מפרסם ב-zap מאז 2021

‎הייטק מובייל‎ ‏(ItechMobile)

סלולאר ואביזרים (2 סניפים)

4.52 / 5 ממוצע מבוסס על 67 חוות דעת מ-12 החודשים האחרונים
בעלים: הייטק מובייל
נמצאו 242 חוות דעת גולשים על הייטק מובייל
yochaia
yochaia
20.05.2026
מוצר שנרכש: שואב אבק Dyson V15 Detect Absolute SV47

הזמנתי שואב אבק Dyson V15 Detect Absolute SV47 שמופיע באתר שלהם. שילמתי גם תשלום נוסף על דילוור מהיר עד הבית. התקשרו אחרי יום שאין להם את המוצר המסויים אבל ... אמרתי שיבטלו את ההזמנה. המוצר עדיין מפורסם באתר שלהם כאילו שיש להם במלאי. לדעתי זה צורה לא רצויה של קידום מכירות על חשבון הצרכן.

תגובת החנות

המוצר פורסם באתר כאשר היה קיים במלאי וזמין להזמנה באופן תקין. בעקבות מחיר אטרקטיבי וחריג במיוחד ביחס למחיר השוק, התקבלו הזמנות רבות בפרק זמן קצר מאוד, דבר שגרם לסיום המלאי במהירות ולחוסר זמני אצל הספק. חשוב לציין כי מהרגע שהנושא התברר, פעלנו מולך בצורה עניינית והוגנת, ובמקום לבטל את ההזמנה באופן חד־צדדי — כפי שחברות רבות בוחרות לעשות במקרים כאלה — הוצע לך ללא כל תוספת תשלום דגם מתקדם, חדש ויקר יותר מהמוצר שהוזמן, כאשר העסק סופג את פער העלויות במטרה לשמור על שביעות רצון הלקוח ולתת פתרון מכבד והוגן. לצערנו, בחרת שלא לקבל את ההצעה ואף לפרסם ביקורת שאינה משקפת את התמונה המלאה ואת המאמצים הרבים שנעשו מצדנו כדי לבוא לקראתך. בנוסף, במהלך השיחה עם נציג השירות נעשה שימוש בשפה בוטה ופוגענית כלפי הצוות, דבר שאינו מקובל ואינו מאפשר לנהל שיח שירותי ומכבד. אנו מאמינים שלקוח זכאי לקבל שירות מקצועי, אך גם צוות השירות זכאי ליחס מכבד וענייני. העסק שלנו פועל בשקיפות, בהגינות ובמתן שירות לאלפי לקוחות מרוצים, וגם במקרים חריגים אנו עושים מאמץ אמיתי למצוא פתרונות הוגנים במקום להתנער מאחריות. צר לנו שבחרת להתייחס למקרה בצורה זו, למרות הניסיון הכנה שלנו לספק מענה מעבר לנדרש.

חוות הדעת עזרה לכם?
גולש
גולש
28.01.2026
מלל חוות הדעת הוסר לבקשת הגולש
חוות הדעת עזרה לכם?
barbazipa
barbazipa
27.11.2025
מוצר שנרכש: samsung a35

רכשתי פלאפון. האריזה המקורית של הטלפון הגיע פתוחה, והסתבר שהדגם ששלחו היה גם שונה ממה שהזמנתי. לקח זמן לקבל החזר כספי

תגובת החנות

לקהל לקוחותינו הנה לפניכם הסיפור המלא הלקוח הזמין טלפון סלולרי A35 עם זכרון ראם 8 בתום לב שלחו לו עם זכרון 6 ראם כשפנה הלקוח נאמר לו שכמובן הוא יקבל זיכוי מלא אך עליו להחזיר את המכשיר וכשהתקבל המכשיר ( לאחר זמן ) מיד יצא ללקוח הזיכוי המלא ! עוד נגיד כי זהו סיפור ישן שהסתיים כבר מלפני מספר חודשים באוירה טובה תמוה מאוד למה הלקוח בחר לאחר תקופה ממושכת של זמן לכתוב ביקורות שלילית אנחנו בעד ביקורות אותנטיות ואמיתיות אשר יעזרו לשפר את השירות אם זאת כשביקורות נכתבת מתוך נקמנות ורצון להרע היא פוגעת באמינות הפלטפורמה ולא משקפת את השירות אשר אנחנו מעניקים ללקוחותינו מידי יום בברכה צוות ההנהלה

