מפרסם ב-zap מאז 2004

‎תוכי‎ ‏(Tuki)

חנות למוצרי אלקטרוניקה לבית ולרכב (בני ברק)

- / 5
בעלים: קניה ישירה
נמצאו 214 חוות דעת גולשים על תוכי
Bar
Bar
04.05.2020
מוצר שנרכש: מכשיר עיסוי ומאסז לרגליים שיאצו flex

בחיים לא התאכזבתי כל כך משירות כזה ! הזמנתי לבן זוג שלי מכשיר עיסוי לרגליים של ד”ר גב ב19/4 לאחר שנאמר לי שהמשלוח יגיע תוך שבעה ימיי עסקים, לאחר שעברו שבעה ימיי עסקים התקשרתי לברר מה עם המשלוח כל יום אותה התשובה יש עיכוב עד מחר זה אצלך תביני אותנו ועד היום לאחר שבועיים וקצת המשלוח עדיין לא כאן , אחרי שהתעקשנו לבטל את ההזמנה התקשרו אלינו מהמפעל של ד״ר גב וביקשו שנבוא לקחת את המשלוח מראש העין . פשוט בושה .

חוות הדעת עזרה לכם?
roi1381994
roi1381994
04.05.2020
מוצר שנרכש: מכשיר עיסוי לכפות רגלים

החוויה הכי גרועה שהיתה לי בקנייה של מוצר פשוט שירות נוראי!!! אני הזמנתי מכשיר לעיסוי הרגלים של ד״ר גב בתאריך 19/04/2020 התחייבו לי עד 7 ימי עסקים היום התאריך 04/05/2020 שילמתי כסף למשלוח עכשיו אני מבין את המצב של הקורונה אבל כל פעם אני מתקשר לשירות לקוחות והם פשוט מורידים מעצמם את האחריות ואומרים שזה לא אשמתם שירות מזעזע כל פעם נציג אחר אומר שהוא מטפל בי ואפחד באמת לא מטפל תודה רבה לכם!!

תגובת החנות

שלום לאחר שיחה עם הלקוחה הבינה את טעות חישוב ימי עסקים בגלל יום שואה ויום העצמאות בוצעה שיחה לבבית עם הלקוחה והבינה למה לא היו תשובות באותו רגע הלקוחה התנצלה על החוות דעת שכתבה הייתה אי הבנה גדולה והחליטה להוריד אותה אפשר לבדוק עם הלקוחה אני מבקש לא להעלות את החוות דעת במיוחד בתקופה כזאת תודה מראש אלי אמיתי 052-3301930

חוות הדעת עזרה לכם?
Ella
Ella
16.01.2019
מוצר שנרכש: קומקום moulinex BY530530

חנות מהגהינום! עודה הזמנה עם משלוח אקספרס עד 3 ימים למוצר קריטי בחורף (קומקום). ביום השלישי כשלא שומעת מהם כלום אני מתקשרת אליהם והם נזכרים להגיד שאופס המוצר לא במלאי. אם זה היה אמור להגיע תוך שלושה ימי עסקים איך זה שרק ביום השלישי ורק כשאנח התקשרתי הם שמו לב לזה? תקעו אותי בחורף בלי קומקום לסופש ועוד אמרו שאין לי מה לכעוס כי אני לא המזמינה היחידה. אל תבטיחו שלושה ימים אם יש לכם כזה עומס.. שרות נורא

חוות הדעת עזרה לכם?
Inbal
Inbal
27.05.2018
מוצר שנרכש: מקרר

רכשנו מקרר ב-6 למאי תוך הבטחה שיגיע אלינו תוך שבוע. לאחר שהמוצר לא סופק בתאריך המבוקש, ולאחר 5 שיחות שהסתיימו ב"נבדוק ונחזור אלייך" מבלי ששמענו מהם שוב, ביקשנו לבטל את הזמנה. התגובה לבקשה לבטל הייתה "הבוס לא נמצא פה, יהיה עוד שעה/שעתיים/מחר ואז נבטל!" יום אחרי שביקשנו לבטל, התקשרו לתאם מועד אספקה, הודענו להם גם אז שאנחנו כבר לא מעוניינים במוצר ורוצים לבטל את העסקה. מאז ועד היום, כשבועיים אחרי, אנחנו מנסים לקבל את כספינו בחזרה באמצעות פניות טלפוניות ומייל, ללא הצלחה. ממליצים בחום להתרחק מהחנות הזו.

תגובת החנות

שלום נכון הלקוחה ביצעה רכישה של מקרר דגם 275 בוצע חיוב בפיפאל בוצע תיאום ההספקה מבונדד מחלב עקב תקלה של הבונדד לא אותר המקרר במחסן דיברנו עם הלקוחה שהיתה בעיה עם איתור המקרר הסכימה לחכות ברגע שהבנתי שלא מאתרים את המקרר בוצעה שיחה עם הלקוחה הסברתי את הבעיה ברגע שלא הסכימה לחכות ניתן לה פיצוי של הארכת ביטוח המקרר לעוד שנה גם לא הסכימה בוצע זיכוי והוחזר כספה מיצטער על עוגמת הנפש

חוות הדעת עזרה לכם?
לא מומלץ
לא מומלץ
01.01.2018
מוצר שנרכש: רובוט אומגה

קניתי לעצמי מתנת יום הולדת רובוט "חכם" לפי המלצה של טל, הרובוט התגלה כטיפש גמור. עד היום, שבועיים מהרכישה לא הצלחתי לקבל שירות. 3 טלפונים למוקד השירות לא הניבו מענה, רק מייל נזעם זכה לתגובה - עדיין לא קיבלתי שירות. השלב הבא - הרשות להגנת הצרכן. במילה אחת לא. בשתי מילים לא ולא.

