
שירות גרוע מאוד, חיכיתי למזון שבועיים והוא לא הגיע. נשארתי במיוחד בבית כדי שהשליח יגיע ופשוט לא הגיע בלי לעדכן אף אחד. אין אפשרות להשיג את השירות לקוחות לא בהודעות ולא בטלפון

שירות גרוע מאוד, חיכיתי למזון שבועיים והוא לא הגיע. נשארתי במיוחד בבית כדי שהשליח יגיע ופשוט לא הגיע בלי לעדכן אף אחד. אין אפשרות להשיג את השירות לקוחות לא בהודעות ולא בטלפון

אני ממליץ להימנע מהחנות הזו. הם לא סיפקו לי את ההזמנה בזמן, סירבו להחזיר לי את הכסף, ניתקו לי את השיחה ולא ענו למיילים או לווטסאפ.

אם היה אפשר לרשום 0 כוכבים הייתי רושמת. שימו לב, תבדקו טוב טוב לפני שאתם מזמינים בחנות מסוימת, במיוחד אונליין. הייתי צריכה לרדוף אחריהם כל הזמן, כל הזמן נתנו לי תירוצים וסחבו אותי עוד יום ועוד יום עד שנתנו לי תשובות. וברגע שדיברתי עם הבעלים הוא אמר שאפסיק להתקשר אליהם כי התקשרתי כבר 3 פעמים, רחמנא לצלן, כדי לקבל עדכון לגבי זיכוי למוצר שלא שלחו אליי כי "הדואר היה סגור". בסוף זיכו אותי אבל אחרי הרבה זמן שאני מנסה להשיג אותם. יש לי תיעודים, הקלטות, בקשות אינספור שביקשתי ועשו טובה שבסוף ענו לי במייל ובווטסאפ. בקושי עונים לטלפון.
שלום סיגל, קראנו את המשוב שלך וחשוב לנו להעמיד את הדברים על דיוקם: באתר מצוין בצורה ברורה ובולטת, כולל בעמוד התשלום, שהמשלוחים מתבצעים באזור חדרה–גדרה. הזמנות מחוץ לאזור זה נשלחות באמצעות דואר ישראל (עד 2.5 ק"ג). במקרה שלך, עקב תקלה חריגה בסניף הדואר ממנו נשלחות החבילות, נגרם עיכוב של יומיים, ועדכנו אותך על כך. בשלב זה הוצע לך ביטול עסקה, כפי שזכותך, והחזר כספי מלא — שאכן ניתן. לגבי הזיכוי: עודכנת שהזיכוי יבוצע בהמשך, כפי שמקובל. לא נאמר לך בשום שלב שהוא יתבצע באופן מיידי. למרות זאת, התקשרת שוב ושוב בתוך זמן קצר, ואף דרשת שנטפל בזיכוי באופן חריג ומיידי. בסופו של דבר, קיבלת את מלוא הזיכוי כפי שהובטח. אנו תמיד עושים מאמצים לתת שירות יעיל והוגן לכל לקוחותינו. במקרה הזה פעלנו לפי הנהלים, עדכנו אותך באופן שקוף לאורך כל הדרך, והחזר כספי מלא הועבר לך.

להיזהר!! הבטיחו אספקת מזון לכלבה, אבל מהרגע ששילמתי - אין מענה, אין תשובה בטלפון, אין עם מי לדבר. פניתי לחברת האשראי ומקווה שיבטלו עסקה. עד כה המזון לא הגיע ולא קיבלתי תשובה מבית העסק.

חברים לא להזמין מ חנות הזו זו ראמאות שולחים לכם מוצר לא מה ש הזמנתם אלה מה ש הם רוצים. תזהרו
מעניין מאד מי הרמאי !!! הלקוח הזמין חול, למחרת ההזמנה סיפקנו ללקוח, מכייון שהיצרן שינה את גווני האריזה, סירב הלקוח לקבל את ההזמנה לקחנו חזרה את ההזמנה וזיכינו את הלקוח במלוא הסכום אז חנויות וספקים תיזהרו מהבחור, גורם לכם לעבוד בחינם ולהפסיד כסף זהירות!!!!!!!!

הוזמן מזון לכלב מחכה שבוע ימים,כל יומ מבטיחים לספק מחר ועדיין לא קיבלתי את הזמנה שלי.