חוות הדעת עזרה לכם?
naamala7
naamala7
11.11.2025
מוצר שנרכש: Pixel 9a טלפון

רכשתי טלפון בגלל מכשירה תקול שהייתי צריכה בדחיפות. היה כתוב באתר הגעה עד 7 ימי עסקים, עברו 4 ימים. אף אחד לא יצר איתי קשר. התקשרתי אליהם והם הודיעו שיש מחסור והמוצר כרגע מתעכב. התלוננו עליי למה אני לא טרחתי להיות איתם בקשר?? שירות מזלזל מאוד. אני בטוחה שקרה לעוד אנשים ואין דרך לדווח עליהם דרך זאפ כי הם לא הוציאו חשבונית.

תגובת החנות

ללקוחתינו שלום. ראשית אנחנו מצטערים על החוויה שלך אצלינו. חשוב להדגיש ולומר שחייגנו מספר פעמים על מנת לאמת את ההזמנה מול הלקוחה . בשום אחת מהפעמים לא היה מענה . ולכן לא הוצאנו את המשלוח . איננו מוצאים שום משלןח בלי אימות טלפוני מול הלקוח/ה אנו בעד ביקורות אותנטיות ואמיתיות גם כאשר לקוח חש שחוויתו לא היתה חיובית אם זאת כשביקורת נכתבה מתוך נקמנות או לחץ היא פוגעת באמינות הפלטפורמה ולא משקפת את השירות אשר אנחנו מעניקים ללקוחתינו מידי יום . אנו מצפים להמשך תקשורת פתוחה ומכבדת מתוך מטרה להעביר עובדות ולמצוא פתרונות בעת הצורך. בברכה צוות ההנהלה.

חוות הדעת עזרה לכם?
a.e.uzan
a.e.uzan
22.09.2025
מוצר שנרכש: SUMSUNG Z FLIP 6

שלום רב, ממליץ לכולם לא לרכוש לאור ניסיוני ומתוך הביקורת שעולה כאן באתר שחוזרת על עצמה מה שלכאורה מחזק שזה חלק מהתנהלות החנות. לגופו של עניין: במרץ מהם קניתי מהם מכשיר סמסונג כבר לאחר כמה ימים התחיל להראות בעיות שהלכה והחמירה. יצרתי איתם קשר והם אמרו להגיע לחנות כאשר הכול תוך שהמכשיר באחריות. לאחר מפגש עם הצוות הם סירבו בתוקף למסור פרטים כל שהם, מי הבעלים, איפה המעבדה ומי המפעיל שלה, כאשר הם כבר מאשימים שזה נזק לקוח. כ"כ לאור העבודה שהם גובים מחיר גבוה מאשר היצרן במאות שקלים כל התיקון במידה והוא לא במסגרת האחריות, ולאור העבדה שהם לא מספקים שום התחייבות למידע שבטלפון וכאשר הם מתחייבים שיחזרו טלפונית למצוא פתרון ולנהל דיאלוג כל שהוא. לאחר שליחת המכישר למעבדה הועבר להם דו"ח מעבדה לעיונם לשקול לקל את הטלפון ולכבד את הדו"ח יצרן שהתקלה נובעת מבלאי טבעי של פתיחה וסגירה של המכשיר הם לא הסכימו להתחייב והמשיכו ושום האשימו בטענות לא רלוונטיות ולא ראו לנכון שום רצון להגיע להסכמות . חשוב לציין שמכשיר חשמלי צריך להיות תקין ב-99% במיוחד של חברות של סמסונג שעובר בקרת איכות, וניתן להסיק מתוך הביקורת שהתנהלות החנות אינה תקינה ולכאורה הם מוכרים מכשרים לא תקינים. אני לא ממליץ להתקרב לחנות עדיך לשלם עוד כמה אחוזים ולקבל מקום שיתייחסו אליך בכבוד,תוך תודעת שירות ואמינות ולא להיגיע למצב שבסוף משלמים פי 2.