תגובת החנות

שלום רב , אכן הלקוחה דיברה איתנו והומלץ לה בחום רב על השואב iClebo Omega , שאכן הוא אחד השואבים הרובוטיים המובילים בשוק. לצערנו אכן הלקוחה דיברה איתנו ואמרה לנו שיש פגם בשואב והיה נדרש להחליפו ע"י הספק iClebo במסגרת האחריות שהספק נותן (אחריות 3 שנים VIP עד בית הלקוח). לאחר שבוע התקשרה אלי הלקוחה ואמרה שהיא מתקשתה לקבל מענה משירות הלקוחות של החברה ואנחנו שמחנו לעזור לה ופנינו ישירות לסוכן שיטפל בה אישית. אכן חברת הספק iClebo לא נתנה מענה הולם ללקוחה , וחבל שאנחנו סופגים ביקורות כזאת (במקום שירות הלקוחות של iClebo), ועוד לאחר שטיפלנו אישית ובשמחה בלקוחה וניסינו לעזור ככל יכולתנו. יש לציין שהנושא אכן טופל והלקוחה קיבלה שואב חדש ותקין במסגרת השירות של חברת iClebo .

חוות הדעת עזרה לכם?
avi
avi
05.09.2017
מוצר שנרכש: dyson v6 total clean

מפרסמים שהם מוכרים שואב אבק dyson v6 total clean ב1739 ש"ח (מחיר סופי) אבל בפועל אי אפשר לקנות בלי להוסיף אחריות, ואחריות היחידה שניתן להוסיף עולה 399 ש"ח - כלומר, לא ניתן לקנות את המוצר בפחות מ2138 ש"ח חשוב לציין שבזאפ המוצר מופיע כ1739 ש"ח מחיר סופי ושכתוב שהחנות היא משווק מורשה

תגובת החנות

שלום רב, אנו באמת מתנצלים על אי הנעימות. אכן הייתה לנו תקלה באתר בכמה מוצרים ולא רק במוצר זה. כחלק מהבעיה לקוחות אכן לא יכלו לבחור אחריות רגילה לשנה שהיא ללא תוספת עלות , אלא רק אחריות של ב.נ.ז.כ לשנתיים שהיא בתוספת תשלום. באותם יום ZAP יצרו איתנו קשר והודיעו לנו על הבעיה ואכן באותו יום תיקנו את כל המוצרים עם בעיה דומה כמו שציינת . חשוב לציין שכאשר התוודענו לתקלה הורדנו קודם כל את כל המוצרים עם אותה תקלה מהאתר. כמו כן המוצר שציינת אינו קיים באתר יותר מכיוון שנמכר כבר. אמינות היא הדבר החשוב לנו ביותר כחלק מהשירות לקהל לקוחותינו . שוב, אנו מצרים על התקלה שנגרמה ומתחייבים להמשיך לפעול באמינות ובשקיפות לכל לקוחותינו. בברכה , צוות תוכי .

חוות הדעת עזרה לכם?
רוני
רוני
26.12.2016
מוצר שנרכש: מגן ברקים SC9DISH

רוני--היזמנתי מגן ברקים של חברת GPT דגם SC9DISH לפי התמונה באתר כולל תו תקן ישראלי. המוצר שקיבלתי אינו כולל תו תקן המוצר שקיבלתי אומנם רשום עליו GPT אבל המק"ט הינו של יונדאי HY -P600DISH הגודל אינו תואם למצויין בתמונה. אבקשכם להחזיר לי את כספי או לשלוח לי מגן ברקים כפי שמצוין באתר שלכם. תוכי: לידיעה אן מוצר שאנו מוכרים ואן לו תו תקן המוצר הוא עם תו תקן של חברת GP/ יונדאי שהם בעלי אותו מוצר רוני: האם זה המוצר שהיזמנתי?? זה המק"ט שהיזמנתי??

חוות הדעת עזרה לכם?
jhonny
jhonny
06.12.2016
מוצר שנרכש: טוסטר אובן ATL-1812G

באמת שאני לא נהנה לכתוב את חוות הדעת הנ"ל, אבל החנות לא השאירה לי ברירה. חווית קניה פשוט מזעזעת. ב15/11/16 הזמנתי מאתר החנות טוסטר אובן. החנות התחייבה עד 7 ימי עסקים, משמע עד מקסימום 24/11/16 המוצר אצלי. מתאריך 23/11/16 כשאף אחד עוד לא יצר איתי קשר לתיאום הגעה, התחלתי ליצור קשר עם החנות ומשם זה לא הפסיק. המצב הגיע לזה שאני בקשר יום יומי עם החנות או עם חברת השליחויות ומרגיש שאני צריך להילחם על חיי כדי לקבל את המוצר, כאילו הם עושים לי טובה שהם מספקים לי אותו בכלל. רק בתאריך 05/12/16 קיבלתי את המוצר, אחרי חריגה גדולה מזמן ההתחייבות מלחמה על המוצר ששילמתי עליו. סיכום ההתנהלות עם החנות: * אין התנצלות על העיכוב. * אין לקיחת בעלות/אחריות על המקרה. * אין כבוד לזמן הלקוח או לזמן שהחנות התחייבה או לכסף שהלקוח שילם. חשוב לציין שאני הייתי זמין לטלפונים ולשליחויות כל יום כל היום, ככה שהבעיה נבעה מהחנות ולא מחוסר זמינות שלי. בקיצור - חנות מאוד לא מומלצת ואישית לא אזמין משם ולא אמליץ לאף אחד להזמין משם.

