
התחייבו ל-7 ימי עסקים ולאחר 11 ימי עסקים אמרו לי שרק עוד 5 ימים יספקו לי את הטלוויזיה, וזה רק אחרי שרדפתי אחריהם. גם עבור החשבונית הייתי צריך לרדוף אחריהם ורק בשיחה השלישית באמת שלחו לי אותה.

התחייבו ל-7 ימי עסקים ולאחר 11 ימי עסקים אמרו לי שרק עוד 5 ימים יספקו לי את הטלוויזיה, וזה רק אחרי שרדפתי אחריהם. גם עבור החשבונית הייתי צריך לרדוף אחריהם ורק בשיחה השלישית באמת שלחו לי אותה.

ב 27/3/26 רכשתי באתר שלהם מייבש כביסה שהתברר שכלל לא נמצא במלאי ולמרות זאת הם חייבו אותי עליו. אחרי יומיים הבטיחו זיכוי תוך 14 ימים מאז פניתי אליהם מספר פעמים וכל פעם אמרו שהכל תקין ושעלי להמתין ב 3/5/26 שלא קיבלתי את הזיכוי פניתי לבעלים ומנהלת השירות שענתה לי שהיתה טעות ושאבדוק בעוד 3 ימים באשראי אם נכנס הזיכוי. ביקשתי החזר מיידי לחשבון הבנק כי כבר גבו ממני 2 תשלום מתוך 3 בסך 1,500 שח על מוצר שלא קיבלתי ועם זיכוי באשראי אקבל את ההחזר הכספי בבנק אולי בחודש יוני 26 היא סרבה וענתה לי בזלזול שתעביר לי 10 שח על הריבית על המינוס. התאכזבתי מאוד.

הזמנתי טלוויזיה מחנות, והם אמרו שיש להם אותה במלאי. חיכיתי שלושה שבועות, אחר כך התקשרתי ואמרו לי שהמשלוח ייקח שבעה ימים, ואני כבר מחכה שלושה שבועות. מה הבעיה? הם אמרו שאולי הם אזלו מהמלאי. לא ברור איך זה יכול להיות "במלאי אבל אזל מהמלאי". הם ביטלו את ההזמנה ומחכים להחזר כספי.

הזמנתי באתר Cell Tec מכונת כביסה של אלקטרולוקס דגם EA6F5827CXM (עם הדלת השחורה). לאחר מספר ימים התקשרו אליי והודיעו שהדגם חסר במלאי, והציעו לספק לי במקום זאת את דגם 5824 (אותה מכונה עם דלת לבנה). הסכמתי, אך כעבור כמה ימים נוספים כשהתקשרתי מיוזמתי לברר מה קורה עם ההזמנה כי ימי העסקים כבר כמעט עברו ונשאר יום אחרון ולא תאימו פתאום נזכרו להודיע לי שגם הדגם הלבן חסר במלאי. הנציגים ניסו "לשדרג" אותי ל"דגם חדש", אך מבדיקה שערכתי גיליתי שמדובר למעשה בדגם נחות ופחות טוב מזה שהזמנתי מלכתחילה הוא "האח" הפחות טוב של המכונה. כשאמרתי שאני לא מעוניין בדגם הזה, הם הציעו לי מכונת כביסה של AEG והבטיחו שהם נותנים לי אותה "במחיר עלות" כביכול כדי לפצות אותי. חיפוש קצר בגוגל אחרי השיחה הראה לי שאני יכול לקנות את אותה מכונת AEG בדיוק ב-150 ש"ח פחות מה"מחיר עלות" שהם דרשו ממני! ביקשתי מהם לתת לי את זה בפחות או לבטל את העסקה. בסופו של דבר מהירו לבטל את העסקה לא קיבלתי את המוצר שהזמנתי, ימי העסקים חלפו, וזכיתי לטיפול מזלזל. במקום לקחת אחריות ולפצות אותי באמת על התקלות שלהם, זה רק הרגיש שהם ניסו לעשות עליי קופה ולא באמת לתת בעלות ולפצות. וכמבון שקיבלתי המון תירוצים שונים. הם בזבזו לי המון זמן ובעיקר גרמו לי לעצבים מיותרים. חשוב לציין: נכון לכתיבת שורות אלו, החנות עדיין מפרסמת באתר שלה את המכונות של אלקטרולוקס 5827 ו 5824 למרות שאין להם אותם במלאי, מה שיכול להצטייר כהטעיית צרכן מקווה שיורדו את זה במהרה מהאתר. במשפט אחד לא ממליץ בכלל לקנות שם!