תגובת החנות

לקהל לקוחותינו שלום ראשית חשוב להדגיש את השתלשלות האירועים הלקוח פנה אלינו בפעם הראשונה לאחר 5 חודשים מיום קניית המכשיר בטענה שמסך המכשיר פגום. כבר בהסתכלות הרישאונית היה נראה שהלקוח גרם נזק למכשיר ואף על פי כן נאמר לו שישאיר את המכשיר לבדיקה. סירב הלקוח להניח את המכשיר לבדיקה על מנת לממש את האחריות. נאמר לו שוב ושוב שבכדי לממש אחריות עליו להניח את המכשיר לבדיקה כדי להבין מה הנזק למכשיר. במהלך השיחות איים הלקוח להחזיר את המכשיר שלא כדין וכשזה לא התקבל עליו איים בהודעות הכפשה ואף הגיע לחנות ואמר ללקוחות אשר נמצאים בחנות להתרחק!! חשוב לציין שאיינו נכנעים לניסיונות השפעה לא הוגנים באמצעות חוות דעת שליליות! אנו בעד ביקורות אותנטיות ואמיתיות גם כאשר לקוח חש שחוויתו לא הייתה חיובית אם זאת כשביקורת נכתבת מתוך נקמנות או לחץ, היא פוגעת באמינות הפלטפורמה ולא משקפת את השירות אשר אנחנו מעניקים ללקוחותינו מידי יום. אנו מצפים להמשך תקשורת פתוחה ומכבדת מתוך מטרה להעביר עובדות ולמצור פתרונות בעת הצורך בברכה צוות ההנהלה

חוות הדעת עזרה לכם?
handymanjtb
handymanjtb
28.08.2025
מוצר שנרכש: אייפון 12

הזמנתי אייפון 12 ביום ראשון ושילמתי עבור משלוח מהיר (תוך 4 ימים) המשלוח טרם הגיע ובטלפון נאמר לי שיגיע עד שבוע. רק כעבור חמישה ימים קיבלתי הודעה מחברת המשלוחים שהמשלוח יגיע בעוד כמה ימים. מבחינת החנות, הם מסירים אחריות ואומרים שזה אשמת החברת משלוחים. לא אקנה מהם שוב

תגובת החנות

ללקוחתינו היקרים. ראשית אנחנו מצטערים לדעת על חווית הקניה שלך אצלינו. חשוב לנו להבהיר את את השתלשלות הדברים מהצד שלנו רכשת אצלינו איפון 12 128 גיגה.כעבור יומיים עקב אובדן מצד חברת השליחיות נאבדה החבילה. לאחר שהמקרה נבדק החלטנו לפצות על העיכוב .והוצאנו לך משלוח חדש איפון 12 256 גיגה . שהוא מכשיר משודרג יותר יקר יותר ללא עלות נוספת. חבל שנתון זה שכחת לציין. בהייטק מובייל אנו רואים בשביעות רצון לקוחתינו ערך עליון. ולכן נעשה תמיד מעל ומעבר כדי לודא שכל לקוח יקבל שירות אמין הוגן ומכבד. צווצ הייטק מובייל

חוות הדעת עזרה לכם?
liat5716155
liat5716155
24.08.2025
מוצר שנרכש: מכשיר טלפון סמסונג פולד

מזעזע. הגעתי לקנות מכשיר פולד חדש ושכנעו אותי לקחת מכשיר מתצוגה. לא הסבירו לי כי למכשיר יש בעיה ואחרי כמות מסויימת של פתיחות וסגירות נוצר ניתוק בין הטלפון למסך ואז הוא מפסיק לעבוד. לא סיפרו לי שיש בעיה עם הדגמים האלה וכי יש תביעה ייצוגית בגין הבעיה הזו בדיוק - הםאמרו לי כי יש אחריות ושאני לא אדאג ושהמכשיר מצויין ואני גם מרוויחה אותו בזול יותר כך. קניתי ואחרי שבוע המכשיר הפסיק לעבוד וראיתי כי על המסך נהיו בועות. כשהלכתי אליהם מייד כשהבינו למה הגעתי לחנות התהפך להם הפרצוף. הם היו כעוסים והחלו להאשים כי זה נגרם כתוצאה ממכה (למרות שלא קרה דבר כזה וגם על המכשיר לא היתה שום מכה) הם לא היו מוכנים לקחת אחריות ואמרו שהם יכולים לתקן את המכשיר בעלות נוספת של 1,500 ש"ח. לא עזר שום הסבר ושום דבר הם לא היו מוכנים לקחת אחריות על המוצר שסיפקו וגם התנהגו בצורה מזלזלת. לבסוף הגשתי תביעה לבית המשפט לתביעות קטנות ושם קיבלתי את כספי בחזרה. שימו לב כי באתר של החנות יש המון ביקורות על היחס הגרוע של החנות. תחסכו לכם עוגמת נפש ותתרחקו מהחנות הזאת. ביקרתי כמה פעמים בחנות ונחשפתי כל פעם ליחס שמקבלים לקוחות חדשים והיחס שמקבלים לקוחות שכבר קנו מוצר וגילו בו תקלה. פשוט מזעזע!!!!!!!!!!!!!!!

