מפרסם ב-zap מאז 2005

‎אופק פי סי‎ ‏(OfekPC)

מחשבים וציוד היקפי ,קונסולות משחק (לוד)

4.82 / 5 ממוצע מבוסס על 67 חוות דעת מ-12 החודשים האחרונים
נמצאו 323 חוות דעת גולשים על אופק פי סי
ohadb2
ohadb2
05.03.2026
מוצר שנרכש: מחשב נייד 14 אינץ Lenovo ThinkPad P14s Gen 6 (intel) 21QT000HIV

רכשתי מהם מחשב, רשום בפירוש שקיים במלאי ורשום יבואן רשמי. יוצרים קשר למחרת ומעדכנים כי אין במלאי את המחשב כי לטענתם הזמנתי יבואן לא רשמי - שוב אציין כי כתוב במפורש: ״יבואן רשמי - ויז'ואל די. גי.״ ואז אומרים שאם אני רוצה יש יבואן רשמי במחיר גבוהה ב-960 ש״ח! מאוד מאכזב, סתם משתמשים בזאפ כלפטפורמה לקידום אך המחירים שהם מפרסמים הם סתם פיקציה.

תגובת החנות

לאחר ביצוע ההזמנה התברר כי המוצר אזל מהמלאי אצל הספק מהיבואן שפורסם. הלקוח עודכן מיד וההזמנה בוטלה ללא כל חיוב. הוצעה חלופה זמינה מיבואן אחר במחיר שונה. אנו משתדלים לעדכן את זמינות המוצרים באופן שוטף ומתנצלים על חוסר הנוחות שנגרם.

חוות הדעת עזרה לכם?
יעקב
יעקב
22.01.2026
מוצר שנרכש: מחשב נייד Asus ExpertBook P1 P1503CVA-S70709 אסוס מק"ט: P1503CVA-S7070

הזמנתי מחשב במחיר שלכאורה היה זול אבל אז התקשרו אלי ואמרו לי שאם אני מעוניין לקנות את המחשב אני חייב להוסיף גם מערכת הפעלה בעלות של 400 ש"ח

תגובת החנות

שלום, תודה על השיתוף. לצערנו, לאחר ביצוע ההזמנה התברר שהדגם שהוזמן אזל מהמלאי. עדכנו את הלקוח מיד והצענו ביטול מלא או דגם חלופי הכולל מערכת הפעלה במחיר שונה – לבחירתו בלבד. אנו מצטערים על חוויית האכזבה ופועלים לשפר את סנכרון המלאי באתר.

חוות הדעת עזרה לכם?
razhalevi5
razhalevi5
07.07.2025
מוצר שנרכש: מחשב נייד lenovo v14 g4 iru 83a0007siv לנובו

קודם כל באתר ב"מבצעי קופה" רשום "עכבר אלחוטי ומקלדת" כמובן שמשתמע מכך שהמקלדת אלחוטית גם. החנות שלחה לי הודעת וואטסאפ ב12 בלילה שהם שולחים מקלדת חוטית "כמו שביקשתי" אחרי זה המחשב הגיע ללא מערכת הפעלה למרות ששילמתי על מערכת הפעלה. חצי יום עבודה הייתי צריך לעבוד בשביל החנות כדי להתקין מערכת הפעלה ובסוף הם נעלמו כשהיה צריך לשלוח פרודקט קיי. בקיצור חוויה בזיונית, אם זה היה לקוח שלי כבר מזמן הייתי מתקין לו את מערכת ההפעלה ומחזיר לו את הכסף עליה, אבל מה אפשר לצפות....

תגובת החנות

תודה על המשוב. אנו לוקחים כל הערה ברצינות, גם כשמדובר בביקורת מאתגרת. לגבי מבצע הקופה – באתר אכן הופיע מבצע של "עכבר אלחוטי ומקלדת" ב־50 ש"ח. כדי למנוע אי הבנות, שלחנו לך הודעת וואטסאפ עם צילום של המוצר והבהרנו שהמקלדת חוטית. ביקשנו שתחליט אם ברצונך להמשיך – לא התקבלה תגובה, וכדי לא לעכב את ההזמנה שלחנו כפי שתוכנן, בהתאם למה שפורסם. לגבי מערכת ההפעלה – מדובר במקרה נדיר שלא היה ברור בתחילה מה השתבש. מיד הצענו פתרון: או שנאסוף את המחשב חזרה או שתבצע התקנה עצמאית בליווי שלנו. התחברתי אליך מרחוק, יצרתי עבורך דיסק התקנה, שלחתי את קוד האקטיבציה, וליוויתי אותך צעד-צעד עד שהכול עבד כשורה. עשיתי מאמץ כן שתצא מרוצה – גם כשיש תקלות, חשוב לי שהכול ייפתר בצורה המהירה והטובה ביותר. המשלוח הגיע אליך תוך יום, השירות היה זמין ומהיר, והתגובה שלנו הייתה מיידית. לכן כואב לי לקרוא לזה "חוויה בזיונית". אני תמיד משתדל לתת שירות אישי ואכפתי. אם עדיין נותר משהו לא פתור – אני כאן בשבילך