נתתי אחד בגלל שאי אפשר לתת אפס. הבטיח שהמוצר יהיה מוכן ה19 לפברואר ולא קבלתי עד 8 למרץ כשהכלבה כבר לא צריכה אותם. בלתי אפשרי לתקשר עם הבנאדם. גם, כתוב באנרנט שהוא נמצא בהעליה 16 בבצרה, לא קיים העליה 16 בבצרה, מספר הכי גבועה זה 14. הוא כתב במעטפה הבאר 55 בבצרה, ושוב, זה כתובת שלא קיים. אל תבזבז כספך עם העסק הזה.

לא ממליץ (קיבלתי קללות) רכשתי מוצר וקיבלתי מוצר אחר דומה אך שונה והכלב צריך משהו ספציפי לבעיות בלבלב כאשר שוחחנו ולאחר התכתבות וניסיונות שלו להתנער אמרתי לו שאני לא מעוניין במוצר ורוצה להחליף למוצר שאני צריך או לבטל את העסקה ואז הוא התחיל לקלל אותי בטלפון ! רק מלקרוא את התגובות אפשר להבין שיש פה מישהו שלא אמור להיות לו עסק צריך לעשות עליו כתבת תחקיר ממש תלונות אחר תלונות חבל שאי אפשר להשאיר חצי כוכב !
הלקוח שירן הזמין הילס רפואי שק 12 ק"ג, למחרת ההזמנה סופקה ללקוח ההזמנה, מודגש !!!! כי הלקוח לא התייעץ אתנו לפני ההזמנה, וגם אם היה מתייעץ אין לנו סמכות רפואית לייעץ ללקוח על מזון רפואי, שרק הויטרינר שמטפל בכלב יכול להמליץ. לאחר האספקה התקשר הלקוח אלינו והודיע לנו כי טעינו בשק שסופק. ואף שלח לנו ווצאפים על תכול השק הרצוי לא. הודענו ללקוח לאחר בדיקה כי סופק לו השק שבדיוק הזמין. והמלצנו ללקוח בנועם וסובלנות. 1- להתקשר לויטרינר שהמליץ לו על המזון. 2- לבדיקה נוספת להתקשר לשרות הלקוחות של היבואן לאמת שזה השק המדובר. לאחר שבדק הלקוח מול שרות הלקוחות היבואן הסתבר שהוא לא הזמין את השק הנכון, והשק עם המרכיבים הדרושים מגיע במשקל 4 ק"ג, ולא שק שהזמין הלקוח במשקל 12 ק"ג. חזר הלקוח אלינו וטען טענות הזויות שתוך כדי הבירור שינינו את תמונת השק באתר. הלקוח התחיל לנבל את הפה בצורה חריפה ובלתי נסבלת ואף הודיע לנו שיפנה לחב' האשראי לביטול העסקה הודענו ללקוח שיעשה כרצונו ואנו מדינת חוק לכל דבר והחוק נועד להגן עלינו מפני טיפוסים הזויים כמו הלקוח הנ"ל

הגיע שק אוכל מקולקל ולא טרי. אין אפשרות להחזיר ואין אפשרות להחליף. רק לקנות חדש. יחס מזלזל, חוסר שירות, חוסר אכפתיות. נתקענו עם שק של 20 קג לכלב. סחורה ישנה ומקולקלת. הכלב לא אכל שבוע וירד במשקל. פתאום שמנו לב שזה בגלל שלא אכל. לא אכפת לעופר בכלללללל אין שום אחריות על מש שהוא מוכר. מקבל את הכסף ולך חפש אותו. בושה וחרפה. לא לקנות שם גם אם זול יותר. הזול הוא היקר.

