מפרסם ב-zap מאז 2004

All4Pet

מזון וציוד לחיות מחמד (8 סניפים)

1 / 5 ממוצע מבוסס על 3 חוות דעת מ-12 החודשים האחרונים
נמצאו 848 חוות דעת גולשים על all4pet
gilshlevy
gilshlevy
08.10.2025
מוצר שנרכש: שק מזון חתולי רחוב 18 קג

אם אפשר היה לתת להם 0 הייתי עושה את זה. השליח התקשר והסתבך עם הוייז, ניסיתי להסביר לו לאן להגיע עד שברגע אחד התהפך בכעס אמר לי שהוא לא מוכן שאזמין מהם יותר, שאין לו כוח לזה ואמר שישאיר את המשלוח איפה שהוא נמצא ושאבוא לבד לקחת אותו

חוות הדעת עזרה לכם?
iravcelo
iravcelo
29.09.2025
מוצר שנרכש: הילס פרסקריפשן דיאט

הזמנתי מזון יבש לחתולים שלי. עשיתי הזמנה בסוף שבוע שלקבל ביום ראשון לפני כל החגים. ביום ראשון הגיעה שליח, הפך כל הרכב לא מצא את ההזמנה שלי. מתקשרים מחנות. סליחה שכחנו. תקבלי הזמנה שלך באוד שבועיים וחצי אחרי חגים. מה אני צריכה להסביר לחתולים שלי שאין אוכל בגלל שעובדים בלי ראש? ונימה של מוכרת שדיברה איתי היתה מאוד חוצפני. לא ממליצה, שירות על הפנים

חוות הדעת עזרה לכם?
Natali
Natali
17.09.2025
מוצר שנרכש: חטיף לכלב

אני מזמינה בכמות גדולה כל משלוח 900-1200 שח אני מפנקת את התינוקת שלי תמיד העניין הוא שהתינוקת כבר מבוגרת היא לא יכולה לאכול חטיפים קשים או מזון קשה כבדרך אגב כשהנציג חייג לומר לי איזה חטיפים שהזמנתי אין ולהחליף לי לחטיפים אחרים אז יידעתי אותו שהכלבה לא יכולה לנשוך חטיפים קשים וחזקים מדי אז הוא החליף לי את החטיפים שנגמר להם במלאי לחטיפים רכים היה חטיף דנטאלי אחד יקר רצח - 50 שח ל3 חתיכות קטנות אין לי בעיה עם המחיר העניין או שהוא קשה לא לעיס ולא חתיך ניסיתי לחתוך עם סכין ולא הצלחתי אז מיותר לציין שהכלבה שלי בטוח לט הצליחה חראם על החטיפים וחראם על הכסף וואלה חבל שאתם גם לא עוניים בוואטספ כשאני רושמת לכם את הבעיה הזאת ואת האכזבה שלי ממכם כבר שוחחתי עם נציג לפני המשלוח ויידעתי אותו הכל אמר לי שהוא מתחייב לשים לה את כל החטיפים רכים ותואמי גיל פאשלה שלכם - שאו בתוצאות. הפסדתם לקוחה שלא רואה בעיניים וקונה בסכומים מפגרים אני מפנקת אותה כל חודשיים בשק ענק של חטיפים באסוש - ולהית׳

חוות הדעת עזרה לכם?
Dorit harushe
Dorit harushe
03.09.2024
מוצר שנרכש: אוכל רפואי חטיפים שימורים

השירות בירושלים מזעזע. יש שם בחורה שמתקשרים להזמין מבקשת להזמין דרך האתר. הגיעו לי דברים שונים לגמרי ממה שהזמנתי. שהתקשרתי הבחורה צורחת כמו משוגעת אבל ממש משוגעת אומרת רק 9 בבוקר. וניתקה לי את הטלפון. לתשומת לב מי שמעסיק אותה. דרך אגב זאת פעם שנייה שקרה לי מקרה עם אותה בחורה .

