
אני ואשתי רכשנו דרך לירן מאלקטריק סייל תנור של AEG. לא האמנו עד כמה השירות של לירן היה מדהים עד שקיבלנו את התנור וגילינו תקלה. מאז ששוחחנו עם לירן, הרגשנו שיש לנו אבא ואמא ומאז הוא ליווה אותנו יד ביד. ואפילו שהטכנאי אמר שאין תקלה, לירן אמר לאשתי שאין לה מה לדאוג ושלח לנו תנור חדש הביתה שהיום עובד מצויין. פשוט אין מילים, אלו הרגעים שבהם אתה מבין עד כמה הקניה שלך הייתה טובה. אני עוד לא מדבר על כך שקיבלנו את המחיר הכי זול בארץ וגם מגש מקורי מתנה. בקיצור, ממליץ בחום!!!























