מפרסם ב-zap מאז 2005

‎פוטו נגבה‎ ‏(PhotoNegba)

חנות צילום ופיתוח תמונות משנת 1975 (רמת גן)

5 / 5 ממוצע מבוסס על 61 חוות דעת מ-12 החודשים האחרונים
בעלים: פוטו נגבה בע"מ
נמצאו 831 חוות דעת גולשים על פוטו נגבה
יוסט
יוסט
25.07.2022
מוצר שנרכש: מצלמה פנאסוניק לומיקס A80 וכרטיס זיכרון 32 G

הזמנתי מצלמה עם כרטיס זיכרון. המצלמה הגיעה אחרי שלושה ימים וזה יפה אך חברת המשלוחמ לא עשה שום מאמץ ליצור קשר ופשוט השאירה החבילה בחוץ ליד הצרכניה לאיסוף. היה מדובר על משלוח עב בית הלקוח. הכטיס זכרון לא היה מתאים למצלמה. התקשורת עם החברה רק דרך וואטסאפ ובקצב שלהם. ניסיתי להסביר שהכרטיס לא מתאים ובמקום לבדוק מה שלחו דרשו ממני לשלוח תמונות מהכרטיס. נשלח כרטיס חדש עם שליח שגם הוא לא הודיע מראש על הגעתו. הופיע כשאין אף אחד בבית והפעם לא היה מוכן להשאיר בצרכניה כי הוא רצה לקבל את הכרטיס הישן. בקיצור הרבה טלפונים אחרי הצלחנו סוף סוף לקבל כרטיס למצלמה. מהחברה אף מילה או התנצלות על הטעות שלהם והעיכוב בזמן חבל

תגובת החנות

שלום יוסט, תודה רבה על החוו״ד. ראשית מתנצלים על האי נעימות שחשת אצלנו. שמחנו לקרוא שקבלת שירות זריז על אף שחלה טעות אנוש. בפוטו נגבה אנחנו דוגלים במשלוחים מהירים ושמחים שגם אתה הצלחת לקבל הזמנה תוך 48 שעות. לפי הבנתנו נשלח אליך גודל כרטיס זיכרון שונה ממה שהזמנת ועל מנת לא לחזור על אותה טעות פעמיים ביקשנו צילום מוצר, כחלק מפרוטוקול חברה לטיפול יעיל בתקלות. מרגע שפנית אלינו פתחנו תהליך של ביצוע החלפה מהירה והכרטיס זיכרון הנכון נשלח אליך עם שליח. שירות לקוחות בוואטסאפ בשנת 2022 הינו האמצעי תקשורת המועדף על מרבית לקוחותינו ומאפשר לנו להגיב תוך שעה לכל פניה בשעות 09:00-16:00. מי שמעדיף ליצור קשר בדרך אחרת, יכול לשלוח מייל/ הודעה בפייסבוק מסנג׳ר/ הודעה באינסטגרם או להשאיר לנו הודעה במוקד השירות הטלפוני ונחזור אליו תוך 24 שעות, לשיחה אישית עם נציג טלפוני. מתנצלים על אי הנעימות. נמשיך לעשות את מירב המאמצים למזער טעויות אנוש. צוות פוטו נגבה ימשיך לחרוט על דיגלו שירות יעיל מהיר והוגן ויעשה את מירב המאמצים לשיפור חווית השירות אצלנו. רק בריאות!

חוות הדעת עזרה לכם?
shtut
shtut
20.05.2020
מוצר שנרכש: מיקרופון דש BOYA BY-M1 Lavalier

לאחר שביררתי מול החנות נגבה הן בטלפון והן במייל איזה מיקרופון דש יתן לי מענה למחשב נייח והזמנתי בהתאם, הגיע מיקרופון שלא התאים. פניתי למי שהדריך אותי בחנות והוא ענה שעל הקופסה כתוב בין השאר PC. כן, על הקופסה כתוב, אבל בחוברת המצורפת למכשיר לא מוזכר כלל PC וגם ביחס לנייד יש הסתייגות שזה יתאים רק לחלק מהניידים, להם יש כניסה מתאימה לקונקטור של המיקרופון. בפועל אין כנראה כלל נייחים שיש להם כניסה כזאת. שאלתי אם יסכימו להחליף לי דגם, או לפחות לתת לי הנחה, בגלל הטעות שלהם בהמלצה, אם ארכוש דגם אחר ומתאים - כלום. נאדא. התשובה היתה: על הקופסה כתוב PC. הזמנתי מיקרופון דש לנניח בחברה אחרת, ותוך יום הגיע לי מיקרופון דש מתאים לנייח לשביעות רצוני המלאה. ואני נשארתי עם מיקרופון שמבחינתי לא שמיש.

תגובת החנות

לקוח נכבד, חנות הצילום פוטו נגבה, היינה חנות שקיימת כמעל 45 שנים. המקצועיות והיושר הם קו שמנחה אותנו מאז ומתמיד! ולבן קהל לקוחותינו גדל מיום ליום - גם בימי הקורונה! כאשר פנית לקבלת ייעוץ לצרכייך, קיבלת מצלמה מקצועית ואמינה. המוצרים אותם אנו מוכרים בחנות ובאינטרנט הינם מוצרים איכותיים ומקצועיים הכוללים אחריות מהיבואן. כאשר לקוח מבקש עזרה וייעוץ, אנו נותנים לו זאת כלפיי המוצרים. אין אנו אחראיים על הציוד האישי בבית הלקוח, כגון: מחשב, מצלמות וכו'. אי לכך המוצר שביקשת אכן תומך בשימוש בסמארטפונים, מחשבים ניידים ונייחים, כאשר ואם יש צורך להתאים את הציוד האישי שלא נרכש דרכינו, דבר זה אינו בתחום התפעול שלנו. מוצר זה היינו מוצר מקצועי, המיוצר ומשווק, כפי שציינת, למחשבים וסמארטפונים, ונמכר מס' פעמים ביום וכל לקוח שרכש מרוצה ממנו. בנוסף, אף מצוין על גבי אריזת המוצר שהינו מתאים ל-PC. נשמח לעמוד לרשותך ולהעניק לך את השירות הטוב והאמין שלנו בכל עת.