תגובת החנות

אנחנו מצטערים על היחס החריג והלא נעים שהלקוחה קיבלה, המקרה נבדק וטופל מול העובדת לוודא שמקרים כאלה לא יחזרו בעתיד.

חוות הדעת עזרה לכם?
gbck0215
gbck0215
09.07.2024
מוצר שנרכש: פחית לחתולים מבוגרים של royal canin

לאחר שהזמנתי באתר, התקשרו להודיע לי שאין במלאי את השקית שבחרתי ויקח שבוע וחצי להביא אותה, חיכיתי שבוע וחצי. התקשרו שוב לעדכן שאין להם במלאי את פחיות האוכל לחתול שהזמנתי במיוחד לחתולה המבוגרת שלי. היו נחמדים בסך הכול אבל בסוף לא קיבלתי כלום ממה שהזמנתי והייתי צריכה להתפשר… כדאי לכתוב מראש באתר שאין במלאי כדי שלא סתם יזמינו.

תגובת החנות

אנחנו מתנצלים על חוסר הנוחות, לצערנו ישנם מחסורים רבים אצל היבואנים בארץ והמלאי לא יציב (מוצר שזמין בסניפים מסויימים יכול להיות חסר בסניפים אחרים). במקרים של מחסור מוצרים במלאי אנחנו תמיד מאפשרים ללקוח להמתין לחזרה למלאי, לשנות למוצר מקביל או לבטל את ההזמנה ללא עלות.

חוות הדעת עזרה לכם?
ליבי וחן
ליבי וחן
10.08.2023
מוצר שנרכש: אקאנה חזיר

אכזבה. שק אוכל אקאנה 6 קילו, שנפתח קצת פחות מחודש, העלה עובש, סירבו לקחת אחריות והציעו הנחה זעומה על שק חדש. ככה לא מתנהגים ללקוחות קבועים.

תגובת החנות

אנחנו מתנצלים על הרגשת הלקוחה. השקים יוצאים למשלוח סגורים ובעלי תוקף תקין. בכל מקרה אנחנו מאפשרים החזרת מזונות מכל סיבה בתקופה של עד 14 יום מהרכישה ובאריזה המקורית, לצערנו הלקוחה ביקשה להחזיר את השק לאחר יותר מחודש וללא האריזה המקורית. למרות זאת הצענו ללקוחה פיצוי בקניית שק חדש והיא סירבה. אנחנו משתדלים לתת תמיד את השירות הטוב ביותר.

חוות הדעת עזרה לכם?
urinaim5
urinaim5
13.07.2023
מוצר שנרכש: אוכל WD לכלב שק 12 ק"ג

נציגים אדיבים מסביר פנים ונחמדים לצערי אתם מאוד סלקטיביים מה שמתאים לכם אתם מספקים ומה שלא נראה מבטלים לא יתכן שהזמנה שמורכבת ממספר פריטים מספקים אחד וכל היתר מבטלים בתואנה שאין במלאי אז מדוע זה מופיע באתר מאכזבים הביקורת כבר מהסבב הקודם ולמרות הכל זאת הדרך שלכם להציע מה שאין ו לספק מה שטוב לכם 😣

תגובת החנות

אנחנו מתנצלים על חוסר הנוחות שנגרמה ללקוח. לצערנו קורה לפעמים שחלק מהמוצרים חסרים זמנית אצל חלק מהסניפים או אצל היבואן. לכן ניתנת ללקוח האפשרות לשנות למוצר חלופי, להמתין למוצר המקורי או להוריד את המוצר החסר מההזמנה.

