.
אני קניתי את המוצר בחודש נובמבר 2020, בתחילת מאי השנה הקומקום התחיל לקצר ולנזול
אני פניתי לחשמל נטו בשאלה האם יש אחריות למוצר והם ענו שנותנת האחריות היא אלקטרה, ואני אמסור להם את המוצר לתיקון.
אני מסרתי את המוצר לתיקון ב3.5 לנקודת איסוף בנתניה . בתאריך ה16.5 התקשר אלי נציג של חברת אלקטרה שאמר שהם לא נותנים אחריות למוצר, והוא יחזיר את המוצר ביום שלישי ה18.5 לנקודת האיסוף בנתניה ושאני אפנה לחשמל נטו לקבלת מענה.
פניתי לחשמל נטו והם אמרו שחלה טעות, ונותנת האחריות היא חברת "הנקודה החמה" ולא אלקטרה כפי שאמרו לי בהתחלה וצריך למסור את המוצר למעבדה של הנקודה החמה, הם אמרו שהם ינסו לטפל בזה כמה שיותר מהר. בתאריך ה18.5 פניתי לנקודת האיסוף בנתניה לשאול האם המוצר חזר, הם ענו שלא.
דיברתי שוב עם נציג של חשמל נטו והוא אמר שהמוצר יגיע עד סוף השבוע, סוף השבוע עבר והמוצר טרם הגיע. ביום ראשון ה23. שוב דיברתי עם חשמל נטו הם אמרו שהמוצר יגיע לנקודת האיסוף מחר כלומר ביום שני ה24.5 ושליח מטעמם יאסוף את זה למעבדה של הנקודה החמה לטפל בזה כמה שיותר מהר , התקשרתי שוב לנקודת האיסוף בנתניה ושוב אמרו שהמוצר לא הגיע בכלל, שאלתי שוב! בפעם השלישית את הנציגה של חשמל נטו מה קורה עם המוצר? היא אמרה שהיא מדברת עם מנהל המעבדה והוא בודק עם זה. בקיצור כל פעם מורחים אותי בסיפור אחר.
אני מסרתי את המוצר לתיקון ב3.5 לפי נותנת האחרות אליו הפנתה אותי חשמל נטו, היום ה25 לחודש ואין לי מושג בכלל מתי המוצר יחזור לנקודת האיסוף בנתניה, שלא לדבר על זה שגם שהמוצר יחזור הוא יחזור לא תקין! ומשם צריך לקחת אותו למעבדה של הנקודת החמה שהיא נותנת האחריות.
מתי אני אקבל את המכשיר שלי בחזרה תקין? וואלה בכלל לא נראה באופק קודם כל צריך שזה יגיע לנקודה בנתניה (כל פעם אומרים לי משהו אחר , בהתחלה שזה יגיע ביום שלישי ה18, אחר כך שזה יגיע עד סוף השבוע, אחר כך שזה יגיע ביום שני ה24 ועכשיו הם בודקים עם המנהל מעבדה איפה המוצר שלי) ואחר כך צריך בכלל לקחת אותו למעבדה של "הנקודה החמה" שסביר להניח שאני אאלץ להמתין גם שם עד שיתקנו את זה.
תגובת החנות
שלום רב,
הלקוח רכש את הקומקום בשנת 2020.
הקומקום של הלקוח התקלקל לאחר כחצי שנה של שימוש.
הלקוח פנה אלינו לבירור נותן השירות, לאחר שאיבד את תעודת האחריות של המוצר.
הלקוח הופנה ל"אלקטרה" כדי לתקן את הקומקום, לאחר כמה ימים "אלקטרה" עדכנו את הלקוח שלא הם נותנים את השירות למוצר הנ"ל אלא היבואן "הנקודה החמה".
הובטח ללקוח ע"י "אלקטרה" שהקומקום יחזור אליו ביומיים הקרובים.
"אלקטרה" לא עמדה בהתחייבותה להחזיר את הקומקום לנקודת האיסוף, ולאחר מכן הלקוח יצר עמנו קשר.
לקחנו על אחריותנו את הטעות והצענו ללקוח ש"חשמל נטו" תטפל בכל נושא התיקון.
בנוסף הוצע ללקוח קומקום (חדש) חלופי עד שיחזור הקומקום מהתיקון, והלקוח סירב.
"חשמל נטו" עשתה כל שביכולתה כדי לרצות את הלקוח ולשרתו בצורה הטובה ביותר.
צר לנו, שהלקוח לא היה שבע רצון.
"חשמל נטו" חרטה על דגלה את מתן שירות הלקוחות.