תגובת החנות

ללקוחותינו היקרים ראשית, אנו מצרים על החוויה הלא נעימה שחוויתם. חשוב לנו להדגיש ולדייק את השתלשלות הדברים: הלקוחה הנ"ל רכשה אצלנו טלפון סלולרי Fold3 מתצוגה . מכשיר מתצוגה הוא מכשיר שהוצג בחנות ונבדק על ידינו לפני המכירה, והיה תקין ב-100% במועד המסירה!!! הלקוחה אף בירכה אותנו מספר פעמים על החיסכון במחיר, תוך כדי שהיא יודעת שמדובר במכשיר מתצוגה. לאחר מספר ימים/שבועות, נשבר לאבא של הלקוחה המסך. חשוב לציין כי אין אחריות על נזק לקוח, וכיוצא בזה על שבר . בעקבות כך, הלקוחה הביעה את מורת רוחה ואף פנתה לבית המשפט. הלקוחה שחכה לציין שעקב העומס הרב מול לקוחותינו, לא הספקנו להגיע לדיון ולכן הלקוחה ניצחה במשפט ללא דיון בתיק !!! וכעת היא מכפישה את שמנו הטוב חשוב לציין עוד שהלקוחה הגיעה לחנות והגיבה בצורה לא נעימה תוך כדי שהיא צועקת ללקוחות לא לקנות פה !! אנו מצפים להמשך תקשורת פתוחה ומכבדת, מתוך מטרה להבהיר עובדות ולמצוא פתרונות בעת הצורך. הייטק מובייל חורטת על דגלה מתן שירות ברמה הגבוהה ביותר. בברכה, צוות הנהלה – הייטק מובייל

חוות הדעת עזרה לכם?
סיגל
סיגל
13.07.2025
מוצר שנרכש: אייפון 13

שלחנו מכשיר אייפון 12תקול, מהחברה נאמר שיחליפו לנו מכשיר, נתנו מכשיר לבן, החזירו מכשיר אדום, ילד בן 12 לא רוצה טלפון אדום, שלחו אותנו הביתה, תמתינו שייהיה טלפון לבן. מתי? לא יודעים מתי יהיה להם. הבן שלי שהיה להוט לקחת את הטלפון שלו לחול" ברר על אייפון 13 להמרה..גבו מאיתנו 610 שח יותר מכל חברת טלפונים אחרת. יחס מזעזע, אין להם מושג מתי יהיה... עוד לא נתקלתי בחוויה כזו. אחרי שיחה עם נציג החנות וששלחתי לו 4 חברות סלולר אם 600 שח פחות..אמר לי שבעיה שלך.בחוצפה כזו טרם נתקלתי

תגובת החנות

לקוחותינו היקרים שלום רב חשוב לנו להבהיר את השתלשלות העניינים בצורה מדויקת: המכשיר שנמסר לבדיקה הוחלף בהתאם למדיניות היצרן, בצבע שהיה זמין במלאי באותו רגע (אדום). הובהר מראש, ובצורה מפורשת, שכאשר יגיע מכשיר בצבע לבן – נבצע החלפה נוספת ללא עלות. לגבי המעבר לאייפון 13 – לא "גבינו מכם" סתם תשלום. הלקוחה מיוזמתה התקשרה ושאלה האם ניתן להחליף לדגם מתקדם יותר בתוספת תשלום עבור ההפרש וכך היה. האמא של הילד הגיעה איתו, קיבלה הצעת מחיר מסודרת ומפורטת , ( וגם הנחה קטנה מהמחיר המקורי ) והלקוחה בחרה להסכים להצעה, ואף הודתה לנו על השירות. מדובר במכשיר חדש (ולא מחודש), ובשוק הפתוח מטבע הדברים יש פערי מחירים מול רשתות גדולות או מבצעים נקודתיים – זה ברור וידוע מראש. נציין עוד שלאחר יומיים פנתה הלקוחה באיומים שאם לא נזכה אותה היא תכפיש את שמנו ברשתות ולצערנו כך עשתה , אף על פי שגם הלקוחה בעלת עסק והיא מודעת לנזקים הנגמרים מכך . צר לנו שכך פעלת! הייטק מובייל חורטת על דגלה שירות ואמינות ואנו משתדלים לתת שירות מקצועי והוגן לכל לקוח, וגם במקרה הזה פעלנו כך. נשמח לעמוד לשירותכם גם בעתיד.