חוות הדעת עזרה לכם?
Karina
Karina
08.03.2023
מוצר שנרכש: star tiger סטאר טייגר 20 ק"ג מזון יבש לכלבים בוגרים

ביצעתי הזמנה ולא חזרו אלי, רק לאחר שיומיים אחרי כתבתי מייל חזרו אלי ואמרו שאין את האוכל שאני רוצה ורצו להציע במקום שק של 20 ק"ג 4 שקים של 5 ק"ג שבפועל הזמנתי 2 שקים של 20 ק"ג עד לרגע זה לא קיבלתי כלום. אז כרגע החוויה שלי לא טובה

תגובת החנות

לצערנו השק שהלקוחה הזמינה היה חסר זמנית במלאי הסניף והוסבר ללקוחה שההזמנה תתעכב בכמה ימים או לחלופין היא יכולה לקבל מוצר מקביל או לבטל את ההזמנה. הלקוחה בחרה להמתין לשק המקורי. אנחנו מתנצלים על חוסר הנוחות שנגרמה ללקוחה.

חוות הדעת עזרה לכם?
Shay
Shay
12.10.2022
מוצר שנרכש: שק אוכל לכלב

הזמנתי שק של 7.5 קג של חברת מונג'. השק הגיע עם שליח והוכנס הבייתה. כעבור מספר שעות גיליתי שכל החדר עם נמלים. פניתי לחנות עם הבעיה ולאחר מספר טלפונים שנפרסו על מספר ימים, והעברת צילומים נאמר לי שהבעיה אצלי, כלומר, הנמלים הגיעו מהבית שלי. החזרתי את השק וקיבלתי זיכוי. התשובה של החנות מבזה ואין ספק שלא ארכוש דרכם שוב.

תגובת החנות

הלקוח יצר קשר בשעה 17:00 בערב לגבי חוסר שביעות רצון מהשק שהוזמן, הוצע לו החלפה לשק חדש או החזרה וזיכוי השק, למחרת בשעה 12:00 בצהריים השק כבר זוכה לבקשת הלקוח, כל הפנייה לקחה פחות מיום ולא כמה ימים כמו שטוען הלקוח שבסופה הלקוח זוכה על מלוא סכום השק, אנחנו לוקחים אחריות מלאה על המוצרים שלנו ומאפשרים החזרות\החלפות לרוב המוצרים באתר. אנחנו עושים את מירב המאמצים לתת לכל לקוח את השירות הטוב ביותר. לצערנו לפעמים זה לא לשביעות רצון הלקוח ועל זה אנחנו מתנצלים.

חוות הדעת עזרה לכם?
topazyaron10
topazyaron10
30.06.2021
מוצר שנרכש: חול קריסטל סיליקט

מאוד מאוכזבת. שמו לי את זה מחוץ לדלת בלי להתקשר אליי או לדבר איתי בכלל. בקלות מישהו היה יכול לגנוב את זה. שלחו לי את המותג הלא נכון וכשהתקשרתי להתלונן אמרו לי שהתמונה להמחשה בלבד למרות שכתוב במפורש שם אחר של מותג על הקבלה. לא הייתי מזמינה אם הייתי יודעת שולחים מותג שאני לא רוצה. כל מה שהציעו זה לבוא לאסוף את זה ממני ולזכות. שום פיצוי ובלי החלפה למותג שהזמנתי. בקיצור רק עשו לי בעיות ואני לא אזמין שוב.

תגובת החנות

המשלוח נקבע בתיאום עם הלקוחה כמו שאנחנו עושים תמיד. בקשר למוצר רשום שהתמונה להמחשה בלבד והלקוחה קיבלה מוצר זהה של מותג אחר, בעקבות חוסר שביעות רצון של הלקוחה הוסבר לה שהמותג שהיא רוצה לא זמין בארץ כרגע והצענו לאסוף את המוצר מביתה עם שליח ולזכות אותה במלוא הסכום ללא עלות או עמלה כלשהי אך הלקוחה סירבה. אנחנו עושים את מירב המאמצים לתת לכל לקוח את השירות הטוב ביותר. לצערנו לפעמים זה לא מצליח ועל זה אנחנו מתנצלים.