חוות הדעת עזרה לכם?
michalge
michalge
03.05.2020
מוצר שנרכש: https://u137095.ct.sendgrid.net/ls/click?upn=cq7AXubDDWFwQeno79MBluNgv

קבלתי הודעה שהמוצר הגיע אבל לא קבלתי וניסית להתקשר ולשלוח מייל לחנות ועוד לא קבלתי תשובה

תגובת החנות

היי מיכל, קודם כל צר לי על ההרגשה שלך, אנחנו עושים את מירב המאמצים שכל לקוחותינו יהיו מרוצים. למרבה הצער חברת השליחויות ביצעה טעות שציינה שהחבילה הגיע קצת לפני. עקב הקורונה היינו בכח עבודה מצומצם ( עקב הנחיות משרד הבריאות ), למען הסר ספק החבילה נמסרה כבר ללקוחה.

חוות הדעת עזרה לכם?
מיכאל
מיכאל
15.01.2020
מוצר שנרכש: מצלמה Nikon Coolpix A100 הדר מ.ס 41129329

הציעו לקנות מגן למסך, בלא שהסבירו שיתכן ולא מתאים בכלל למצלמה, ההצעה באה בצמוד למצלמה כאילו זה מתאים, עכשיו יש לנו מגן מסך שאולי מצויין אבל כלל לא מתאים למה שקנינו. אגב, המצלמה לא איכותית בכלל ולא שווה את המחיר.

תגובת החנות

היי מיכאל, קודם כל חשוב לי לציין שאתה מדבר על קנייה ממאי 2018. אכן הייתה טעות אנוש באתר והמגן מסך שהיה מומלץ לקנייה עם המצלמה היה בגודל לא מתאים, היית פשוט יכול לפנות אלינו והיינו מסדרים לך את זה. הביקורת על המצלמה לא קשורה אלינו, מדובר על מצלמה פשוטה של ניקון בפחות מ600 ש"ח ומכרנו מאות כמוה ללקוחות מרוצים, כמובן שיש מצלמות יותר טובות בסכומים יותר גבוהים. אפשר תמיד להתייעץ איתנו לפני הקנייה ונשמח לעזור אבל אתה פשוט הזמנת את הדגם הספציפי הזה דרך האתר.

חוות הדעת עזרה לכם?
עפר
עפר
30.09.2019
מוצר שנרכש: מצלמת Canon sx720

הגענו לחנות כי רצינו סיוע וייעוץ למצלמה קומפקטית של CANON לטיול אחרי הצבא. בחנות ממש לא נותנים שירות - לא יודעים להסביר ההבדל בין דגמי המצלמות השונות ושולחים אותנו לעמדת מחשב לבדוק לבד ההבדלים (בשביל זה לא היינו צריכים להגיע לחנות ...). כשניסינו לבדוק על מותגים אחרים לא רצו להשיב כלל. בנוסף, מחיר גבוה (למדנו בדיעבד)

תגובת החנות

היי עפר, המוכר הסביר לכם את ההבדל באיכות המצלמה ובמסך מגע שאלו ההבדלים המשמעותיים היחידים בין 2 המצלמות ששאלתם עליהן, בנוסף הוא הציע לכם שיסתכל יחד איתכם על שאר ההבדלים במחשב. אנחנו מוכרים למעלה מ5000 מוצרים ומתוכם מאות דגמים של מצלמות, הצוות שלנו לא יכול להכיר את כולן לעומק בעל פה. המצלמה נמכרת אצלנו במחיר הכי זול בארץ גם באחריות יבואן רשמי וגם ביבוא מקביל אז לא ברור לנו איך המחיר גבוה.

חוות הדעת עזרה לכם?
nivg25
nivg25
24.03.2019
מוצר שנרכש: Fujifilm instax mini 8

המצלמת פיתוח מהיר שהזמנתי הגיעה עם תמונות שרופות , לאחר שפניתי לחנות ביקשו שאגיע עד לסניף ברמת גן בכדי ל"בדוק" את העניין

תגובת החנות

ניב שלום...אנחנו חנות ותיקה מאוד הידועה גם באמינותה..לא קיימת אפשרות שנשלח לך פילם שרוף. אנו מקבלים את הפילים למצלמות פוגי באריזות מקוריות ואטומות ישנה אפשרות שהכנסת את הפילם ובטעות פתחו את המכסה וזה גרם לשריפת הפילם, מקרה זה נפוץ בקרב הרבה לקוחות. כמו שהוסבר לך אנחנו לא רשת חנויות ולכן על מנת שתקבל שירות ונוכל לבדוק את מהות התקלה עליך להגיע לחנות ברמת גן. נשמח לעזור לך ככול שניתן.

חוות הדעת עזרה לכם?
Mahodeus
Mahodeus
14.03.2019
מוצר שנרכש: בקר Razer Raiju PS4 Ultimate

שילמתי על מוצר עם משלוח מהיום להיום לפני 4 ימים. קניתי RAZER RAIJU ULTIMATE שעולה 970 שקלים וקבילתי ג'ויסטיק שבכלל לא מתאים למערכת שלי וחייבו אותי סכום מלא. מאוד לא מרוצה.

תגובת החנות

הלקוח הזמין את המוצר עם משלוח מהיום להיום, המשלוחים האלו תקפים לרשימת ערים מסוימת כמו שכתוב באתר וההזמנה הייתה לישוב שלא ברשימה, למרות זאת הלקוח קיבל את המשלוח יום אחד אחרי ההזמנה שלו (ולא אחרי 4 ימים), כמובן שעדכנו אותו על כך לפני. אכן עשינו טעות במשלוח ושלחנו ג'ויסטיק אחר עם שם מאוד דומה, אנחנו מטפלים באלפי הזמנות בחודש וזה טבעי שדבר כזה יקרה מתישהו. קיבלנו מייל על כך יום למחרת ב5 בבוקר ומיד אחר כך קיבלנו הודעה על חוות דעת שלילית בזאפ בלי שהיה לנו צ'אנס בכלל לטפל בזה, עוד באותו יום שלחנו שליח שיקח את המוצר בחזרה ויחזיר את התשלום במזומן. חשוב לי לציין שהכל הסתיים לשביעות רצונו של הלקוח, זה ציטוט שלו ממייל מאותו יום "תודה רבה ומתנצל, ברגע שהשליח יגיע אשנה את הביקורת תודה ושוב מצטער! מבין את המצב". אנו זמינים תמיד לכל פנייה ואצלנו כל לקוח יוצא מרוצה אבל צריך קודם לידע אותנו ולתת לנו הזדמנות לעזור.

