קניתי מיחם של סאוטר. המיחם גרוע- זרם מטפטף והמים מתאדים תוך יום.
החנות זורקת אותך ליבואן ומתנערת מאחריות. כמובן שהיבואן דורש שתיסע לעיר אחרת לנקודת שירות וכבר העסק יוצא מפרופורציה.
לא קונה שם פעם הבאה
תגובת החנות
שלום אליאור, למיחם סאוטר שקנית אחריות לשנה הניתנת ע"י היבואן. שירות התיקונים ניתן בעשרות נק' השירות של היבואן בשלל רחבי הארץ.
לפני כשבוע וחצי, כחודש לאחר קניית המיחם המדובר, רכשת דרכנו מיחם מאותו הסוג של חברת סאוטר, לאחר כמספר שעות ביקשת לבטל את העסקה והיא אכן בוטלה וזוכתה במלואה (לא ציינת זאת). רק לאחר יומיים פנית אלינו בקשר לתיקון המיחם שקנית לפני כחודש. והפנינו אותך לנקודות השירות של היבואן, שרק שם ניתן שירות תיקונים / החלפה למיחם חדש במסגרת האחריות למוצר שקנית. לא התנערנו מתן שירות תיקונים- כל ההתכתבות מופיעה בוואטצאפ והופנית ישר לקבלת שירות- ללא כל תירוץ / אי הסכמה למתן שירות מצידנו. בנוסף, כתובת המשלוח של המיחמים היא ליקנעם עילית, ליבואן יש 2 נק' שירות במרחק של כ-30 דקות נסיעה ולא שעתיים- נא לדייק. מלבד זאת, במידה והמיחם עומד בתנאי התיקון לאחריות במידת הצורך הוא מוחלף לחדש ע"י היבואן נותן השירות. מאז ששאלת היכן נמצאות נק' השירות לא יצרת עמנו קשר - ולאחר כשבוע וחצי בחרת לכתוב ביקורת זאת.
חבל שבחרת לא להציג את הדברים בצורה שקרית (ההתכתבות בוואטצאפ). נענית במהרה בכל הפלטפורמות והזיכוי להזמנת המיחם השני שהזמנת באתר נעשה בקלות ובמהירות. נק' השירות נמצאות קרוב לביתך ובחרת נכון להיום שלא לגשת ולממש את הזכות לתיקון במסגרת האחריות הניתנת למיחם. לכתוב: "החנות מתנערת מאחריות" - זהו שקר גס שלא עומד במבחן המציאות וצר לנו שבחרת בדרך זו.
נציין כי תגובה זו נשלחה באופן פרטי ללקוח לפני פרסום הביקורת- והוא הגיב "היי. כל מה שכתבת נכון (חוץ מהמרחק. זה שעה כיוון)".
בברכה,
נדב
צוות לייזר ליין