טובות. לא קיבלתי מייל, לא SMS ושום הודעה אחרת על הרכישה. חיכתי יומיים ואז התקשרתי לחנות - הנציג (יונתן) אמר שיש להם עומס ויחזרו אלי) לא חזרו התקקשתי שוב למחרת, הפעם יונתן אמר שכנראה לא רשם את הטלפון שלי נכון - הוא רשם ושוב הבטיח שיחזרו. לא חזרו. התקשרתי בפעם השלישית למחרת, הפעם יונתן סיפר לי שמי שמטפל בהזמנות בדיוק יצא לטיפול רפואי - ושוב הבטיח שיחזרו אלי ב-100%... לא חזרו. גם מייל ששלחתי בבקה לביטול העסקה - לא זכה להתיחסות. אז יכול להיות שהיו כאלו שהחוויה שלהם היתה שונה - אני לא חוזר שוב לחנות הזו.

חוות הדעת עזרה לכם?
m.z.cohen21
m.z.cohen21
30.12.2025
מוצר שנרכש: מקרר שארפ 4 דלתות

איש המכירות מאוד נחמד ויודע להשתמש במילים מאוד יפות כדי שתקנו אצלו, אבל במבחן התוצאה, הוא הטעה אותי, ושרות המישלוחים שלהם גרוע ביותר. חיפשתי לקנות מקרר שארפ. ופניתי אל דניאל, נציג המכירות של החנות בטלפון. הסברתי לו איזה גודל מקרר יש לי היום, ושאני מבקש מקרר שיהיה באותו הגודל או יותר גדול. דניאל הסביר שהתקנות השתנו, והיום גודל המקרר שמופרסם הוא נטו, ולא כמו שרשום על המקרר שיש לי היום בבית - בברוטו. שאלתי אותו לגבי מקרר מסויים שראיתי באתר, שהיה בגודל שרציתי, אבל הוא המליץ לי על מקרר אחר שהיה יותר יקר, ושלטענתו גם יותר גדול. הוא שוב הסביר על התקנות החדשות לגבי גודל המקרר, אבל בצורה לא ברורה. נתתי בו אמון שהמקרר היותר יקר שהוא מציע לי, הוא יותר גדול מהמקרר שאני ביקשתי מהתחלה. הופתעתי מאוד כשהמקרר הגיע לבית, ועמד ליד המקרר הישן, וראיתי את הפרשי הגודל המשמעותיים בין המקרר הישן והגדול, למקרר החדש והקטן. פניתי אליו לקבל תשובה בנושא, אבל הוא לא חזר אלי. המקרר החדש לא נוח לנו, ולא משרת את הצרכים שלנו. השימוש במקרר מסורבל, ואנחנו נדרשים לעשות התאמות רבות כדי שהדברים יכנסו פנימה, כי לנו הוא לא מספיק גדול. אני מצפה ממי שאני פונה אליו, שיתן לי את מלוא המידע, בצורה אמינה וברורה. שיגיד לי את האמת המלאה על המקרר החדש שאני קונה, בעיקר לאחר שאני מעביר לו את המידע על המקרר הישן שיש לי. בנוסף, חברת המשלוחים שאיתה החנות עובדת - גרועה באופן שאין אפשרות לתאם זמני קבלת המשלוח לבית, אלא הם מודיעים לך מתי המקרר מגיע. את ההודעה הזו הם שולחים בערב שלפני קבלת המשלוח, ובלי שיש אפשרות לשנות את שעת הגעת המשלוח. נגרם לי נזק של מאות שקלים בגלל ההתנהלות הזו. דבר זה מנוגד לחוק, שקובע שעליהם לתת לי טווח של שלוש שעות, ואפילו נציגת השרות של חברת המשלוחים הודתה שהם עוברים על החוק בפעילות הזו. פניתי לרשות להגנת הצרכן שיבדקו את ההתנהלות של חברת המשלוחים.

חוות הדעת עזרה לכם?
Uri
Uri
26.10.2025
מוצר שנרכש: סאוטר sdw1045

לא ממליץ, שירות לקוחות אינו קיים. לא עונים במייל או בטלפון. לא שלחו חשבונית בניגוד לחוק. לא פינו את המדיח הישן בניגוד לחוק.