חוות הדעת עזרה לכם?
nitsanevenram
nitsanevenram
22.06.2021
מוצר שנרכש: חטיפי כלבם

תהליך ההזמנה האתר נעימה ומהירה. אך לצערי פה נגמר הכיף. למרות בקשה מפורשת בהערות במשלוח ליצור קשר לפני המשלוח לתיאום שעה כמובן שלא יצרו קשר והשאירו את ההזמנה שלי בסכום מאוד נכבד מחוץ לבית. שירות מחפיר ולא לגיטימי בשום צורה.

תגובת החנות

יצרנו קשר עם הלקוח לאחר ההזמנה לתאם יום וטווח שעות למשלוח כמו שאנחנו עושים תמיד, לגבי המשלוח עצמו לצערנו השליח השאיר את החבילה מחוץ לדלת ללא תיאום עם הלקוח בניגוד לנהלים שלנו. בעקבות המקרה השליח ננזף והנהלים חודדו לכלל השליחים. אנחנו עושים את מירב המאמצים לתת לכל לקוח את השירות הטוב ביותר. לצערנו לפעמים זה לא מצליח ועל זה אנחנו מתנצלים.

חוות הדעת עזרה לכם?
Sharona
Sharona
22.04.2021
מוצר שנרכש: מתקני גירוד מזון יבש לחתול

הזמנתי מרשת זו מספר פעמים. פעם אחת הזמנתי באינטרנט וביקשתי תשלום במזומן לשליח, השליח הניח את המוצרים מחוץ לדלת והלך. התקשרתי ואמרתי שהשליח לא צלצל ולא לקח כסף ולמחרת הגיע שליח ולקח כסף. בפסח עשיתי הזמנה, שוב באינטרנט עם תשלום במזומן לשליח. הגיע השליח, נתתי לו את הכסף, הוא הופתע ואמר שלא עידכנו אותו שאני משלמת במזומן. שבועיים וחצי אחרי, שלשום, הזמנתי באינטרנט שוב תשלום במזומן לשליח, ואז מתקשרים אליי מהחנות וטוענים שיש לי חוב מהפעם הקודמת. טענתי ששילמתי ואמרו שיבדקו. התקשרתי להנהלה להתלונן ומוטי אמר שיבדוק. אף אחד לא חזר אליי. בערב התקשר השליח והודיע שהוא מגיע. אמרתי שאני לא מוכנה לקבל את המשלוח כל עוד הבעיה עם החוב לא נפתרת. התקשר נציג החנות ואמר שכנראה היתה טעות. עם זאת הוא תיחקר אותי אם באמת שילמתי והשליח הביא לי קבלה בה מופיע חוב של 526 שח. אגב חוץ מהפעם האחרונה מעולם לא קיבלתי מהם קבלה על התשלום. ביזיון של התנהלות כספית. לא סומכת עליהם ולא אקנה שם שוב.

תגובת החנות

אנחנו מתנצלים על הטעות שנעשתה, באחד המשלוחים חלה טעות אנוש והתשלום לא נרשם בכרטיס הלקוחה. העניין תוחקר וסודר כך שהחוב האמור נמחק מכרטיס הלקוחה. כל ההזמנות מגובות בחשבוניות ועל כל תשלום יוצאת קבלה ללקוח, הלקוחה מוזמנת ליצור איתנו קשר ונוכל לשלוח לה פירוט מלא של כל העסקאות שעשתה דרכנו.

חוות הדעת עזרה לכם?
antebim1
antebim1
17.03.2021
מוצר שנרכש: פרונטליין

עבדו עלי.רכשתי קפסולות לכלב במבצע. הגעתי לסניף לקחת אחרי שהודיעו לי שההזמנה מוכנה. הגעתי ואמרו לי טעות , ההזמנה שלי לא הגיע ויתקשרו. מחכה כבר שהוע ולא התקשרו

חוות הדעת עזרה לכם?
dana.almagor1995
dana.almagor1995
16.12.2020
מוצר שנרכש: מגרדה, חול, חטיפים לחתול

חוויה לא טובה בכלל. כל מה שהזמנתי החליפו לי כל פעם בשיחה אחרת, כך שכל הפריטים קיבלתי חלופי. כל ההזמנה נעשתה למען מגרדה ( שגם אותה שלחו במועד מאוחר יותר לאחר שהודעתי שהיא לא הגיעה במשלוח הראשון) ובסוף לא הייתה קיימת במלאי טורטרו אותי להחליף אותה והחליפו לאותה אחת שלא הזמנתי. בסוף לא קיבלתי את הפריט שהיה העיקר שלי להזמנה וגם קיבלתי פריטים חלופיים של חול וחטיפים.

