מפרסם ב-zap מאז 2007

1PC

מחשבים, סלולר וציוד היקפי (2 סניפים)

4 / 5 ממוצע מבוסס על 31 חוות דעת מ-12 החודשים האחרונים
אתר: 1pc.co.il
בעלים: א. א מחשבים בע"מ
נמצאו 1292 חוות דעת גולשים על 1PC
טל שביט
טל שביט
27.05.2026
מוצר שנרכש: מחשב לנובו

לקח למחשב 3 שבועות להגיע, לא ענו לי, אמרו שכבר נשלח, שלחו אותי ליבואן. חוויית קנייה מאוד לא טובה

חוות הדעת עזרה לכם?
יורם
יורם
04.05.2026
מוצר שנרכש: טונר למדפסת

רכשתי טונר תואם d203 למדפסת סמסונג שברשותי כולל שליחות. המדפסת שלי לא מוכנה לעבוד עם הטונר ה״תואם״ ומציגה הודעת שגיאה שהטונר אינו תואם למדפסת. הטונר חסר ערך עבורי. שרות לקוחות ענו לי שהזמנתי באינטרנט ולא הובטח לי שהטונר תואם למדפסת שלי?! הציעו שאביא את הטנר לחנות בעצמי ואקבל זיכוי על הקניה. לא מתאים לי לבזבז נסיעה ושעות עבודה כדי לקבל זיכוי של 77 שח. אני את המסקנה שלי קיבלתי. הזמנתי טונר אצל ספק אחר.

חוות הדעת עזרה לכם?
yoseefsabag
yoseefsabag
24.03.2026
מוצר שנרכש: אוזניות אירפודס פרו 2 אפל

זוועה קניתי אוזניות של אפל כתבו שזה מקורי אם אחריות של DCS והביאו לי מוצר לא מקורי מתקשר אליהם והם אומרים שיחזרו כל הזמן

תגובת החנות

שלום, אנו מצטערים לשמוע על תחושתך. חשוב לנו להבהיר כי האוזניות שנמכרו הן מקוריות ומגיעות עם אחריות של DCS. נשמח לבדוק את המקרה ולסייע לך באופן אישי — אנא פנה אלינו בפרטי עם פרטי ההזמנה, ואנו נטפל בכך בהקדם.

חוות הדעת עזרה לכם?
sami
sami
25.12.2025
מוצר שנרכש: ps5

הזמנתי ps5 ואחרי יומיים מההזמנה שלחו לי שהם ביטלו את ההזמנה כי אין להם במלאי אמרתי להם למחוק מהאתר ועבר כמה ימים ועדיין לא מחקו ממש בזבוז כסף וזמן לא ממליץ בכלל

חוות הדעת עזרה לכם?
gary.harpaz
gary.harpaz
30.11.2025
מוצר שנרכש: תחנת עגינה Unitek USB4 8K Multi-Port Hub Docking Station Thunderbolt 4

שירות לקוחות לא קיים. קניתי מוצר בשווי 850 שקלים שלא עבד. טירטרו אותי להגיע לסניף למסור להם אותו. סירבו לתת זיכוי מכיוון שהם "אינם יודעים לבדוק אם הוא באמת לא עובד". המוצר והכסף אצלם ואני ממתין שהם יפנו ליצרן הסיני

חוות הדעת עזרה לכם?
holodelshikov
holodelshikov
04.09.2025
מוצר שנרכש: כרטיס מסך rx 550 power color4g

הזמנתי כרטיס מסך מסניף נתניה מאוד הגיוני שהכרטיס מסך אמור להגיע עם מתאם ,לא היה מתאם

חוות הדעת עזרה לכם?
liorezer76485
liorezer76485
27.07.2025
מוצר שנרכש: Lenovo Wired ANC Headset Gen 2 (Teams)

המוצר שאושר בהזמנה שונה ממה שהובטח לי בעת הרכישה הזמנתי היום 27.07.25 אוזניות Lenovo Wired ANC Headset Gen 2 (Teams) בצבע שחור עם גרסה רשמית של אותו דגם עם תעודת הסמכה ל־Teams, עם שלט שליטה (Mute, Volume) בפועל לאחר הרכישה בלבד- נראה שהזמינו לי מוצר אחר שהוא 4XD1M45627 זהו הדגם הבסיסי. אין לו שלט, אין לו תו תקן רשמי ל־Microsoft Teams, והוא לא Certified for UC. שלחתי מייל ל 1PC אבל קיבלתי מייל חזרה שאין עונה אני לא מעוניין במוצר אחר אני מעוניין אך ורק ב אוזניות Lenovo Wired ANC Headset Gen 2 (Teams) בצבע שחור עם גרסה רשמית של אותו דגם עם תעודת הסמכה ל־Teams, עם שלט שליטה (Mute, Volume)

