
"חוויה מאד לא נעימה עם בעלי החנות. רכשתי עינית דיגיטלית, במפרט המכשיר, היה רשום שהמכשיר כולל הוראות בעברית וכרטיס זיכרון, וזה לא היה. כשפניתי למוכרת, היא אמרה שהכרטיס לא כלול במחיר המוצר. למרות שזה היה כתוב במפרט המכשיר, נאלצתי לשלם עבור הכרטיס. חשוב לציין שאף על פי שמחירו לא היה יקר, זה היה עניין עקרוני, צריך וחשוב, לפרט בדיוק מה המחיר כולל ועל מה אנחנו משלמים. בנוסף, נאמר לי שהכרטיס יגיע תוך 24 שעות, והגיע כעבור 4 ימים. כשהתקשרתי לבדוק מה קורה, בעל החנות, נזף בי ודיבר בצורה מאד בוטה ואמר שאני מתקשרת יותר מידי. מה לעשות כשלא מקבלים את השרות כמו שצריך??? הוא דיבר כאילו אני מטרידה אותו. מאד מצער, וכמובן שבחנות זאת לא אקנה יותר.






