חוות הדעת עזרה לכם?
דניאל
דניאל
08.02.2019
מוצר שנרכש: T110 jbl

האוזניות הגיעו מקולקלות צריך ללכת בעצמי לסניף של מודן כדי לבקש שיתקנו לי אותן זה ממש בדיחה כי אין לי אותן אפילו 24 שעות הבלוטוס בדיליי מטורף משהו שלא אמור להיות ואמרו לי שתיקון לוקח עד שבועיים

תגובת החנות

אנחנו מוכרים מגוון רחב של מוצרים, לחלק מהמוצרים יש לנו אפשרות לתת שירות במקום ולחלק מהמוצרים כמו האוזניות האלו היבואן קבע שהשירות יהיה דרכו ודרך מרכזי השירות שלהם שפזורים בארץ, יש להם את הכלים ואת הידע הטכני לטפל בבעיות עם המוצרים האלו. חוות הדעת קשורה ליבואן ולנהלים שהוא קבע, אם הלקוח היה פונה אלינו היינו יכולים לעזור לו מול היבואן ולזרז את הטיפול בתקלה. חשוב לי לציין שאנחנו עובדים עם מוצרים של JBL כבר זמן רב ואחוז התקלות הוא אפסי, כמו כן עוד לא נתקלנו בבעיה עם השירות של היבואן. דניאל אתה מוזמן לפנות אלינו ונשמח לעזור לך.

חוות הדעת עזרה לכם?
גולש
גולש
04.04.2016
מלל חוות הדעת הוסר לבקשת הגולש
חוות הדעת עזרה לכם?
לקוח
לקוח
30.12.2014
מוצר שנרכש: פיתוח תמונות פיתוח תמונות

הגעתי לחנות כדי לצלם תמונות פספורט ב25₪ ל8 תמונות. הצטלמתי, שילמתי וקיבלתי את התמונות. בנוסף, רציתי לפתח תמונה אחת סטנדרטית 10x15 לבן שלי, תמונה שבה הוא מופיע 8 פעמים. (איך זה קשור? את התמונה הזו ניתן בעצם לגזור ל8 תמונות פספורט, אבל כמובן זה לא אמור לעניין את החנות מה תוכן התמונה). המוכרת אמרה שלא ניתן לקבל תמונה אחת אלא חייבים לפחות 10 תמונות ב10 שח. אמרתי, אין בעיה, תדפיסי אותה 10 פעמים ואשלם על 10 תמונות. המוכרת כעסה ואמרה שיכולה להדפיס רק 2 כרגע. אמרתי בסדר, תדפיסי 2 ואת היתר אקח כשיהיו מוכנות. היא חייכה חיוך כועס ואמרה לי "זה לא עובד ככה!" כי אני לא יכולה לתת לך שקית נוספת לתמונות כשתחזרי. אמרתי שאני לא צריכה שקית נוספת, אקח את התמונות באותה שקית. היא לקחה את 2 התמונות שהדפיסה וכמעט זרקה אותן עליי, אמרה לי טוב קחי! לא ברור לי מה זה עניינם של המוכרים מה תוכן התמונה שהם מדפיסים. אם זו היתה תמונת נוף הרי לא היתה שום בעיה. שילמתי, כאמור סהכ 35 שח. ממליצה להתרחק מהאנשים האלה, חווית קניה קטסטרופלית, גועל נפש. לא מגיע לאנשים שרק מנסים לנצל את הלקוחות להרוויח.

תגובת החנות

שלום רב באותו יום, שהגיעה אלינו הגברת (לא ניתן לדעת מהו שמה מאחר והיא רשומה בעילום שם באתרכם), הדפסנו כמות גדולה מאוד של לקוח שהביא תמונות להדפסה. הכמות הייתה 3950 תמ' בבת אחת. המכונה הייתה עמוסה מאוד ובדרך כלל אנו לא מדפיסים ללקוחות תמונות באמצע העבודה של לקוח אחר. הלקוחה הצטלמה פספורט וביקשה לפתח גם מדיסק און קי. נאמר לה שאין לנו אפשרות כרגע מאחר והמכונה עמוסה, אך היא התעקשה. ניסיתי לתת לה מענה מהיר בכך שאמרתי לה שאשלח את התמונה שהיא מבקשת ב"אולטרה", כלומר, אכניס את זה בין לבין הפיתוח הגדול. לכן הדפסנו לה את 2 התמונות במיידי תוך 5 דקות. בחנותנו יש מינימום הזמנת תמונות על סך 10 ₪, לא משנה מהו תוכן ההזמנה. אין קשר בין מה שיש בתמונה לבין המינימום הזמנה. ברצוני לציין שלא זרקתי את התמונות על הלקוחה, בטח שלא אמרתי לה "טוב קחי". אין לי עניין מהו תוכן התמונה שהיא הדפיסה. לא משנה לי אם זו תמונת נוף, או תמונה מורכבת מתמונות קטנות או אפילו איור או כל דבר אחר. מצטערת לשמוע על חווית הקניה הלא נעימה. הדברים שנאמרו ע"י הגברת מוקצנים. ושוב, אני מדגישה, אין קשר בין מה שיש בתמונה למינימום הזמנה. גם העובד הנוסף בחנות הסביר לגברת שיש הבדל בין צילום פספורט בחנות, לבין פספורט שמביאים עם דיסק און קי מהבית. לא גבינו לה 25 ₪ על התמונת פספורט שהיא הביאה מהבית, גבינו לה את המינימום שיכולנו, כלומר 10 ₪. יכולנו לפתח לה רק תמונה אחת בסכום הנ"ל, אך המלצנו לה לקבל 10 תמונות באותו המחיר. לא תמיד יכולים לתת מענה במיידי ועשינו ככל יכולתנו לעזור לה. לא ניצלנו, לא ביקשנו מה שלא מגיע לנו ורק ניסינו לעזור לה. אנו נותנים שירות מצויין לפיתוח תמונות ובכלל. יש לנו הזמנות רבות גם דרך משלוחי תמונות באתר, גם דרך ווטסאפ, גם לאנשים המגיעים לחנות. כולם מקבלים מענה מהיר ואיכותי ונמשיך לתת שירות מצויין גם בעתיד.

