מפרסם ב-zap מאז 2020

AllInCell

מוצרי אלקטרוניקה, וגאד'טים (תל אביב)

4.68 / 5 ממוצע מבוסס על 28 חוות דעת מ-12 החודשים האחרונים
נמצאו 490 חוות דעת גולשים על ALL In Cell
יורם
יורם
05.04.2026
מוצר שנרכש: גוגל נסט אודיו

החנות לא שלחה את המוצר כלל, אחרי שבוע הודיע שלא אקבל אותו כי אין לה במלאי, אבל המשיכה לפרסם אותו. שלא לדבר על התגובה הלא הולמת בלשון המעטה של הנציג שענה בטלפון...

תגובת החנות

הלקוח הזמין מוצר ולצערנו חברת השליחויות איבדה את המוצר, עדכנו את הלקוח על האבדה ולצערי לא היה לנו יותר את המוצר במלאי טנאלצנו לזכות את הלקוח. אני מבין את התסכול והאכזבה אבל לנוכח האבדה, לנו לא היה שום צד בסיפור, וחברת המשלוחים לקחה אחריות מלאה על האבדה. מתנצלים !

חוות הדעת עזרה לכם?
tomhivert
tomhivert
21.12.2025
מוצר שנרכש: BEOPLAY PORTAL PC/PS

תמיכה הכי גרועה שראיתי!! עדיף מאוד לקנות בכל חנות אחרת! אתה מגיע לכתובת הרשומה באתר אין חנות אין בנאדם אין כלום מתקשר לטלפון הרשום, עונה לך מישהו, הוא לא מבין מאיפה נפלת עליו, לתת תמיכה למוצר שהוא מכר??? הזיה מבחינתו! מבקשים מנהל, אין מנהל שולח אותך לחפש איפה להשאיר את המוצר ולרשום פתקים למוכרים של מכולות, לא נותן אסמכתא או כל דרך שתוכל לעקוב אחרי התהליך או אפילו לקבל את המוצר שלך חזרה, אלא לדבר איתו ולקוות שיהיה נחמד מספיק להחזיר לך את המוצר, לא מתקן שום דבר, מכחיש את הבעיה המוכחת, ולא מבין למה הלקוח לא מרוצה! ובנוסף! בשביל לקבל את המוצר הלא מתוקן שלך חזרה, מכריח אותך לשלם על המשלוח! בושה בושה בושה ! נסו להימנע מהחנות בכל מחיר

תגובת החנות

החנות שלנו אינטרנטית עם מחסן לאיסוף, ויש לנו נקודת שירות שבה משאירים מוצרים תקולים צמוד למחסן שלנו, אכן משהו מאוד מוזר בעולם האינטרנטי של היום, אנו מתנצלים שהטרחנו את הלקוח ללכת לסוף הרחוב ולהשאיר את המוצר, סליחה ! הלקוח הנ"ל השאיר מוצר שבוע לפני תום האחריות לבדיקה, בטענה שיש רעשים סטטים באוזניה. המוצר הגיע למעבדה ולאחר יום עסקים אחד הלקוח כבר קיבל מענה. לצערו לאחר שהאוזניות חוברו לכמה מכשירים, לא זוהה שום רעש רקע או משהו לא תקין באוזניות. דיברנו עם הלקוח והצענו לו להיפגש עם נציג שלנו שישמיע לו ויוכיח לו שאין תקלה, דבר שנתקל בהתנגדות עזה מצידו. בלשון המעטה הבחור לא היה מרוצה והחל להשתלח, "חנות ביזיונית", "שירות מחפיר", "לא אקנה אצלכם יותר" ועוד שלל מטעמים מפיו והכל בצעקות ועצבים כמובן. הודענו לו שהוא מוזמן להגיע לאסוף את האוזניות איפה שהשאיר, אך הוא התעקש שנשלח אותן אליו, דבר שכרוך בתשלום. החנות שלנו עובדת בשקיפות מלאה, שירות עם חיוך ורצון לעזור, שכן ככה אנו מתנהלים כבר שנים ארוכות, תודה לכלל לקוחותינו !

חוות הדעת עזרה לכם?
huvi100
huvi100
01.08.2024
מוצר שנרכש: Jbl wave 100TWS true wireless אוזניות

שירות לקוחות גרוע. קניתי אוזניות פשוטות עם אחריות לשנה, וכשפניתי אליהם לשירות, קיבלתי מענה מזלזל. במקום לענות בפשטות על השאלה או אפילו להגיד שאין באפשרותם לעזור, ענו לי בצורה מתנשאת ומזלזלת.

תגובת החנות

לצערנו הלקוחה לא הייתה מרוצה מהמוצר ובחרה להכפיש אותנו אחרי שביקשה החלפה למוצר שהיה בשימוש למעלה משלושה חודשים על ידה. ציינו לה שאנחנו משווקים ולא היצרנים של המוצר, ושנענתה בשלילה על ההחלפה בחרה להשאיר חוות דעת שלילית על לא עוול בכפנו. אנו מצרים על מקרים כאילו שהלקוח לא עושה את ההבדלה בין המוכר לבין היצרן. ALL IN CELL מציעה את המחירים הזולים במדינה לכלל מוצריה אך איננו אחראים על טיב המוצר שכן היצרן אחראי עליו. תודה לכלל לקוחותינו

חוות הדעת עזרה לכם?
Daniel
Daniel
08.04.2024
מוצר שנרכש: עכבר גיימינג למחשב - Deathadder V3 pro

חווית קנייה נוראית ב ALL IN CELL!!! החברה מציינת באתר שלה את "אמנת השירות" שצירפתי בתמונות כאן ולאחר מכן התייחסו אלי הלקוח כמו לסמרטוט. צירפתי צילומי מסך לא מצונזרים הכוללים את כל השיחה ביני לבין שירות הלקוחות שלהם ותוכלו לראות בעצמכם ולהחליט אם אתם רוצים לחוות את החוויה הנוראית שאני עברתי או לא. אוסיף ואומר שהחיוב הכספי שלקחו ממני על ביטול העסקה הינו מתגמד בהשוואה ליחס המשפיל והמזעזע שקיבלתי מצד החברה ובכל זאת חייבו אותי על סך 5% מהעסקה בלי שהמוצר עזב את המחסן ואפילו לא הסתכלתי עליו. אתם יכולים לקרוא לי לקוח בעייתי, אדם קטנוני, שוביניסט, או הכל ביחד אבל כל זה לא מצדיק את ה"שירות" המזעזע שקיבלתי בוואטסאפ של החברה הכולל קללות עלי ועל כל שאר תושבי ישראל. (הייתי חייב ליצור איתם קשר בוואטס אפ כדי שישימו את המוצר שקניתי בלוקר, אף על פי שרכשתי את המוצר דרך האינטרנט)

