קניתי קינדל חדש. המחיר מעולה והוא הגיע תוך יום אחד בלבד אלי הביתה.
אחרי שקראתי בו קצת, ראיתי שחלק מהמילים מופיעות קצת מוזר. דיפדפתי קדימה ואחורה והבנתי שלקינדל יש בעיה שיש אזורים דהויים על המסך כשקוראים מזווית. גם כשמעבירים עמוד קדימה או אחורה, המילים שמופיעות באותו מקום בדף דהויות, וזה מפריע לי לקרוא. רק כדי לוודא שזה לא רק אני מדמיין, גם השוויתי לקינדל הקודם (שבו כל המילים חדות תמיד) וגם ביקשתי מחברים שיסתכלו על הקינדל החדש ויגידו לי אם חלק מהמילים נראות שונה, וקיבלתי אישור אובייקטיבי שאכן אנשים אחרים בבירור רואים את זה.
התקשרתי לall in cell ואמרו לי שיקחו את הקינדל למעבדה ויחליפו לי במקרה הצורך.
כשהגעתי, הבחור אמר לי בפשטות "המוצר עובד, אני לא רואה את הבעיה". הבאתי את הקינדל הקודם לצורך השוואה, זה לא עניין אותו - הוא אמר שכל דור של קינדל עומד בפני עצמו ואין סיבה להשוות. ניסיתי להסביר שזה מזווית מסויימת, והוא התעקש שהוא לא רואה את הבעיה ושהוא לא רוצה לשלוח את זה למעבדה ולא להחליף לי. בנוסף התעקש שאני לא צריך לקרוא איך שאני קורא אלא רק בדיוק מול הספר ולא בזווית. הוא ביקש שאם אני כותב ביקורת שלילית אז לציין מפורשות לטובת כולם שאמרתי ש"המסך אולי לא מקולקל ברמה של 0% או 50%, אולי זה 98%, אבל זה מפריע לי לקרוא עם מילים דהויות". מהצד שלו הוא אומר שהמוצר עובד פיקס ואין סיבה לשלוח אותו למעבדה והוסיף שהוא נותן שירות מעולה אבל כאן אין מקום לעשות שום דבר.
אני חושב שההתעקשות לא לשלוח את המוצר למעבדה, לא להחליף, לא להכיר בבעיה שלי ולהגיד שמוצר שבגדול עובד (והוא בהחלט עובד) אבל עם פגם קטן זה פשוט לא מספיק בשביל לקבל שירות - לא החלפה, לא תיקון - זה סימן רע מאד בשבילי. אני אישית לא הולך לקנות בחנות הזו שוב כי אני יודע שאם במוצר תהיה בעיה קטנה אז פשוט יתעלמו ממני.
תגובת החנות
לכל לקוחות ALL In Cell - שירות זה במעלה הראשונה אצלנו, אין דבר חשוב במערך שלנו יותר משירות הלקוחות.
המקרה הספציפי הנ"ל, הוא הפרה של כל הגיון בריא.
הלקוח התקשר אלינו עם תקלה בקינדל שלו, נאמר ללקוח להביא את המוצר לחנות לבדיקה, ובמידת הצורך ישלח המוצר למעבדה למימוש אחריות.
כאשר הגיע הלקוח לחנות, נבדק המוצר ולא זוהתה שום תקלה. למען הדיוק, הלקוח טוען, שכשמשתמשים במוצר בזוית של 60* מעלות ומטה הטייה, אז יש נקודה דהויה במקצת על הלוח שלו. טענה מוזרה והזויה. בנוסף, ציין הלקוח שהמוצר תקין ב98% ורק שקוראים בזווית המאוד מיוחדת שבה הלקוח קורא, רואים את התקלה.
מכרנו מאות יחידות מהקינדל, ומעולם לא נתקלנו בבעיה כפי שתיאר הלקוח. מעבר לכך שבבדיקה בחנות לא נראתה שום תקלה !!!
הוצע ללקוח לשלוח את המוצר למעבדה, ועידכנו אותו שבמידה ולא תמצא תקלה, עלות הבדיקה היא 150שח.
הלקוח סירב בתוקף וציין שהוא לא מוכן לשלם את עלות הבדיקה במידה וימצא המוצר תקין ובחר לא לשלוח את המוצר למעבדה.
לצערנו יצא הלקוח לא מרוצה מחווית הקנייה שלו ובחר להכפיש אותנו על לא עוול בכפנו.
תודה
ALL In Cell - שירות אצלנו זה קודם כל !!!