תגובת החנות

בס"ד יש לציין שהעובדות נכונות שהלקוח הזמין בתאריך 15.11 בשעה 22:14 כאשר 7 ימי ההספקה הוא לתאריך 24.11 הלקוח טען שלא דיברנו זה לא נכון ברגע שהלקוח התקשר וטען שלא קיבל את המוצר יצרתי קשר עם חברת המשלוחים HFD והם טענו שהתקשרו והוא לא ענה כמו כן נתן לי כתובת אחרת לאספקה (לדוד בר רב האי 44 )כמו כן חברת המשלוחים טענו שיש להם לחץ בגלל BLACK FRIDAY ואכן יצרו איתו קשר הלקוח טען שלא התנצלתי זה לא נכון התנצלתי שוב ושוב מפני שהעיכוב לא היה באשמתי נכון באחריותי וגם יש לציין שלא היה שום כעס בשיחות בננו בזמן שהלקוח התקשר ואמר שזה בסדר והוא מבין יש לציין שאנו דוגלים בשרות טוב ואמין כל הזמן ויש עובדות. אני שוב מתנצל והלואי ויכולנו לשלוט על כל דבר בברכה אלי אמיתי 052-3301930

חוות הדעת עזרה לכם?
Itay
Itay
07.08.2016
מוצר שנרכש: שולחן גיהוץ שולחן גיהוץ מקצועי morphy richards 42720

התקשרתי להזמין את השולחן, אחריי שוידאתי שקיים במלאי (ע"י לחיצה על הקישור באתר, בדוק במלאי) אולם המוכר טען שנגמר, בבירור נוסף מסתבר שנמצא רק בהזמנה מיוחדת ולעולם לא במחסן. אבל קיים שולחן אחר , שעולה 50 ש"ח יותר.. כל הסיפור הריח לי כלא אמין והעדפתי לרכוש במקום אחר. לא הייתי ממליץ לרכוש שם

תגובת החנות

לצערי הלקוח לא הבין נכון את הנאמר שולחן גיהוץ נימצא במלאי ונאמר ללקוח שהוא יכול להזמין אותו ולקבל אותו עד 7 ימי עסקים עם שליח כמו שמופיע באתר מי שמעונין בשולחן גיהוץ מבצע הזמנה ולא כותב ביקורת לא עניינית אתם מוזמנים להזמין ולקבל יום טוב לכולם

חוות הדעת עזרה לכם?
Wool
Wool
06.07.2016
מוצר שנרכש: מקרר נאון לבן NEON MIT 475 MIT 475

ניסיתי להזמין מוצר שראיתי בזאפ, לא רציתי לשלם באתר כי היו לי כמה שאלות אז שלחתי בקשה להזמנה טלפונית, קיבלתי מייל שמאשר. אחרי יום יומיים היה לי טלפון מהחנות שלא הספקתי לענות לו ומאז לא התקשרו שוב. שלחתי עוד הודעה במייל ולא קיבלתי תשובה ואחרי מספר ימים התקשרתי שוב- כשהצלחתי לתפוס אותם בשעות העבודה. ניסיתי להסביר למוכר שהשארתי כמה הודעות והוא ענה שכנראה השארתי מספר לא נכון, אמרתי שהשארתי מספר נכון אז הוא טען שהוא התקשר אלי לפחות 3-4 פעמים ולא עניתי. מה שלא היה נכון... אמרתי שבוודאות לא התקשרו אלי ורק אז הוא שאל מה המספר שלי שאחרי שנתתי אותו שאלתי "לא אמרת שחזרת אלי כמה פעמים ולא עניתי?" -כל השיחה אגב הייתה בלי שהוא שאל לשמי. בקיצור יחס ממש לא ברור ולא נעים שלא להגיד לא רציני. אני מעדיפה לא לקנות במקומות כאלו כי אפשר לסמוך עליהם...

תגובת החנות

לא נראה לי הגיוני שלקוח רוצה לקנות מוצר ואנחנו לא נתקשר ונמכור לו

חוות הדעת עזרה לכם?
איתי
איתי
01.05.2016
מוצר שנרכש: מיקסר KMIX STAND MIXER

זהירות!!! חנות שלא מספקת את המצר. ב13 למרס רכשתי את המיקסר מתוכי ושלמתי עבור אחריות ל10 שנים הדרכה ביתית מתנה ,לא קיבלתי את האחריות, לאחר שדיברתי אתם ארבע פעמים אמרו שיחזרו אלי ולא חזרו אלי. כשנסתי לתפוס את תוכי כמה ימים לא היה מענה, השארתי להם מכתב במייל ורק אז חזרו אלי, נאמר לי שיטופל בהקדם , מאז אני מחכה ועדיין לא חזרו אלי , היום ה1 למאי , בכל אופן לא מומלץ בכלל לעבור חווית קנייה לא נעימה בכלל, לא מומלץ!!!!

