הזמנתי xbox one s במחיר אטרקטיבי.היה אמור להגיע תוך 5 ימים.אחרי שבוע וחצי כשלא הגיע כלום,אני מתקשר כדי לברר,ומגלה שהם אפילו לא שלחו את החבילה!
אף אחד לא מתקשר,ולא מודיע.
אחרי כמה ימים כשהתברר לי שהם לא שלחו עדיין ביטלתי את ההזמנה.
ואח''כ *כשחשבתי שהם חייבו אותי בכסף,וכשאני מתקשר על מנת לברר את העניין,מתייחס אלי הנציג בעזות וחוצפה שאינה ראויה.יש לציין שבסוף הוא אכן הצליח להסביר לי מה מדובר.
לא ממליץ!
נ.ב.לאחר ששלחתי חוות דעת זו,קיבלתי איומים לתביעה על הוצאת דיבה מצד החנות,על מנת שאסיר את החוות דעת.
באמת כפי שניתן לראות ישנם כאלה שהורידו את חוות דעתם בגלל איום זה.
שומר נפשו ירחק.
*ערכתי מילה זו כי באמת טעיתי כשכתבתי "כשהתברר",וזה לא נכון.אלא חשבתי.בטעות.
תגובת החנות
לאחר שלקוח זה שינה את גרסתו עכשיו נגיב,
הלקוח הזמין XBOX1 ב26.11.17
יום למחרת ניסינו להשיג את הלקוח בטלפון במשך 5 ימים רצוף כל יום לפחות פעמיים כידי להוציא לו את המשלוח.
חשוב לציין כי אנו חנות שבסך הכל רוצה למכור את המוצרים שאנו מפרסמים אבל עדיין נזהרים מגניבות ועקיצות עם כרטיסי האשראי.
לאחר כמעל שבוע הלקוח התקשר ושאל למה המשלוח לא הגיע, הוסבר לו שהוא לא חויב ובגלל שהוא לא ענה לטלפון לזיהוי פרטי האשראי ולכן לא הוצאנו לו את המשלוח
והלקוח החליט לבטל את ההזמנה.
כמובן שההזמנה בוטלה ללא חיוב כלשהו.
כעבור שבועיים נוספים הלקוח שוב התקשר והחליט על דעת עצמו שחייבנו אותו למרות שזה לא נכון, הוסבר ללקוח במשך דקות רבות שהוא לא חויב ואם אכן הוא יראה חיוב הוא יזוכה מידית, תוך ידיעה ברורה שהלקוח לא חויב.
כעבור יומיים הלקוח החליט לעשות שיימינג על החנות ורשם שחייבנו אותו, דבר שלא קרה.
אפשר לראות בתגובת הלקוח שהוא אכן שיקר שרשם שחייבנו אותו,
לציטוט "ערכתי מילה זו כי באמת טעיתי כשכתבתי "כשהתברר",וזה לא נכון.אלא חשבתי.בטעות"
מה זאת אומרת בטעות, התקשרת והוסבר לך במשך רבע שעה שלא חויבת,תברר ואז תבוא בטענות!