חוות הדעת עזרה לכם?
vexlerta
vexlerta
22.08.2025
מוצר שנרכש: מכונת כביסה בקו 7 קג

קניתי מכונת כביסה, לא קבלתי מייל אישור וקבלה או תקשורת כלשהי. אחרי יומיים התקשרתי, עונה מענה קולי שהשירות סגור כעת ושעות הפעילות הן 9-14 למרות שאני מתקשרת בשעות הפעילות!

חוות הדעת עזרה לכם?
גולש
גולש
12.08.2025
מלל חוות הדעת הוסר לבקשת הגולש
חוות הדעת עזרה לכם?
bimkomo
bimkomo
11.08.2025
מוצר שנרכש: מקרר אלקטרולוקס EQE5600BB

בעקבות הצעת שדרוג המוצר, אחרי רכישה שבצעתי באתר ב-2.5.25, יצא שחייבו אותי תשלום כפול כי הנציג חשב שהתשלום הראשון לא עבר. אני פניתי אליהם לעדכן אותם והם אמרו שהם רואים רק תשלום אחד ואני צריכה לפנות לחברת כרטיס האשראי שלי. פניתי לחברת כרטיס האשראי והם ביטלו את שני מסלולי החיוב (למרות שביקשתי שיבוטל רק מסלול אחד). ב-9.5.25 פניתי שוב לפירסט פרייס, להסדיר מחדש את התשלום. לאחר כחודש וחצי, הופתעתי לגלות שיש שוב כפל חיובים. רק שהפעם, במקום ששני התשלומים יהיו באותו תאריך, על אותו שם חברה ובאותו קצב של הורדות התשלומים (תשלום 1/12), עכשיו יש בין קצב ההורדות של התשלומים הפרש של חודש (כאילו הנוסף הוקם חודש אחרי הראשון), כל אחד על שם חברה שונה ואחד ב-2.5 בעוד האחר ב-9.5. פניתי שוב ושוב לפירסט פרייס בנושא ולבסוף, הבעלים אמר שאי אפשר להפסיק את כפל התשלומים אבל הם יעבירו לי בהורדה הבאה של כרטיס האשראי את מלוא הסכום עבור המקרר. ב-10.7 לא קיבלתי והבעלים טען שפניתי רק לפני כמה ימים וזה לוקח 10 ימי עסקים. לבקשתי, הוא רשם לי בהודעה שהסכום יעבור עד ה-10.8. גם ב-10.8 לא קיבלתי. אני לא רוצה להאריך כאן אבל החוויה שלי היתה ממש לא טובה - גם לקח זמן עד שיצרו איתי קשר להבאת המקרר, גם לא חזרו אלי ואני זאת שפנתה שוב ושוב וגם צורת הדיבור של הבעלים היתה ממש לא נעימה. נתנו לי תחושה כאילו אני מעיקה ועוד טרח להתקשר אלי שוב כמה דקות אחרי שסיימנו את השיחה כדי לומר שהסיפור הזה גם באשמתי כי אני הכחשתי את העסקאות מול חברת האשראי... ההתעסקות בכל הבדיקות מול פירסט פרייס וחברת האשראי, עם שיחות טלפון והתכתבויות, לקחה כל כך הרבה זמן וכוחות. שלא לדבר על סכום נכבד שתופס מסגרת בכרטיס וסכום נוסף שיורד כל חודש ב-12 תשלומים... אציין כי למרות שביקשתי שוב ושוב, לא קיבלתי עד היום את החשבונית על הקניה של המקרר. נכון לכתיבת שורות אלה, עדיין לא קיבלתי את הכסף חזרה. ממש ניסיתי בכל דרך אפשרית לפנות ולפתור ונמנעתי עד עכשיו מכתיבת חוות דעת שלילית. חבל. ממש חבל. מקלקל את החוויה של קניית מקרר חדש שדווקא עובד מצויין.