תגובת החנות

לצערי הדברים אינם מדויקים למי שהלקוח יש טענות היא לחברת ברימאג וחבל שאת הביקורת הוא כותב אלינו הלקוח הזמין את המיקסר בתאריך 12/03/16 בשעה 22:27 בתאריך 14/03/16 בשעה 12:05 הלקוח קיבל את המיקסר פחות מ48 שעות מרגע ההזמנה לחשבונית הקניה היה מצורף תקנון המבצע וטופס עם פרטים של הלקוח שהוא אמור לשלוח לחברת ברימאג בכדי לקבל את ההטבה ואת תעודת האחריות הלקוח התקשר ושאל איך הוא מקבל את ההטבה ונאמר לו שהוא צריך לשלוח את הטופס ליבואן ברימאג ולהמתין להם שהם יחזרו לתאום הדרכה טענת הלקוח כאילו הוא לא קיבל מאיתנו את המוצר אינה נכונה תעודת אחריות והדרכה בבית הלקוח מקבלים מהיבואן ברימאג כמו שמופיע בתקנון שמופיע באתר ושהלקוח קיבל העתק אנו נמשיך לתת שרות מצוין ואיכותי ללקוחותינו

חוות הדעת עזרה לכם?
איליה
איליה
26.06.2014
מוצר שנרכש: סוללות נטענות 2600 D

הזמנתי סוללות נטענות מסוג D עם נפח 2600. היתה לי שיחת טלפון עם שרות לקוחות שלהם והם ביקשו להחליף את הסוללות שהזמנתי בדגם אחר עם אותם מאפיינים. שאלתי במיוחד אם יש להם אותו נפח וקיבלתי תשובה חיובית. כשקיבלתי את ההזמנה התברר שהם שלחו סוללות עם נפח 2200. בסך הכל זה לא כזה משנה, אבל זה שאין להם שום בעיה לשקר ללקוח משאיר הרגשה לא נעימה. המלצה אם יש לכם ברירה תבחרו חנות אחרת.

תגובת החנות

הלקוח הזמין 2 חבילות סוללות GP מסוג D ירוק 2600 במחיר 80 ₪ מכיוון שהיה במלאי רק יחידה אחת התקשרנו ללקוח ומסרנו לו שיש רק יחידה אחת ועם הוא רוצה יש את הדגם D הרגיל של 2200 במחיר של 64 ₪ (כמו שמופיע במפרט באתר) הלקוח מיד הסכים ושינה את ההזמנה לדגם הרגיל של הסוללות כמו כן הלקוח שילם מחיר זול יותר על הסוללות בגלל שהם רק 2200 לסיכום אין לנו רצון לשקר על אף אחד הרי עם אנו נשקר נפגע העצמנו

חוות הדעת עזרה לכם?
יוסי
יוסי
28.07.2012
מוצר שנרכש: מערת סטריאו VKX20

ממליץ לא לקנות בחנות הזו. היזמנתי מערכת סטריאו משולבת של פנסוניק. הנתונים הטכניים נראו לי, מה עוד שבשיחת הטלפון עם דידי המוכר התברר שהיא כוללת גם DVD . ביצעתי הזמנה ולמחרת קיבלתי את המערכת. יום לאחר מכן פתחתי את האריזה וחיברתי רק את הרמקולים כדי לשמוע את הצליל (סאונד). אפילו לא הסרתי את המדבקות שהיו מודבקות על חזית הרמקולים. הצליל לא מצא חן בעיני ונשמעו זמזומים בעת הגברת הבאסים.ארזתי את הכל עוד יותר יפה משקיבלתי והתקשרתי להודיע שאני מחזיר את המערכת בדיוק מהסיבה שציינתי לעיל. המוכר, בשם עמית אמר שמאחר ועשיתי שימוש במערכת אין אפשרות להחליף. לא עזרו טענותי שבמכירה מרחוק החוק מאפשר לי להחזיר את המוצר עד 14 יום ולשלם 5% או 100 ש"ח הנמוך מביניהם. בשבילם זו אפילו לא המלצה. דיברתי גם אלי המנהל וכמובן שגם הוא סירב בתוקף למלא אחר הוראות החוק. הוא עוד אמר לי שיכולתי לשמוע את המערכת אצלו בחנות. אז אמרתי לו אז בשביל מה נוצר האינטרנט אם לא בדיוק בשביל לא לבוא לחנות? גם אימון הציבור נתגלו כגוף חסר שיניים ובמקום להעמיד אותם במקומם הסתפק בלהעביר לי את תשובתם הסרבנית, או לקבל החזר פחות 30 (שלושים) אחוז! הגעתי לחנות וכלל לא היתה להם מערכת כזו זמינה לשמיעה והם אמרו לי שהם לא משמיעים מערכות אלא כאלו שהוחזרו והפכו לתצוגה. כלומר: הטענה שלהם שיכולתי לשמוע את המערכת אצלם שיקרית. בסופו של דבר לקחתי מערכת אחרת, אבל בכל זאת חייבו אותי ב166 ש"ח דמי ביטול על הפנסוניק. בקיצור, חבורת סוחרים בלתי הוגנים בעליל. הייתי מתבטא יותר בחריפות אבל מכיוון שאני רוצה שזה יתפרסם באתר אני לא עושה זאת.