חוות הדעת עזרה לכם?
oriyedidya
oriyedidya
04.06.2025
מוצר שנרכש: playstation - ps5 קונסולה לבנה playstation 5 slim 1tb digital אחריות ישפאר

שירות מזעזע ומזלזל – לא אחזור לרכוש מהם לעולם הזמנתי שלושה מוצרים ביותר מ2000 שקלים (כולל סוני) – כולם הגיעו באריזות פתוחות, ואחת מהחבילות הייתה קרועה למדי. פניתי לבעל החנות מיד עם קבלת המוצרים וביקשתי לבטל את העסקה, אך במקום להתנצל ולטפל בזה כמו שצריך, הוא ניסה לשכנע אותי להשאיר את המוצר הפגום אצלי. לאחר שהתעקשתי על ביטול, לקח לו שבוע שלם להחזיר לי את הכסף, ובסוף עוד חייב אותי בדמי ביטול של 100 ש"ח 70 ש"ח על משלוחים, למרות שהבעיה הייתה בכלל אצלם. היחס היה מזלזל, לא שירותי, וכשביקשתי להבין מדוע אני מחויב – קיבלתי תגובות מתריסות במקום שירות לקוחות. ממליץ להתרחק – אין אחריות, אין שקיפות, ואין כבוד ללקוח. לא מתקרב לשם שוב.

תגובת החנות

אנו מצרים על תחושתך, אך חשוב להציג לציבור הגולשים את התמונה המלאה והאמיתית: 1. המטען שסופק היה חדש ותקין. הלקוח ציין שהקופסה מעט פגומה – ולכן, הצענו לו כהטבה לקבל את המוצר ללא תשלום. 2. בקר ה-PS5 סופק כשהוא חדש, באריזתו המקורית. הלקוח טען שהמוצר "פתוח", אך בפועל הייתה רק שחיקה חיצונית קלה במדבקת האחריות השקופה שמודבקת על-ידי היבואן – המדבקה לא מעידה על פתיחה, והמוצר עצמו לא נפתח או נעשה בו שימוש. 3. גם קונסולת ה-PS5 לא נפתחה. המדבקה החיצונית נפתחה על-ידינו אך ורק לצורך הוצאת קוד של סקין פורטנייט – קוד שניתן כהטבה מהיבואן, אך הלקוח כלל לא רכש ולא חויב עליו. לא הייתה כל פגיעה באריזה או באחריות. 4. הלקוח ביקש לבטל את העסקה, ונאמר לו שיחויב ב-70 ש"ח בלבד – עבור עלויות שילוח הלוך וחזור. דמי ביטול בסך 100 ש"ח שבוצעו תחילה – בוטלו לבסוף, כהתחשבות מצדנו ולמרות שהחיוב היה בהתאם לחוק הגנת הצרכן. 5. ההחזר הכספי הועבר ללקוח ישירות לחשבון הבנק שלו, במלוא הסכום וללא עיכובים, למרות שהתשלום המקורי בוצע בתשלומים. ההחזר בוצע במכה אחת עוד לפני פרסום הביקורת. 6. אנו מאמינים כי הביקורת כולה נכתבה מתוך תסכול על עצם החיוב של 70 ש"ח עבור המשלוחים – שהוא חיוב סביר וחוקי לחלוטין, ואינו מצדיק את המילים החריפות שנכתבו לאחר מכן כלפי השירות, היחס והמוצרים עצמם. 7. לאורך כל ההתנהלות מול הלקוח שמרנו על יחס אדיב, מכבד ושקוף, כולל מתן הסברים מפורטים, פתרונות והטבות. לכן, הטענות שהועלו על "חוסר כבוד", "זלזול" או "שירות מזעזע" – אינן נכונות ואינן משקפות את המציאות בשום דרך. אנחנו בחנות אופק פי.סי נותנים שירות אישי, מקצועי והוגן – גם במקרים של החזר או ביטול עסקה. 🛡️ לצערנו, ביקורת הכוללת טענות שקריות בדבר "מוצר פגום", "פתיחה", או "חוסר שקיפות" עלולה להיחשב ללשון הרע, ואנו שומרים לעצמנו את הזכות לפעול משפטית במקרה הצורך.