חוות הדעת עזרה לכם?
Ben
Ben
09.07.2025
מוצר שנרכש: מקרר מקפיא עליון MIDEA HD273FN 6339

חוויה מאוד לא טובה. תהליך מכירה נכלולי וכשלים מהתחלה ועד הסוף - את המוצר שהזמנתי אין להם ואז שכנעו אותי לקחת מוצר אחר. הטריק הכי ידוע בספר. הסכמתי רק כי הם מבטיחים אספקה תוך 5 ימים כשאחרים מבטיחים אספקה תוך 7 ימים. בסופו של דבר המוצר גם לא הגיע ותיאמו איתי התקנה הרבה אחרי המועד. בסוף ביקשתי לבטל את העסקה לאור מצגי השווא. אחרי שיחה מאוד לא נעימה עם הבעלים שאיים עלי בעדינות לא לבטל את העסקה - הסכמתי לא לבטל , ולצערי ההמשך היה הזוי. המובילים לא העלו את המקרר בגלל בעיות חניה, בסופו של דבר הדייר שלי סחב את המקרר יחד עם אחד המובילים. הם סירבו לקחת את המקרר הישן שנשאר תקוע בחדר מדרגות. פניות לחנות לא נענו. נאלצתי להגיש תלונה נגדם גם במשרד להגנת הסביבה. בסוף הורדנו כמה דיירים ביחד את המקרר.

חוות הדעת עזרה לכם?
סטיב
סטיב
06.05.2025
מוצר שנרכש: מייבש LAVAMAT

מכרו לי מייבש בייצור טורקי והציגו אותו כייצור גרמני. יום לאחר מכן ביטלתי את העסקה, ומזה כבר כמה חודשים אני בהתקשרויות איתם שיזכו וכל פעם נותנים תירוץ אחר.

חוות הדעת עזרה לכם?
איליה
איליה
25.04.2025
מוצר שנרכש: טלוויזיה Hisense 75E7KQ

התקשרתי לוודא שיש את הטלווזיה אמרו לי שיש כשהזמנתי פתאום אמרו שאין להם ושהם צריכים להזמין ולכן זה יקח עד שבועיים, כפול מהזמן המובטח. התקשרתי אחרי שבועיים לשאול למה היא לא הגיעה עדיין ואמרו שהם לא הזמינו אותה בכלל. בנוסף, כל הזמן ניסו לדחוף לנו טלוויזיות אחרות שוב ושוב

חוות הדעת עזרה לכם?
guraridavid6
guraridavid6
16.03.2025
מוצר שנרכש: שואב אבק שארק IZ403

רכשתי שואב אבק. לצערי לאחר שעברו 4 ימים, יצרתי קשר בעצמי לחנות מאחר ולא נשלחה שום הודעה. להפתעתי טען נתנאל שהשואב אבק אבד בחברת השליחויות והוא "נאלץ" לבטל את ההזמנה . בושה

חוות הדעת עזרה לכם?
בנימין
בנימין
21.02.2025
מוצר שנרכש: Samsung du8000

הזמנתי טלוויזיה בעקבות המלצות טובות בזאפ אבל אליהו מהחנות שלח לי דגם אחר.כשהתקשרתי להתלונן הוא ענה לי בזלזול שאין דגם אחר וזה מה שהזמנתי.הוא אמר שישלח לי מתקן תלייה בחינם אבל הוא לא שלח.בקיצור דיסהמלצה חמורה על החנות הזאת

חוות הדעת עזרה לכם?
Tomer
Tomer
19.01.2025
מוצר שנרכש: תנור FJBI65L

אכזבה מוחלטת מהשירות. הזמנתי מוצר באתר ושילמתי באמצעות כרטיס אשראי. מיד לאחר ההזמנה הוצג דף המאשר כי “ההזמנה התקבלה בהצלחה”. עם זאת, עד היום לא קיבלתי קבלה, עדכון, או כל צורה אחרת של תקשורת מהעסק. פניתי לוואטסאפ ללא מענה (גם לאחר 5 ימי עסקים). פנייה במייל לא נענתה כלל. רק לאחר שיצרתי קשר טלפוני בעצמי, נאמר לי שהמוצר אינו קיים במלאי ולא יהיה זמין כלל, בטענה שמדובר ב”דגם ישן”. למכור מוצר שאינו במלאי ולגרום ללקוח להאמין שההזמנה בוצעה בהצלחה זו הטעיה ברורה של הצרכן, שעשויה להיחשב כהפרה של חוק הגנת הצרכן ואף להוביל לעיצומים כספיים.