חוות הדעת עזרה לכם?
אשר
אשר
28.03.2012
מוצר שנרכש: מיקסר KM502

זהירות גזל . המוכרים לא מקצועיים ומטעים את הציבור כדי למכור בכול מחיר . המאמר ארוך אבל עברתי סבל במשך שנה ותמצתי הכול שווה לקרוא כדי לא ליפול בפח כמוני . לא הסכימו להחזיר לי את כספי ונאלצתי לרכוש מוצר אחר מאוד יקר כדי לא להפסיד ובסוף יצאתי בהפסד. רכשתי 3 מוצרים בערב חג פסח בשנה שעברה ב1370 ש"ח כגון מיקסר בוש {שלא מומלץ} פשוט צעצוע ב690 ש"ח 2 מחמים של לימה שמחלידים כל אחד 330 ש"ח ומטען לרכב ב20 ש"ח לאחר שבועיים של פסח הגעתי לחנות ביקשתי להחליף את המיקסר של בוש שרכשתי בגלל שהקערה הייתה קטנה והוא נראה צעצוע. וכמובן שלא השתמשתי בו אבל בחול המועד החנות הייתה סגורה ולא יכולתי להחזיר תוך שבועיים ולקבל את כספי בחזרה בלי לרכוש מוצר אחר . הסברתי למוכר שאני משתמש במיקסר רק בפסח אבל אני רוצה מוצר חזק . המבחר היה ממש דל והמיקסר היחיד שהתאים לבקשתי שהיה בחנות הוא KM502 עם ערכה של מעבד מזון מטחנה ובלנדר . זה חרג מאוד מהתקציב שלי . המיקסר שהחזרתי עלה 690 ש"ח והמיקסר הזה 2800 ש"ח המוכר הוריד לי את הבלנדר וזיכה אותי ב100 ש"ח {לאחר שהגעתי לבית ובדקתי הבלנדר היה שווה 250 ש"ח}אבל לא חשוב . שאלתי את המוכר אם המעבד מזון יתאים לי למיקסר שיש לי בבית לכול ימות השנה . הדגם שלי KM750 הוא בדק עם היבואן ברימג ואכן הוא אמר לי שזה מתאים . חוסר ידע והטעייה של הלקוח היה כאן , שהגעתי לבית הופתעתי שזה לא מתאים. כמובן התקשרתי לחנות ולא היה עם מי לדבר . החנות בבני ברק ואני גר בבנימינה רחוק מאוד . למוחוורת התקשרתי ודיברתי עם עמית . הוא אמר לי שיבדוק ויחזור אלי . כן ניחשתם הוא לא חזר . לאחר שבוע אני מתקשר והוא אישר שהמוצר לא מתאים ואין לו במלאי . לפי בקשתו החזרתי את המעבד מזון חדש באריזה ללא שימוש לחנות השנייה שלהם בר"ח רבי עקיבא 142 בבני ברק מהכן שרכשתי את שאר המוצרים בהתחלה . לגבריאל . ונאמר לי שיצרו איתי קשר . שוב ניחשתם אין סימן חיים . לאחר חודש התקשרתי שוב ונאמר לי שאין לספק במלאי . כל זאת לא נאמר לי שאני אמור להוסיף כסף על החלפת מוצר תואם פשוט נאמר לי שאני צודק ואקבל מוצר שיתאים למיקסר שיש לי פעיל במשך כל השנה . שוב לאחר חודש אני מתקשר ואותה תשובה מתחמקת עוד לא הגיע . ביקשתי שלא ישכחו אותי הנציג עמית אמר לי שהפתק על מסך המחשב שלו והוא זוכר את זה כל יום ומטפל בזה . שוב האמנתי ואמרתי שאני לא אוהב להיות נודניק רק תודיע לי שזה הגיע .לאחר 3 חודשים אני שוב מתקשר ואותה תשובה אל תדאג זה בטיפול . לאחר עוד 3 חודשים אותה תשובה . לפני שבוע אני מתקשר ופלא נס פורים המוצר הגיע . כמובן הובטח לי משלוח חינם . שמחתי למרות כל עוגמת נפש והסבל שעברתי כל השנה . אבל עמית אומר לי אתה מוזמן להגיע לכאן ולקחת את המוצר . הזכרתי לו שאני מחכה שנה ושהוא הבטיח לי לשלוח לי את המוצר אלי . הוא היה צריך לקבל אישור "חריג" ולקח מימני את הכתובת למרות שזה רשום לו על המסך של המחשב מלפני שנה . שאלתי אותו למה לא התקשרת להודיע לי סוף סוף שהמוצר הגיע . והוא שהתקשר ליפני יום שאלתי לאיזה מספר והוא ממש לא דייק במספר הטלפון כנראה בכוונה . הוא אמר שהוא יבדוק ויחזור אלי אם הוא יכול לשלוח לי את המעבד ללא עלות עד הצהריים . כמובן בשעה 17:00 אני מתקשר ושואל מה קורה . ואז הבנתי שהוא דורש מימני תוספת של 200 ש"ח הפרש על המוצר לפי טענתו זה מוצר שונה עם יותר חלקים . בקיצור עמית העביר אותי לאלי המנהל לאחר כל ההסברים שלי קיבלתי הנחה של 20 ש"ח ומשלוח ללא חיוב ואלי ניתק לי את השיחה אני לא הסכמתי להסדר . התקשרתי שוב ונמסר לי שאין לי יותר מה לדבר עם אלי כי הוא בישיבה והוא נתן הוראה סופית שזה מה שיהיה אם אני רוצה בבקשה אם לא אז אין מה לעשות . כמה שהסברתי וכמה שביקשתי לא עזר רק ממש לאחר חצי שעה הפקיד אומר לי אני מוכן לקחת על עצמי ולהוריד לך ל140 ש"ח וזהו . הסברתי לו שלא רק שאני לא אמור לשלם אני צריך לקבל פיצוי לפי ההגינות והיושר . אבל התשובה הייתה שלילית . ביקשתי להחזיר את המוצר שלא השתמשתי בו כי ההחלפה הייתה לאחר פסח ואני משתמש בו רק בפסח ונאמר לי אי אפשר . אני שואל אתכם אם שווה לכם לרכוש מוצר בחנות שלא יודעים לתת תשובה ולאחר שהמוכר טעה הוא לא מוכן לקחת אחריות על טעות שלו ומפיל את הכול על הצרכן האם זה הוגן הפסדתי נסיעה לפחות 70 ₪ דלק כדי להחזיר את המוצר קרוב ל100 ש"ח עבור שיחות טלפון ועם כל זה אני אמור לשלם עוד כנס על חוסר ידע והטעייה של הלקוח . אני לא ממליץ לכם לרכוש שם אני פונה לרשות להגנת הצרכן ומקווה ששם יעשו את הצדק ויחזירו לי את הגזלה . בתודה אשר אבידני . המאוכזב . נ.ב . לצוות זאפ . אומנם עברה יותר מחצי שנה . אבל זה בגלל שהנציג מהחנות משך את הזמן עד עכשיו . אני מאוד מבקש לפרסם את המודעה באופן חריג בגלל שלא יכולתי לתת ציון לפני כן רק כרגע תודה מראש אבידני אשר