חוות הדעת עזרה לכם?
Stephane
Stephane
26.03.2024
מוצר שנרכש: סטרימר 2023 דגם חדש Amazon Fire TV Stick 4K

החנות הזו חסרה התנהלות אתית ומניחה שהלקוחות תמימים. קיבלתי Fire TV Stick משומש; הקופסה הייתה פתוחה, והכל הוחזר לתוכה באופן בלתי מסודר, ללא ניסיון להסתיר את מצבו המשומש. השלט אף הכיל סוללות. סרט האבטחה של הקופסה כמעט ולא החזיק, מה שהפך את העובדה שהיא נפתחה לברורה. באירוניה, תגובתה הראשונית של החנות נראתה מתוכננת מראש: "אבל היה עליו סרט אבטחה; לא ידענו שהוא היה משומש!" ולבסוף הודו: "הבעלים הקודם השבע שלא השתמש בו. הוא החזיר אותו רק כי לא הצליח להוריד אפליקציות מסוימות" - הבנה שלכאורה התבצעה ללא שימוש במוצר. העצה שלי היא להימנע מהחנות הזו. הם אכן הציעו להחליף את הפריט, אבל נראה שהם מתערבים על כך שחלק מהלקוחות יעדיפו להיכנע מאשר לעבור תהליך החזרה ממושך עם תוצאה בלתי ודאית.

תגובת החנות

התנצלנו על הטעות, המוצר הוחזר אלינו ללא שימוש עקב אי תמיכה באפליקציות מסוימות. הצענו להחליף את היחידה ביחידה אחרת, הלקוח סרב ! טעויות יכולות לקרות בכל מקום, חבל שהמסקנה המיידית היא שמנסים לעבוד עלייך, עצוב אפילו. מקווה שתקבל שירות כמו שלנו בכל חנות שתקנה בה מהיום, כי באמת שאף אחד לא נותן שירות כמו שלנו. המשך יום טוב וישראל חזקה !

חוות הדעת עזרה לכם?
Asaf
Asaf
22.10.2023
מוצר שנרכש: Google Nest Doorbell

משלמים על שירות מהיר ובפועל לא מקבלים אותו בכלל. שירות מזעזע, חוויה נוראית. בחיים לא אתקרב אליהם יותר.

תגובת החנות

האדון הנכבד הזמין משלוח מהיר עד הבית. יש הודעה באתר והוסבר ללקוח בשיחת טלפון שכרגע לצערנו נוכח המלחמה אין משלוחים מהירים, במקום יומיים אספקה זה התחלף לעד ארבעה ימי אספקה. האדון התחיל לצעוק ולהתעצבן, "איזה חוצפה זאת שבזמן מלחמה המשלוח לא מגיע תוך יומיים". הוסבר לו בשנית שהמדינה במשבר וכל המשלוחים מתעכבים לצערנו, אך האדון סירב להבין ולקבל וביטל את ההזמנה. עצוב לנו שבימים כאילו, הלקוח לא יכול לגלות רגישות והבנה, המשק קורס, המדינה בהלם אך הדבר החשוב ביותר הוא לצעוק עלינו מדוע המשלוח שלו לא הגיע אחרי יומיים. עצוב ומקומם שיש אנשים כאילו. נמשיך לשרת נכונה את כלל לקחותינו במחירים הזולים והאטרקטיביים שאנו מציעים גם בזמנים הקשים האילו. מודים לכם !

חוות הדעת עזרה לכם?
יוחנן
יוחנן
22.05.2023
מוצר שנרכש: Amazon Echo Dot 4th Generation

רכשתי רמקול של אמזון (Amazon Echo Dot 4th Generation) במשלוח בחרתי במשלוח של דואר ישראל שהיה ללא תוספת תשלום. למחרת מתקשר אלי נציג של החנות ומציע לי לשדרג למשלוח לנקודת איסוף מאחר ודואר ישראל אינו אמין ו/או מבוטח. (פרקטיקה סטנדרטית כדי להתחרות בזאפ שמים דואר ישארל בחינם כי בזאפ המחיר מחושב כולל משלוח ואז מתקשרים ללקוח לשדרג למשלוח נורמלי) שדרגתי והעברתי בביט 21 ש"ח על המשלוח היום אני מקבל את החבילה (יום אחרי, אחלה שילוח) ומגלה שגם את הרמקול שדרגו לי וקיבלתי את הדור החמישי של הרמקול. בדרך כלל אני שמח כשמשדרגים לי בחינם אך במקרה הזה לא שאלו אותי והדור החמישי לא שימושי עבורי (הורידו את היציאת אוזניות כך שלא ניתן לחבר לרמקול חיצוני שזו הייתה המטרה שלי) התקשרתי לחנות והוצעו בפני הברירות הבאות: 1. תחזיר את המוצר לחנות ותזוכה 2. תשלח את המוצר לחנות על חשבונך ותזוכה עכשיו אני מבין שאם זו טעות שלי אני צריך לשאת בטרחה של ההחלפה. אבל במקרה שלי אני קונה אונליין בשביל לא לרוץ לחנויות או לכל מיני מוקדי שליחים כדי לשלוח חבילות וודאי שאני לא זה שצריך לשלם על זה. הטענה של נציג החנות הייתה, "קיבלת מוצר יקר יותר ואתה מתלונן? תרצה תחזיר על חשבונך ותזוכה" אז קחו בחשבון שאולי המוצר יהיה זול בחנות הזו (היה הכי זול בזאפ כשקניתי) אבל השירות שתקבלו אחר כך יהיה כזה.

חוות הדעת עזרה לכם?
Joshua
Joshua
03.05.2023
מוצר שנרכש: Lenovo IdeaPad 3 15ITL05 81X800MCUS.