חוות הדעת עזרה לכם?
poppers22
poppers22
09.06.2025
מוצר שנרכש: Omega SP12-5 12V 5AH

הזמנתי משהו חדש, אבל קיבלתי משהו יד שנייה. מגוחך לחלוטין! אפילו אחרי שכתבתי להם, הם כתבו שהאבק והשריטות נובעים מכך שזה היה על המדף ולא הגיע בקופסה! קיבלתי את זה בקופסה, אז ברור שהם אפילו לא יודעים מה הם עושים. שימו לב, החברה הזו לא ראויה לאמון!

חוות הדעת עזרה לכם?
20vtcr
20vtcr
19.12.2024
מוצר שנרכש: כרטיס זיכרון SanDisk Extreme PRO SDXC UHS-I U3 V30 בנפח 512GB דגם SDSD

הגיע מוצר לא תואם להזמנה אני הזמנתי -כרטיס זיכרון SanDisk Extreme PRO SDXC UHS-I U3 V30 בנפח 512GB דגם SDSDXXD-512G-GN4IN מק"ט: SDSDXVV-512G-GNCIN, מה שקיבלתי זה את ה Extreme הפשוט ואיטי יותר . מוצר זול יותר, וגם התווכחו בטלפון אחרי בירורים שכבר ממש הרגיזו במקום לפצות ולתקן את המעוות אמרו שפשוט יבטלו לעולם לא אקנה יותר מחנות לא מקצועית כזאת .

חוות הדעת עזרה לכם?
yairerell
yairerell
07.11.2024
מוצר שנרכש: מארז מחשב

המוצר הוזמן לפני מעל חודש וטרם הגיע. שירות מינימלי דרך ווטסאפ ולא אמין. נמסר לי שההזמנה בוטלה ולאחר מכן שוב קיבלתי הודעה שההזמנה הושלמה.

חוות הדעת עזרה לכם?
Matan
Matan
19.09.2024
מוצר שנרכש: כרטיס מסך Nvidia RTX 4070

ממש מבאס אותי להיות זה שנופל בין הכסאות אבל לצערי הפעם זה קרה לי ולמרות שלל הביקורות הטובות שהובילו בסוף גם אותי לקנות מכם, החוויה שלי הייתה לא חיובית בלשון המעטה. ב3.9 הזמנתי מכם כרטיס מסך שהיה במלאי וחיכיתי 5 ימי עסקים כמו שכתוב באתר למוצר שיגיע. בתום 7 ימים שבהם לא קיבלתי את ההזמנה שלי התקשרתי לשירות הלקוחות שלכם להבין איפה המוצר שלי ולמה לא יצרו איתי קשר. הנציגה של החנות אמרה שתפתח בקשה לבירור ושיצרו איתי קשר בהקדם. לאחר כמה שעות נכתב לי מטעם שירות הלקוחות בהודעה כי המוצר יגיע מקסימום עד יום שישי (ההודעה נשלחה ביום שלישי). יום שישי הגיע אבל מי שלא הגיע זה השליח עם המוצר שלי. שוב הייתי צריך לפנות לשירות לקוחות ושוב אותו סיפור. נתפח בקשה לבירור. חיכיתי עוד ימיים לבירור וגם הפעם שום דבר... אחרי כמעט שבועיים של המתנה עשיתי את הטלפון האחרון מבחינתי לשירות הלקוחות בבקשה להבין איפה המוצר שהזמנתי לפני שבועיים ואם הוא לא מגיע עוד היום אז אני מבקש לבטל את ההזמנה. הנציגה התנצלה ואמרה שביררה עם חברת המשלוחים והיא לא יודעת לתת לי צפי מתי יוכל לצאת משלוח. חיכיתי שבועיים להזמנה שמובטח שתגיע עד 5 ימים ובסוף השבועיים נאמר לי שאין דרך לדעת מתי בכלל היא תגיע... עוד להפתעתי קיבלתי בהמשך אותו יום שיחה משליח שמסר שהוא בדרך אלי עם החבילה כלומר שבין החנות או שירות הלקוחות וחברת השליחויות יש נתק מוחלט בתקשורת ואף אחד לא יודע מה השני עושה. מאד מאכזב שזאת הייתה חווית הקנייה שלי אצלכם. מקווה שהפידבק הזה יעזור לכם להשתפר בעתיד.