חוות הדעת עזרה לכם?
גולש
גולש
27.12.2024
מלל חוות הדעת הוסר לבקשת הגולש
חוות הדעת עזרה לכם?
גולש
גולש
20.10.2024
מלל חוות הדעת הוסר לבקשת הגולש
חוות הדעת עזרה לכם?
Rob Yosef
Rob Yosef
20.08.2024
מוצר שנרכש: Samsung 24 ultra

הם שלחו לי את הפריט הלא נכון ולא לוקחים אחריות על שום דבר, גם המוצר היה פתוח. השיחה איתכם היה ללא שינויים וללא פתרון. אני לא אקנה מכאן שוב. למהר רב

חוות הדעת עזרה לכם?
גולש
גולש
07.08.2024
מלל חוות הדעת הוסר לבקשת הגולש
חוות הדעת עזרה לכם?
סאלח
סאלח
26.07.2024
מוצר שנרכש: מכשיר סוללרי סמסונג אולטרה 24

שירות לא אמין.. הבטיחו לי שיעשו תוכנה שמקליטה שיחות לא קיבלתי מהם וכשעליתי על זה לא החזירו את המכשיר למרות שרציתי שיחליפו לי באחד חדש עם תוכנה משלו ואמרו תבוא אתה נסדר לך כך זאת אומרת לסוע מהצפון למרכז שעתים ולהפסיד יום עבודה בשביל התוכנה הזאת

תגובת החנות

לקהל לקוחותינו היקרים שלום רב הלקוח הנ"ל קנה מכשיר מייבוא מקביל ללא הקלטת שיחות מובנית במכשיר הוצע לו אופציה להקלטת שיחות בעסקה ואכן נצרבה לו הקלטה אשר כנראה לא צלחה ( מה שקורה לעיתים נדירות לאחר שמאפסים את המכשיר) הוצע ללקוח 3 אופציות 1.החזר כספי מלא למרות שהמכשיר נפתח 2. הוצע איסוף והחזרה וצריבה מחדש דרך חברת השליחויות שלנו ללא תשלום 3. להגיע ולסדר את העניין על המקום ללא המתנה יותר טוב מזה אין ואף על פי כן בחרת להכפיש את שמנו ואת שירותינו ולמרות זאת עדיין האופציות הללו תקפות לגביך.. אנחנו עובדים ימים כלילות כדי לתת את השירות הטוב ביותר ללקוחות שלנו

חוות הדעת עזרה לכם?
scalopini
scalopini
13.02.2024
מוצר שנרכש: סמסונג a53

הזמנתי מהאתר של החנות מכשיר עבור הבן שלי (samsung a53). המשלוח הגיע בזמן, כאשר הגיע המכשיר הוא הגיע ללא קופסה רק אז ראיתי שהזמנתי מכשיר מתצוגה - טעות שלי. מיד כשהמכשיר הגיע שמתי לו מגן מסך וכיסוי מגן. לאחר כחצי שנה לפתע מסך המגע הפסיק להגיב ולא ניתן היה להשתמש במכשיר. מאחר שהמכשיר עדיין באחריות דיברתי עם החנות והגעתי אליהם למסור לתיקון. המוכר בחנות בדק את המכשיר מכל כיווניו ומצא בגב המכשיר שריטה קלה, הוא הסביר שיכול להיות שבגלל השריטה בגב המכשיר המסך הפסיק להגיב והוא שולח לבדיקת מעבדה. הסברתי לו שהמכשיר לא הפסיק לעבוד כתוצאה מנפילה או משהו אבל זה לא ממש עניין אותו. אמר שזה לא חשוב ובכל מקרה המעבדה תחליט. הבנתי באותו רגע עם מי לי עסק! כמה נוח למצוא משהו שיעזור לך לברוח מאחריות! חיכיתי כשבוע וכמה "מפתיעה" הייתה אבחנת המעבדה - המסך הפסיק להגיב בשל מכה בגב המכשיר. חנות נמדדת בשירות שלה כשיש תקלה ולא כשהכול תקין וכאן הם נכשלו בגדול! כך לא נותנים שירות כך עושים הכול כדי לא לתת שירות! נ.ב אשתי הזכירה לי שהבחנו בשריטה הזו עוד כשקיבלנו את המכשיר, אבל התעלמנו ממנו בגלל שהמכשיר היה תקין וממילא שמנו לו כיסוי. אישית לא אקנה שם יותר כי שירות ועמידה באחריות צריכים להיות בראש מעייניו של המוכר.