הזמנתי משלוח, הגיע אוכל יבש לגורים במקום לבוגרים, סוג אחר של פחיות, תכשירים נגד פשפשים בחבילה מעוכה ופתוחה, והיו חסרים עוד כמה מוצרים. ניסיתי לתפוס את החנות ואין מענה. לא מומלץ בכלל.
אורי הזמין משופיפט : מזון יבש לחתולים, תכשירי ברבקטו לגורי חתולים, שימורים לחתולים (נתחים) , כפפה , ומגרדת לחתול. 1- ההזמנה סופקה לאורי למחרת יום האספקה, כרגיל בשופיפט 2- נפלה טעות במחסן הלוגיסטי של שופיפט, שבמקום מזון לגורי חתול סופק לו מזון לבוגרים. אורי עדכן את הנהג שלנו על הטעות שנפלה לגבי המזון, אבל הוסיף ואמר לו שמכיוון שהוא זקוק למזון באופן מידי ( היו לשופיפט עוד 3 ימי עסקים לספק) הוא פותח את השקית מזון לבוגרים ונותן אותו לחתולים שלו , כך שאין צורך להחליפו. 3- הפחיות שימורים שהזמין אורי נשלחו לו בדיוק לפי הסוג שביקש. 4- תכשירי ברבקטו, יכול להיות שבזמן המשלוח נמעכו טיפה המארזים של התכשירים, אולם כל מי שמבין יודע שהתכשירים עצמם סגורים בוואקום במארז אלומיניום, ואין שום משמעות שמארז הקרטון טיפה נמעך בהובלה. החשיבות היא התכשיר עצמו והוא הגיע באופן שלם!!! 5- אורי לא התקשר אלינו או פנה בווצאפ כמקובל, לאחר מספר ימים הוא שלח מייל, ועד שניגשנו , הוא שלח ביקורות שליליות בגוגל ואח"כ בזאפ. כך שלא ברור מה אורי רוצה ומחפש כל ההתנהלות של אורי מוזרה ביותר, ולא מובן מה הוא רוצ

שלח אוכל מקולקל לכלב, ומאז שפניתי אליו הוא מסנן/לא עונה/מנתק את הטלפון בפנים. חד משמעית אעדיף לשלם עוד כמה שקלים ולקבל שירות נורמלי במקום אחר

הזמנתי משם טבליות ברבקטו (נגד פשפשים) לכלבה שלי, החבילה לא הגיע, המוכר התנער מאחריות בגסות, האשים את הדואר והודיע לי ש״זו בעיה שלי״. יחס מזלזל וגס, ממליצה בחום להתרחק מהחנות הזאת.
אמנם אצלנו, שופי-פט הלקוח תמיד צודק - אבל הפעם, אנו מצטערים לקרוא את הטענה המקוממת הזו, שמפגינה כפיות טובה ואין בה אמת. קל מאוד גם להוכיח זאת: 1. הגב' דגנית ג'ינו הזמינה באתר שלנו בתאריך 29/9/21 תכשיר מסוג ברבקטו. באתר נכתב במפורש כי התכשיר נשלח בדואר ישראל לכתובת בדואר רשום. אנו פועלים בדרך זו לאורך זמן - המשלוחים אמינים ומגיעים לנמען - בתנאי שהנמען ניגש לדואר לקחת אותם. 2. ביום 30/9/21 נשלחה ההזמנה כפי שהתחייבנו באתר. ביום 8/10/21 פנתה אלינו הלקוחה בטענה שלא קיבלה את המשלוח. בתגובה, שלחנו לה את מספר (ברקוד) המשלוח בדואר רשום + תאריך שליחה. ביקשנו ממנה שתבדוק בסניף הדואר שלה בהתאם לברקוד היכן החבילה. בתגובה, השיבה הלקוחה, משום מה, שאין ביכולתה לגשת לסניף הדואר. 3. נוכח כך, פנינו אנחנו לסניף הדואר ממנו יצאה החבילה. שם, לאחר בדיקה במחשבי הדואר, הובהר כי החבילה נמצאת בסניף הדואר של הלקוחה ממתינה שהלקוחה תאסוף אותה. הודענו ללקוחה. 4. ביום 12/10/21 פנתה אלינו שוב הלקוחה וטענה שהיא זקוקה לתכשיר באופן מיידי. נוכח כך, ביקשנו מהלקוחה שתפנה ותקנה את התכשיר בסביבת מגוריה. הבהרנו שברגע שתחזור אלינו החבילה שנשלחה בדואר ישראל מסיבת "אין דורש" - נזכה את הלקוחה ונשיב לה את מלוא כספה. 5. והנה ביום 18/10 הפיץ בעלה של הלקוחה פוסט ביקורת כוזב שלצערנו עולה כדי הוצאת דיבה חמורה! בעלה של הלקוחה מעולם לא עמד עמנו בקשר. אין לו מושג ירוק על מה הוא שח. הוא כתב השמצה חסרת בסיס על כל המשתמע מכך. אנו פועלים באופן שוטף. מספקים ללקוחותינו מוצרים מעולים במחיר ללא תחרות. עושים שימוש רציף גם בדואר ישראל על מנת לשלוח חבילות (מוצרים קטנים כגון תכשירים). אנחנו לא נתקלים בבעיות. וכאשר צצה בעיה נדירה - אנחנו כאן בשביל הלקוחות. כל לקוח מקבל תמורה מלאה - ומעבר לכך - לכספו. השמצות מרושעות שכאלה, לא מקובלות עלינו וייענו בהתאם. בכבוד רב שופיפט