תגובת החנות

הנה תשובה ללקוח: שלום רב, תודה רבה על המשוב המפורט שלך ועל כך שלקחת את הזמן לשתף אותנו בחווייתך. אנו מתנצלים מעומק הלב על אי הנוחות שנגרמה לך בתהליך הרכישה ועל האכזבה שחווית מהשירות שלנו. לצערנו, לא תמיד כל הדברים תלויים בנו באופן ישיר, ולעיתים ישנם עיכובים מצד חברת המשלוחים, במיוחד במצב המורכב הנוכחי במדינה. יחד עם זאת, זה לא אמור לפגוע בחוויית הלקוח, ואנו מבינים את התסכול שלך. נמשיך לעבוד במרץ כדי לשפר את השירות שלנו ולוודא שתקלות כאלה לא יקרו בעתיד. שוב, תודה על הפידבק שלך, ואנו מקווים שתשקול לתת לנו הזדמנות נוספת בעתיד להוכיח לך שהשירות שלנו עומד בסטנדרטים הגבוהים שאנו מציבים לעצמנו. בברכה, צוות שירות הלקוחות

חוות הדעת עזרה לכם?
max07072
max07072
09.06.2024
מוצר שנרכש: Meta Quest 3 128GB

קניתי מוצר תקול. כבר מעל חודש שמבטיחים לאסוף את המוצר. לא עונים בשירות הלקוחות ובנתיים אני תקוע עם מוצר פגום.

חוות הדעת עזרה לכם?
yaronbrubner
yaronbrubner
29.05.2024
מוצר שנרכש: Edifier 2.0 R1280DB 42W Speakers

רכשתי רמקולים כמתנה ליומולדת של ילד קטן. הם התקשרו אחרי 3 ימים ואמרו ש"לאחר בירור עם הספק" הם לא ישלחו לי את המוצר מאוד מאוד מאכזב

חוות הדעת עזרה לכם?
roeich
roeich
02.05.2024
מוצר שנרכש: Samsung S21FE 256GBS

קניתי טלפון סלולרי חדש. הנחתי שזה יבואן רשמי מאחר ומופיע באתר "אחריות יבואן" אבל אח"כ הסתבר שזה יבואן מקביל. האריזה נראתה ישנה והמדבקות פלומבה היו פתוחות. הטלפון היה עם טביעות אצבע וגם שתי שריטות קטנות מאחור. אין לדעת מה הקשר של המכשיר לאריזה ולרכישה שלי. פניתי לחנות עם הדברים וזו התשובה שקיבלתי בכתב: "זה ייבוא מקביל, זה מגיע ככה, היבואן פותח את המכשירים כדי לשים תעודת אחריות. גם היבואן הרישמי פתוח בארץ פשוט סוגר את הקופסא עם מדבקות חדשות" בקיצור, מרגיש שעבדו עלי

תגובת החנות

שלום רב, א א מחשבים משרתת עשרות אלפי לקוחות באלפי מוצרים שונים כאשר המטרה המרכזית של החברה הוא שירות לקוחות הטוב שביותר שניתן למצוא. לפיכך חשוב לנו לשוב ולהסביר, ולהבהיר מספר נקודות לקהל הלקוחות היקרים. הלקוח הזמין דרך האתר ב24.4 בדף מוצר של האתר רשום " במעבדות היבואן" לא מופיעה מילה אחת על זה שזה יבואן רישמי, הוא לא בדק איתנו ולא התקשר הזמין לאחר שראה את המוצר באתר. לאחר שקיבל את המוצר פנה אלינו בטענה שהמכשיר משומש ולא יבואן רישמי, הוסבר לו שהוא רכש מכשיר ייבוא מקביל, הוא טען שהמכשיר מאחורה פתוח ועל המדבקות שפתחו יש מדבקות אחרות. הוסבר לו שהיבואן פותח את המכשיר בשביל לשים תעודת אחריות ומטען ישראלי, אחרי שקיבל תשובה טען שיש טביעות אצבע על המכשיר. אנו מתנצלים על החוויה שתיארת.

