הזמנתי ושילמתי על 6 רמקולים ניידים 10 W של סאמוויקס בצבע אדום. הגיעו אחרי שלושה ימים, כמסוכם. ארבעה אפורים, שניים שחורים. האפור הראשון שפתחתי - לא פעל. כל החמישה שאחריו - פועלים כראוי.
פניתי בהודעה כתובה לשירות הלקוחות ועוד באותו יום קיבלתי שיחת טלפון משירות הלקוחות. הובטח לי: או שליח שיחליף או מוצר חדש שישלח באמצעות נקודת מסירה ואת המקולקל נשאיר לך "מתנה". כך מילה במילה מנציג השירות. שאלתי את עצמי: מה מתנה?? אם היה הרמקול היה פועל לא הייתי פונה אליך! אם אתה לא מאמין - שלח שליח. ואם אתה מאמין - אל תחלק "מתנות", מוטב שתתנצל על עגמת הנפש שכרוכה באיסוף מחדש של המכשיר מנקודת האיסוף. שאלתי אותו מדוע הרמקולים אפורים/שחורים ולא אדומים? הוא ענה לקונית: "אין אדום במלאי". עברתי על כך בשתיקה, כיון שהצבע לא באמת משנה לי.
בסופו של דבר נשלח מכשיר אפור נוסף לנקודת המסירה, טרחתי ולקחת אותו. ניסיתי לממש את ה"מתנה" - פירקתי אותה לגורמים, אך לא עלה בידי לתקנה. ה"מתנה" הושלכה לפח המיחזור.
בקיצור, טכנית היה שירות, הוא גם היה אמין (לא מושלם - צבע), ובקצב משביע רצון. אבל חביבות, התנצלות ותחושה של רצון טוב לא היו פה.
תגובת החנות
נו חורטים על דגלנו מתן שירות מהיר, אישי וללא פשרות - תוך דגש על תחושת שביעות רצון גבוהה.
בשופיפס הקפדה מלאה על הורדת מוצר שאזל במלאי מהאתר. אכן הצבע האדום אזל באותו יום, וככל הנראה שהזמנתך קרתה לפני שהספקנו להורידו מהאתר. אין זה מוריד חלילה מהאחריות שלנו בנושא. בוצע תחקיר מעמיק עם עובדי האתר, והופקו לקחים תוך מתן דגש על נהלי עבודה נכונים.
בעניין שיחתך - משמיעת השיחה, הנציג התנצל שנשלח צבע אחר, ושהיו צריכים לדבר איתך לפני. אמרת לנציג שזה בסדר, לא נורא ולא משנה לך. אם היית אומר אחרת, מיד היינו דואגים לאסוף אותו ממך ולזכותך.
מתוך מקום של אמונה בך (ולא זלזול), נאמר שניתן לזרוק/לשמור את המוצר, אולי תצליח לתקנו, ושזה שלך במתנה ושאנחנו שולחים אחד חדש לנקודת מסירה הקרובה לביתך. יחד עם זאת, אתה צודק כי דרך התגובה הטובה ביותר הייתה לשלוח לך את זה עד לביתך כדי למנוע טרטור, וגם בנושא זה - הנהלים חודדו למען שיפור השירות.
ניסינו גם להשיגך לאחר קבלת התגובה - ללא הצלחה או מענה מצדך, כדי שנוציא אותך עם חיוך :)
לשירותך תמיד,
צוות שופיפס