תגובת החנות

הלקוחה צודקת ובאמת היה רצף של תקלות מצדנו שניסינו לתקן, לצערנו לא לשביעות רצונה של הלקוחה. אנחנו עושים את מירב המאמצים לתת לכל לקוח את השירות הטוב ביותר. לצערנו לפעמים זה לא מצליח ועל זה אנחנו מתנצלים.

חוות הדעת עזרה לכם?
נועם
נועם
26.05.2020
מוצר שנרכש: שק אוכל ושני סוגים של כדורים לכלב

אכזבה. שירות גרוע. קניתי פעמיים והתאכזבתי פעמיים. בפעם הראשונה הזמנתי שק אוכל והשליח פשוט זרק אותו באמצע חדר המדרגות והוא נפתח קצת. הזמנה מספר : 48624. התקשרתי לשירות לקוחות ואמרו שזה שליח חדש ולא הציעו שום פיצוי. בפעם השנייה קניתי צעצועים. פריט אחד הגיע מוצר אחר בכלל. ופריט נוסף הגיע לא כמו בתמונה באתר (כדורי קונג בגודל של גולות כשבאתר זה נראה בגודל רגיל(כמובן שאין מידות כי למה לא להטעות את הלקוחות אם אפשר??)). התקשרתי להתלונן ולקבל זיכוי. הבחור אמר שהוא יתקשר אליי אחרי שהוא ידבר עם המנהל ואני מחכה עד היום.מספר הזמנה: 52352. בשורה תחתונה, לא קונה מהם בחיים, להתרחק.

חוות הדעת עזרה לכם?
plogovoy
plogovoy
23.10.2019
מוצר שנרכש: פרטונטליין 250 מ"ל , חול פרקטיקט 14 ק"ג

בצעתי הזמנה דרך האתר קבלתי אישור הזמנה ובה פירוט מוצרים עם המחיר של המוצרים. בפועל חויבתי ב13 שח יותר. בעלי פנה אלכם אמש ורק לאחר ברור נאמר שיזכו אותנו בכרטיס האשראי שממנו בוצעה ההזמנה.

תגובת החנות

שלום רב אכן נעשתה טעות אנוש ובתום לב אחד העובדים חייב ב13 ש"ח יותר . העובד ננזף והכסף הוחזר לחשבון שלך . אנחנו עושים את מירב המאמצים לתת את השירות הטוב ביותר ומצרים על כך שהלקוחה בחרה להכפיש את שמנו בגלל טעות אנוש .

חוות הדעת עזרה לכם?
Theo
Theo
18.10.2019
מוצר שנרכש: אוורקלין חול מתגבש, Hill's Prescription Diet (מטבוליק 4 ק'ג)

הזמנה עוד לא היגיעה אחרי 11 ימים ואף אחד לא יצר קשר איתי. אני והחתולים עוד מחכים למוצרים או שתחזירו את כספי. מספר הזמנה: 43541

תגובת החנות

שלום רב אנו מתנצלים על העיכוב בהזמנה וחוסר הנעימות שנגרמה. לצערנו הלחץ של תקופת החגים יצר כמה בעיות לוגיסטיות. במידה וישנה בעיה נוספת נשמח לעמוד לרשותך. תודה עודד ALL4PET

חוות הדעת עזרה לכם?
Idan
Idan
09.03.2019
מוצר שנרכש: חול מתגבש A.K

הזמנתי חול מתגבש לחתולים. התקשרו מהחנות להגיד שהחול שהזמנתי לא במלאי והציעו לי חול אחר במחיר דומה. בפועל הגיע חול בדלי פלסטיק לא ממותג, שהכיל 8.5 ק"ג (כולל משקל הדלי). בקיצור - מנסים לעבוד על הקונים ובונים על זה שהרוב לא יתלוננו. ביזיון.