קניתי מחשב נייד. הוא הגיע עם מטען אם תקע אמריקאי. התקשרתי למוכר, ואמרתי שכל מוצר חשמלי שקניתי בארץ כלל תקע ישראלי. הוא הציע לשלוח מתאם. אמרתי בטלפון ובכתב שאני לא רוצה מתאם, כי זה מוסיף סירבול, ובנוסף, מטען כזה, שהחלק הכבד שלו צמוד לשקע, נוטה ליפול אם הוא תלוי על מתאם. המוכר הציע לי ההחזיר את המחשב, וכך עשיתי. אני מקווה שהוא באמת יחזיר את כל הכסף כולל משלוחים.

תגובת החנות

הלקוח הזמין מחשב נייד של לנובו, שמיובא מארהב ומגיע עם תקע אמריקאי. לאחר שהמחשב עובר בדיקה במכון תקנים ומקבל אישור, ההנחיה היא לצרף מתאם לשנאי ( הנחיות מכון התקנים ). נשכח המתאם באריזתו של הלקוח. ברגע שהתגלתה הטעות נשלח מתאם לבית הלקוח במשלוח אקספרס עוד באותו היום. אנחנו גאים בשירות שלנו ונמשיך לשרת נאמנה את לקוחותינו, שכן גם הלקוח הנל קיבל שירות מצוין אך משום מה בחר להשאיר חוות דעת שלילית למרות זאת. תודה

חוות הדעת עזרה לכם?
JT
JT
17.04.2023
מוצר שנרכש: Sony WF-1000XM4 אלחוטיות אוזניו

רכשתי מהחנות אוזניות ובחרתי במשלוח בדואר רשום. יום למחרת בבוקר התקשרו מהחנות ואמרו שהם לא לוקחים כל אחריות במידה והמוצר ינזק במשלוח. ביקשתי לבטל את העסקה, והספק התעקש לגבות ממני דמי ביטול. הספק ניסה לשכנע אותי להוסיף כסף למשלוח עם שליח. עצם העובדה שאין אחריות למשלוח לא מופיע באתר שלהם. להתרחק מהם, מאוד לא מומלץ, לא אמין ולא שירותי.

תגובת החנות

אול אין סל עובדת בשקיפות, הכל רשום בתקנון החברה באתר. הלקוח הזמין אוזניות ב720₪ ובחר לשלוח עם דואר ישראל. התקשרנו להציע ללקוח משלוח עם חברת הבלדרות שלנו ב21₪ שכן משלוחים עם דואר ישראל בעייתיים ונגרם נזק או אבדה להמון חבילות ולא מומלץ לשלוח עם הדואר עקב כך. נאמר ללקוח שנשמח לשלוח לו את המשלוח עם הדואר אך הלקוח התעקש שהוא רוצה לבטל את העסקה. החוק בישראל מתיר לנו לחייב 5% מכל ביטול עסקה אך איננו גובים את הסכום המוגזם הזה ורק גובים מה שחברת האשראי גובה מאיתנו, 10₪. אנו נמשיך לשרת נאמנה את לקוחותינו ולגבות מחירים זולים על מוצרינו ושירותינו. אנו מצרים על העניין אך נהגנו כמו תמיד, בשקיפות והגינות עם השירות נהדר שאנו נותנים.

חוות הדעת עזרה לכם?
mich.beener
mich.beener
02.04.2023
מוצר שנרכש: שלט למצגת Logitech Spotlight

הזמנתי שלט למצגות היה ת. עבורו 17 ימים טרם קבלתי. היה תעון הספקה ב7 ימי. ולא אונים בטלפונים ולא באווטסאפ.

תגובת החנות

הלקוחה הזמינה שלט מצגות במחיר הזול במדינה ובחרה לשלוח עם דואר ישראל. לצערי דואר ישראל מאחר ומאבד משלוחים רבים ולא מומלץ לשלוח איתם, דבר שהוסבר ללקוחה בשיחת טלפון טרם יציאת המשלוח מהמחסן, הלקוחה בחרה להישאר עם דואר ישראל. לצערי הדואר לא מאתר את המשלוח. אנו דאגנו עוד באותו היום להוציא משלוח חדש ללקוחה עם חברת הבלדרות שלנו, ללא תוספת תשלום. ALL In Cell טיפלה במשלוח במהירות ודאגה שיגיע ללקוחה בהקדם לאחר שלמדנו על האבדה. אנו מצידנו הענקנו שירות ברמה הגבוהה שאנו רגילים אליה, התלונה לצערי היא על הדואר ולא עלינו, למרות שלקחנו אחריות מלאה ושלחנו עם חברת הבלדרות שלנו ללא תוספת תשלום ! בנוגע למוקד השירות, שירות הלקוחות פעיל וזמין תמיד בארבעה ערוצי תקשורת (מייל, וואצאפ, מסנגר, טלפון), אנו תמיד זמינים ודוחים את הטענה שאין מענה, הכפשה חסרת ביסוס. נמשיך לשרת נאמנה את לקוחותינו בשירות הנהדר שאנו נותנים. תודה ALL In Cell

חוות הדעת עזרה לכם?
orenwr
orenwr
03.01.2023
מוצר שנרכש: צמיד כושר Xiaomi Smart Band 7

המוצר אחלה השירות משלוחים על הפנים, אם יש לכם אפשרות להזמין ממקום אחר הייתי ממליץ

תגובת החנות

לצערנו אנו לא מודעים למקרה שכן הלקוח לא יצר עימנו קשר. מעת לעת יכולים להיות בעיות עם שירותי משלוחים, משהו שיכול לקרות לכל חברת בלדרות, כמובן שתפקידנו לדאוג, כשקורה מקרה כזה לטפל בו בשיא המהירות ולשביעות רצון הלקוח. מתנצלים על חווית השירות הלא טובה. נמשיך להתשפר - ALL In Cell

חוות הדעת עזרה לכם?
גולש
גולש
15.12.2022
מלל חוות הדעת הוסר לבקשת הגולש
חוות הדעת עזרה לכם?
עינת
עינת
11.12.2022
מוצר שנרכש: אוזניות שיאומי

רכשתי בחנות אוזניות לפני למעלה משבועיים (24/11/22). אחרי יותר משבוע (4/12/22) קיבלתי הודעה מחברת המשלוחים שהחבילה מחכה לי בהוד השרון. אני גרה בערד... הודעתי מיד על הטעות, והם הבטיחו להעביר לערד. היום קיבלתי הודעה שהחבילה שלי ממתינה ב. לכו תדעו איפה זה... שלחתי הודעה לחברת המשלוחים קרגו בוקס, ולא קיבלתי שום תגובה. ניסיתי לשלוח מייל חוזר לחנות, קיבלתי הודעת שגיאה. נכנסתי לאתר, הדרך היחידה ליצור קשר היא בטלפון. בטלפון לא עונים (9:35 בבוקר). העיקר שהם כותבים שהלקוח מעל הכל. הילדה עדיין ממתינה בקוצר רוח לאוזניות.