שירות קניה גרוע מאד קניתי טלוויזיה ב 4-4-2026 ועד היום 19-4-2026 לא קיבלתי אותה וכל פעם תירוץ שונה לא ממליץ על אותה חנות

חווית שירות מזעזעת שמתהפכת במאה שמונים מעלות בין השירות שניתן בעת הרכישה לבין השירות שלא ניתן לאחר שהם מפשלים ברכישה. התקשרתי לודא שהמקרר שאני רוצה להזמין הוא לא בגימור נירוסטה. חזרה אליי נציגה שאמרה שבדגם הזה לא קיים נירוסטה והשלמנו הזמנה. בפועל שלחו נירוסטה. הודעתי לה על זה והיא אמרה שהיא פותחת קריאה לאיסוף ושבטרם תבצע החזר היא מנסה להשיג לי משהו אחר. היא גם הדגישה בכל השיחות לדבר רק איתה ולא לדבר עם נציג אחר. התקשרתי כמה פעמים, ביקשתי אותה והשארתי לה הודעות והיא התעלמה. בלית ברירה וכשמדובר במוצר בסיסי הכרחי התייאשתי ממנה, מכרתי את המקרר בעצמי במחיר הפסד, חיפשתי ומצאתי מקרר בחנות שלא משקרת ללקוחות שלה, חיכיתי עוד כמה ימים בלי מקרר בבית עד שהגיע החדש. רשמתי לעצמי שסלתק לא אמינים ולא לרכוש מהם את שאר המוצרים לבית החדש וחשבתי שבזה סיימתי. בשבוע האחרון, כעבור מעל חודש, התקשרו פתאום לתאם אתי איסוף. אמרתי להם שכבר מאוחר מדי ושאני לא יכולה להאריך כי אני בפגישה. יום למחרת קיבלתי שיחת גזלייטינג מאותה נציגה שהבינה שפישלה, גם בזה שלא חזרה אליי בזמן וגם בזה שלא שלחה חשבונית בזמן כמחויב בחוק. האשימה אותי בעלילות שאני לא עונה למתאמים ומנתקת להם שיחות, דיברה ודיברה ודיברה ולא נתנה להשחיל משפט שלם, צעקה עליי והאשימה אותי שאני צועקת, וכשחשבתי שגמרה לדבר ועכשיו תורי, פשוט ניתקה את השיחה. ואז פתאום שלחה חשבונית עם תאריך של עכשיו על רכישה מלפני חודש. התקשרתי לחנות, ביקשתי לדבר עם מנהל לעדכן אותו בהתנהגות של העובדת, חזר אליי מישהו שבסוף הודה שהוא לא מנהל, חזר על אותה התנהגות של דיבורים וצעקות והאשמות ולא נתן להשחיל משפט שלם. זה המחיש לי שזו לא נציגה אחת שסרחה אלא שזה דפוס קבוע בחנות הזאת, ממש דרך פעולה. עכשיו כשנכסתי לכתוב את הביקורת מצאתי עוד ביקורות של עוד אנשים שגם להם עשו כך. שיקרו להם ואז לא נתנו להם לדבר. חבל שלא קראתי את זה קודם. כל השיחות שלי איתם מוקלטות כך שמי שרוצה להרגיש איך זה נשמע מוזמן לקבל אותם ולשפוט בעצמו אם ככה הוא רוצה שיתנהגו אליו.

מומלץ מאוד לא לרכוש ולהזהיר אחרים !!!! הזמנתי מקפיא של אמקור ב 24.12.25 הובטח שיסופק ב תוך 7 ימי עסקים לאחר כשבוע התקשרתי לבדוק מה קורה עם ההספקה ואז החלה מסכת של שקרים 1. החברה בדיוק אבל בדיוק במעבר מחסנים ובספירות מלאי 2. אין להם אמקור יש להם רק תדיראן 3.לא חוזרים לטלפונים 4.סל תק בכלל טענו שכן קבעו איתי הספקה דבר שלא קרה. 5. לאחר איום כי אבטל את הרכישה חברת המשלוחים יצרה קשר אחרי שלושה שבועות המקפיא הגיע ב13.1.2026