חוות הדעת עזרה לכם?
עומר
עומר
23.02.2010
מוצר שנרכש: חצובה u8000

בחיים שלי לא נתקלתי בשירות כל כך גרוע וביחס אישי כל כך מזוויע! נראה כאילו לא אכפת לחנות בכלל אם היא תמכור לך את המוצר או שתצא בידיים ריקות. הקניה התחילה בכך שרציתי עזרה בבחירת חצובה, המוכר הזקן בחנות היה עסוק בלדבר עם הילד שלו ואפילו לא התייחס לכך שאני עומד ומחכה. לאחר כמה דקות ניגש אלי בחור צעיר שבהתחלה עשה רושם נחמד, אך מהר מאוד התברר ההפך הגמור. הוא הציע לי חצובה ספציפית, התלהבתי ממנה וכשרציתי לקנות אותה התברר לי שהיא באה בלי תיק (דבר שחשוב לציין כי אחרת איך הוא בדיוק חושב שאסחוב אותה ממקום למקום) לאחר שיחה קצרה הוא רצה לתת לי את התיק עם החצובה במחיר מיוחד (פחות 10 שקלים וגם זה אחרי ויכוח איתו), הסכמתי ואז הוא בא לארוז את החצובה מהתצוגה (שכל אדיוט גמור יודע שמוצר מתצוגה אמור לעלות יותר זול ממוצר חדש) כמובן שסירבתי ואז הוא נתן תירוץ של "זה פשוט אזל מהמלאי כרגע" ופשוט הלכתי החוצה בכעס מהחנות. חשוב לציין שמתחילת השיחה הוא טרח מספר פעמיים לפנות ללקוחות אחרים (בו זמנית כשהוא משרת אותי) ובעצם לתת לי להמתין כאילו שהוא עושה לי טובה בזה שהוא מוכר לי משהו. אני ממליץ להתרחק מהחנות הזאת כי אם ככה הם מטפלים בקונים איך הם יטפלו בך מתי כשתצטרך את האחריות מהם!

תגובת החנות

נדהמנו ממכתבו של עומר. כחנות שמקבלת פידבקים לא קטנים מלקוחות בכתב או בע"פ, לא הבנו בעצם על מה מר עומר מתלונן. דבר ראשון,כל לקוח שנכנס לחנות מקבל התייחסות ותשומת לב. גם אם ה"זקן"(ומי קורא ככה לאנשים?) עמד ודיבר עם הילד שלו, זה לא משהו שארך יותר מדקה. שנית, קורה שחצובה לא נמצאת במלאי. ספציפית מה שהוא רצה היה בתצוגה, אך לא במלאי. תמיד ניתן להזמין סחורה לפי הזמנה, גם אם אין אותה במלאי באותו רגע. והיו חצובות אחרות במלאי... את זו לא. צריכים קצת סבלנות... אנו מטפלים בעוד לקוחות וכל לקוח מקבל את תשומת הלב שלו. לקוח צריך להבין שיש אנשים לפניו שמקבלים יחס. מר עומר מתלונן כאן על כל אחד ואחד מהאנשים העובדים בחנות ולפי עניות דעתינו ללא כל היגיון. חנותינו משרתת אלפי לקוחות כבר 35 שנה. חנות שעוברת מדור לדור ואנו רק מתקדמים עם השנים.

חוות הדעת עזרה לכם?
הדר
הדר
27.12.2009
מוצר שנרכש: מצלמה דיגיטלית coolpix s640

ביררתי הרבה בסופ"ש האחרון על המצלמה הזאת ובסוף בגלל המחיר,1109 ש"ח, החלטתי לקנות בחנות זו. בבוקר יום ראשון, 27.12, התקשרתי לחנות וביררתי עם שאול אם אכן יש להם את המצלמה במלאי כי אני רוצה לבוא לקנות. שאול אישר וכששאלתי מה המחיר הוא זרק : מה שרשום באתר ולא רצה לפרט יותר. בהסתמך על מה שראיתי באתר ערב לפני כן + המחיר שמפורסם באתר זאפ באותו בוקר, תיכננתי לנצל את ההפסקה שלי מהעבודה באותו יום וללכת לקנות. לצערי,לאחר שראיתי את המצלמה ורציתי לקנות, עודכנתי שבדיוק היום בבוקר הם עידכנו את המחיר באתר ב 360 ש"ח יותר עקב טעות שלהם.הסברתי שבאתי במיוחד לחנות רק בגלל המחיר ואני מעוניינת לשלם רק את המחיר המוצג באתר אך עדיין בעלי החנות בשלהם. שורה תחתונה : אני כועסת. הרי ידוע שבכל בית עסק שברגע שהתוויות מציינת מחיר מסויים, אפילו אם הוא כבר לא מעודכן,הרי זהו המחיר הקובע לצרכן. בחנות נגבה, ידעו על הטעות שלהם בבוקר שהתקשרתי אך בחרו לא לציין זאת בשיחת טלפון שעשיתי אליהם ובכך גרמו לי סתם להגיע לחנות ולבזבז את זמן ההפסקה שלי מהעבודה. אין לי מושג איך השירות שלהם מעבר לזה אבל אין ספק שאני לא אקנה אצלהם וגם לא אמליץ עליהם לאף אחד כששירות בסיסי ללקוח הם לא עושים.