חוות הדעת עזרה לכם?
eitanyaari
eitanyaari
18.04.2024
מוצר שנרכש: סלולרי

לא להתקרב לחנות א - שרות איום ונורא א - לא נותנים כבוד ומתחצפים משלוח איחר המון מבטיחים לחזור ולא חוזרים אפילו לא מתנצלים

חוות הדעת עזרה לכם?
anass.saleem
anass.saleem
06.04.2024
מוצר שנרכש: Logitech G Pro Lightspeed X2

I didn't even get the order!!! It was with delivery company for 10 days, then when I asked about it, it magically turned to delivered while I got nothing, and now the company are not answering!!!!!

חוות הדעת עזרה לכם?
Daniel
Daniel
03.01.2024
מוצר שנרכש: Google Pixel 8 Pro

חנות לא קיימת פיזית באילת, אין הודעה ברורה על זה ובגוגל מפות שולחים למקום לא קשור (המוכר אמר 'המום אנשים מגיעים בטעות אליו). בחנות AllMobile שמממה לקחתי את ההזמנה בהתחלה לא הבינו מה קשור אא מחשבים. בנוסף, הטלפון שנמכר הוא גרסה יפנית עם מגבלות שלא נכתבו בצורה מפורשת בקניה באתר, ביקשתי להחזיר בחנות GoMobile והם סירבו... סך הכל חוויה גרועה מאוד שמעמידה בסימן שאלה אם אי פעם אעשה עסקה אתכם בעתיד.

חוות הדעת עזרה לכם?
גל
גל
02.01.2024
מוצר שנרכש: Lenovo ThinkPad Universal Thunderbolt 4 Dock

שילמתי עבור המוצר בשנת 2023 אבל קיבלתי חשבונית לשנת המס 2024. לא היו מוכנים לשנות את תאריך החשבונית לתאריך ביצוע העסקה, אבל את הכסף הם לקחו מראש, משום מה עם זה לא הייתה להם בעיה. למורת כל ההסברים לא היו מוכנים לבצע את התיקון הנדרש.

תגובת החנות

התגובה לא מובנת מצד הלקוח, ההזמנה בוצעה בסוף השנה של 2023 ביום האחרון. לא ניתן להוציא חשבוניות בזמן אחורה לצערינו ברגע שהמוצר יוצא מהמחסן למשלוח יוצאת יחד גם החשבונית. אם היה חשוב לבן אדם חשבונית לשנת 2023 היה צריך להתקשר למוקד המכירות ומבקש חשבונית ליום ההזמנה.

חוות הדעת עזרה לכם?
shuy270
shuy270
26.07.2023
מוצר שנרכש: Asus vivobook 15

שירות מזעזע לאחר שרכשתי מחשב חדש שהגיע פגום לא עברו 24 שעות ועדיין לא מוכנים לזכות אותי אלא לאחר בדיקה של היבואן בקיצור אם בא לכם הרפתקאה לאחר מוצר מקולקל שהמחשב שלכם או המוצר יבקר בחצי מדינה תקנו שם

תגובת החנות

הלקוח ביצע הזמנה באתר באופן עצמאי, לאחר שימוש הלקוח טען שהוא לא מרוצה מהמחשב ושהוא מתחמם, ולא ניתן להשתמש במחשב, נאמר ללקוח לפנות למעבדת היבואן לצורך פתיחת קריאה. הלקוח פנה ליבואן ונפתחה קריאה באסוס על הלקוח והכתובת מגורים שלו. הלקוח החליט שהוא לא מחכה להחלטת היבואן, והגיע אלינו לחנות, האחריות של המחשב באתר לקוח ולא דרכנו. למען הסר ספק, אין ללקוח סמכות לקבוע באם המוצר תקול, לשם כך יש מעבדה של היבואן / או היצרן. צר לנו אך הלקוח מפרש את הדברים בצורה שנוחה לו.