חוות הדעת עזרה לכם?
rotemch2
rotemch2
20.12.2024
מוצר שנרכש: משטח קירור למחשב נייד Cooler Master NOTEPAL X150 SPECTRUM RGB

הזמנתי במיוחד מאופק פיסי כי הם נתנו אופציה לשליח לאותו יום ושלימתי תוספת על כך. אחרי כמה שעות מההזמנה, הודיעו לי שלא יגיע שליח באותו יום, ביקשתי לקבל החזר על המשלוח ונענתי בביטול וזלזול, כמובן שלא החזירו לי את הכסף.

תגובת החנות

תודה על המשוב שלך. אנו מצטערים לשמוע שהרגשת שלא קיבלת יחס מכבד. זוהי לא הדרך בה אנו שואפים לשרת את לקוחותינו, ואנו מתייחסים להערות מסוג זה ברצינות רבה. בנוגע להזמנה שלך, חשוב לנו להבהיר שבזמן ההזמנה הובטח משלוח מהיר בתוך יום עסקים, ואכן המשלוח הגיע במסגרת הזמן שהובטח. התוספת של 30 שקלים נגבתה עבור שירות זה, בהתאם לתנאי השימוש בתקנון שלנו. יחד עם זאת, אנו נבדוק את המקרה לעומק ונעשה את כל הנדרש על מנת לשפר את השירות שלנו ולהבטיח שכל לקוח יקבל את התחושה שהוא מוערך ומכובד. נשמח לעמוד לשירותך בכל עניין נוסף.

חוות הדעת עזרה לכם?
ananbdrea3
ananbdrea3
15.11.2024
מוצר שנרכש: סוני פלייסטיישן 5 בלו-ריי ps5 playstation 5 blu-ray 825gb חבילת הוריזון

לא ראיתי יותר גרוע מהשירות של המקום הזה הזמנתי פלייסטישן 5 רגילה הגיע הזמנה אחרת חקיתי חודש עד שקיבלתי את ההזמנה ואחרי שתיאמו איסוף חקיתי עוד חודש וכל פעם שאני מתקשר הוא מתחיל לדבר בזלזול ושהוא לא חייב ואחרי שהוא קיבל את הפלייסטישן לא העביר את הכסף בחזרה מהבוקר עד הערב הוא אמר עוד מעט אני מעביר בסוף שירות גרוע לא ממליץ בכלל

תגובת החנות

שלום ענאן, תודה על המשוב שלך. אנו מתנצלים אם חוויית הקנייה שלך לא הייתה לשביעות רצונך. רק כדי להבהיר את השתלשלות העניינים מהצד שלנו: כאשר ביצעת את ההזמנה, הזמנת דגם "פאט" של סוני פלייסטיישן 5, אך מתוך רצון להעניק לך חוויית שימוש מתקדמת יותר, שלחנו לך את הדגם החדש יותר – גרסת "סלים". אנו הבנו בדיעבד שזו לא הייתה הבחירה שהעדפת, ולכן מיד כשביקשת פעלנו לאסוף את המוצר בחזרה והפעלנו שליח לאיסוף על חשבוננו. אכן היו עיכובים מצד חברת המשלוחים, ואנו מתנצלים אם זה גרם לך לאי נוחות. עם זאת, ברגע שהמוצר הגיע אלינו, זיכינו את חשבונך באופן מלא, כולל החזר עלויות המשלוח ועמלת כרטיס האשראי – הכל על חשבוננו, מתוך מחויבות לשירות לקוחות הוגן. אנו מבינים שייתכן והרגשת אחרת לגבי חוויית השירות, אך נשמח לעמוד לשירותך בעתיד ולהבטיח חוויית קנייה חיובית יותר. תודה על המשוב שלך – הוא עוזר לנו להשתפר.

חוות הדעת עזרה לכם?
מרק
מרק
27.10.2024
מוצר שנרכש: נייד Dell Vostro 3520 i5-1235U 16GB 512GBNVME FHD 15.6 מק"ט: DLN-3520

לאחר הזמנת מחשב נייד באתר התקשרו אלי חזרה ואמרו שאני מחויב לקנות מהם מערכת הפעלה, אחרת המחיר של המחשב יעלה ב-250 שקל. אין דבר כזה באתר בעת ההזמנה.