תגובת החנות

שלום אכן החול שעידן הזמין היה חסר וקיבל מוצר חלופי . באותו הרגע שעידן יידע אותנו שהמוצר שקיבל היה חסר במשקל דאגנו ללכת לאסוף את המוצר ולזכות את עידן בכסף . כמובן שיידענו את היבואן בטעות של משקל החול אך אנו איננו היצרנים של החול , אנחנו רק משווקים אותו . בכל מקרה אנו מצרים על הטעות שנעשתה .

חוות הדעת עזרה לכם?
ha minionim
ha minionim
07.08.2017
מוצר שנרכש: אקנה 2.27 מזון לחתולים

חנות שמשקרת בפרסום שלה. החנות מציגה את עצמה כמוכרת הזולה ביותר של מזון במשקל 2.27 ק"ג. לא שמתי לב שכשלחצתי על ההזמנה, בעצם אישרתי להביא לי מזון במשקל 1.8 ק"ג. כלומר פרסום שקרי בזאפ רק כדי להופיע ראשונים ולהטעות. כששתי חבילות המזון הגיעו אלי הביתה דרשתי שיקחו חזרה ויזכו אותי. הם כמובן לא מוכנים , אלא אם כן אטריח את עצמי לראשון לציון למחסן שלהם. חנות שקרנית ושירות לקוחות גרוע. אל תזמינו מהם.

תגובת החנות

שלום לכולם הטענות אינן נכונות וגם הלקוחה מציינת ש"לא שמה לב " באתר שלנו מצויין שהמשקל של השקית הוא 1.8 ק"ג ולא 2.2 ק"ג , איננו "משקרים " ואיננו מטעים ! לצערנו בגלל חוסר תשומת הלב של הלקוחה נגרם לה עוול וחשבה שהזמינה 2.2 ק"ג שבעצם רשום לה שמשקל השק הוא 1.8 ק"ג .אנו מוכנים שתחזיר את השק לפי מדיניות ההחזורת שכתובות בתקנון אך הלקוחה בחרה להכפשי את שמנו . רק בשנה שחלפה כתבו עלינו 77 לקוחות חוות דעת חיוביות ואנחנו עושים את מירב המאמצים לתת את השירות הטוב ביותר ומצרים על כך שהלקוחה בחרה להכפיש את שמנו .

חוות הדעת עזרה לכם?
יוסי
יוסי
04.09.2016
מוצר שנרכש: שימורים לחתול ocean

רכשתי 10 שימורים בטעם היחיד שהחתול אוהב. נשלחו אלי 10 קופסאות בטעמים שונים. פניתי פעמיים לשירות הלקוחות אשר שלחו מייל ורשמו שהפנייה הועברה ויצרו איתי קשר. שום דבר לא קרה. בזבוז כסף.

תגובת החנות

הלקוח ביצע הזמנה באתר 10 שימורים בטעמים מעורבים , לאחר כמה ימים ואחרי שההזמנה סופקה , הלקוח טען שהזמין בטעם ספציפי . כמו שרשום בתקנון , יש אחריות על כל המוצרים והוצע ללקוח להחליף את טעם השימורים . אנחנו עושים את מירב המאמצים לתת את השירות הטוב ביותר כמו במקרה זה ומצרים על כך שיוסי בחר להכפיש את שמנו .

חוות הדעת עזרה לכם?
Amit
Amit
12.08.2016
מוצר שנרכש: חול לחתול ירוק

ההזמנה התקבלה בקלות אך לאחר יומיים בהם לא שמעתי מהם כלום, התקשרתי לברר מה קורה ונודע לי שהם לא מגיעים עם משלוחים אלי (למרות שהאזור בו אני גר נמצא במפת המשלוחים שלהם) - לא טורחים להתקשר ולהודיע, או חלילה להתנצל על ההטעייה באתר...