חוות הדעת עזרה לכם?
יוסף
יוסף
20.04.2023
מוצר שנרכש: Nokia 225

רכשתי טלפון של נוקיה, והובטח לי שהוא יהיה חדש לגמרי. קיבלתי את הקופסה והיא כבר הייתה פתוחה, והניילון סביב הטלפון לא היה חדש, ובמסך הטלפון היו שריטות. ניסיתי להשתמש בטלפון וזה לא עבד. התקשרתי וביקשתי לשלוח אלי תחליף, וזה מאוד סביר. הם ענו שמה שאני טוען הוא בלתי אפשרי, ואני יכול לקחת את הטלפון לפלאפון כדי לתקן את זה. אמרתי להם שאין לי זמן לזה ומגיע לי מה שהזמנתי, אבל הם סירבו לעזור.

חוות הדעת עזרה לכם?
Tomer
Tomer
28.03.2023
מוצר שנרכש: antex nx290 mid tower

הזמנתי מארז למחשב עם צד עשוי זכוכית antex nx290 mid tower. איך שסיימתי להרכיב את המחשב והברגזתי חזרה את הצד הוא התנפץ לרסיסים. בשיחה עם התמיכה שביקשתי חלק חלופי נתקלתי בזלזול וחוסר אמון שלא הפלתי ושברתי את הצד ואני מנסה ״לעקוץ״ מהם חלקי חילוף בחינם. מה שנקרא זול עולה ביוקר. מומלץ להתרחק כמו מאש.

תגובת החנות

אנו מצרים על תחשובותיו של כותב חוות דעת אך חייבים להיות הוגנים לכל הצדדים: 1. המוצר סופק מאיתנו שהוא היה שלם וסגור באריזתו המקורית 2.אנו בתור עסק, רוצים לעזור ללקוח ולא רוצים לאבד אותו בתור לקוח יחד עם זאת, האם אנחנו יכולים לדעת איך הזכוכית נשברה? אנו לא מאשימים את הלקוח, אך אנו לא אחראים על אופן ההרכבה. 3. הוצעה ללקוח אפשרות לרכוש את הצד שהתנפץ, אך הלקוח סירב בתוקף ודרש שנחליף לו ללא עלות כי המוצר שקיבל הינו פגום. 4. אחריות אינה חלה במידה והפגם נגרם בשל תיקון/הרכבת המוצר, ככל שזה נעשה על-ידי מרכיב שאינו מורשה מטעמנו. 5. אנו מתנצלים אם הלקוח מרגיש שנתקל מהצד שלנו בזלזול ובחוסר אמון

חוות הדעת עזרה לכם?
shesyz
shesyz
23.03.2023
מוצר שנרכש: מקלדת ועכבר DELL

הזמנתי מוצר שחיוני לי לעבודה (מקלדת ועכבר), שהיה צריך להגיע תוך שבוע, והוא טרם הגיע ועברו כבר שבועיים. התקשרתי אליהם וכל פעם הובטח לי שיגיע יום אחרי, מה שלא קרה כמובן . גם נקודת המשלוח שהייתה צריך להיות סמוכה לביתי ממוקמת במרחק לא סביר ממני, מה שלא קרה לי לעולם עם ספקים אחרים. אני מאוכזב מהשירות שקיבלתי מא"א מחשבים ולא אקנה מהם יותר לעולם.

תגובת החנות

לקוח יקר, הצטערנו לקרוא את תגובתך. הרשת מציעה אפשרויות משלוח באמצעות נקודת חלוקה ובאמצעות שליחות עד הבית. החבילה כאמור נשלחה אליך בסמוך לביצוע והשלמת ההזמנה. רק לאחר פנייתך אלינו, נודע לנו כי החבילה הגיעה לנקודת חלוקה שלא סמוכה למגורים שלך. לאחר בירור מול חברת השליחיות, העברנו את החבילה לנקודה שיותר קרובה למגורייך לאחר עיכוב של יותר משבוע עקב החזרת המוצר למחסן החברה , החלטנו שלא ניתן לו לחכות עוד שבוע והמוצר נשלח אם שליח עד הבית. אנו מתנצלים על העיכוב.