תגובת החנות

תודה רבה ששיתפת את חווית הקנייה שלך עם אופק פי סי! אנו שמחים לשמוע שהייתה לך הזדמנות לרכוש אצלנו מחשב נייד. חשוב לנו להדגיש שאנו שואפים לספק ללקוחותינו את השירות הטוב ביותר ואת כל המידע הנדרש כדי לבצע רכישה מושכלת ונוחה. אם במהלך הרכישה הייתה אי הבנה או מידע שלא הועבר במלואו, אנו מתנצלים על כך ומזמינים אותך לפנות אלינו ישירות כדי שנוכל לעזור לך בצורה המיטבית ולפתור כל בעיה שהייתה בדרך. המטרה שלנו היא שכל לקוח ייצא מרוצה ומקווה לראות אותך שוב בקרוב.

חוות הדעת עזרה לכם?
mmachline
mmachline
17.10.2023
מוצר שנרכש: מדפסת ‏לייזר ‏משולבת Brother MFC-L3730CDN

הזמנתי מדפסת (וידאתי שיש אצל היבואן במלאי) לייזר צבעונית בחנות. הבעלים חזר אלי בווטסאפ והעלה את המחיר ב 500! שקל בתואנה שהוא מוכן למכור את המדפסת הזו רק עם סט נוסף של טונרים (סט נוסף של טונרים עלה במרומות אחרים 220 ש״ח) בסופו של דבר, לא היה מוכן למכור במחיר שפירסם באתר וניסה לקחת כסף נוסף בתואנה לא הגיונית

חוות הדעת עזרה לכם?
אלכסיי
אלכסיי
02.02.2023
מוצר שנרכש: eset nod32

לא לקנות באתר! המוכר טעה במוצר בשל חוסר מקצועיות וחוסר הבנה ושליטה בסחורה של עצמו, שלח לי מוצר לא נכון, לא מה שהזמנתי. אחר כך סירב להודות בטעות. האשים את הספק שלו ואותי לסירוגין וזאת למרות שהצגתי הוכחות חד משמעיות שסופק לי מוצר שלא שהזמנתי. ביקשתי לבטל עסקה ולאסוף ממני את המוצר (כי לא הייתי מוכן להוציא כסף למשלוח חזרה) אך המוכר סירב בטענה שהמשלוח עולה לו כסף. בקיצור, חוסר מקצויות, חוסר הבנה, שירות לקוי מ"א" עד "ת".

תגובת החנות

לקוח הזמין מוצר שבשם המוצר רשום "אנטי וירוס חידוש ל3 שנים ESET NOD32 Antivirus" לאחר שקיבל את המוצר אומר לי הזמנתי אנטי וירוס ל4 מחשבים , אבל בשם המוצר רשום שזה למחשב אחד. נכון שבהתחלה אמרנו לו שזה לא טעות שלנו והוא צריך להחזיר את המוצר ולא אנחנו אחראים לאסוף על טעויות שלו לאחר שלחץ ואיים לרשום ביקורות שליליות בזאפ ובגוגל שלחנו שליח שיאסוף על חשבוננו ,זיכינו אותו מחיר מלא ועוד יש לו חוצפה לרשום לנו ביקורת שלילית ממש הזוי

חוות הדעת עזרה לכם?
ofek4398
ofek4398
09.09.2019
מוצר שנרכש: גיטרה אלחוטית לפלייסטיישן 2

הזמנתי גיטרה **אלחוטית** במשלוח עד הבית, הגיטרה לא הגיעה עד הבית, חיכתה בחנות איסוף, פתחתי את החבילה והגיטרה הייתה חוטית, התקשרתי לברר ובחרתי שלהחזיר את המוצר ולהזדכות. כבר מעל שבוע שאין מענה במייל של אותו בחור או זיכוי, בוצעה הזמנה באשראי, האתר שלהם בכלל לא עובד, לא מומלץ בכלל.