שירות נוראי לא מספקים בזמן, לא עונים, מחליטים על דעת עצמם לשלוח בדואר רשום ללא ידיעת הלקוח לאחר התחייבות לשליח. מעל שלושה שבועות בהתחייבות של 2-3 ימי עסקים
הלקוח מקיסריה הזמין באתר שלנו תכשירים מסוג נקסגארד ספקטרה לכלבים, לאחר יום עסקים אחד הוצא איליו שליח עם ההזמנה שלו בשעות הבוקר אולם אלון לא ענה לטלפון השליח שהמתין לו למעלה מחצי שעה בקיסריה בנוסף השליח שלך הודעת sms לאלון חזר אלון לשליח אחרי זמן רב השליח הודיע לאלון שהוא כבר לא יכל להמתין והמשיך בעבודתו ומסר לאלון שבשלב מאוחר יותר יסופק לאלון ההזמנה, למחרת היום מנהל העסק הגיע לאיזור קיסריה והתקשר לאלון מספר פעמים אולם אלון כהרגלו לא ענה לטלפון ( וגם לא השאיר בהזמנה טלפון נוסף או תיאור של הבית ומספר קוד לאינטרקום על מנת שנוכל לספק לו את ההזמנה כמו לכל הלקוחות המרוצים שלנו), מכיוון שלא ניתן ליצור קשר עם אלון והגיע סוף השבוע נשלח לאלון הזמנתו בדואר רשום לכתובת ההזמנה, ביום ראשון לאחר שאלון נזכר לחזור אלינו הודענו לו על שליחת ההזמנה בדואר רשום ונשלך לווצאפ שלו צילום השובר של הדואר ומספר הברקוד של המשלוח, לאחר מכן שוחח איתי אלון מספר רב של פעמים למעלה מ10 שיחות לבירור ופיתרון הבעיה, לבסוף קיבל אלון בדואר את הזמנתו, כל טענותיו ששיחות הטלפון שלו לא נענו בשעות העבודה הם שיקריות.

שירות מאוד גרוע קושי ליצור קשר עם חנות, המשלוח תעכב בהרבה מאוד ימים והחנות פשוט לא זמינה נתתי שני כוכבים כי המחיר סבבה והמוצר אחלה אבל להבא ארכוש במקום שמתייחס אליי ומכבד את הלקוחות שלו

השירות היה מצויין, הזמנתי אוכל אחר הצהריים וכבר למחרת בבוקר קיבלתי הכל. הץייעצתי טלפונית עם עופר המנהל והוא היה אדיב ושירותי. ממליצה מאוד!

מאוד מרוצה מהשירות וזמינות של הצוות. כבר שנה לקוחה ולא מתכוונת לעבור לחנות אחרת. משלוח מיידי

ההזמנה בוצעה בערב , בקלות רבה , המחיר היה הזול ביותר מכול החנויות שהופיעו באתר , הגיעה במהירות למחרת

מחיר הכי נמוך שמצאתי. משלוח מהיר, הגיע כבר ביום שלמחרת הזמנה. כבר מספר פעמים שאני רוכש בשופיפט ומעולם לא התאכזבתי

הזמנתי משופיפט מזון מיוחד לכלב שלי והייתי צריך משלוח דחוף ביום שישי. עופר דאג להקדים את המשלוח, ואני לקוח מרוצה....

שירות אמין ומקצועי מחיר נמוך מהמתחרים הגיעה מה שהזמנתי בזמן שהובטח והושאר איפה שביקשתי ממליץ בחום

מבחר גדול של מוצרים , משלוח מהיר , יחס אדיב , אמשיך לקנות בחנות .

מחירים סבירים וטובים יחסית לשוק. מגוון מצויין משלוח מהיר יום למחרת. פעם שניה שמזמין ובסהכ מרוצה מאוד. תודה

המוצר הגיע בזמן סביר. תאורו היה מדויק. שירות הלקוחות היה אדיב ומהיר. אין לי טענות.