תגובת החנות

כאשר הגיעה הגברת לקנות את המצלמה בפועל - המחיר הריאלי כבר פורסם באתר והיה מעודכן. הגברת הסתכלה על מחיר המצלמה כפי שמופיע בזאפ בדף הראשי. זאפ סורקת אחת לכמה שעות מוצרים מהאתר ומעדכנת את מחירן בהתאם בדף הראשי שלה. במידה והלקוחה הייתה נכנסת לאתר שלנו, ע"י לחיצה באתר של זאפ על החנות - היא הייתה רואה את ההבדל במחירים. באתר של זאפ לוקח כמה שעות למחיר להתעדכן מהרגע שהחנות עידכנה את המחיר. אצלנו המחיר כבר היה מעודכן כאשר הגברת הגיעה לחנות. כמו כן, לידיעה כללית, קרה כבר בעבר שלקוח הזמין מצלמה באתר במחיר מסוים, אך כאשר המצלמה הגיעה לחנות, ראינו שמחירה עלה. אך מכיוון שהלקוח כבר ביצע את ההזמנה באתר - הרי שהיינו מחוייבים למכור לו לפי המחיר בעת ביצוע ההזמנה. לא גבינו על כך הפרש מאחר וההזמנה כבר בוצעה. ברצוננו לציין כי אנו חנות ותיקה המוכרת מאות מצלמות מדי שנה. המחירים כאן נוחים מאוד, הלקוח מקבל הסבר מצויין על המצלמה הנרכשת והשירות טוב ואמין בכל בעיה. אנו מצטערים על אי ההבנה עם הגברת, אך אנו כפופים לעיתים למחירים שאינם בשליטתינו.

חוות הדעת עזרה לכם?
Adi
Adi
03.01.2021
מוצר שנרכש: אוגדן ודפים ל-200 מטבעות

זמינים רק בוואטסאפ או בהשארת פרטים במוקד טלפוני חיצוני והם יחזרו אליכם, מתישהו. אין להם טלפון ישיר לחנות, מאוד לא נח, ודיי מרגיז לטעמי שאין לי את האופציה לפנות אל מישהו "לייב". בשיח בוואטסאפ אתה לא יודע מתי יענו לך ואם הבן אדם בצד השני לא מסיט את תשומת ליבו מהשיחה כל כמה שניות. בהשארת פרטים תמיד יכולים להתקשר אליך כשאתה לא פנוי... למה לא להיות זמינים כשהלקוח יכול להיות זמין?.... בנוסף בשיח וואטסאפ נוטים "לברבר" פחות, לפחות אני, מה שמנע ממני לפרט כראוי את כל מטרת הקנייה שלי (כי רציתי לתמצת כמה שיותר מאחר ושמתי לב שהמענה מהצד השני מתעכב ברגע שלוקח לי קצת יותר זמן לכתוב), מה שהוביל לרכישת מוצר שלא התאים לי. המוצר הגיע בחבילה גדולה מאוד ביחס לגודלו, מה שגרם לה להימעך עד שהגיעה אליי ולהיות חצי פתוחה. (המוצר לא נפגם). האריזה בכללי הייתה פשוט בדיחה, סרט דביק אחד מסכן היה אמור להחזיק את כל הפתחים של הקרטון. הצלחתי לסכם איתם החזרה, שלחתי להם את המוצר בדואר וקיבלתי החזר עם 5% סליקה. הדבר מצויין בתקנון שלהם כמובן, אבל מעולם לא נתקלתי בעסק שאם המוצר מוחזר על ידי ומכיסי ללא כל פגם, ארוז כחדש, לא אקבל החזר מלא עליו (ללא דמי משלוח כמובן), לא מובן לי הרעיון ההגון מאחורי הכלל הזה, כך שגם העניין הזה לא תרם לחווית הקניה שלי והיה מרגיז כשלעצמו. לסיום, כאב ראש מיותר, השירות לקוחות לטעמי 6/10, והיה לי מאוד לא נח לעשות איתם עסקים. לא אחזור לשם.

תגובת החנות

היי עדי, קיבלנו את חוות הדעת שלך וצר לנו מאוד לשמוע שהייתה לך חוית שירות לא נעימה. למיטב הבנתי רכשת את האוגדן בתאריך ה14.12. בתאריך ה16.12 שלחת לנו הודעה בצ'אט עם נציג האונליין שהחבילה עומדת להגיע ואת רוצה לעשות החלפה כי למעשה את רוצה אוגדן של שטרות ומטבעות והזמנת אוגדן מטבעות בלבד. נאמר לך שאת יכולה להגיע לחנות שלנו ברמת גן אך אמרת שאת גרה בצפון , הצענו לך 2 אופציות- שנפתח לך איסוף ומשלוח חדשים או שתשלחי אלינו את החבילה וכשהיא תגיע נזכה אותך. לגבי השירות לקוחות בוואטסאפ, ענינו לך על כל הודעה אחרי פחות מ5 דקות, שלחנו לך קישורים לאוגדן ודפי שטרות ומטבעות בנפרד, הסברנו מחירים וענינו לך על כל השאלות ששאלת. ב22.12 הודעת לנו שקיבלת את החבילה ושאת רוצה לשלוח אלינו בדואר, החנות הייתה סגורה בגלל ספירות מלאי (שכמובן עידכנו מראש בהודעה בווטסאפ ובאתר), אז ענינו לך יום למחרת שאת יכולה לשלוח את החבילה ונזכה אותך לכרטיס האשראי שלך. בתאריך 31.12 קיבלנו את החבילה וזיכינו אותך באותו הרגע. נשמח להעניק לך חויה חדשה טובה יותר ולעזור לך בכל דבר שתרצי. אנחנו פה לשירותך :)

חוות הדעת עזרה לכם?
Batya
Batya
05.01.2020
מוצר שנרכש: פעלולון מגדל כוסות השחלת כדורים winfun

לא הייתי מרוצה מכך ששילמתי 19 שח על משלוח לנקודה, בחרתי את הנקודה שברצוני לקבל והחבילה הגיעה למקום אחר מרוחק ממקום מגורי. מבאס מאוד.