תגובת החנות

ALL In Cell מתנצלים על העיכוב במשלוח, דבר שלא בשגרה אך לצערנו קורה מעת לעת עם הרבה חברות בלדרות. 99% מהמשלוחים שלנו מגיעים יום אחרי במשלוח מהיר עד הבית, אך תמיד יש טעויות. בנוגע לשירות הלקוחות שלנו, השירות פעיל יומיום בארבעה ערוצים, מייל, וואצאפ, טלפון, ופייסבוק מסנגר. לכל ערוץ זמן תגובה מהיר ובשירות הלקוחות הטלפוני הזמינות היא בשעות הפעילות ואין שיחה שלא זוכה למענה. שירות אצלנו זה קודם כל ! תודה !

חוות הדעת עזרה לכם?
Eli
Eli
20.11.2022
מוצר שנרכש: Amazon Kindle Paperwhite Gen 10

קניתי דרכם kindle paperwhite 10 gen דרך משלוח לבית, הגיע הגרסה הרגילה (לא Paperwhite), שפניתי אליהם זיכו אותי בהפרש המחירים

חוות הדעת עזרה לכם?
הארי שרייבר
הארי שרייבר
06.11.2022
מוצר שנרכש: מקלדת Logitech keys

הזמנתי באתר את המקלדת בתאריך 13/10 ובחרתי באפשרות של משלוח עד הדואר כיוון שידעתי שסניף הדואר ממוקם 2 דקות הליכה מביתי, היה לי את המוצר בזול יותר בחנות אחרת בשליחה לנקודת איסוף אבל אני רציתי דווקא בדואר. ההזמנה יצאה 20/10 ולא קיבלתי שום מידע על מספר המעקב התקשרתי לחנות בשעה 11 בבוקר בנסיון השלישי נעניתי סוף סוף ואמר לי הנציג שהוא לא ליד המחשב ויהיה מאוחר יותר אז שאני יישלח מיילל והם ישלחו לי מספר מעקב לדואר. שלחתי מייל ושבוע לא קיבלתי כל תגובה אחרי שבוע התקשרתי שוב ואחרי כמה נסיונות הגעתי שוב לנציג שאמר לי שהוא לא ליד המחשב (שוב בשעת לפני צהריים סבירה) ושאני אתקשר עוד שעתיים התקשרתי בזמן שהוא אמר לי והגעתי לשירות להשארת הודעת שם אמרו לי שבכלל בשעה האמורה אין מענה. השארתי הודעה ואחרי שעה חזר אלי נציג מהחנות ועדכן אותי שהוא ״שידרג״ אותי למשלוח לנקודת איסוף ושהם לא עובדים עם הדואר (למרות שהאפשרות קיימת בפירוש באתר) נקודת האיסוף שנבחרה על ידם היא במרחק רבע שעה מהבית שלי לשאלתי למה הם לא שלחו בדואר נעניתי בצורה בוטה ואלימה על ידי הנציג שבכלל לא התייחס לבעיותי. הוא נתן לי מספר משלוח כדי לאסוף את החבילה הגעתי לנקודה ושם אמרו לי שאין להם משלוחים שמתחילים בספרות שבהם מתחיל מספר המשלוח שלי. ניסיתי להתקשר לחנות (4 אחה״צ) ואחרי 7 נסיונות הגעתי לשירות השארת הודעות אמרתי להם שאני בנקודת איסוף והם לא מוצאים את החבילה לפי המספר שנתנו לי הבטיחו לי שחוזרים אלי מיידית אחרי 20 דקות כשראיתי שלא חוזרים אלי ניסיתי שוב הפעם אחרי 20 נסיונות הגעתי לשירות השארת ההודעות שהבטיחו שוב שיחזרו אלי מיידית בפועל לא חזרו אלי עד היום . בסוף אחרי חיפוש המוצר לא לפי המספר משלוח אלא בצורה ידנית הנציג בנקודת האיסוף איתר את המוצר וזאת אחרי שביזבזתי שעה וחצי מזמני. לא ממליץ כלל לרכוש בחנות זו

תגובת החנות

ALL IN Cell - מתנצלת על החוויה הלא נעימה של ההזמנה הנל. הלקוח הזמין בדואר רשום (כמובן שהאופציה זמינה בשירות שלנו) אך מכיוון שדואר ישראל לא אמינים ומאבדים המון משלוחים, שידרגנו את הלקוח למשלוח בוקס ללא עלות נוספת. שירות הבוקס שלנו מתבצע ע"י חברת הבדלרות, הוא מהיר ואמין יותר. לצערנו לחברת המשלוחים הייתה בעיה עם המשלוח הנל, דבר שפגע בזמן האספקה. הלקוח התקשר לחנות ולא למרכז ההזמנות בשעות שהמרכז לא פעיל, עד 16:00. לצערנו בחנות אין אופציה לבדיקת סטטוס למשלוח וזה נאמר ללקוח מספר פעמים ! כמו כן, נשלח אל הלקוח מספר מעקב עם הטלפון של חברת השליחויות, תמיד הוא היה יכול להתקשר ולברר סטטוס ישירות מולם ולחסוך את הטלפון השבור. בנוגע לשירות הלקוחות שלנו, ALL In Cell מתגאה בשירות הלקוחות המצוין שלה. זמינות גבוהה, גם בוואצאפ, גם בטלפון וגם במייל. הלקוח קיבל מענה מהיר לכל פניה, נציג דואג לחזור לכל לקוח שיש בעיה עם ההזמנה שלו במהירות ! לקחנו אחריות על בעיית האספקה אבל איננו מקבלים את הטענה בנוגע לשירות שלנו,שתמיד דואג לתת מענה מהיר וטוב. כמו תמיד, נמשיך להשתפר ולשאוף לשירות ברמה גבוהה יותר ! תודה !