תגובת החנות

התקשרנו כמה פעמים, לא היה מענה . שלחנו כמה מיילים ,לא החזיר תשובה. אכן יש כמה איזורים בישראל שאיננו מגיעים במשלוחים . אנחנו עושים את מירב המאמצים לתת את השירות הטוב ביותר ומצרים על כך שעמית בחר להכפיש את שמנו .

חוות הדעת עזרה לכם?
אוריה
אוריה
27.07.2016
מוצר שנרכש: מברשת לכלב YY

ב-all4pet טוענים שכדאי לקנות אצלם בגלל "שירות לקוחות מקצועי, מחירים אטרקטיביים וזמני אספקה מהירים!" אז ככה: הזמנתי לפני מעל חודש מברשת לכלבה שלי, אחרי שבועיים בהם המוצר לא הגיע, התקשרתי לברר מה קורה ונעניתי כי "הייתה בעיה במערכת וההזמנה בוטלה". אז הם פתחו את ההזמנה מחדש, ורק יותר משבועיים לאחר מכן, מעל חודש מאז שביצעתי את ההזמנה הראשונית, המברשת הגיעה. עוד לפני שהמברשת הגיעה, התקשרתי להתלונן בחנות, וביקשתי זיכוי. בחורה עימה דברתי אישרה שאקבל זיכוי. הזיכוי טרם הגיע לחשבון שלי, וכשהתקשרתי היום לברר למה, ענו לי שיבררו ויחזרו אליי (פעם שנייה שאני מקבל את התשובה הזו היום). בנוסף, מאחר והמברשת הגיעה אליי, נדרשתי על ידי הבחור שדיבר איתי להחזיר אותה לחנות אם ברצוני לקבל זיכוי. הסברתי לו שכבר קניתי מברשת שעלתה לי פי שלוש מהמברשת ש"רכשתי" אצלם, והדבר לא עזר. אני את הכסף שלי כבר לא אקבל בחזרה, אבל ממליץ לכם להימנע מלהתעסק עם החנות הזו. על פניו הם נראים אדיבים ונחמדים, מעשית - לא מספקים את הסחורה.

תגובת החנות

שלום לגולשי זאפ אכן נעשתה טעות אנוש והמברשת לא נשלחה . אנו מודים בטעות , מתנצלים והתנצלנו גם בפני הלקוח שדרש בכל זאת שנשלח את המברשת . שלחנו את המברשת , הלקוח כמה פעמים לא היה בבית בכדי לקבל את המברשת (כך נמסר לנו מדואר ישראל ). לאחר שקיבל את המברשת , ביקש שנזכה אותו . אנחנו הסכמנו לזכות אותו, רק צריכים לקבל את המוצר בחזרה ומוכנים גם לספוג את דמי המשלוח אך הלקוח עומד על כך שישאיר אצלו את המברשת . אנחנו מזמינים אותו להחזיר את המברשת ולקבל זיכוי ומוכנים גם לשלם את דמי המשלוח . אנחנו עושים את מירב המאמצים לתת את השירות הטוב ביותר כמו במקרה זה ומצרים עך כך שאוריה בחר להכפיש את שמנו .

חוות הדעת עזרה לכם?
talhoring
talhoring
09.01.2024
מוצר שנרכש: אוכל לכלב נוטרי בסט

ההזמנה לא הגיעה בזמן ונאלצתי לבצע הזמנה חדשה לא קיבלתי את המוצר בזמן שתכננתי לקבל אותו

תגובת החנות

אנחנו מתנצלים על חוסר שביעות הרצון של הלקוח. הלקוח ביצע הזמנה ביום שבת ה30.12.23 וההזמנה סופקה ביום שני ה2.1.24 לאחר תיאום מול הלקוח. למרות הקשיים הלוגיסטיים בעקבות המצב בארץ אנחנו משתדלים עדיין לעמוד בעד 3 ימי עסקים למשלוח.