תגובת החנות

טעויות קורות , נשלחה חוטית במקום אלחוטית , ומיד הוצע ללקוח להחליפה במשלוחים עלינו הלקוח ביקש לבטל וגם זה בוצע כל המשלוחים היו עלינו והלקוח זוכה מלא , החנות הוציאה כ80 ש"ח על משלוחים ללא תמורה והלקוח בסוף עוד כותב ביקורת שלילית ממש לב אבן

חוות הדעת עזרה לכם?
Din
Din
25.07.2019
מוצר שנרכש: משחק לסוני 4 דרגון בול

הזמנתי באתר זה משחק לקונסולת סוני פלייסטיישן 4, חשוב להדגיש כי הזמנתי מהאתר הנ''ל כי הוא היחידי שמספק את המשחק תוך "יומיים" כמובן שבתוספת תשלום, ואני? מבין ומוכן לשלם תוספת כדי שיגיע תוך יומיים לא רק שיומיים עברו ולא קיבלתי את המשלוח, עברו שבועיים!!!!! ובאתר שלהם רשום: טרם נשלח לאחר פנייתי למנהל החנות - טען כי "המשחק לא היה במלאי והם דאגו לי" איך זה שהמשחק לא היה במלאי בעיה שלי? חשוב לציין כי באתר אין כל רישום ליד המשחק זאת אומרת שהוא קיים במלאי ומוכן לרכישה וכך עשיתי וכל יום מצטער על זה יותר היה עוד אתר שמספק תוך יומיים אבל האתר השני הגדיל ראש ורשם *לא קיים במלאי* לאחר התכתבויות יום - יומיות עם מנהל החנות הסברתי לו שהגיעו מים עד נפש ואני מעוניין לבטל את ההזמנה לא רק שבשנייה כל ה"נחמדות" שלו התפוגגה אלא גם מבקש ממני לקבל את המוצר לשלוח אליהם ורק שהם יקבלו אותו חזרה הם יבטלו אה ושוב לא שכח להזכיר כי אני יחוייב דמי משלוח (על משלוח שאפילו לא נשלח אלי עדיין!!!!!!) חבל שאין פה אופציה לפרסם תמונות הייתי מראה לכם איך המנהל דיבר. - קיבלתם ממני כוכב אחד רק כי זאפ לא נותנת אפשרות לפחות. אני לא אזמין מהאתר הזה לעולם והחוויה הגרועה שהייתה לי איתכם אני מעביר פה במילים ללקוחות שקוראים / יקראו זאת. אכזבה.

תגובת החנות

לקוח קיבל הודעה שהמוצר אינו במלאי ולכן יסופק מעבר ל 2ימי עסקים , המשחק הוזמן ביום חמישי מהאתר שלנו וכבר הופקד בנקודת שירות של בוקסיט ביום שלישי הקרוב שזה בדיוק 2 ימי עסקים, בוקסיט מתחייבים בדרך כלל ליום עד 2 ימי עסקים ,הלקוח עודכן כל יום בוואצאפ , כל יום איים לבטל את ההזמנה , ובכל זאת קיבל מענה בנעימות וסבירות .

חוות הדעת עזרה לכם?
שחר
שחר
03.06.2019
מוצר שנרכש: משחק למחשב fifa 15 מק"ט: PC-11

לצערי הזמנתי ממוכר זה משחק מחשב. לאחר יותר מחודש שהמשחק לא הגיע התקשרתי לבדוק מה קורה והתברר שהמוצר עוד לא יצא מהחנות! והוא אפילו לא התנצל.. כשהמשחק הגיע לביתי ניסינו להתקינו ללא הצלחה! נעזרנו באדם שמבין בתחום ובטכנאי של החברה שהשתלט על המחשב בנסיון להתקין את המשחק ואף אחד לא הצליח. רצינו להחזיר לחנות את המשחק הפגום! אך הם הסירו אחריות מעליהם וטענו שזה בעיה שלנו ואם פתחנו הם לא מקבלים אותו בחזרה.. כשחזרנו והסברנו שהוא פגום- הם טענו שהם לא לוקחים אחריות.. וזה "כולה 100 שקל!" אם זה כ"כ מעט לדעתם, למה שלא יחזירו לי אותם?! ממליצה לאנשים לא לקנות מהם כדי לא ליפול בפח שאני נפלתי- עם מוכרים שלא לוקחים אחריות על המוצרים הפגומים שהם מספקים!