חוות הדעת עזרה לכם?
lior
lior
23.12.2011
מוצר שנרכש: אזניות HD 205

אתחיל עם העובדה שאני קניין וותיק מאוד באינטרנט ויש לי ניסיון רב עם מגוון ספקים וחניות בארץ ובעולם. ב-4 לדצמבר רכשתי אוזניות מאתר תוכי, האתר לא כל כך נוח אבל התפעלתי ממגוון חוות הדעת החיוביות שקונים קודמים נתנו.(יש לציין שזהו יום ראשון סטנדרטי ולא קרוב לאף חג). מדי יום נכנסתי למייל ובדקתי אם יש קישור לקוד עקיבה בדואר ישראל (רגיל לקבל מכל חברה שמכבדת את עצמה)ואו שינוי הסטטסוס בהזמנה באתר מבטיפול לנשלח, אך חנות תוכי לא טרחה לעדכן אותי מה עלה בגורל הזמנתי והשאירה אותי עם ספקולציות בלבד(יש לציין שניסיתי להתקשר אינספור פעמים אך תמיד ישנה הודעה קולית שאומרת שהקו תפוס).לאחר שבוע ויום החבילה הגיעה בתאריך 12 לדצמבר לסניף הדואר.כאשר בחשבונית רשום שההזמנה בוצעה ב 8 לדצמבר כלומר ארבעה ימים לקח לחברת תוכי לטפל בהזמנתי.החבילה נשלחה ב 11 לדצמבר כלומר בדיוק שבוע לאחר ההזמנה.אני אדם מאוד עסוק ולא הייתי בכתובת המשלוח עד ה 23 לדצמבר, וביום זה כשפתחתי את המעטפה גיליתי לאכזבתי הרבה כי חברת תוכי שלחה לי מוצר שונה-יורד בהרבה ומחירו זול ב 40 אחוז מהמוצר ששילמתי עבורות. זאת ללא ידיעתי למרות שעל הקבלה ובהזמנה רשום בפירוש את הדגם הנכון! דבר מגוכך נוסף הוא שבאחריות רושם את הדגם של המוצר שהגיע ובחשבונית את הדגם של המוצר שהזמנתי( כאמור מוצר שונה לחלוטין). אני מבין כי טעות אנוש זה דבר שעלול לקרות. מעניין איך חברת תוכי יבחרו לטפל ולתקן את הטעות שלהם....

תגובת החנות

הלקוח הזמין דרכנו אוזניות סנהייזר HD205 ונשלח אליו בטעות אוזנית סנהייזר HD202. הלקוח יצר איתנו קשר ונאמר לו ששליח מאצלנו יקח את האוזניה ויחליף אותה או שנזכה אותו בהפרש או שנבטל את העסקה.מה שנוח ללקוח. לגבי זמן המשלוח- הלקוח בחר משלוח של 14 ימי עסקים והמוצר הגיע אליו אחרי 8 ימים. הלקוח בחר להחזיר את האוזניה ולבטל את העסקה. הלקוח זוכה במלוא הסכום. אתר תוכי נותן שירות מעל ומעבר-גם כשטעויות קורות!

חוות הדעת עזרה לכם?
בועז
בועז
22.12.2011
מוצר שנרכש: מאוורר תותח 10" 8152

לא ניתן להחליף את המוצר זמן הספקת המוצר אמורה להיות שלושה ימים נמשחה שבוע הייחס של השרות הוא כמה שיותר להתחמק

תגובת החנות

המוצר נשלח במשלוח מהיר אל הלקוח. חברת השליחויות תיאמו עם הלקוח. הלקוח פתח והשתמש במוצר. לפי התקנון והחוק מוצר שנפתח ועבר שימוש לא ניתן להחזרה. הלקוח נענה באדיבות כל פעם שפנה אלינו. אתר תוכי מיצר על כך שהלקוח אינו מרוצה מהמוצר וישמח לעזור בקניה הבאה .

