
לא להתקרב לחנות !!!! שרות מתחת לכל ביקורת אין כל אמונה במנהל החנות להזהר מאד !
1. הלקוח רכש מקרר 520 ליטר דלת מעל דלת המקרר סופק לו תוך פחות מ 24 שעות לאחר מאמצים רבים 2. הלקוח דרש לפנות מקרר 4 דלתות של שרפ גדול הרבה יותר מהמקרר שקנה 3. המקרר הישן לא יכול היה לצאת מהמקום אלא רק ע"י פירוק דלתות - מה שעולה כסף נוסף 4. הלקוח רצה לפרק בעצמו את המקרר , מה שאסור על פי חוק . 5. הלקוח השתולל והתנהג בצורה לא יפה למוביל . 6. לשון החוק "כל מי שרוכש ציוד חשמלי ואלקטרוני ומעוניין לפנות מכשיר חשמלי ישן בתנאי שהציוד הישן שאותו הוא רוצה לפנות דומה בכמות או במשקל למוצר שרכש " "אם הלקוח מעוניין שהמשווק יפנה את הציוד הישן מומלץ ליידע על כך את המשווק מראש וכן אם מדובר בפינוי חריג " "הציוד הישן יפונה ע"י ידי המשווק כאשר הוא יכול לעבור בבטחה ובחופשיות את המפתן את הפתחים ואת המעברים של הדירה ושל הכניסה לבניין ללא צורך בפירוק נוסף בהפרדה או בניתוק של חלקים ממנו או מתשתית המבנה . " הציוד הישן יפונה שהוא שלם כלומר לא פורקו ממנו חלקים כמו דלת או מנוע . " המשווק לא יידרש להמתין מעל 10 דקות לצורך הכנת הציוד הישן לפינוי על ידי הלקוח"





