תגובת החנות

המשחק הינו משחק מחשב המגיע עם קוד שמאקטבים אותו בחנות של orgin , לאחר האקטוב לא ניתן למכור את המוצר ללקוח אחר וכפי ממקובל בכל מקום באג איבורי ורשתות גדולות לא ניתן להחזיר מוצר שנפתח או אוקטב. ניסיתי לעזור ללקוח בהתקנה , והייתי מחובר למחשב שלו במשך שעה בעזרת תוכנה לשליטה מרחוק, אך לא הצלחתי לעלות על הבעיה , כפי שידוע מחשב זה לא סוני פלייסטשיין או אקסבוקס ועל מנת שמשחק יעבוד לעתים צריך דריברים מסוימים , כרטיסי מסך וכו , איין ביכולתי להשקיע עוד זמן ואין זה זה מאחריותי להתקין את המשחק נורא מצער אותי גם שהמשחק לא הצליח לעבוד במחשב הנ"ל, והצעתי לו שינסה להתקינו במחשב אחר או שיפנה לתמיכה של המשחק .

חוות הדעת עזרה לכם?
efratsol
efratsol
02.03.2019
מוצר שנרכש: משחק מחשב

באתר כתוב שהמוצר מגיע תוך 2 ימי עסקים. שילמתי משלוח 40 שקלים וקיבלתי את המוצר רק אחרי 7 ימי עסקים. השליח ביקש שארד אליו לקחת את המוצר, קבע איתי זמנים שבכוונה לא הייתי בהם בבית (שיחות הטלפון מוקלטות) ותירץ אינספור תירוצים על למה הוא מתעכב. ביקשתי החזר על המשלוח דרך האיזור האישי באתר אבל אף אחד לא ענה לי. גם לא טלפונית. אין עם מי לדבר שצריכים מענה ועזרה מהחנות. אם הייתה לי אפשרות לתת אפס כוכבים, זה מה שהם היו מקבלים. אפס לא מומלץ בעליל!

חוות הדעת עזרה לכם?
Saar
Saar
13.03.2018
מוצר שנרכש: Xbox one x

שירות גרוע חושדים בכל מה שאתה עושה רוציפ תצלומים של כרטיס אשראי שלך אני עד עכשיו לא מבין למה זה שאני בן 15 זה לא אומר שצריך להתיחס אלי שונה לך לדואר אפשר לעשוצ כרטיס אשראי בכל גיל ממש בושה

תגובת החנות

כשתגדל תבין כמה קשה להתמודד לבעל חנות להתמודד עם הודעה מחברת האשראי שהחיוב שביצעת לכרטיס מסויים חזר מכיון שהכרטיס גנוב אז לבדוק האם הכרטיס באמת שייך לך זו זכותינו וזו לא בושה , גם כשאתה בא לסופר ומשלם באשרי הקופאית מסקשת ת.ז של בעל הכרטיס לא הייחסתי אליך שונה בגלל הגיל ,חבל שלא ציינת שקיבלת את המוצר בתוך שלושה ימים כשלא הצלחת להשיג אותו במקום אחר, מוצר שעולה 2350 ש"ח אני חושב שמקובל לבקש ת.ז.

חוות הדעת עזרה לכם?
zumba
zumba
19.09.2016
מוצר שנרכש: הגה למחשב PC 6681

גאגטים לקנות רק בחנות OFEKPC קיבלתי מוצר לא תקין אבל השרות היה מצויין אפילו תמיכה עד הבית והמוצר הלא תקין הוחלף בשיחת טלפון אחד.

חוות הדעת עזרה לכם?
The pro channel
The pro channel
27.05.2016
מוצר שנרכש: שלט לווי גיים קיוב Gamecube Controller ?

הוספתי 40 שקל כדי שיביאו את מוצרי בתוך שלושה ימים וקיבלתי אותו תוך 5 ימים כששאלתי למה לא קיבלתי אותו בזמן התייכסו אלי בזילזול ומיהרו לנתק נא להימנע מרכישת מוצרים בחנות זו

תגובת החנות

אופק פי סי לא מזלזלת באף לקוח , באם ההרגשה שלך הייתה כזו אנו מתנצלים , לעיתים קורה שיש עיקוב בחברת המשלוחים ,לא משהו שאנחנו יכולים לשלוט בו

חוות הדעת עזרה לכם?
gal
gal
01.03.2015
מוצר שנרכש: זכרון למחשב נייד Team ddr3

ביום ה 17/2 הזמני באתר האינטרנט שדרוג RAM למחשב ואף הגדלתי ושילמתי בנוסף במיוחד עבור משלוח מהיר במיוחד (3 ימי עבודה), למחרת אכן יצרו איתי קשר על מנת לוודע את כתובת המשלוח, אך לאחר כשבוע וחצי שההזמנה לא הגיע, יצרתי קשר עם החנות טלפונית, התשובה שקיבלתי הייתה: " או, אביב שיגור לא באו לאסוף, אולי תחצור איתם קשר לבדוק מה קורה...." רק בלחץ שלי קיבלתי מספר משלוח לבדוק מול אביב שיגור שאכן קיים משלוח שכזה. למרות שציינתי ששילמתי במיוחד ובנוסף עבור משלוח מהיר לא קיבלתי שום הרגשה שזה עניין את המוכר איתו דיברתי וכמובן שלא הציעו לפצות אותי על התשלום הנוסף לפחות מאחר ובוודעות שהמשלוח לא הגיע כעבור 3 ימי עבודה. אני ממליץ לכל רוכש פוטנציאלי לקנות בכל מקום אחר ורק לא במקום כזה שמזלזל בכזו גסות בלקוחותיו!