תגובת החנות

לקהל לקוחתינו היקרים שלום רב . הלקוח הנל קנה מכשיר מתצוגה. ובא לחנות אחרי 7 חודשים לממש אחריות . בבדיקה מהירה מול אחד מהנציגים נמצא מכשיר עם גב סדוק ותוצאה מהשבר נפגעו הפיקסלים במסך . נאמר לללקוח שאין אחריות על נזק לקוח . ומכשיר שמגיע עם גב שבור אין אחריות כי אין אחריות על נזק לקוח . ונתנו הצעת מחיר בעלות של מסך ללקוח וסירב. להבא לקוח יקר. תדייק בלשונך . המכשיר הגיע עם שבר ןלא שריטה כפי שציינת. בבברכה צוות ההנהלה

חוות הדעת עזרה לכם?
גולש
גולש
10.01.2024
מלל חוות הדעת הוסר לבקשת הגולש
חוות הדעת עזרה לכם?
גולש
גולש
31.08.2023
מלל חוות הדעת הוסר לבקשת הגולש
חוות הדעת עזרה לכם?
abedkryem77
abedkryem77
16.08.2022
מוצר שנרכש: כיסוי סיליקין שקוף חזק M52 128 G5

השירות הכי גרוע בארץ.. הזמנתי טלפון וכיסוי. קיבלתי כיסוי לא מתאים לאותו טלפון שהזמנתי, יצרתי איתם קשר והבטיחו שהם שולחים לי כיסוי אחר מתאים, עברו שבועיים ולא שלחו. הזכרתי להם שוב ואמרו שהם שולחים..עבר עוד שבוע ולא קיבלתי שום דבר..ביקשתי זיכוי הגיבו ש "נאבדו לנו מספר משלוחים בציטה" וביקשו פרטי חשבון בנק. שלחתי פרטי חשבון בנק, ועדיין לא קיבלתי זיכוי...

תגובת החנות

לעבד כרים היקר, צר לנו מאוד לשמוע על חווית הקנייה שלך אצלנו. וכמו שנאמר לך אנחנו משתדלים לתת לכל לקוח את השירות הכי טוב שאפשר! בהתחשב בעובדה שישנם דברים שאין ביכולתנו לשלוט בהם כמו המקרה שלך. (שנאבדו כמה משלוחים) חשוב לנו לציין שלמרות שחברת המשלוחים איבדה את המשלוח הנ"ל אנחנו עשינו לך זיכוי מלא על המוצר שאבד! אצלנו שירות לקוחות ולקיחת אחריות זה מעל הכל! נשמח מאוד לראות אותך חוזר אלינו שוב.

חוות הדעת עזרה לכם?
Yoav Dribben
Yoav Dribben
23.05.2022
מוצר שנרכש: google pixel 3 xl

כבר עבר חודש והמוצר עדיין לא הגיע. השירות לקוחות תמיד עסוקים אומרים שיחזרו אליך ולא חוזרים. קיבלתי מספר משלוח תקול שאינו נמצא בדואר ישראל. אל תזמינו מכאן עדיף להוסיף עוד כמה שקלים ולקנות מחנות נורמאלית ואמינה.

תגובת החנות

לכבוד יואב, אנו מצטערים על אובדן המשלוח בדואר ישראל ועל העוגמת נפש שנגרמה לך. לאחר בירור מעמיק עם מוקד ההזמנות נאמר לנו שאכן המשלוח אבד בדואר ישראל. ונציג מטעמינו הציע לך או כסף חזרה או משלוח עד הבית על חשבונינו. הלקוח תמיד צודק! בברכה צוות הייטק מובייל