כל מי ששוקל לרכוש בחנות הנ"ל שיחשוב אם נושא מועד אספקה חשוב לו ולא פחות חשוב השירות שאחרי הרכישה, כי שני הפרמטרים הללו, הם נעלמים ולא ברורים בחנות הזאת. עוד מעט 3 שבועות שהזמנתי מהם מסך מחשב, שהיה אמור להיות מסופק תוך -5 ימי עסקים, לא רק שהוא לא הגיע, אף אחד לא טרח לעדכן שהוא לא מגיע, כשניסיתי להשיג אותם, הגעתי למוקד חיצוני, בווטסאפ לא ענו. לקח עוד כמה ימים עד שהשגתי, נאמר לי שהמסך "נאבד" לחברת משלוחים ושולחים אחר, גם מאז עבר כבר כמעט שבוע ושום עדכון. כתבתי להם בווטסאפ לשירות לקוחות, לא עונים, קוראים ומתעלמים, כשהתקשרתי כרגיל נענה לי להמתין, כשביקשתי להבין סטטוס עדכני מה קורה עם החברת משלוחים שהם עובדים איתה, נאמר לי שהם לא יודעים, ינסו לבדוק וליצור קשר איתם. הזייה. בחיים לא ארכוש דרכם שוב.

רכשתי דרך האתר שואב אבק אלחוטי. חווית הקניה הייתה איומה, לא עונים למיילים, לא עונים בווטסאפ כאשר התקשרתי לשרות לקוחות, נאמר לי שהנושא בבדיקה ויחזרו אלי, דבר שלא קרה. בפנייה השנייה כבר הרגשתי שעושים קצת יותר מאמץ. לבסוף קיבלתי את המוצר לאחר 11 ימים. אני לא אקנה יותר דרך אתר זה!
אוסי שלום, צר לנו על חוות הדעת שרשמת, יחד עם זאת כדאי לדייק בפרטים, ההזמנה אכן סופקה לך לאחר 11 ימים מרגע ביצוע ההזמנה שהם בעצם 7 ימי עסקים ללא שישיבת וללא ספירת יום ההזמנה. בנוגע לטענה שלך על זמינות המוקד, בכל פעם שפנית אלינו קיבלת מענה מהיר עם תשובות מהירות, בנוסף אנחנו גם יצרנו איתך קשר לוודא כי המוצר הגיע והתקבל כפי רצונך. חבל שבחרת להשמיץ אותנו ככה ולא דייקת בפרטים. סלתק גאה לתת שרות מדהים, סבלני, ואדיב גם בתקופה מאתגת זו דקלה לזרי מנהלת שרות

קניתי מדיח כלים בוש בחנות סל-טק. המוצר לא סופק תוך 5 ימי עבודה כמובטח, וכל פעם שטלפנתי אמרו לי שאקבל בימים הקרובים ושכל העיכוב עקב בעיות מלאי של היבואן. גם לאחר מספר שבועות נמשכו ההבטחות האלו. בסוף הם הודיעו לי שהיבוא הופסק על ידי היבואן ואוכל לבחור מוצר אחר או החזר מלא. ביטלתי את העסקה וקניתי מספק אחר שסיפק לי את המדיח תוך שלושה ימים. אבל זה לא נגמר כאן. למרות שהעסקה בוטלה ביוזמת החנות, במשך יותר מחודש [ועד לכתיבת חוות דעת זו] לא קיבלתי את ההחזר של 2500 ש"ח על הקנייה. בסל-טק לא עונים לטלפונים שלי ולא מחזירים שיחות שמגיעות למוקד. לא יודע אם מדובר בטעות בתום לב, זלזול או רשלנות, אבל ללא ספק חווית הקנייה והשירות אחריה גרועה.

הזמנתי טלוויזיה בחודש נובמבר (10 לחודש) קיבלתי הודעה על אישור ההזמנה למייל, רשום 7 ימי עסקים. לאחר 6 ימי עסקים שלא יצרו עימי קשר חייגתי בעצמי והם "פספסו את ההזמנה". והתחילו הסיפורים של "יתאמו איתך חברת השליחויות" , "עד יום ראשון יתקשרו אליך". ביטלתי את ההזמנה כי הגיע כבר יום שישי השחור (27 בנומבר) ועדיין מורחים אותי בטלפון, נסעתי לחנות פיזית לקנות טלויזיה וביטלתי את ההזמנה בסלטק, החלטתי להשאיר ביקורת כי עד היום אני רודף אחריהם בשביל זיכוי. ממליץ להימנע.