חוות הדעת עזרה לכם?
גולש
גולש
17.07.2014
מלל חוות הדעת הוסר לבקשת הגולש
חוות הדעת עזרה לכם?
sunxes
sunxes
29.05.2014
מוצר שנרכש: גיטר הירו גיטרה

שירות לקוחות מתחת לכל ביקורת ביצעתי הזמנה של גיטרה, לאחר מספר ימים מתקשרים אלי כדי להגיד לי שאני הולך לקבל מוצר מחודש בטענה ש"כתוב באתר פשוט לא ראית" לאחר יותר משבוע שהמשלוח לא מגיע התקשרתי לחנות לברר היכן המשלוח עומד, והעובד שלהם אומר לי ש"היה עומס" ו"השליח לא בא לקחת את הדואר". המשלוח יצא רק בשבוע הבא! מיד ביטלתי את ההזמנה. פשוט בושה.

חוות הדעת עזרה לכם?
ירדן ואליה
ירדן ואליה
12.11.2013
מוצר שנרכש: מחשב נייד inspiron 3520

בתאריך 11/11 דיברתי עם החנות על מנת לקנות מחשב נייד מסויים ,אמרו לי שהוא קיים במלאי שאלתי אם הוא חדש ולא מחודש במקרה והם ענו לי שהמוצר חדש לגמרי. באותו יום הגעתי לחנות בלוד ובאתי ממרחק של חצי שעה נסיעה. כאמור כשהגעתי לחנות הביאו לי את המחדש ונוכחתי לראות שהמחשב שרוט לגמרי בגבו אומנם מבפנים הוא ניראה כחדש אבל מבחוץ הוא היה שרוט לחלוטין. באוטו רגע גיא הלך והביא מחשב חדש וגם הוא היה שרוט. וככה מחשב אחרי מחשב(בערך חמישה מחשבים) אמרתי לו שאני לא מוכן לקנות מוצר שהוא שרוט ולא ניראה כחדש,וגיא ענה שהמחשבים חדשים וכנראה כשהחליפו את המקלדת לעברית שרטו את גב המחשב, מה שתכנית לא יכל להיות! ואז לאט לאט נפלטו לו עוד פרטים שהמחשב נמכר בזול כי הוא שרוט ועוד כל מיניי קשקושים לא הגיוניים ולא מצדיקים בקניית מחשב חדש. כמו כן כשדיברנו בטלפון עוד לפני שבאתי לחנות שאלתי בבירור עם האחריות על המחשב כולל ההרחבה היא מקורית של דל ונאמר לי שכן אבל השירות נעשה ע"י החנות ושברמת העיקרון אני יכל ללכת ישירות לדל והם יתקנו. כשהגעתי לחנות לאחר חצי שעה נסיעה! התברר לי שזה אחריות ע"י מעבדה חיצונית שמבטחת ניידים. והאחריות במקור היא של דל בחו"ל מה שלא תופס בארץ. לבסוף כמובן לא קניתי את המחשב. בקיצור ניסו לעבוד עליי ולדעתי המחשבים מחודשים ולכן לא הייתי ממליץ להתקרב לחנות הזו!

חוות הדעת עזרה לכם?
דנית
דנית
18.01.2013
מוצר שנרכש: xbox360 4 gb

פניתי לחנות אחרי שראיתי שהם מוכרים מכשיר XBOX סלים 4 GB מקורי ב800 ש"ח התקשרתי לסניף נתניה ונימסר לי שם שאפשר לקנות רק בסניף בלוד שאלתי אותם האם הם לא רשת? אמרו שהם מוכרים רק פרוצים פשוט תרגיל מלוכלך- ככה לא מתנהלת רשת שמכבדת את עצמה בעל החנות אפילו לא ניסה להציע שיביאו מכשיר מקורי הסניף בלוד- פשוט תקנה פרוץ במחיר מופקע או שאל תקנה בכלל יחס פשוט מגעיל