חוות הדעת עזרה לכם?
גולש
גולש
23.09.2024
מלל חוות הדעת הוסר לבקשת הגולש
חוות הדעת עזרה לכם?
eva
eva
07.08.2024
מוצר שנרכש: טלוויזיה

מוצר שהזמנתי לא סופק בזמן. כשבדקתי אפשרות לביטול עיסקה אחד הנציגים בשם אלי דיבר איתי באופן חצוף ואיים לחייב אותי בדמי ביטול, למרות שעבר רק שבוע מאז העיסקה והמוצר לא הגיע. בהמשך הבטיח לשלוח פרטים לגבי העיסקה, מספר משלוח..., לא שלח כלום. כל הפניות שלי בווטסאפ לא נענו. באחד הפעמים הצלחתי לדבר עם נטנאל. בחור נחמד ביותר. עונה לשאלות ומנסה לעזור. ברגע שזה נודע לאלי, לקח ממנו את הטלפון, כעס עלי, טען שרק הוא מטפל בשרות לקוחות ובסיום, אותו אלי אמר לי שאני לא אתקשר אליהם יותר. בקשתי לקבל חשבונית רכישה, שלחו לי בפורמט כזה שאיאפשר לפתוח אותו. כך שאסמכתא היחידה שיש לי, זה חיוב באשראי. אין לי חשבונית!!!! לא ממליצה על חנות הזו.

חוות הדעת עזרה לכם?
רופאי שיניים
רופאי שיניים
26.06.2024
מוצר שנרכש: טורנדו מסטר אינורטר 12 x eu

הזמנתי מזגן ביום א.התקשרתי לחנות לוודא את ההזמנה. ביום שלישי מתקשר משה להגיד לי שאין במלאי.והציע לשדרג למזגן אחר שלא מתאים לי ..לא בגודל..לא במחיר.נכון להיום המזגן שהזמנתי מופיע באתר שלהם..אני מבינה מהחוות דעת שיש פה שהסיפור חוזר על עצמו. זה לא חוקי לפרסם מוצר שאין המלאי. דרג אגב... התקשרתי לעוד חנוית בזאפ..עם אותו תרגיל. מפרסמים..אין במלאי..רוצים לשדרג..יותר כסף. לטיפולכם..אתר זאפ. בזבסתי זמן יקר בהמתנה למוצר שמאוד הייתי צריכה

חוות הדעת עזרה לכם?
benny
benny
11.01.2024
מוצר שנרכש: מייבש מידאה 7 ק"ג

הזמנתי לפני חמישה ימים מייבש כביסה באתר. ההזמנה הוצגה בדף בהצלחה. לאחר שחמישה ימים לא התקשרו או שלחו אימייל יצרתי איתם קשר ואז נוגע לי שההזמנה נמצאת המצב של "נכשל" ואין להם את המןצר במלאי. סתם חיכיתי שבוע. לא חייבו אותי.

חוות הדעת עזרה לכם?
עודד
עודד
01.01.2024
מוצר שנרכש: שואב אבק רובוטי שיומי, שואב דייסון, טלוויזיה סמסונג 65'

חוויית קניה גרועה ביותר! רכשתי 3 מוצרים. באתר כתוב שזמן האספקה הוא עד 5 ימים וכך גם הבטיחו לי בטלפון. לאחר כמה ימים של עיכוב באספקה והרבה טלפונים לחנות, קיבלתי מהם את המספר של חברת השליחויות. בחברת השליחויות טענו שהמוצרים עדיין לא הגיעו אליהם. היתה לי הרגשה שלא טיפלו בהזמנה שלי במשך שבוע וחצי ולא שלחו את המוצרים. לאחר יומיים (כעבור שבועיים מההזמנה) הגיעו שני מוצרים. המוצר השלישי הגיע כעבור חודש מההזמנה!! את החשבונית קיבלתי כעבור חודש נוסף של טלפונים לחנות.