חוות הדעת עזרה לכם?
סרינה
סרינה
09.12.2022
מוצר שנרכש: אינטסוינאל ביום של הילס 10 קילו

אין טעם לעדות הזמנה כאשר בחנות המוצר חסר ומבזבזים זמן עד שמודיעים לך אם בכלל. זאת הפעם השנייה שקורה לי.

תגובת החנות

לצערנו לפעמים ישנו חוסר במלאי אצל היבואן או בסניף השולח ולכן המשלוח יכול להתעכב כמה ימים עד חידוש המלאי, אנחנו מתנצלים על חוסר הנוחות שנגרמה ללקוחה.

חוות הדעת עזרה לכם?
Guy
Guy
14.04.2020
מוצר שנרכש: מגוון מוצרים

המחירים סבבה והמשלוח היה מהיר, פה זה נגמר, הזמנתי מהאתר, מיהרו להסביר לי שחסרים כמה דברים, בינהם מתקן גירוד. החלפתי לאחד פי 2 במחיר (ובדיעבד גם בגודל, שלח לי רק תמונה בלי מימדים), אחרי כמה שעות הגיע השליח, בלי כפפות, בלי מסיכה ואף עבר את מפתן הדלת, מסוכן מאוד בזמנים עם הקורונה. השליח לא ביקש חתימה, לא עבר איתי על הדברים כמו שצריך ובסוף היה חסר הממתקים של החתול שלי, הביאו לי במקום איזה חטיף שכוח אל שהחתול שלי לא מסכים אפילו לשחק עם החטיף, עזבו לאכול. אז עכשיו, יומיים אחרי הם מסבירים לי שהחטיפים לא במלאי אפילו, אחרי שנציג באותו יום בטלפון אמר שאקבל השלמה ופיתוח, קיבלתי במקום זה יריקה בפנים, כשגיליתי שהמתקן גירוד שהחתול לא מתקרב אליו, אני צריך אישית ליסוע לסניף, במקום שיקחו את זה כשעושים השלמה לאמפולות שחסר לי בהזמנה. עלאק אומר בטלפון "הכל טוב". אם הכל היה הולך כמו שצריך, אחלה חנות, קיבלתי קצת אוכל רטוב במתנה ואף משחק שהחתול שלי מאוד נהנה ממנו, אבל לצערי, שירות הלקוחות מוכיח שחווית הקנייה בחנות הזאת גרועה.

תגובת החנות

שלום רב משמח לשמוע שהמחירים " סבבה " והמשלוח היה מהיר . עקב "שגרת הקורונה " נוצרו לנו כמה בעיות לוגיסטיות ואנו מצרים על כך ! גיא הזמין מתקן גירוד לחתול והמתקן היה חסר במלאי .שאלנו אם הוא רוצה לבטל או לקנות מתקן אחר , החליט שרוצה מתקן גירוד אחר לאחר כמובן שראה אותו ואישר . לאחר יומיים שהמתקן בשימוש ואצל גיא בבית ,גיא החליט שהוא לא מעוניין במתקן ושנבוא לאסוף אותו. באנו לקראתו והגענו לאסוף את המתקן ולזכות את גיא בהחזר כספי ללא דמי עלות משלוח או דמי ביטול . בשגרת הקורונה הנחנו את השליחים לעטות מסיכה וכפפות בכל משלוח ולזרוק בעת סיום השימוש , במידה ואחד השליחים לא פעל כך אנחנו רואים זאת בחומרה רבה ונטפל בזה . מקווים שהכל הסתדר לטובה ובכל בעיה נוספת ניתן לפנות אלינו בטלפון 1-800-22-99-66 בברכה שחר מצוות ALL4PET

חוות הדעת עזרה לכם?
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10

חוות דעת של מוצרים פופולריים בall4pet

מוצרים נוספים הנמכרים בall4pet

דלג לתפריט עליון דלג לתוכן דלג לתפריט תחתון