הזמנתי מספר מוצרים מחברת פט פלנט. ההזמנה התבצעה בטלפון בעזרתה האדיבה של אחת הנציגות שירות. נעזרתי גם באתר האינטרנט שמאוד נוח לתפעול.
במהלך ההזמנה המליצו לי על מוצר פרונטליין שבמבצע. אך התנאי שלא פורסם באתר ונאמר לי מילולית, הוא כי המוצר פג תוקף בחודש הקרוב. והסבירו כי אין בכך בעייתיות, ובשאר העולם אין למוצר תאריך תפוגה. הסכמתי להצעתה, וכן הזמנתי מספר מוצרים נוספים, שמחירם אכן זול.
כשהגיעו המוצרים הבנתי מדוע המחירים כה זולים. חטיף גורמה הודו שהזמנתי לא היה בתוקף (ההזמנה היתה באוקטובר, וזה התאריך שצוין שפג התוקף)- יצוין שפתחתי את האריזה לבדוק אולי בכל זאת המוצר תקין. התרשמות שלי שבהחלט לא! המוצר התפורר ונראה לא שמיש. אין בכוונתי לספר את כל הסיפור, כיוון והוא ישמע מוגזם על אף שכולו אמת. אך העיקר הוא שהשק אוכל שהזמנתי היה עם תולעים!! השק לא נפתח במשך שלושה שבועות, ואז גילינו שהחדר מלא תולעים. מיותר לציין שאין זה השק אוכל הראשון שאני מזמין, ושהמקרה הזה היה יוצא דופן וכי ברור שמקור התולעים בשק (כולל תמונות). החברה לא הסכימה להמיר לי את האוכל במשהו אחר. ואני כמובן שלא רציתי אוכל מהם. לא קיבלתי כלום במקום המוצר הפגום שהלך כולו לפח. ונכון להיום חודשיים אחרי, כולל פניה לאמון הציבור הם לא ראו לנכון לעשות משהו בנידון. אני נפגעתי הן ממוצריהם והן מהיחס שלהם, לא אחזור לקנות בחנות, וממליץ בחום למי שכן מתפתה לקנות במחירים נוחים לבדוק היטב את טיב המוצרים