חוות הדעת עזרה לכם?
לאון
לאון
16.11.2023
מוצר שנרכש: M1612C8LWX

אני מאוד לא מרוצה. העסקה התחילה בזה שהחנות מכרה לי מכונת כביסה שאין להם במלאי והם לא יכולים להשיג אותה. המכונה הלא קיימת עדיין נמצאת באתר זאפ, כלומר הם יודעים שאין להם את המכונה אבל ממשיכים להחזיק אותה בזאם ובאתר שלהם. מייד אחרי התשלום קיבלתי שיחת טלפון מהחנות ואמרו לי שאין את המכונה הזאת במלאי והם מציעים לי לרכוש מכונה יקרה יותר. הם הבטיחו שההספקה תיהיה מהירה, סביר להניח שהמכונה תסופק ״עוד השבוע״ אבל מקסימום ביום ראשון הקרוב. והם צלצלו שוב ושוב ושוב ועשו עבודת מכירות מעולה עד שהחלטתי לקנות כי הייתי חייב מכונת כביסה. מה ששכנע אותי זה שההספקה מהירה. אחרי הרכישה של המכונה השנייה והיקרה יותר, תדירות המענה הטלפוני ירדה כמעט לאפס. הם ענו פעם באף פעם לשיחות הטלפון שלי, חייגתי ישירות לנייד של בחור בשם אלי אליהו שטיפל בעסקה, וכל ההבטחות לחזור אלי תוך שתי דקות אחרי שיעשה בירור - לא התקיימו. אחרי המון טלפונים אליהם והבטחות שהמכונה כבר בדרך אלי, המכונה הגיע אלי בסופו של דבר אחרי כמעט שבועיים. הרכישה בוצעה ב30.10.2023, הובטח שהיא תסופק באותו השבוע, כלומר עד 02.11 אבל מקסימום ביום ראשון הקרוב, כלומר מקסימום ב05.11.2023. כאמור, אחרי המון טלפונים ברמה יומית ולילה אחד שלא ישנתי כי השליח הבטיח להגיע אלי עם המכונה בין 22:00 בלילה עד 02:00!!! והוא לא הגיע ולא צלצל. המכונה הגיע אלי בסופו של דבר בתאריך ה12.11.2023 כמעט ב22:00 בלילה! וכמובן שהייתי צריך גם להמתין מספר ימים לחברה אחרת שתגיע להתקין את המכונה. זה אומנם לא קשור לחנות אבל אם היו מספקים לי את המכונה כפי שהבטיחו, גם ההתקנה הייתה מבוצמעת בסופו של דבר ימים רבים קודם לכן ולא הייתי צובר הרים של כביסה מלוכלכת בבית. הובטח לי פיצוי שגם הוא לא הגיע. בסופו של דבר כל הבטחה שניתנה לי על ידי אלי אליהו לא התקיימה. אפילו לא אחת! חוויתי חוויה מאוד לא נעימה ולא ארכוש שוב בחנות זו.

חוות הדעת עזרה לכם?
babaninab
babaninab
31.07.2023
מוצר שנרכש: מכונת כביסה HOOVER

לא לקנות שום מוצר!!!!חוץ מי הספקה....אכול גרוע,לא אונים לטלפון, לא שולחים חשבונית.....קיבלתי מכונת כביסה פגומה ועקומה(((((( שבועיים היה בלי מכונת כביסה בחום כזה עם נכה.....

חוות הדעת עזרה לכם?
ovits57119
ovits57119
20.07.2023
מוצר שנרכש: מקרר ‏מקפיא תחתון Samsung RB52RS334SA ‏518 ‏ליטר