חוות הדעת עזרה לכם?
Hadar
Hadar
04.04.2022
מוצר שנרכש: אוזניות JBL Tune 225TWS True Wireless

שירות גרוע. רכשתי אוזניות של JBL. חודשיים אחרי התפרק הפלסטיק מאחת האוזניות. דיברתי עם החנות ולא הסכימו להחליף לי בגלל שטענו שאני שברתי את האוזניה וזה לא מכוסה באחריות. כמובן שאני לא שברתי שום אוזניה אלא היא התפרקה לבד בגלל שהמוצר היה תקול. מצב דומה קרה לי בחנות אחרת שהחליפה את המוצר בלי לשאול שאלות ולהאשים.

תגובת החנות

אנו מתנצלים על חווית השירות הלא נעימה שלך אך לצערנו, האחריות בכל מוצר אלקטרוני אינה מכוסה על שברים או חלקים שהתפרקו מהאוזניה. תקלות מסוג זה מוגדרות בתור נזק שנגרם ע"י המשתמש. ALL IN CELL האחרונה שעושה בעיות בהחלפה למוצרים תקולים או למוצרים חוזרים. איננו עומדים על השבועיים הקבועים החוק להחזר המוצר, היו מוצרים שגם חזרו אחרי חודש והלקוח קיבל החזר תשלום מלא. כנל גם לאוזניות תקולות מסוג JBL, שהחלפנו בכמה הזדמנויות ללקוחות עם בעיית יצרן. איננו קובעים את חוקי האחריות, התקנון מגיע ישר מהיצרן ואנו עובדים לפיו. מתנצלים שוב על חוסר הנעימות ומקווים תמיד להשתפר !

חוות הדעת עזרה לכם?
נועה ודודי
נועה ודודי
24.01.2022
מוצר שנרכש: צמיד כושר שיומי band 6

לפני שרכשתי צמיד כושר וידאתי שהוא תומך בעברית מול החנות, הבטיחו לי שכן. הגיע השעון - והוא אינו תומך בעברית. עכשיו אני צריכה לממן על חשבוני משלוח לחנות להחזיר את המוצר כי המוכר היה עצלן מידי לוודא מה יש לו בחנות לפני שהוא שולח אליי, אפילו שביקשתי ממנו במפורש. זה בקיצור - שירות גרוע.

תגובת החנות

הלקוחה התקשרה להזמין צמיד דופק והתעניינה אם הוא תומך עברית. כמו מאות היחידות שמכרנו בעבר מכל הדגמים של הצמיד, גם הדגם הנל תומך עברית ולא חזרה יחידה אחת עם טענה מסוג זה. הלקוחה לא הצליחה להתקין עברית אצלה בצמיד מסיבה לא מובנת. ביקשנו מהלקוחה לשלוח את הצמיד חזרה אלינו בשביל בדיקה והתקנה למה שצריך, המשלוח חזרה ללקוח כמובן יהיה על חשבוננו עם משלוח מהיר עד בית הלקוח. הבקשה לשלוח את השעון אלינו היא בקשה רגילה וכל בית עסק בתחום האלקטרוניקה דורש לשלוח את המוצר אליו לבדיקה לפני החלפה. הלקוחה לא קיבלה בהבנה את הבקשה ובחרה להשאיר חוות דעת שלילית. אנו מצרים על חווית הקניה הלא טובה, ותמיד מנסים להשתפר ! חנות ALL In Cell, תמשיך לשרת נאמנה את כלל לקוחותיה ולתת את השירות המעולה שאנו נותנים. בברכה ALL In Cell

חוות הדעת עזרה לכם?
edanitz
edanitz
14.01.2022
מוצר שנרכש: שעון ריצה גרמין 645

בסוף חודש אוגוסט 2021 רכשתי שעון גרמין 645 בחנות. לאחר כחודשיים וחצי לערך שמתי את השעון לתיקון בשל לחות שהייתה בצג השעון. הובטח לי כי תהליך התיקון מבוצע דרך היבואן הרשמי וייקח לערך 2-3 שבועות. עד היום לא קיבלתי את השעון חזרה מתיקון (חודשיים בדיוק). בשיחות חוזרות עם נציגי החנות מעבר להתנצל לא עושים שום דבר פעיל. גם שעון חלופי הובא לי רק לאחר חודש וחצי וזה גם רק לאחר שביקשתי והזכרתי. לצערי גם השעון החלופי היה ברמה שלא ניתן לשימוש. בשיחה טלפונית עם בעלי החנות קיבלתי יחס מזלזל ורק תלונות על איך שאני לא מבין למה חודשיים תיקון (השעון סה"כ בן 4.5 חודשים!!!, מתוכם חודשיים בתיקון) זה זמן סביר. ביקשתי החזר על השעון או לפחות שעון חדש חלופי. בעל החנות אמר שדבר זה לא יקרה כי מדובר במצב הגיוני שהוא נתקל בו ביום יום.

תגובת החנות

ALL In Cell - לוקחת אחריות מלאה על העיכוב בתיקון. בכל תקלה בשעונים החכמים הנמכרים בחנות, הלקוח זכאי לשעון חליפי לשימוש עד סיום התקלה, שירות ייחודי ל ALL In Cell. גם הלקוח הנל קיבל שעון גרמין FORERUNNER 235 לשימוש. השעון היה תקין שכן הוא חזר מלקוח אחר. במידה והיה נאמר לנו שהשעון החליפי לא תקין היינו מחליפים ללקוח בשעון חליפי אחר. לצערנו למדנו על כך רק בחוות הדעת של הלקוח, שבחר לא לפנות אלינו ולבקש שעון אחר. באמת שנעשה כל ניסיון להחזיר את השעון מוקדם יותר מהתיקון אך לצערנו בעכבות המגיפה העולמית שמשתוללת בנוסף לגל החמישי של האומיקרון, המוצר התעכב משמעותית במשלוח למעבדה בחול, זמן התיקון התארך משמעותית גם כן. התנצלנו, הבטחנו לפצות אך לצערנו כל זה לא התקבל בהבנה אצל הלקוח. אנחנו רוצים לעמוד על כמה אי דיוקים שנכתבו בחוות הדעת: 1. כל השעונים מתוקנים במעבדה רשמית של GARMIN. 2. הלקוח קיבל יחס מכבד לכל אורך הטיפול. לכל אורך הטיפול נציגי החנות זכו לאיומים בתביעה או פרסום חוות דעת שלילית. 3. השעון הוחלף בחדש ! אנחנו מצרים על העיכוב ועל חווית הקניה, אנחנו תמיד מנסים להתשפר ! תודה !