תגובת החנות

היי בתיה קודם כל אנחנו מצטערים על החוויה, אפשר פשוט לפנות אלינו ותמיד נשמח לעזור. לפי הנהלים של חברת E-POST וכפי שנהוג בכל משלוח לנקודת חלוקה ברגע שיש עומס בנקודה מסוימת מעבירים את החבילה לנקודה קרובה. על מנת ליצור אי בלבול אנחנו מעדכנים שזה יכול לקרות ברגע שהמוצר נשלח וזה גם כתוב אצלנו בתקנון, E-POST גם מעדכנים על כך דרך SMS.

חוות הדעת עזרה לכם?
Anton
Anton
02.09.2019
מוצר שנרכש: הדפסת קנבס

מקום נחמד להדפיס בו תמונות, אך לא נותנת מענה הולם לצלם המקצועי. ביום שישי הגעתי לחנות זו על מנת להדפיס כמה תמונות על גבי קנבס. העדפתי לשלם קצת (קצת הרבה) יותר על מנת לשלוח להדפסה ביום שישי מאשר לחכות שבית דפוס יפתח ביום ראשון. בשיחה עם הנציג נמסר לו שמדובר על תמונות מקצועיות שמודפסות לטובת מתנה וביקשתי מהנציג שיארזו אותן למתנה והוא אף שאל איזו אריזה (שקופה או אטומה) והתשובה שקיבל היא ״אריזה אטומה״. הנציג אמר שאין בעיה וזה יהיה מוכן עד יום ראשון. ביום ראשון לא התקבלה שום הודעה/טלפון שהכל מוכר. ביום שני (היום) התקשרתי לחנות לוודא ונאמר לי ״כן זה מוכן. לא נהוג אצלינו לידע את הלקוח על כך, כי הצפי נמסר מראש״. סבבה, זורם. היות והייתי בעבודה, ביקשתי שיאספו את זה עבורי. כאשר ראיתי את זה בערב - הופתעתי לרעה. 1. אני שילמתי על 2 קנבסים מחיר שבו יכלתי להדפיס 3 קנבסים בבית דפוס, ואני מקבל את הקנבס עם חותמת של פוטו נגבה!!! סליחה? אני משלם כסף על מוצר - אין לכם שום זכות שבעולם לשים עליו את החותמת שלכם כדי לשווק את עצמכם. בתור צלם, במידה ומשלמים לי כסף על עבודה, אני לא שם את החותמת שלי עליה. 2. התמונות לא נארזו כמו שביקשתי (ואמרתי מראש שאם צריך אני מוכן לשלם על אריזה). לא נראה לי שבחנות הדפסות תמונות לא תהיה אריזה ל2 קנבסים קטנים כמו שהדפסתי. איכות ההדפסה לא בשמיים ובהחלט לא שווה את המחיר. חבל מאוד שאתם לא מציינים את זה באתר שלכם. במידה וזה לא היה משהו דחוף - הייתי מחזיר את זה לחנות.

תגובת החנות

היי אנטון, לאחר שיחה טלפונית בינינו אני רוצה לחדד כמה דברים, ראשית כל אני מצטער, באמת קרה אצלנו קצר בתקשורת ולא עטפו לך את המוצר כמו שביקשת, חשוב לי לציין שזה מקרה מבודד, אנחנו עוטפים מאות עבודות ומוצרים בשבוע ומציעים ללקוחות עטיפה גם כשהם לא ביקשו. ברגע שאנחנו מקבלים את ההזמנה אנחנו מודיעים ישר מתי העבודה תהיה מוכנה, זה חוסך טלפון שבור וככה יודעים בדיוק מתי אפשר לבוא לאסוף את ההזמנה, אם אמרנו שההזמנה תהיה מוכנה ביום ראשון אז ברור שלא יתקשרו אלייך בשביל להודיע שהיא מוכנה. הקנבסים שאנחנו מדפיסים מגיעים עם חותמת קטנה שלנו בחלק האחורי של הקנבס שפונה אל הקיר בדיוק כמו שאתה קונה מוצר והוא מגיע עם הלוגו של היצרן, אם מישהו לא מעוניין בזה אפשר לבקש וזה לא יופיע. אנחנו מדפיסים את הקנבסים במדפסת Epson SC-P8000 חדישה עם דיו אפסון מקורי באיכות הכי גבוהה שיש, האיכות תלויה גם כמובן בקבצים שמתקבלים, אנחנו מודיעים במידה ויש בעיה עם האיכות ואנחנו גם דואגים לעשות תיקון לתמונות שצריכות את זה לפני ההדפסה. אפשר גם פשוט ליצור איתנו קשר כשקורה משהו כזה ותאמין לי שהיינו מוציאים אותך מרוצה, זה מאוד קל היום לרוץ ולכתוב ביקורת בלי לתת לנו בכלל הזדמנות לעזור לך, אנחנו משרתים לקוחות למעלה מ40 שנה ותמיד נותנים מענה לכל פנייה.

חוות הדעת עזרה לכם?
sabann248
sabann248
17.04.2018
מוצר שנרכש: תיק לרחפן DJI MAVIK PRO PLATINUM

קניתי תיק מקורי לרחפן dji mavik pro ועל סמך זה שהיה כתוב ״מקום לרחפן, שלט 4 סוללות, כבלים…״. היה לי מקום רק לרחפן ולשלט!!! והשאר הכנסתי בכוח . וחוץ מזה שזה עלה לי 400₪ לפחות שהמוכר יהיה כנה ולא יגיד לי דברים שלא קיימים תודה רבה