חוות הדעת עזרה לכם?
אילנה
אילנה
05.12.2011
מוצר שנרכש: מיקרוגל 30 ליטר + גריל SLR-H2

קבלתי אותו ע"י שליח (בתשלום) ממש מהר. אחרי יומיים של שימוש ואחרי שזרקתי את האריזות המיקרו התגלה כפגום, המנוע לא הפסיק לעבוד בתום הבישול והצפצוף - תקלה זו קוראת ב-80% המקרים. אחרי עשרות נסיונות שמישהו יענה לטלפון דברתי עם דידי והוא הסכים להחליף את המיקרו. אחרי מספר ימים קבלתי מיקרו שני ובהפעלה הראשונה חזרה התקלה . בשלב זה שלחתי פקס + מייל ובקשתי לבטל את העסקה מאחר ולא ניתן להשיג מישהו בטלפון. למחרת צלצלו משיגור אקספרס ואמרו שהם בדרך עם מיקרו שלישי - לדברי דידי נבדק 3 פעמים. גם השלישי פגום. דידי מסרב בתוקף לבטל את העסקה בגלל שאין לנו את האריזה המקורית?! נשארתי עם מיקרו לא תקין ומסוכן ו-900 ש"ח פחות בחשבון הבנק. אני בחנות זו בטוח לא אקנה יותר.

חוות הדעת עזרה לכם?
כפיר
כפיר
21.06.2011
מוצר שנרכש: מכונת גילוח 8040

זמן המשלוח פשוט ביזון'המוצר הגיע הרבה אחרי הזמן שהבטיחו. שירות הלקוחות לא מקצועי ואמין. ובבדיקה באתר מה מצב ההזמנה רשום כל הזמן שזה בטיפול ולא מעתכנים שהמוצר נשלח. לא ממליץ להזמין מהם

תגובת החנות

הלקוח הזמין משלוח של 14 ימי עסקים ללא תוספת תשלום. המוצר נשלח אליו לאחר 8 ימי עסקים והגיע ללקוח לאחר 11 ימי עסקים. הסיבה שבאתר לא עודכן סטטוס המשלוח הינה העומס הרב ששרר באותו שבוע בעקבות מכרז ממון אך הברקוד נמסר ללקוח טלפונית. זאת גם הסיבה שהמוצר לא נשלח מהר יותר כמקובל באתרינו(אע"פ שזה משלוח ללא עלות).

חוות הדעת עזרה לכם?
יוסף
יוסף
09.06.2011
מוצר שנרכש: אוזניות keb 24

בתאריך 31.03.11 רכשתי מחנות תוכי אוזניות KOSS בעלות של 167 שח, אחרי חודשיים האוזניות הפסיקו לעבוד, כשפניתי לחנות - הם הפנו אותי לחברה שנמצאת בת"א וצריך לשלם להם 30 שח לבדיקה והם יחליטו אם לתקן או להחליף. הוסבר לחנות שלא יתכן שאחרי חודשיים, אצטרך להיות מטורטר בנסיעה לת"א, אחכה שבוע (זמן התיקון/החלפה), אשלם 30 שח ועוד אקבל אוזניות מתוקנות - לא היתה להם תשובה, ורק חזרו כמו תוכי שזה מה יש. אוזניות שמתקלקלות אחרי חודשיים כשנמצאות בשימוש לשמיעת מוזיקה - זה אומר רק דבר אחד - הסחורה בחנות זו דפוקה, וכמו כן השירות המזעזע. זוהי קנייתי האחרונה בחנות זו, וממליץ בחום לכולם - לא לקנות בחנות זו! חיפשתי מוצר שיהיה זול יחסית ונתקעתי במוצר לקוי ובשירות מגעיל, במקרה זה עדיף לשלם מחיר גבוה יותר (בחנות אחרת), ולקבל שירות ויחס שיגרום ללקוח לחזור לחנות, ולא להפך.

חוות הדעת עזרה לכם?
שי
שי
28.04.2011
מוצר שנרכש: מעבד מזון - בלנדר HR1364

פשוט בזיון, אל תתקרבו לחנות הזו. 9 ימים אחרי שבצעתי את ההזמנה לא קיבלתי מספר מעקב, שלחתי להם מייל ואמרו לי שהזזמנה בטיפול ונעלמו. 17 ימים אחרי ביצוע ההזמנה עדיין לא קיבלתי שום דבר מהם וביקשתי לבטל את ההזמנה. מסתבר שהם כבר ביטלו אותה והחזירו לי את הכסף אבל לא טרחו ליידע אותי. ממש התנהלות עלובה, אל תתקרבו לחנות הזו

חוות הדעת עזרה לכם?
לילך
לילך
22.12.2010
מוצר שנרכש: אוזניות וטלפון מדונה

קניתי בתוכי אוזניות מדונה שלא עבדו ניגשתי לחנות אמרו לי שהבעיה בטלפון קניתי טלפון אך האוזניות עדיין לא טובות, חזרתי אליהם מסרתי להם אותם, ועד היום הם אצלהם ולמרות טלפונים ומכתבים ששלחתי להם אין התייחסות!!!!