הזמנתי מדיח כלים קומפקטי של בוש ב-5 באוקטובר 2025. במשך חודש הם כל הזמן אמרו לי שהוא יגיע במשלוח. אחר כך הם אמרו שהמדיח לא הגיע וביקשו ממני לבטל את ההזמנה. ביטלתי אותה ב-9 בנובמבר 2025. עברו יותר מ-14 ימי עסקים ועדיין לא קיבלתי את הכסף שלי. התקשרתי פעמים רבות וביקשתי החזר כספי וקבלה. הם הבטיחו. נכון ל-1 בדצמבר 2025, עדיין לא קיבלתי את הכסף או את הקבלה. לא הייתי ממליץ על החנות הזו לאף אחד.

הזמנתי מכונת כביסה לפני שלושה שבועות ועד עכשיו לא קיבלתי כלום אף אחד לא יודע מה קורה עם זה מתקשר למרכז שירות כל יום

רכשתי מכונת כביסה, כעבור כמה ימים התקשר נציג ושכנע לשדרג, שוכנעתי. כעבור שבועיים ועדיין לא קיבלתי את המוצר בתואנות שונות. הפסיקו לחזור אלי ואין מכונת. שבועיים שאני מכתת רגליים ומכבסת אצל אחרים.

שירות לקוחות גרוע! ממליצה חקנות ממקום אחר!! הבטיחו אספקה תוך 10 ימי עסקים התקשרתי 4 פעמים לברר למה לא התקשרו לתאם איתי כל פעם התחמקו בתירוץ אחר או לא ענו. לבסוף הביאו לי את המכונה 4 ימים אחרי תאריך האספקה. איש הצוות שדיברתי איתו בטלפון היה חוצפן, כועס ומתנשא. כאילו זאת אשמתי שהם לא עמדו בחוזה שלהם מולי.

נציגי השרות מאוד נעימים אבל מטעים. רציתי לרכוש מכונת כביסה הובר וטלוויזיה LG. הובטח שיסופק תוך 7 ימי עסקים - ולא קרה. אחרי 10 ימים נאמר לי שאין את מכונת הכביסה במלאי אצל היבואן (למרות שהיא עדיין מופיעה באתר של סל תק) ושכנעו אותי לרכוש במקומה, בתוספת כסף, מכונת כביסה של יונדאי. המכונה הגיעה והיא תקולה, המכסה מרעיש בסחיטה ובנוסף לא נפתח עד הסוף כדי שאפשר יהיה לשים אבקת כביסה ו/או להכניס/להוציא כביסה. היום היה טכנאי שאמר שיגיש דוח והוא מקווה שזה יעזור. טלוויזיה.... מרוב שדחו אותי בלי סוף לגבי תאריך אספקה בסופו של דבר בטלתי ההזמנה שלה. למרות שהתרעתי שתאריך החיוב על הטלויזיה מתקרב, נאמר לי שאקבל ההחזר רק בחודש הבא. למה? כי אי אפשר לבטל החיוב שלה עכשיו. הנני מתכוונת לפנות למועצה לצרכנות ואפילו שוקלת תביעה משפטית.

ההזמנה לא הגיעה בזמן. לא תיאמו איתי הגעה, שאלתי מה קורה ביום העסקים השישי, ולאחר 2 פניות שלי הבטיחו שיטופל - זה לא קרה. אחרי שהתקשרתי שוב, ביום העסקים השמיני (מובטחת אספקה תוך 7 ימי עסקים), כדי לבטל את ההזמנה, הבטיחו שיחזרו אלי. חזרו רק בערב, כשכבר היה מאוחר מדי לעדכן את חברת ההפצה. למחרת - שום סימן. ביום העסקים העשירי ביטלתי את ההזמנה. באותו בוקר הגיעה אלי הודעה מחברת ההפצה - המועד הראשון שהיה אפשר להזמין - יום העסקים ה-13. לסיכום - תיפקוד לקוי, הפרת הבטחות, וחוסר מאמץ מינימלי לתקן טעויות.

הזמנתי מוצר ב 9 באוקטובר 2025. ב 16 באוקטובר בשעה 12:30 בצהריים שאלתי מה הסטטוס. לא ענו לי עד ה 17 באוקטובר שהמוצר מגיע עד 7 ימי עסקים. פניתי לאחר 7 ימי עסקים ב 21 באוקטובר נאמר לי שהמוצר מחר יצא להפצה שזה ה 22 ויגיע אלי ביום ראשון שזה בכלל ה 26. מי שלא יודע כמה ימי עסקים זה כרגע עומד על 11 זאת הסיבה שאני לא מזמין מחנויות ישראליות אם אין ברירה. אני מעדיף להזמין מאמזון או לשלם בוולט פי 5 אבל זה מגיע. ההתנהלות הזאת של התחייבות למשהו ולא לעדכן שאתם לא עומדים בו.