חוות הדעת עזרה לכם?
גולש
גולש
12.09.2012
מלל חוות הדעת הוסר לבקשת הגולש
חוות הדעת עזרה לכם?
אלכסנדר
אלכסנדר
27.04.2012
מוצר שנרכש: Playstation 3 MOVE Starter Pack

המוצר הגיע בזמן אך הלקים היו ארוזים בקופסת קרטון פשוטה ולא אריזה מקורית. כאשר התקשרתי נאמר לי ע"י גיא שככה היא הקופסה. כאשר הערתי לו שחוסר התאמה בין המוצר המוצג באתר לזה הנשלח זו הטעייה במלוא מובן המילה( אין באתר הערה כגון "התמונה להמחשה בלבד") הפתרון שבעל החנות הציע זה לשלוח מוצר בחזרה ואז יישלח מוצר באריזה המקורית. הפתרון אינו התקבל מפני שהקנייה הייתה מתוזמנת הייטב ליום הולדת של ילד. למתעניינים נא לשקול הייטב האם לקנות בחנות זו.

תגובת החנות

הלקוח קיבל מוצר מקורי , באריזה מקורית( האריזה שמגיעה מהיצרן) , ובזמן , במחיר הכי זול שאפשר למצוא עובדה שהזמין אצלנו וזו לא פעם ראשונה שמזמין , האריזה לא הייתה נראת לו , וציינו לו שככה זה מגיע ,וזה הקופסא היחידה שיש לנו ובאם הוא לא מרגיש נוח עם הקניה , מתוך כבוד אנחנו מוכנים לקבל בחזרה ולבטל לו את העסקה , כולל תשלום על דמי המשלוח

חוות הדעת עזרה לכם?
שלומי
שלומי
19.02.2012
מוצר שנרכש: טאבלט g80

ב6 ל2 ביצעתי הזמנה טלפונית של טאבלט מתנה לביתי ליום ההולדת למוחרת הגיעה המשלוח עד כאן הכל טוב אבל לצערי לאחר שפתחתי את החבילה ושיחקתי עם המכשיר הוא נכבה לאחר שעתיים פשוט לא עובד יותר פניתי לאופק וניתקלתי באטימות תיפנה לחברה מה אתה רוצה מימני וכו הסברתי לו שב 16 ל 2 זה היום הולדת של הילדה ואני לא יעמוד שם ללא המתנה לאחר דין ודברים סיכמנו שאשלח לו את החבילה בדואר אקספרס והוא יטפל בזה שילמתי משלוח נוסף ועד עכשיו ה19 ל2 אין לאופק תשובה איכן עומדים הדברים ביקשתי לבטל את העסקה וכמובן שבניגוד לחוק באופק לא מוכנים לבטל היום אני עדין ללא מתנה לילדה וללא זיכוי אני יעדכן בהמשך המכשיר הגיעה אלי חזרה אחרי פירמות והטענה ושוב המכשיר לא תקין שוב תקועה לאחר שעתיים של שימוש חודש פלוס לאחר היום הולדת של הילדה ואין לה מתנה ואם היה צריך רק להטעין אותו אז למה הוא היה אצלכם יותר משלושה שבועות ? חברים שלמו יותר במקום אחר בטוח יותר ...

תגובת החנות

אכן הלקוח קיבל את המוצר תוך יום עסקים כפי שהובטח , ואכן הוא השתמש בו , ואנו לא יכולים לקבל בחזרה מוצר שניפתח והשתמשו בו ונישרט קלות , הלקוח הופנה למרכז תמיכה ולמעבדת שירות של חברת מודן , אך הוא לא היה מעוניין לשמוע , והעדיף לשלוח אלינו שאנחנו נעמוד מולם הסכמו על מנת כן לתת שירות , היום ה21 לחודש המכשיר שלו תקין , והתקלה שלו הייתה שהוא לא היה טעון , אז אם הלקוח לא היה אנטי , היה מדבר עם התמיכה ועם מעבדת השירות היה יכול להטעין אותו ולתת את המתנה בזמן.

חוות הדעת עזרה לכם?
גולש
גולש
08.12.2011
מלל חוות הדעת הוסר לבקשת הגולש
חוות הדעת עזרה לכם?
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10

חוות דעת של מוצרים פופולריים באופק פי סי

מוצרים נוספים הנמכרים באופק פי סי

דלג לתפריט עליון דלג לתוכן דלג לתפריט תחתון