חוות הדעת עזרה לכם?
שירה
שירה
20.12.2010
מוצר שנרכש: אונזיות סאנהייזר

ההזמנה באתר קלה מאוד זה יאמר לזכותם אבל קרה מצב שבטעות (טעות שלי) הקלדתי את תוקף הכרטיס לא נכון חיכיתי וחיכיתי חלפו ועברו להם 14 יום ושום דבר לא הגיע. התקשרי אחרי קצת יותר משבועיים לבדוק מה קורה, לקחו את הפרטים שלי בקוצר רוח ואמרו שתוך כמה דקות חוזרים אלי. בתקשרתי שוב אחרי כמה שעות כדי לקבל שוב מענה לא נעים במיוחד. לפי האדם בחנות השאירו לי הודעה (מה שממש לא נכון) ואמרו בהודעה שיש סירוב בכרטיס. כיוון שאף אחד לא השאיר לי הודעה (אבל איכשהו קרה מצב שבו האיש המקסים בחנות אמר שזו רק אשמתי שלא השאירו לי הודעה) וניסו להתקשר אלי רק פעם אחת, אז פשוט אף אחד לא התכוון לשלוח אלי את האוזניות, ואפילו לא ליידע אותי שאני לא עומדת לקבל את ההזמנה הזאת. ממש יופי של שירות. עכשיו אני רק מקווה שאני כן אקל אותם בסופו של דבר אחרי השיחה..

חוות הדעת עזרה לכם?
ארז
ארז
02.08.2010
מוצר שנרכש: מכונת גילוח

הזמנתי מכונת גילוח ב19.7 והמשלוח טרם הגיע ליעדו. באתר צויין שהמשלוח הוא עד 7 ימי עסקים ואף הוספתי 7 שקלים בכדי שהוא יהיה יותר בטוח. נדהמתי לגלות באתר של הדואר דרך מעקב המשולחים, שגם את המספר הזה לקח לי 2 שיחות טלפון עם נציג כדי לגלות, שהמוצר הגיע לסניף הדואר בבני ברק(שם ממקומת החנות) רק ב29.7!! 10 ימים אחרי שהתבצעה ההזמנה.הבעתי את מורת רוחי בפני נציג והוא הציע לזכות את 7 השקלים שהוספתי ואכן עשה אך לצערי זה מעת מדי ומאוחר מדי. חנות זו שרופה מבחינתי ולא אזמין ממנה יותר ולא אמליץ לחברי להזמין דרכה אלא אמליץ לא להזמין כלום ממנה בכל מחיר וכבר עדיף להוסיף כמה שקלים בכדי שהמשלוח יגיע בזמן ליעדו מקווה שבפרסום תגובה זו אמנע מפח נפש ממישהו אחר בעתיד

חוות הדעת עזרה לכם?
מאיר
מאיר
25.01.2009
מוצר שנרכש: מכשיר אדים קרים Ufesa HF6445

המשלוח בוצע כראוי. התלונה שלי היא בנוגע לשירות הלקוחות, שמעשית אינו קיים, ולטיב המוצר שרכשתי. ב 10 לאפריל 2008 הזמנתי שני מכשירי אדים קרים Ufesa HF6445. אחד חיברתי זמן קצר לאחר שהגיע. המכשיר עבד פחות מ 24 שעות ואז שווק! שלחתי דוא"ל אבל לא חזרו אלי עד היום. ניסיתי ליצור קשר עם שירות הלקוחות בטלפון אך הם לא עונים לטלפון. רק לפני כשלושה שבועות חיברתי את המכשיר השני. מכשיר זה עבד היטב במשך זמן זה אבל בשבוע שעבר גם הוא שווק! אין למי לפנות! 518 ש"ח לפח!

חוות הדעת עזרה לכם?
משה
משה
24.06.2018
מוצר שנרכש: תספורת לזקן Philips QT4010 במלאי

שלום הזמנתי בתאריך 04/06.הבטיחו 14 ימי עסקים (בתרגום פשוט - שלושה שבועות). ב15/06 התקשרתי לחנות אמרו לי לא לדאוג ותוך 14 ימי עסקים אקבל. ב19/06 יצרתי שוב קשר, אז נאמר לי מהחנות שאין להם את המוצר אבל יש משהו אחר במקום. אז זה לגיטימי לחסוך ולא להחזיק מלאי ולחכות שלקוח יזמין, אבל לפחות תהיו הוגנים ואם אין לכם במלאי תרימו טלפון, ולא לתת ללקוח לחכות. סתם בזבזתי חודש.

תגובת החנות

זה לא הוגן מהיום הראשון של ההזמנה עודכן הלקוח שהמלאי של הדגם הזה אזל הוצע לו דגם חדיש יותר ללא תוספת מחיר הלקוח לא היה מעוניין כמו כן ניסית להשיג מחניות אחרות ולשלוח לו וגם להם לא היה הבעתי את התנצלותי מפני הלקוח אבל להגיד שאנו לא הוגנים זה לא פייר מבקש לא להתחייס לטענה זו ולא לרשום אותה . אנו משתדלים לתת את השרות הטוב ביותר לכל לקוח בכל מקום בארץ תודה מראש אלי אמיתי 052-3301930

חוות הדעת עזרה לכם?
1 2 3 4 5 6 7 8 9

חוות דעת של מוצרים פופולריים בתוכי

מוצרים נוספים הנמכרים בתוכי

דלג לתפריט עליון דלג לתוכן דלג לתפריט תחתון