שירות מזעזע ומזלזל – לא אחזור לרכוש מהם לעולם
הזמנתי שלושה מוצרים ביותר מ2000 שקלים (כולל סוני) – כולם הגיעו באריזות פתוחות, ואחת מהחבילות הייתה קרועה למדי. פניתי לבעל החנות מיד עם קבלת המוצרים וביקשתי לבטל את העסקה, אך במקום להתנצל ולטפל בזה כמו שצריך, הוא ניסה לשכנע אותי להשאיר את המוצר הפגום אצלי.
לאחר שהתעקשתי על ביטול, לקח לו שבוע שלם להחזיר לי את הכסף, ובסוף עוד חייב אותי בדמי ביטול של 100 ש"ח 70 ש"ח על משלוחים, למרות שהבעיה הייתה בכלל אצלם.
היחס היה מזלזל, לא שירותי, וכשביקשתי להבין מדוע אני מחויב – קיבלתי תגובות מתריסות במקום שירות לקוחות.
ממליץ להתרחק – אין אחריות, אין שקיפות, ואין כבוד ללקוח. לא מתקרב לשם שוב.
תגובת החנות
אנו מצרים על תחושתך, אך חשוב להציג לציבור הגולשים את התמונה המלאה והאמיתית:
1. המטען שסופק היה חדש ותקין. הלקוח ציין שהקופסה מעט פגומה – ולכן, הצענו לו כהטבה לקבל את המוצר ללא תשלום.
2. בקר ה-PS5 סופק כשהוא חדש, באריזתו המקורית. הלקוח טען שהמוצר "פתוח", אך בפועל הייתה רק שחיקה חיצונית קלה במדבקת האחריות השקופה שמודבקת על-ידי היבואן – המדבקה לא מעידה על פתיחה, והמוצר עצמו לא נפתח או נעשה בו שימוש.
3. גם קונסולת ה-PS5 לא נפתחה. המדבקה החיצונית נפתחה על-ידינו אך ורק לצורך הוצאת קוד של סקין פורטנייט – קוד שניתן כהטבה מהיבואן, אך הלקוח כלל לא רכש ולא חויב עליו. לא הייתה כל פגיעה באריזה או באחריות.
4. הלקוח ביקש לבטל את העסקה, ונאמר לו שיחויב ב-70 ש"ח בלבד – עבור עלויות שילוח הלוך וחזור.
דמי ביטול בסך 100 ש"ח שבוצעו תחילה – בוטלו לבסוף, כהתחשבות מצדנו ולמרות שהחיוב היה בהתאם לחוק הגנת הצרכן.
5. ההחזר הכספי הועבר ללקוח ישירות לחשבון הבנק שלו, במלוא הסכום וללא עיכובים, למרות שהתשלום המקורי בוצע בתשלומים. ההחזר בוצע במכה אחת עוד לפני פרסום הביקורת.
6. אנו מאמינים כי הביקורת כולה נכתבה מתוך תסכול על עצם החיוב של 70 ש"ח עבור המשלוחים – שהוא חיוב סביר וחוקי לחלוטין, ואינו מצדיק את המילים החריפות שנכתבו לאחר מכן כלפי השירות, היחס והמוצרים עצמם.
7. לאורך כל ההתנהלות מול הלקוח שמרנו על יחס אדיב, מכבד ושקוף, כולל מתן הסברים מפורטים, פתרונות והטבות. לכן, הטענות שהועלו על "חוסר כבוד", "זלזול" או "שירות מזעזע" – אינן נכונות ואינן משקפות את המציאות בשום דרך.
אנחנו בחנות אופק פי.סי נותנים שירות אישי, מקצועי והוגן – גם במקרים של החזר או ביטול עסקה.
🛡️ לצערנו, ביקורת הכוללת טענות שקריות בדבר "מוצר פגום", "פתיחה", או "חוסר שקיפות" עלולה להיחשב ללשון הרע, ואנו שומרים לעצמנו את הזכות לפעול משפטית במקרה הצורך.