חוות הדעת עזרה לכם?
sleep
sleep
03.01.2022
מוצר שנרכש: קורא ספרים אלקטרוני Amazon Kindle Paperwhite Gen 10 8GB

קניתי קינדל חדש. המחיר מעולה והוא הגיע תוך יום אחד בלבד אלי הביתה. אחרי שקראתי בו קצת, ראיתי שחלק מהמילים מופיעות קצת מוזר. דיפדפתי קדימה ואחורה והבנתי שלקינדל יש בעיה שיש אזורים דהויים על המסך כשקוראים מזווית. גם כשמעבירים עמוד קדימה או אחורה, המילים שמופיעות באותו מקום בדף דהויות, וזה מפריע לי לקרוא. רק כדי לוודא שזה לא רק אני מדמיין, גם השוויתי לקינדל הקודם (שבו כל המילים חדות תמיד) וגם ביקשתי מחברים שיסתכלו על הקינדל החדש ויגידו לי אם חלק מהמילים נראות שונה, וקיבלתי אישור אובייקטיבי שאכן אנשים אחרים בבירור רואים את זה. התקשרתי לall in cell ואמרו לי שיקחו את הקינדל למעבדה ויחליפו לי במקרה הצורך. כשהגעתי, הבחור אמר לי בפשטות "המוצר עובד, אני לא רואה את הבעיה". הבאתי את הקינדל הקודם לצורך השוואה, זה לא עניין אותו - הוא אמר שכל דור של קינדל עומד בפני עצמו ואין סיבה להשוות. ניסיתי להסביר שזה מזווית מסויימת, והוא התעקש שהוא לא רואה את הבעיה ושהוא לא רוצה לשלוח את זה למעבדה ולא להחליף לי. בנוסף התעקש שאני לא צריך לקרוא איך שאני קורא אלא רק בדיוק מול הספר ולא בזווית. הוא ביקש שאם אני כותב ביקורת שלילית אז לציין מפורשות לטובת כולם שאמרתי ש"המסך אולי לא מקולקל ברמה של 0% או 50%, אולי זה 98%, אבל זה מפריע לי לקרוא עם מילים דהויות". מהצד שלו הוא אומר שהמוצר עובד פיקס ואין סיבה לשלוח אותו למעבדה והוסיף שהוא נותן שירות מעולה אבל כאן אין מקום לעשות שום דבר. אני חושב שההתעקשות לא לשלוח את המוצר למעבדה, לא להחליף, לא להכיר בבעיה שלי ולהגיד שמוצר שבגדול עובד (והוא בהחלט עובד) אבל עם פגם קטן זה פשוט לא מספיק בשביל לקבל שירות - לא החלפה, לא תיקון - זה סימן רע מאד בשבילי. אני אישית לא הולך לקנות בחנות הזו שוב כי אני יודע שאם במוצר תהיה בעיה קטנה אז פשוט יתעלמו ממני.

תגובת החנות

לכל לקוחות ALL In Cell - שירות זה במעלה הראשונה אצלנו, אין דבר חשוב במערך שלנו יותר משירות הלקוחות. המקרה הספציפי הנ"ל, הוא הפרה של כל הגיון בריא. הלקוח התקשר אלינו עם תקלה בקינדל שלו, נאמר ללקוח להביא את המוצר לחנות לבדיקה, ובמידת הצורך ישלח המוצר למעבדה למימוש אחריות. כאשר הגיע הלקוח לחנות, נבדק המוצר ולא זוהתה שום תקלה. למען הדיוק, הלקוח טוען, שכשמשתמשים במוצר בזוית של 60* מעלות ומטה הטייה, אז יש נקודה דהויה במקצת על הלוח שלו. טענה מוזרה והזויה. בנוסף, ציין הלקוח שהמוצר תקין ב98% ורק שקוראים בזווית המאוד מיוחדת שבה הלקוח קורא, רואים את התקלה. מכרנו מאות יחידות מהקינדל, ומעולם לא נתקלנו בבעיה כפי שתיאר הלקוח. מעבר לכך שבבדיקה בחנות לא נראתה שום תקלה !!! הוצע ללקוח לשלוח את המוצר למעבדה, ועידכנו אותו שבמידה ולא תמצא תקלה, עלות הבדיקה היא 150שח. הלקוח סירב בתוקף וציין שהוא לא מוכן לשלם את עלות הבדיקה במידה וימצא המוצר תקין ובחר לא לשלוח את המוצר למעבדה. לצערנו יצא הלקוח לא מרוצה מחווית הקנייה שלו ובחר להכפיש אותנו על לא עוול בכפנו. תודה ALL In Cell - שירות אצלנו זה קודם כל !!!

חוות הדעת עזרה לכם?
Sh
Sh
20.11.2021
מוצר שנרכש: מסך מחשב AOC 24g2u

קניתי מסך, ובזמן הרכישה הדגשתי, שאני מעוניין בדגם הספציפי הזה, אחרי שכבר נכוותי עם חנות אחרת. ואם אין אותו שיגידו לי, ושלא יחליטו בשבילי. אחרי ארבעה ימים, הגיע מסך אחר לגמרי.

תגובת החנות

הלקוח צודק !!! אכן הייתה טעות אנוש והלקוח קיבל מסך מדגם שונה, כמובן שאף אחד לא החליט במכוון לשלוח מסך שונה ,כטענתו התנצלנו בפני הלקוח ולאחר שקיבל זיכוי, נשלח אליו שליח לאסוף את המסך. ALL IN CELL לוקחת אחריות מלאה על הטעות בהזמנה ומתנצלת. שירות מעל הכל !!! ALL IN CELL

חוות הדעת עזרה לכם?
simone.cabib
simone.cabib
09.06.2021
מוצר שנרכש: שעון ספורט garmin 645 music

קניתי שעון ספורט גרמין 645 מיוזיק. שהגעתי הביתה גיליתי שהמסך שלו תקול. חזרתי לחנות והשעון מייד הוחלף לחדש. לאחר פחות מחודש של שימוש בסיסי ביותר, בפעם הראשונה שנכנסתי איתו לים השעון פשוט שבת חיים. וכאן התחילה הסאגה. שיצרתי קשר עם המוכר הוא מייד הצהיר שהביטוח לא מכסה נזקי מים (דבר לא נכון בעליל) וגרוע מכך הוא טען שאני כנראה מנסה לרמות אותו, כי לא ייתכן שני שעונים ברציפות תקולים.... בסוף איכשהו הסכים לשלוח את השעון (ללא עלות) למעבדה בסין ע"מ שהם יבדקו וכנראה יתקנו עבור תשלום נוסף. מן הסתם החברה שלחה שעון חדש (כי ברור שזה היה באחריות - למרות הטענות של המוכר), והשעון הגיע לחנות רק אחרי חודשיים. לאחר הסיפור העגום כבר לא רציתי לקחת סיכונים נוספים וביקשתי מהמוכר שיזכה אותי על השעון, שהרי אני כבר לא מעוניין בו. המוכר סירב (אך זיכה אותי ב-100 שח)

