אתמול התקשרתי לטקטויז לברר על כיסוי טלפון שראיתי באתר. ענה לי אדם שבמקביל דיבר עם לקוחות אחרים ודיבר בחוסר סבלנות משפטים כמו "נו מה את רוצה לדעת", אמרתי שאם הוא עצבני אני מוותרת על הקנייה, ענה שהוא לא עצבני, המשיך בטונים לא נעימים עד אמרתי שאסתדר, תודה רבה וניתקתי. כעבור כמה דקות חזר אליי ממספר חסום, אמר שעכשיו הוא פנוי. שיתפתי בהתלבטות לגבי המוצר ומהר מאד שוב הטון חזר לתוקפני ומזלזל. הוא ניסה לזרז את השיחה והלחיץ אותי (נו את רוצה להזמין?), לי היה הכי חשוב לוודא שאני יכולה לקבל את המוצר באותו יום. לגבי שליחות אקספרס ענה שאפשר אבל תגיע תוך 9 ימים. לגבי איסוף עצמי באותו יום אמר שזה אפשרי עד שעה 14:00. בעקבות זה השתכנעתי לרכוש. לאחר שכבר נתתי מספר אשראי, וידאתי את פרטי האיסוף ופתאום אמר שזה יהיה רק מחר. אמרתי שלפני רגע אמר לי היום, אז אמר שאם אני רוצה לבוא לאסוף מהמחסן עכשיו כי הוא הולך עוד חצי שעה (אני גרה במרחק של כחצי שעה משם). ניתקתי בתחושה רעה, צלצלתי אחרי דקה וביקשתי שישלח לי קבלה/חשבונית. אמר שזה לא אפשרי, בואי מחר תהיה לך קבלה וחשבונית עם המוצר. שאלתי למה, שוב ענה לא ברור. אחרי דקה בעלי התקשר לבטל את העסקה, דיבר בנועם ועדינות, ומי שהזדהה בשם חיים התחיל להתנפל ולצעוק - אי אפשר לבטל, הוצאתי כבר מונית (אם כך, למה אי אפשר היה לבוא לאסוף באותו יום?) השיא היה שהוא לא הפסיק ללכלך עליי בפני בעלי: אשתך לא מאופסת, שעה הייתי איתה בטלפון כבר שיגעה אותי, היא לא הבינה כלום... כשבעלי שאל למה אי אפשר לבטל, אמר שאין לו כוח כבר להסביר לאנשים, ואם אנחנו מבטלים עכשיו אנחנו משלמים 100 ש"ח דמי ביטול. שלחתי מייל בדרישה לביטול העסקה. לא ענה, לא ביטל. כרגע הכסף נגבה, המוצרים לא בידיי, ואני לא מעוניינת בהם. אני מתכוונת להגיש תלונה דרך המועצה להגנת הצרכן. לא ממליצה להתקרב לעסק הזה, בחיים לא נתקלתי בשירות מזלזל וחצוף כ"כ ובטח לא באדם שמעז לדבר ללקוח בצורה כזו.
תגובת החנות
תודה על חוות דעת.
אנו שמחים לקבל ביקורת בכל עת ולשפר את השירות לכלל הלקוחות.
מרגע קבלת הפנייה, יצרתי קשר באופן אישי עם הלקוחה, התנצלתי ושוחחתי עימה על מנת להבין מה בדיוק קרה.
בתאריך 30/11/2020 הלקוחה התקשרה למוקד שירות הלקוחות של החברה ורכשה נרתיק מגן מסך לטלפון גוגל פיקסל 3A בעלות של 149 ש"ח.
וביקשה לבצע איסוף עצמי למוצרים, הלקוחה נענתה בחיוב ובשמחה רבה.
לאחר רבע שעה הלקוחה ביקשה לבצע איסוף עצמי עכשיו ונאמר לה ע"י הנציג כי הדבר אינו אפשרי וכי אנו צריכים להכין את החבילה
ולשלוח אותה לסניף האיסוף העצמי שנמצא כחצי שעה נסיעה מאיתנו.
הלקוחה הסכימה וכך עשינו.
לאחר מספר דקות בן זוגה של הלקוחה התקשר וביקש לבטל את העסקה מכוון שאינו יכול לבצע איסוף עצמי של המוצרים.
הלקוח נענה בחיוב והעסקה בוטלה במלואה (ללא דמי ביטול).
כידוע לכם, מוקד שירות הלקוחות של טקטויז מופעל בחלקו על ידי אנשים עם מוגבלויות.
מדובר באנשים עם מוגבלויות, שמשום מה רוב החברות לא מיצו עדיין את הפוטנציאל הגלום בהם.
אנו בחברת טקטויז יחד עם עמותות שונות גייסנו מספר אנשים עם מוגבלויות לצורך מתן שירות לקוחות, הזמנות ועוד.
אדם עם מוגבלות יעשה כל אשר לאל ידו כדי להצדיק את העסקתו. מהניסיון שלנו, מדובר בעובדים מצטיינים של ממש.
בנוסף, על מנת לשפר את חווית השירות וכמחווה של רצון טוב, התקשרתי ללקוחה והצעתי לה את האפשרות הבאה:
זיכוי לקנייה חוזרת בסכום של 100 ש"ח, הלקוחה ביקשה שאתרום את הכסף לעמותת "עלם" - עמותה לנוער במצבי סיכון.
כמובן שהסכום נתרם ובנוסף חברה טקטויז תרמה סכום נוסף של 400 ש"ח לעמותה.
חברת "טקטויז" עושה כל שביכולתה על מנת להעניק שירות מצוין, מהיר ויעיל ובהתאם לשביעות רצון כל הלקוחות.
אנו שמים דגש רב על שירות, משקיעים בכך משאבים רבים וחשוב לנו שכל לקוחותינו יהיו מרוצים.
**********************
בברכה,
אלי
אחראי קשרי לקוחות
"טקטויז"