
רכשתי זוג רמקולים מסוג 685 של BW כרמקולים סראונד אחוריים, אלא שהצליל שלהם לא השתלב היטב עם חמשת הרמקולים הקיימים שהיו של יצרן אחר. ביקשתי להחליפם כעבור 24 שעות , וכאן התחילה החוויה הלא נעימה. נדרשתי לשלם קנס של כ 30% בגלל שהאריזה נפתחה, ועל כל רמקולים אחרים שביקשתי לרכוש קיבלתי מחירים הרבה יותר גבוהים ממחירי השוק. כך שהקנס האפקטיבי עלה על 50% . לא ככה מטפלים בלקוח שרוצה להחזיר מוצר חדש באריזה כי טעה בבחירה.
להלן מה שקרה עם הלקוח : הלקוח הגיע לחנות וביקש לרכוש רמקולים B&W 685. לאחר שביקר בחנות כמה וכמה פעמים, שמע כמה סוגי רמקולים מדפים, ולאחר בחינה קפדנית בחר ב B&W 685. הלקוח דרש שבעת רכישת הרמקולים יהיו סגורים הרמטית. נאמר ללקוח שלא ניתן יהיה להחזיר את הרמקולים לאחר שנפתחו. (מכיוון שהרמקולים היו במבצע) הרמקולים מדגם B&W 685 נרכשו בתאריך 17.02.15 לאחר יומיים הלקוח פנה אל החנות וביקש להחליף את הרמקולים. נאמר ללקוח שלמרות האזהרה שלא ניתן להחזיר לאחר פתיחת המוצר, הוחלט שהחנות תלך לקראת הלקוח ותאפשר החלפה לרמקולים אחרים, הלקוח הגיעה לחנות שוב כמה פעמים, ולאחר ששמע אין ספור רמקולים החליט להזמין רמקולים של חברת TANNOY מדגם DC6SE (כמובן שהמחיר היה נמוך משמעותית ממחירי השוק). בעת ביצוע ההזמנה, הלקוח יוסי גז היה מרוצה מהשרות שקיבל ואף ביקש להודות על הבנה וסבלנות! אני מצטט סמס מתאריך 04.03.15 שקיבלתי ממנו: "היי ליאור בוקר טוב אני הולך סופית על ה DC6SE בגוון הכהה. אנא הזמן אותם ונסגור חשבון בעת ההחלפה. רוב תודות על סבלנות וההבנה. " (אשמח לצרף תמונת מסך טלפון של הסמס) נאמר ללקוח שיקח 3 שבועות להגעת הרמקולים החדשים שהוזמנו (יש לציין שמחיר הצרכן של רמקולים מסוג TANNOY 6600ש"ח והלקוח קיבל אותם במחיר של 4300 ש"ח ולא כפי שהוא מציג בביקורת). הלקוח התבקש להחזיר את הרמקולים הפתוחים שנמצאים ברשותו. עד היום בו אני כותב את התגובה הזאת 15.03.15 הרמקולים לא הוחזרו לחנות ולא הוסדרה הזמנה חדשה. רצוי לציין שהלקוח הפתיעה אותי בביקורת שלילית שנכתבה באתר זאפ במיוחד לאחר ששלח סמס שהוא מרוצה. אני ליאור מנהל החנות תמיד מקפיד על אדיבות, מקצועיות ושירות ברמה הגבוהה ביותר.






