הזמנתי מקרר באתר, קיבלתי שיחת טלפון לשדרוג בתוספת מחיר. הסכמתי. שילמתי. לא קיבלתי שום אישור קניה או חשבונית מס/קבלה. לאחר 5 ימי עבודה התקבל מקרר ללא קרטון (משלוחנים טענו שהוציאו מקרטון כדי שיתאים למעלית) במצב נוראי. מדף שבור, מלוכלך, עובש, ישן חתיכות מסקינג טייפ לא קשורות בכל מיני מקומות. לא התקבל עם המקרר שום תעודת משלוח או קבלה. היה נראה מוזר, ישר נכנסתי לביקורות על החנות וגם ביקורות של "אבי סופר" - שהם גבו את האשראי שלי וראיתי שיש תגובות שלא שמתי לב אליהם על מיקרים לא נעימים. בבוקר התקשרתי, אמרו שיבררו, חזרו אלי ואמרו שהיה טעות ושהחליפו לי את המקרר עם אחד אחר ושהם צריכים להזמין חדש- לא יודעים למתי - יבדקו. לאחר זמן מה חזרתי אליהם, אמרתי להם שאני רוצה מקרר חדש למחרת או שאני מבטלת עיסקה. אמרו שיבדקו. לאחר כשלוש שעות התקשר אדם אחר ממש לא סימפטי- אמר שלא מבין מה הבעיה, קיבלנו מקרר חדש עם קרטון. הסברתי לו שכבר שלחתי תמונות של המקרר והאדם שדיברתי איתו בבוקר אישר שהיה טעות. הוא טען שזה לא נכון ושאני משקרת. שלחתי להם הודעת ביטול עיסקה. האדם שאיתו דיברתי בבוקר וטען שעשו טעות התקשר וטען שטעה ואכן קיבלתי מקרר חדש. התעקשתי על ביטול עסקה כי הבנתי שאני עובדת מול אנשים לא הוגנים. אספו את המקרר לאחר כשבוע. קיבלתי החזר לאחר עוד שבוע. המלצתי שאם קניתם דרכם וקרה לכם מקרה דומה, תתעדו הכל, לא להגרר להבטחות שיחליפו וכו, לבטל עסקה ע"פ חוק ע"י הודעה מסודרת. לציין שגם ZAP עזרו לי מול החנות ומול הזכויות שלי. תודה לZAP

חוות הדעת עזרה לכם?
Idan
Idan
30.03.2023
מוצר שנרכש: Midea HQ611RWEN

לא אוכל להמליץ על החנות הזו, קיבלתי שירות שלדעתי מתחת לכל ביקורת. נתחיל מכך שהמוצר שרציתי בהתחלה לא זמין והוצע לי מוצר חלופי, אם לא הייתי מתקשר לדרוש חשבונית מעולם כנראה לא הייתי מקבל אחת, וקיבלתי חשבונית של הרשת של "אבי סופר" משום מה, אינספור שיחות לפעמים יש מענה לפעמים זה הרגשה שפשוט מסננים אותך, הבטחות לחזור אליך ושדואגים לך אך בפועל - עד היום לא קיבלתי שיחה (עברו כשבועיים) נמשיך בעיקר מבחינתי, לא הגיוני ולא משנה מה הסיבה אשמתי או לא אשמתי ש"בעל החנות" שולח אותי להתנגח עם המוביל (שלא אני בחרתי).

חוות הדעת עזרה לכם?
amos.frumkin
amos.frumkin
14.02.2023
מוצר שנרכש: 211-TOSH-559000 טלביזיה טושיבה 55C9000

רכשתי לפני כמה שבועות טלביזיה טושיבה. הגיעה מהר דרך שרות משלוחים שלא הודיע מראש על בואו. מזל שהייתי בבית. אך המסך לא עובד. מאז אני בסבב אינסופי של טלפונים מול פירסט פרייס ומול השרות של טושיבה שנקרא רטפון, ואין טלביזיה ואין שרות. טוענים בשרות במשך שבועות שהטכנאי לא מגיע לעפרה ושישלחו עם 'לוגיסטיקה'. ואין כלום. מנהל פירסט פרייס והעובד שלו מדברים אלי , בתוקפנות כאילו אני אשם במצב. והטלביזיה עדיין לא הוחלפה ולא עובדת

חוות הדעת עזרה לכם?
newsharonlaw
newsharonlaw
30.01.2023
מוצר שנרכש: תנור משולב כיריים לנקו

רכשתי תנור משולב כיריים ביום 30 דצמבר 22. התנור הגיע כשהוא פגום, אם מפני שנפגע בהובלה ואם מפני שכך יצא ממחסני היבואן/הנחות לא הועילו כל שיחות הטלפון וכל הודעות הדואל ששיגרתי לחנות, הם פשוט נעלמו. לאחר מכן נוצר קשר איתם והבטיחו ששולחים לתקן את הפגם "ביום ראשון" וכמובן לא שלחו איש ולא תיקנו כלום מה שמעצבן אותי במיוחד הוא הקלות הבלתי נסבלת של מניעת שירות אחרי קניה. לציין כי חשבונית מס או קבלה לא קיבלתי עד היום.

חוות הדעת עזרה לכם?
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10

חוות דעת של מוצרים פופולריים בפירסט פרייס

מוצרים נוספים הנמכרים בפירסט פרייס

דלג לתפריט עליון דלג לתוכן דלג לתפריט תחתון