
שירות מהגרועים שקיבלתי! ביצעתי הזמנה והתקשרתי יום אחרי כדי לאשר את ההזמנה (משום שלא התקשרו לאשר) הבחור שדיברתי איתו התייחס בצורה לא ברורה ו/או קשוחה, הוא ביקש לתת לו חצי שעה כדי להכין את החשבונית. חכיתי שעות הוא לא חזר, וכשבדקתי את סטטוס ההזמנה הופתעתי לגלות שהיא בסטטוס מבוטל!
שלום הלקוח ביצע הזנה טלפונית היתקשר לאחר מכן וביקש הנחה נוספת למחיר שנקוב בהזמנה שקיבל סירוב לבקשתו ניתק את הטלפון וישר שלח ביקורת לזאפ גם משקר בביקורת כל הכבוד לו























