
בחיים לא התאכזבתי כל כך משירות כזה ! הזמנתי לבן זוג שלי מכשיר עיסוי לרגליים של ד”ר גב ב19/4 לאחר שנאמר לי שהמשלוח יגיע תוך שבעה ימיי עסקים, לאחר שעברו שבעה ימיי עסקים התקשרתי לברר מה עם המשלוח כל יום אותה התשובה יש עיכוב עד מחר זה אצלך תביני אותנו ועד היום לאחר שבועיים וקצת המשלוח עדיין לא כאן , אחרי שהתעקשנו לבטל את ההזמנה התקשרו אלינו מהמפעל של ד״ר גב וביקשו שנבוא לקחת את המשלוח מראש העין . פשוט בושה .























