
כוכב אחד זה גם מכל ומעבר. כאן באתר זאפ פורסם המוצר, לידו "BIG SALE", מבצע ענק, ביצעתי הזמנה, נתתי כרטיס אשראי, חברת אשראי אישרה את החיוב. למחרת היום מקבל מייל עלוב בזו הלשון: "כרגע חסר במלאי כיסוים למסכים (נשאר רק ל55") ההזמנה מבוטלת תודה" , לאחר שביטלו לי את ההזמנה לפחות תשנו את סתתוס שאין במלאי, אך עדיין מושכים לקוחות להפקיד בידיהם אמצעי תשלום אשראי. מאוד לא יפה. תפרסמו מראש :אין במלאי", לא זמין וכו".
המוצר הראשי שמופיע באתר הוא כיסוי למסכים עד 55" ומוצר זה קיים המלאי יש אפשרויות במאפיינים לבחור גם גודל אחר גודל אחד 75" במאפיינים חסר זמנית חשוב לציין שאנחנו לא חייבנו את הלקוח ובכלל לא מחייבים לפני שאנחנו שולחים את המוצר ללקוח הכי חשוב שתהיה שנה טובה לכל לקוחותינו ובכלל לכל בית ישראל






