חוות הדעת עזרה לכם?
Tal
Tal
28.02.2022
מוצר שנרכש: קורקינט Xiaomi S1

לא להקרב!!!!! אמנם מחיר סבבה, אבל הקורקינט לא אצלי אפילו חצי שנה ואני כבר איתם 5 פעמים בחודש בטלפון כדי שיתוקן כמו שצריך מטרטרים אותי מפה לשם משם לפה כל פעם שנאי מתקשרת לא מוצאים את ההזמנה שלי במחשב שלהם וטוענים שלא רכשתי אצלם עכשיו אחרי שהקורקינט בתיקון כבר, המתקן רוצה איזשהו טופס מהם והם לא מבינים על מה מדובר.... השתגעתי מהם כבר ואני מתחרטת על כל שנייה שקניתי אצלם. אם היה אפשר לשים 0 כוכבים הייתי שמה

חוות הדעת עזרה לכם?
גולש
גולש
30.09.2021
מלל חוות הדעת הוסר לבקשת הגולש
חוות הדעת עזרה לכם?
Davide
Davide
09.05.2021
מוצר שנרכש: xiaomi 1S

הוא לא שלח לי את המוצר המוצג באתר, אלא דגם אחר. באתר, ישנם המאפיינים של המהדורה האירופית הצהובה של Xiaomi 1s אך הם שלחו לי את המהדורה הסינית האדומה.

חוות הדעת עזרה לכם?
גולש
גולש
05.03.2024
מלל חוות הדעת הוסר לבקשת הגולש
חוות הדעת עזרה לכם?
Elena
Elena
06.10.2023
מוצר שנרכש: Samsung טלפון סלולרי

אני קניתי באתר מכשיר סאמסונג לאמא שלי. אמא אישה מאוד מבוגרת וצריכה מכשיר עם כפטורים. להפתעתי המכשיר אננו עובד ולא ניטען. אני ממש בעגמת נפש, כי שמחתי שאמא סוף סוף תוכל לדבר מטלפון איכותי. החברה מחוייבת בהחזר כספי. אני מאוכזבת מאוד.

תגובת החנות

לקהל לקוחותינו היקרים, הלקוח קנה מכשיר סמסונג מהדגמים הישנים, הלקוח התקשר וטען שאין לו קליטה. לאחר בירור קצר. התברר שחברת תקשורת שהלקוח מנוי בה לא תומכת את המכשיר, וכמובן הנציג הציע ללקוחה מגוון מכשירים לאלטרנטיבה אחרת. וכמובן החזר כספי מלא, בברכה הנהלת הייטק מוביל

חוות הדעת עזרה לכם?
itai.ater
itai.ater
11.01.2023
מוצר שנרכש: גלקסי 9

קנינו מכשיר גלקסי. כשתברר שהמכשיר הוא ללא רכיב NFC ביקשנו להחזיר את המכשיר לחנות. בעל החנות נעתר לבקשה אבל הוריד מהמחיר ששילמנו את עלות כיסוי המסך משלוח הורדה של 50 שקלים מהמחיר (כ-220 שקל פער בין מחיר הרכישה למחיר ההחזר). לא רק זאת, במועד ההחזרה, המוכר התעקש להוריד עוד 80 שקל מהמחיר כיוון שטען שמצא עוד פגם חיצוני במכשיר. לא הוגן ולא ראוי.

תגובת החנות

לקהל לקוחותינו היקרים, הלקוח קנה מכשיר גלקסי S9. לאחר שבועיים פנה אלינו הלקוח בטענה שאין במכשיר NFC ושהמכשיר נקנה עבור בן משפחה שהלך לעולמו ולכן רוצה להחזירו ולקבל זיכוי. לאחר בדיקה מעמיקה עם העובדים של החברה בסניף רמת גן נמצא שטענת הלקוח חסרת בסיס ואכן קיים במכשיר NFC. וכאשר הלקוח הגיע לסניף רמת גן להחזיר את המכשיר נמצא שיש שבר בפאנל האחורי. למרות זאת מנהל הסניף היה רגיש לסיפור של הלקוח וזיכה את הלקוח באופן "מלא" על המכשיר למעט הנזק שנגרם על ידי הלקוח. (מחיר עלות להחלפת גב ולא מחיר לקוח) נמשיך להיות לשירותכם צוות הייטק מובייל.

חוות הדעת עזרה לכם?
גולש
גולש
02.01.2023
מלל חוות הדעת הוסר לבקשת הגולש
חוות הדעת עזרה לכם?
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10

חוות דעת של מוצרים פופולריים בהייטק מובייל

מוצרים נוספים הנמכרים בהייטק מובייל

דלג לתפריט עליון דלג לתוכן דלג לתפריט תחתון