תגובת החנות

ALL In Cell מתנצלת על חווית הקניה הלא טובה שלך. האדון קנה שעון גרמין, ברגע שנתגלתה התקלה, השעון הוחלף במקום לשעון חדש. לאחר זמן מה, חזר האדון והתלונן שחדרו מים לשעון החדש שהוחלף. האחריות על שעוני גרמין כוללת גם נזקי מים, המוקדן נתן מידע לא נכון כי חשב שמדובר בשעון סמסונג. השעון השני התקבל בחנות למימוש אחריות אך מכיוון שלא היו יחידות נוספות מהדגם הנל, לא הייתה אפשרות להחליף בחדש. השעון נשלח לגרמין למימוש האחריות והוחלף בחדש, כל התהליך לקח חודש ימים, אומנם זמן לא קצר אך טיפול במעבדת שירות בארץ לוקח לערך אותו פרק זמן. חשוב לציין: השעון נשלח למעבדה של גרמין ולא ל"מעבדה בסין". כל השעונים הם ברי אחריות יצרן וכל תקלה שזקוקה מעבדה, עוברת אצל היצרן לטיפול, תהליך סטנדרטי עם כל מותג/יצרן. אופן הטיפול בלקוח הייתה ברמת השירות הגבוהה ביותר, תקלות קורות ובאחריותנו לתת ללקוח מענה מקצועי, מהיר ויעיל ושירות כמו שרק אנחנו נותנים. מכיוון שהלקוח עבר חווית קניה לא נעימה, פיצינו אותו ב100שח מעלות הקניה. ALL In Cell מתנצלת על חווית הקניה הלא טובה שלך !

חוות הדעת עזרה לכם?
stillerines
stillerines
02.01.2021
מוצר שנרכש: שעון garmin forerunner 245 music

קניתי שעון גרמין פורנר 245 מיוזיק בשביל להפתיע את הבן שלי לכבוד תחרות ריצה. בכדי לא לקחת סיכון שזה לא יגיע בזמן שילמתי תוספת משלוח מהיר.(הובטח שתוך 4 ימי עבודה אקבל את השעון) הימים עוברים והשעון לא מגיע ואז התקשרתי לחנות לברר והמוכר הפנה אותי לחברת המשלוח, בחברת המשלוח אמרו שמבררים ויחזרו אליי, אף אחד לא חזר אליי והשעון לא מגיע. בנתיים התחרות כבר התקיימה ועברו שישה ימי עסקים כאשר אף אחד לא פונה אליי, אז התקשרתי שוב לחנות והמוכר היה מופתע לגלות שהשעון איננו הגיע אז הוא עוד פעם אמר שהוא מברר ועוד פעם לא חזרו אליי. התקשרתי *שוב* לחברת משלוח שהודיעה שלמחרת על הבוקר בשש וחצי הם יקחו שעון חדש( כנראה שבפעם הראשונה איבדו את השעון, מיותר לציין שלא הודיעו לי) ועל הבוקר אקבל את השעון, אז חיכיתי בבית, השעות עוברות והשעון לא מגיע, בשעה 11 התקשרתי לחברת משלוח ו "הופתעתי" לגלות שהשליח עוד לא יצא עקב תקלה. בסופו של דבר אחרי כמה שיחות באותו היום קיבלתי את השעון בשעה שש וחצי בערב לאחר שחיכיתי כל היום בבית. חשוב לציין שבעל החנות תמיד היה מנומס, אבל שירות טוב לא נתן, מספיק היה טלפון אחד בשביל שאני לא אחכה כל היום בבית והדבר ההוגן שלא נעשה היה להחזיר את התשלום על המשלוח המהיר, זה היה צריך להיות המינימום של המינימום. בסופו של דבר קיבלתי את השעון לאחר שמונה ימי עסקים, יומיים יותר ממשלוח חינמי.

תגובת החנות

ALL In Cell לוקחת אחריות מלאה על המשלוח שהתעכב. התנצלנו עשרות פעמים על האיחור, זיכינו את הלקוח על המשלוח (30שח). לצערנו, לפעמים יש עיכובים עם חברות השליחויות, במיוחד בזמנים כל כך מאתגרים שכאילו. אנחנו מבקשים מהלקוחות לגלות קצת אורך רוח ולהבין שאנחנו עושים הכל שההזמנות יגיעו בזמן ושהלקוחות שלנו יקבלו מענה מהיר וחוות קנייה טובה. לצערנו תמיד יש משלוחים שמתעכבים לנוכח העומס. איננו מתנערים מאחריות ולוקחים כל מקרה ברצינות יתרה. אנחנו מצרים על העיכוב במשלוח, אנחנו מנסים להשתפר כל הזמן. בברכה ALL In Cell

חוות הדעת עזרה לכם?
אלישב
אלישב
25.03.2025
מוצר שנרכש: amazon echo dot 5th gen

הזמנתי בחנות אקו דוט דור 5 בחרתי באפשרות דואר רשום וכמובן הכנסתי את הכתובת של הבית שלי. החנות שלחה את המוצר עם חברת בלדרות שלה לכפר יאנוח כ-20 דק' מהבית שלי, ביקשתי לשנות את מקום המסירה נענתה שזה המקום היחידי באזור שלי שהם מגיעים אליו , לשאלתי מדוע לא נשלח בדואר רשום כמו שביקשתי נענתה ש"אין לו מה לעשות עם זה" ואם אני מעוניין לבטל הוא יחייב אותי בעלות משלוח ועוד ביטול עסקה של 10 שח עלות ביטול. ומיד הציע לי להוסיף 20 שח ויגיע המשלוח עד אלי , לא רציתי להתווכח לבקשתו העברתי לו 20 שח בביט, לאחר מספר ימים הגיעה החבילה המוצר הגיע עם שקע אמריקאי ומתאם פלסטיק שחור, התברר שהדגם שהם שלחו הינו ללא תצוגה (הייתי צריך להבין את זה ממספר המק"ט שהם מפרסמים באתר, הבחור שלח לי את תיאור המוצר על פי מק"ט מאתר כלשהו) וקבע בהחלטיות ש"אין באקו דוט תצוגה של שעון" ,שלחתי לו תמונה מעוד שני מוצרים דומים שאצלי בבית עם תצוגה ואז אמר שאין להם את הדגם הזה שאמרתי לו שהסרטון שמופיע באתר המכירה בדף המוצר מיוטיוב ומופיע תצוגת שעון התשובה היתה הסרטון הזה זה רק בטעות ואיפה חוץ משם ראיתי תצוגה יש גם מק"ט ותמונה , הבנתי שאין ממש עם מי לדבר , ניסיתי לבדוק על החזרת המוצר כמובן שנענתי שברגע שפתחתי את האיטום אין סיכוי הרמתי ידיים איחלתי לבחור יום טוב והגעתי לכאן לרשום את ה"חוויה"