תגובת החנות

לא ברורה לנו על מה חוות הדעת השלילית הזאת. נכנסת לחנות וביקשת תיק מסוים לרחפן של חברת DJI, קיבלת את אותו התיק שביקשת ושאלת מה התיק יכול להכיל, ענינו לך בדיוק מה הוא יכול להכיל לפי המפרט של היצרן ולפי מה שרשום באתר הרשמי שלו, ניתן להיכנס לאתר של היבואן הרשמי ולראות זאת. במקום לפנות אלינו אחרי הקנייה עם מה שתיארת החלטת לכתוב עלינו חוות דעת שלילית ללא ניסיון אחד ליצירת קשר ולפתרון הבעיה מולנו. בניגוד רב לדברי הלקוח המוכר היה כנה ולא אמר דבר שלא מצוין באתר של היבואן הרשמי. כמו שמרבית לקוחותינו יודעים אנו דוגלים בשירות ואמינות ללא דופי. אנחנו פה כבר למעלה מ40 שנה ועוזרים עם כל בעיה אבל אין לנו איך לעזור אם לא פונים אלינו. צוות החנות ימשיך לתת את השירות הטוב ביותר לכל קהל לקוחותינו כמו שחרטנו על דגלנו תמיד! ללקוח הלא מרוצה שאת שמו הוא לא כתב בכלל - אתה מוזמן לבוא עם התיק והקבלה ולקבל עליו זיכוי אם מה שנאמר לך לא תואם למה שקיבלת.

חוות הדעת עזרה לכם?
Maya
Maya
19.10.2012
מוצר שנרכש: מצלמה D 3200

חייבת לציין שרוב התגובות כאן מאוד חיוביות על נותני השירות בפוטונגבה, כניראה שלי היה פחות מזל וחבל.. לא בשבילי. משנכנסנו לחנות התחיל לעזור לנו גבר מבוגר. קיבלנו ממנו שירות די קר ואנטיפתי במקצת. ניסיתי להתעלם מהעניין מאחר ובאתי חדורת מטרה. שאלתי כמה שאלות על המצלמה ונעניתי בתשובות קצרות ואדישות. גם מזה ניסיתי להתעלם מכיוון שהכינו אותי מבעוד מועד על הידע הלא רב שיש לעובדים בחנות על מצלמות מאנשים שרכשו בחנות זאת מספר מוצרים בעבר. לכששאלתי על הסדר התשלומים בחנות, נאמר לי שניתן לחלק לחמישה תשלומים. בכל רשת/חנות שמכבדת את קהל הלקוחות שלה תהיה גם האפשרות לחלק ליותר תשלומים בקרדיט. לא כך הדבר. נעניתי בתשובה סתמית שהם לא מרוויחים כלום מהקרדיט הזה אלא מקסימום 5 שקלים .... האם זה לא כסף?! אם הייתי מבקשת ממנו לעשות לי הנחה של חמישה שקלים על כל קנייה בחנות, היו עושים לי? אני בספק רב. הכסף שלי שווה יותר. הרבה יותר. אני עובדת מאוד קשה בשבילו ומה לעשות שההוצאות הכספיות שלי הן רבות מאוד. המצב הכלכלי בשוק גם הוא לא משהו בכלל ועדיין לא היו מוכנים ללכת לקראת הלקוח בשום דרך. גם אם התגובה הייתה עם קצת חיוך וקצת הבנה אולי רק אולי הייתי חושבת ששווה להשקיע את כספי בחנות זאת. חבל, פספסתם לקוחה מאוד טובה שכאמור מבזבזת את רוב כספה בתחביבים שלה. תשנו את היחס. גם אם תגיבו פה ותנסו "לייפות את המצב", הרי אני הייתי מהצד השני מזאת שמקבלת את השירות והדברים נראים מהצד שלי אחרת. אציין ואוסיף, משם נסעתי לחנות אחרת וקיבלתי שירות מדהים וחווית קניה שאני עוד אזכור הרבה זמן. גם שדרגתי את המצלמה שתכננתי לרכוש (אשר עולה באלפיים שקלים יותר וגם רכשתי עדשה שעולה בחמש מאות שקלים יותר) כאמור, הפסד שלכם ורק שלכם. על חווית קנייה לא מוותרים וכסף זה כסף. הנני עוסקת במקצוע אשר יש לי אינטרצקיה עם קהל יעד מאוד רב ומגוון כאחד. על השירות שלכם לא אמליץ.

תגובת החנות

ראשית ברצוני להביע את התנצלותי עקב חווית הקנייה המאכזבת שהייתה לך בחנותנו. יש לציין שאנחנו חנות שדוגלת בראש ובראשונה בשירות ואמינות כלפי הלקוח ומשתדלים לתת את היחס המרבי לכל לקוח שנכנס לחנות על מנת שיהיה מרוצה וישוב אלינו בעתיד, ללא תלות בסכום הקנייה. האדון שטיפל בך ידוע כאחד שמעלותיו הן אינטראקציה עם כל סוגי הלקוחות והוא מנהל עסק אמין ומקצועי מאז שהחנות נפתחה ב1975. אנו מודעים היטב למצב הכלכלי הקשה ולכן אנו מציעים 5 תשלומים ללא ריבית בכרטיס אשראי וזאת בנוסף למחירים מהנמוכים בארץ שאנו מציעים. אולי העובדה שהכינו אותך מבעוד מועד "על הידע הלא רב שיש לעובדים בחנות" יצרה אצלך רושם מוטעה מההתחלה וחבל שכך. עובד אצלנו בחור מקצועי מאוד בתחום המצלמות שלקוחות באים במיוחד אליו על מנת לגלות מידע על כל מיני סוגי מצלמות ורובם גם קונים אצלנו עקב הידע הרב והמקצועיות של הבחור. נשמח אם תגיעי שוב לחנותנו על מנת לתקן את הרושם השלילי שנוצר לך לגבי שירותנו ויחסנו ללקוחותינו. בברכה.

חוות הדעת עזרה לכם?
גולש
גולש
30.08.2009
מוצר שנרכש: מסגרת תמונות-שישיה

הזמנתי מסגרת תמונות שישיה. כעבור יומיים התקשרו לומר לי שאין להם מסגרת כזו ולא תהיה מסגרת כזו בעתיד. אז למה הם מפרסמים באתר מוצר שאין להם אפשרות לספק? בפעם הקודמת שהזמנתי אצלם- הם התקשרו לומר שאין להם את מה שהזמנתי, אולם לפחות הציעו לי חלופה. כדאי לדבר איתם שיעדכנו את המוצרים שלהם באתר, כי זה די מרגיז להזמין משהו, ולגלות שהוא לא קיים.