חוות הדעת עזרה לכם?
Yehuda
Yehuda
05.01.2023
מוצר שנרכש: מדפסת EPSON L3110

אמי קניתי מודל L3110 שב-ZAP תיארו כקנייה חכמה. וזהו, שזה לא!!! בשום מקום לא נאמר שלמודל הזה א י ן WI-FI , רק כשקיבלתי את המוצר והתחלתי את תהליעך ההתקנה (משום מה ההתקנה למודל L3110 היא למעשה ל-L3150), שמתחיל במילוי דיו וכד,, מגיעים ל"התחבר" ואז שמים לב שהדגם הזנ נטול-WIRELESS. אני מלא זעם על עצמי כמובן ועל העובדה שב-2023 עדיין מוכרים ללא WIRELESS! בקיצור, המסיון שלי בכל הקנייה הזו היא הרדשת בזבוז זמן וכסף

תגובת החנות

לקוח יקר שלום רב, ראשית הצטערנו לקרוא את האמור בחוות דעתך, וצר לנו על שבחרת להעלות דברים שאינם נכונים. בתאריך 02/01/23 נעשתה הזמנה באתר באופן עצמאי ע"י הלקוח, חשוב לציין שבשום מקום באתר לא מצויין שהמוצר הנ"ל נתמך ע"י WIFI. הלקוח בחר את המוצר לבד, ולכן ברגע שההזמנה נקלטה במערכת, נציג החברה ביצע חיוב ושלח אישור ללקוח. לאחר קבלת המוצר הלקוח הפעיל את המכשיר והבין שהמוצר לא נתמך בWIFI. הלקוח יצר עימנו קשר, והוסבר ללקוח את הדברים כפי ציינו בתגובה. אל לצערנו, הלקוח לא מעוניין לשוחח או לקבל את התגובה שלנו.

חוות הדעת עזרה לכם?
Eti
Eti
02.01.2023
מוצר שנרכש: apple macbook pro 2021 16bm1max 10 cpu 32 gb

חוויה נוראית. להתרחק לטובתכם. קניתי מחשב מק ב- 16000. קיבלתי מחשב שלא יכולתי להכנס אליו פניתי אליהם בבקשה לעזרה מהטכנאי נתנו לי את הנייד שלו אבל אמרו שהוא לא יענה לי עד יום ראשון (היה יום חמישי). ביום ראשון כתבו לי הודעת ווצאפ שהם לא יכולים לפתור את הבעיה ומפנים אותי לאפל. לא דיברו איתי לא עניין אותם. דווקא במכירה בטלפון היו מאוד נחמדים.

חוות הדעת עזרה לכם?
CyberDNA13
CyberDNA13
01.12.2022
מוצר שנרכש: מחשב נייד Lenovo “14

הזמנתי מחשב נייד (ושילמתי גם דמי שליחות ) עבור אמא שלי כמתנה, ביום חמישי, בתאריך 24.11 מול נציגת שירות בשיחת טלפון. הובטח לי שביום ראשון הקרוב, בתאריך 27.11 זה יועבר לשליחות וביום שני או שלישי 28.11-29.11 זה אמור להגיע אליי לפתח תקווה עם שליח, כי אני גר באזור חלוקה קרוב. אמרתי אין בעיה, בשלישי זה בסדר. אבל כמובן שצריך לקרות משהו דווקא כשמדובר במתנה, כי היום, ב01.12 החבילה עדיין לא אצלי. זה כבר עבר את התאריך האספקה ואני באיחור של לתת מתנה. מרשים. אני מאוד שמח. עשיתם לי את השבוע! תודה רבה! אני מאוד מאוד מאוכזב מהשירות שלכם! לקחתם לי גם בחוצפה דמי משלוח שלא הייתי אמור לשלם, כי לפי טענת הנציגה: ״בגלל שהורדנו מחיר, השליחות היא עכשיו בתשלום.״. גם לקחתם ממני תשלום, וגם החבילה בסוף לא הגיע אליי אפילו אחרי 5 ימי עסקים. אם אתם לא יכולים לעמוד מאחורי המילה והתחייבות מול הלקוחות, עדיף שאל תבטיחו ואל תמכרו ככה שום דבר לאף אחד. מה שכן בטוח, אני יותר לא קונה מכם! חוויה שלי בקניה הראשונה היא כבר לא טובה, אז מה יהיה בהמשך? מאוד מאכזב…

חוות הדעת עזרה לכם?
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10

חוות דעת של מוצרים פופולריים ב1PC

מוצרים נוספים הנמכרים ב1PC

דלג לתפריט עליון דלג לתוכן דלג לתפריט תחתון