תגובת החנות

האדון הנכבד הזמין רמקול חכם של אמזון. בעמוד המוצר אצלנו מפורסם גם המקט של המוצר, וגם שלל תמונות, שמראות באופן חד משמעי וברור, שהמוצר הנ"ל הוא ללא שעון ! לצערנו הלקוח לא הבין או שלא היה לו מספיק ברור וחשב שהוא מקבל את הדגם עם השעון. מתנצלים שלא היה ברור מספיק ללקוח, שכן אנו מוכרים כל יום מהמוצר ועוד לא הייתה לנו תלונה אחת, שמפורסם משהו לא נכון. בנוגע למשלוח, חברת המשלוחים באיזורים חריגים כמו כתובת הלקוח, לא תמיד יכולה למצוא נקודות לאיסוף עצמי. ברגע שהבנו שהנקודה רחוקה מהלקוח (3קמ ממקום מגוריו), מיידית הצענו לו משלוח עד הבית במחיר מוזל של 20שח, הצעה שהלקוח קיבל ללא תלונה. חבל שבמקום לפנות אלינו ישירות ולנסות ללבן את העניין, בחר הלקוח להכפיש את שמנו שלא עוול בכפינו. אנו נמשיך לתת את השירות המעולה שאנו נותנים, תודה לכלל לקוחותינו.

חוות הדעת עזרה לכם?
ישראל
ישראל
08.01.2023
מוצר שנרכש: אזניות בלוטוס

הזמנתי ובחרתי באפשרות משלוח חינם דרך דואר ישראל, וחיכיתי לאספקה, אחרי המתנה אני מקבל מסרון שזה הגיע דרך חברת שילוח לאיזה סניף שבכלל לא קרוב אלי, התקשרתי לחנות ואמרתי להם שביקשתי שיגיע בדואר ישראל ולא שיגיע לאיזה מקום רחוק שלא ביקשתי, הם אמרו שבדואר ישראל יש בעיות והם לא שולחים איתם.. חבל שהם מפרסמים באתר מידע לא נכון, ראיתי בתגובות אחרות על החנות שזה לא פעם ראשונה שזה קורה. בקיצור התאכזבתי.. סתם חיכיתי.. כמובן שביטלתי את העסקה

תגובת החנות

לכל לקוחות ALL In Cell - אנחנו מתחייבים על רמת השירות הטובה בארץ. הלקוח הנל הזמין עם דואר ישראל ובכדי להימנע מלשלוח עם הדואר, שכן הם מאבדים, מאחרים עם המון חבילות, שדרגנו אותו ללא תוספת עלות למשלוח עם חברת הבדלרות שלנו. המשלוח הגיע לנקודה הלא נכונה, וכשהיוודע הדבר, אוטומטית הלקוח היה מקבל את המשלוח ישר לביתו לנוכח הטעות. אך מכיוון שלא המתין וביטל ישר את המשלוח, לא הספיק לקבל את ההודעה המיוחלת ואת המשלוח. לצערנו טעויות באספקה יכולות לקרות, ALL In Cell תדאג לתקן ולטפל בטעויות כאילו בשיא המהירות, שכן רמת השירות נמדדת כשיש בבעיה ולא דווקא בעת הרכישה. אנו נמשיך להשתפר ולשאוף לשירות טוב יותר. תודה ALL In Cell

חוות הדעת עזרה לכם?
Osnat
Osnat
02.01.2022
מוצר שנרכש: Pro - פרו - Wacom Intuos Pro Medium PTH660 גרפי ל

רכשתי לוח ציור אלקטרוני של WACOM השירות היה מעולה ואדיב. החבילה הגיעה למחרת עם שירות שליח עד הבית על חשבון המוכר, למרות שלא ביקשתי/שילמתי. אך לצערי המוצר לא תקין. חלק אחד הגיע מקולקל ולאחר ההתקנה התברר שיש בעיות נוספות בלוח.

תגובת החנות

חברת ALL In Cell, מעניקה ללקוחותייה שירות ברמה גבוהה ! גם הלקוחה הנוכחית נהנתה משירות ברמה הגבוהה שאנחנו יודעים לתת, שכן היא רשמה זאת בחוות הדעת. המוצר נשלח אליה במשלוח מהיר עם בלדר עד הבית ללא תוספת תשלום, כמחווה למבצעי סוף שנה. המוצרים מגיעים ללקוח אטומים (SEALED), חדשים מהיצרן, ללא דופי. לצערנו, ללקוחה הגיעה מוצר תקול. חברת ALL In Cell, היא אינה היצרנית של המוצרים אלא רק משווקת. החנות שלנו לא שולטת על מוצרים פגומים שיוצאים מפס הייצור, דבר שקורה בכל מותג. ALL In Cell רק יכולה להעניק החלפה מהירה על המוצר, דבר שניתן ללקוח ללא דיחוי. הלקוחה קיבלה מענה מהיר, ושירות עם חיוך לאורך כל התהליך. נשמח להמשיך ולתת שירות ברמה הגבוהה שאנחנו יודעים. אנחנו מודים לכלל לקוחותינו על התמיכה הנהדרת שלהם בנו. ALL In Cell - כי שירות זה קודם כל !!!

חוות הדעת עזרה לכם?
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10

חוות דעת של מוצרים פופולריים בALL In Cell

מוצרים נוספים הנמכרים בALL In Cell

דלג לתפריט עליון דלג לתוכן דלג לתפריט תחתון