תגובת החנות

הלקוחה הזמינה מוצר אשר לא היה לנו זמין בחנות. ברגע ההזמנה יצרתי קשר עם היבואן והזמנתי את המסגרת אך כעבור יומיים הוא אמר שלא תהיה יותר את המסגרת הנ"ל לאחר שגם הוא עשה בירורים דחופים עבורינו, מאחר ואנו משתדלים מאוד לספק את כל רצונות לקוחותינו, ובזמן ! ברגע שהודיעו לי שאין את המסגרת יותר,מייד הודעתי ללקוחה ובו זמנית גם הורדתי את המוצר מהאתר. חבל מאוד שכמה שמשתדלים להיות בסדר עדיין יש תלונות. הלקוחה כבר הזמינה בעבר דרכנו וכמו תמיד היא קיבלה שרות מצויין. גם בעתיד היא תקבל שרות מצויין כמו כל הלקוחות שלנו

חוות הדעת עזרה לכם?
amir
amir
18.02.2025
מוצר שנרכש: הדפסה על מוצר

השירות היה אדיב אבל החנות היתה סגורה בזמן האיסוף, פשוט סוגרים באמצע היום. לא היה מי שיעזור ולא כלום. למרות שהסברתי שזה דחוף לאותו היום. לדבר אל הקיר.

תגובת החנות

שלום אמיר, קודם כל תודה רבה על הביקורת. אנחנו לא מבינים את מה שכתבת "פשוט סוגרים באמצע היום", שעות הפעילות שלנו מצוינים בכל מקום, ימי שלישי אנחנו פתוחים עד 15:00, כבר 50 שנה באותה המתכונת. חשוב לציין! ההודעה הראשונה שקיבלת מאיתנו, כמענה לבקשה שלך היתה שעות הפתיחה שלנו כהודעה אוטומטית על מנת לחסוך מקרים כאלו. כמו כן העבודה שלך היתה מוכנה בו ביום, וקיבלת הודעה במייל בשעה 13:37 שההזמנה מוכנה לאיסוף ושאתה יכול להגיע, גם בהודעה זו שלחנו את שעות הפתיחה. בנוגע ל"לדבר אל הקיר" זה קורה כאשר יוצרים קשר לאחר שעות פעילות וכשהיא סגורה, אז לא היה מי שיענה לצערנו. תודה רבה לך, ובשורות טובות.

חוות הדעת עזרה לכם?
פזית
פזית
13.09.2020
מוצר שנרכש: לוח שנה תמונה בודדת

הזמנתי לוח שנה וצרפתי תמונה. המחיר היה טוב, והאספקה מאד מהירה. חבל רק שלא יצרו קשר לומר שיש בעיה והתמונה נחתכת (אע"פ שהכנתי אותה לפי ההוראות באתר: בגודל 20X30 ס"מ). בנוסף, היה מצופה שללוח שנה שמיועד לתליה יהיה מיתלה כלשהו לקיר: חור פשוט שיהיה אפשר לתלות על מסמר או דבק דו"צ או מגנט או אמצעי כלשהו לתליה.

תגובת החנות

היי פזית, בהמשך לשיחתנו בטלפון, אכן באתר היה טעות בניסוח - כמובן שתיקנו ומתנצלים על זאת. בכל מקרה כמו שאמרתי לך, נשמח להכין לך לוח חדש עם משלוח עד הבית ולתקן לך את החוויה ! חג שמח ושנה טובה!

חוות הדעת עזרה לכם?
Gal
Gal
23.09.2014
מוצר שנרכש: Wireless Mobile Phone Monopod Z07-5

איללוא השביתה בדואר הפריט היה מגיע בזמן , לאחר טרטורים רבים בדואר קיבלתי אותו לאחר 7 ימי עסקים מלאים. אמנם זו לא בעיית החנות, אבל שמתחייבים על ימי עסקים זה גם חלק מהעניין.(בפרט שמשלוח עולה כסף) המחיר של הפריט היה גבוה במאות אחוזים ממחירו הנורמלי בשאר מקומות בגלל הצורך בו הזמנתי.. ההזמנה נלקחה מפוטו-נגבה רק משום זמן הספקה הנמוך יחסית משאר המקומות ולחץ של זמן. מהמוצר עצמו אני מאוד מרוצה שינה לי את חווית הטיול. המוצר שרכשתי: מוט סלפי דגם Z07-5 עם לחצן צילום מובנה

חוות הדעת עזרה לכם?
שיר
שיר
13.12.2022
מוצר שנרכש: מצלמת פיתוח מהיר אינסטקס מיני 11

הגיע כפי שהובטח, תוך מספר ימים עם שליח נחמד. מבחינת מחיר זה פחות או יותר דומה לאתרים אחרים, אבל הם אמינים

חוות הדעת עזרה לכם?
Zisi
Zisi
10.12.2018
מוצר שנרכש: JBL FLIP 4 רמקול נייד

רמקול נייד jbl flip 4 שירות אדיב, מקצועי ומהיר משלוח דרך דואר ישראל , רשום הגיע ימים ספורים

חוות הדעת עזרה לכם?
יובל
יובל
22.09.2018
מוצר שנרכש: אוזניות jbl t450bt

המוצר הגיע במהירות ועודכנתי כל הזמן מה מצב ההזמנה. היה נוח ופשוט ולא נתקלתי בשום בעיה.

חוות הדעת עזרה לכם?
vaaq
vaaq
08.09.2018
מוצר שנרכש: נתב ומודם archer vr600 .tp link

המשלוח הגיעה כמתוכנן ומוצר גם כן הגיעה כפי שהוזמן.ללא כל בעיות כלשהן באספקת המוצר .מוומלץ למי שרוצה גם כן מוצר שמגעה כמתוכנן.

חוות הדעת עזרה לכם?
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10

חוות דעת של מוצרים פופולריים בפוטו נגבה

מוצרים נוספים הנמכרים בפוטו נגבה

דלג לתפריט עליון דלג לתוכן דלג לתפריט תחתון