הזמנתי מדיח בקו במעמד המכירה היו הכי נחמדים בעולם ואחר כך שבוע לא שמעתי מהם שום דבר. פונה לשרות לקוחות בווטסאפ. אף אחד לא חוזר אלי שלושה ימים בווטסאפ. לא שמים קצוץ על הלקוח. מתקשרת לשרות לקוחות הנציגה מסבירה לי איפה הם צודקים ואני טועה. ביטלתי את ההזמנה. לא רוצה שרות ממקום כזה. לא ברור איך זאפ מדרגים אותם כל כך גבוה על מה ולמה.

השירות הכי גרוע שנתקלתי בו עד היום. רכשתי מקפיא הכולל התקן שבת, וכל מה שביקשתי זה הסבר פשוט – איך מפעילים את ההתקן. במקום לקבל תשובה, נאמר לי להסתדר לבד עם חוברת ההפעלה או לשלם 300 ש"ח עבור טכנאי שיסביר לי. כשהבהרתי שאני לא צריכה ביקור בבית אלא רק מענה טלפוני – אפילו לא הסכימו להגיד לי איפה לוחצים, והתעקשו שוב ושוב שעליי לשלם 300 ש"ח רק כדי לקבל הסבר בסיסי. שירות לקוחות מתסכל, לא מקצועי, וממש מאכזב.

ביצענו הזמנה באתר - ההתחייבות באתר הינה ל 7 ימי עסקים אחרי 7 ימי עסקים אף אחד לא יצר איתנו קשר התקשרנו לשם ואמרו לנו בנונשלנטיות אה אופס , כן יש בעיה עם המסך הזה שלחו אלי את היבואן הרשמי שאני אתנהל מולו אחרי אינספור טלפונים ובלאגן - כעבור 3 שבועות קיבלנו את ההזמנה הפלא ופלא מקרן הקול שהזמנו לא היה במשלוח התקשרו שוב, שוב אמרו לנו עכשיו תחכו 7 ימי עסקים שוב לאורך כל הזמן הזה לא לקחו אחריות על עצמם , נתנו לנו יותר אחריות על הטלויזיה כביכול בצורת פיתוי - אבל באתר כתוב שממילא כל המוצרי שלהם הם עם אחריות של יבואן רשמי - אז זה לא באמת היה פיצוי כל הזמן רק אנחנו התקשרנו אליהם - הם לא טרחו ! בסוף ביטלנו את המקרן קול בחיים לא התנהלתי מול גוף כל כך אנטיפטי ולא יעיל

הזמנתי מכונת כביסה F01409WBG עם הבטחה לאספקה תוך שבוע. חלפו שבועיים וחצי ועדיין לא תאמו איתי אספקה. אני מנסה לתקשר איתם על מנת לבטל את ההזמנה ללא הצלחה. ראו הוזהרתם!

לא מגיע להם גם כוכב אחד, עבודה בעיניים, לא מספקים מוצר וגם לא מחזירים את הכסף, כל הזמן יש להם תירוצים שונים, מקווה שאתר זאפ יטפל בנושא שקונים לא יפלו בפח

השירות הגרוע ביותר שנתקלתי בו אי פעם. עברו יותר מחודשיים מאז ביצוע ההזמנה, עדיין לא קיבלתי את הסחורה, הם לא עונים לוואטסאפ, אין חיבור. הכסף לא מוחזר.

קניתי מהם כיריים מתנה לאמא שלי לחג ואחרי שהזמנו טכנאי גז להתקין (כי חייב) התברר לנו שהכיריים הללו לא מתאימים לבישול עם 4 סירים גדולים למרות שיש להם 4 להבות. כשהתקשרנו לשירות לקוחות אז הם אמרו לנו שהם מודעים לבעיה והיינו צריכים לראות את זה מראש. חייב לציין שאני הזמנתי את הכיריים לאמא שלי ואיו לי בכלל נסיון בבישול ונראה כאילו הם מכשילים את הלקוחות בכוונה. הייתי מצפה מחברה רצינית לשים הערה בזמן הקנייה או פשוט להתקשר לאחר הרכישה ולעדכן. כנראה הייתי מוסיף כסף ורוכש משהו אחר. אמא שלי ממש אוהבת לבשל והרבה ועכשיו כל הכסף יזרק לפח. תודה סל-טק על ישרות פח!