
אחרי שנה ו3 חודשים הייתה תקלת מסך . מסרתי את המכשיר והחליפו לי מסך שזה לא מובן מאליו בכלל

אחרי שנה ו3 חודשים הייתה תקלת מסך . מסרתי את המכשיר והחליפו לי מסך שזה לא מובן מאליו בכלל

הייתה לי בעיה במכשיר . מיד החליפו לי לחדש. מרןצה עד השמיים גם מהמחיר וגם מהשירות שזה הברה יותר,חשוב

שלום לכולם קניתי בבסט סייל מכשיר סלולר מסוג סמסונג זד פליפ קיבלתי שירות טוב,אנשים מאוד נחמדים

קניתי לפני כחודשיים מכשיר אצלהם והשבוע התקשרתי על בעיה שהייתה לי ופתרו לי אותה דרך הפלאפון חסכו לי נסיעה אליהם,תודה לכם בהחלט חנות מקצועית

קניתי אייפון 17 פרו מקס מבסט סייל וקיבלתי שירות טוב האביזרים למכשיר מאוד מודרניים וחזקים אני אהבתי מאוד

חיפשתי המון זמן וואן פלוס 512 גיגה ומצאתי סוף סוף בבסט סייל בסניף ראשון לציון,קיבלתי שירות מעולה אז אני משאיר חוות דעת.

קניתי את האייפון החדש בסניף והיה שירות פצצה. המוכרים היו מקצועיים וסבלניים, המחיר היה הוגן מאוד והכי חשוב הדביקו לי מגן מסך בצורה מושלמת והתאימו לי כיסוי איכותי במקום.

קניתי וואן פלוס 15 יבואן רשמי עם אחריות של סל נאו ואני מרוצה מאוד מהקניה

חוויה נעימה בחנות, שירות אדיב ומקצועי, עזרו לבחור את המוצר המתאים בלי לחץ. המחירים הוגנים והקנייה הייתה מהירה ונוחה. בהחלט מקום שאחזור אליו בעתיד

קניתי ב-Best cell סמסונג A56, קיבלתי שירות טוב ומהיר וגם הדביקו לי מגן מסך בצורה טובה. חוויה מצוינת, ממליץ.

עשיתי הזמנה עם איסוף עצמי בחנות רכשתי מגן מסך סיליקון איכותי מאוד אני מרוצה ממנו,הגעתי לחנות ויצאתי תוך 5 דק עם המכשיר ביד ממליץ מאוד

קניתי 2 מכשירים מבסט סייל של סמסונג 25 פלוס קיבלתי שירות מעולה ,הוספתי כסף על משלוח מהיום למחר וקיבלתי את המשלוח באותו היום,תודה אלופים

אף פעם לא כתבתי חוות דעת על חנות , אבל הפעם קיבלתי שירות יוצא מהכלל. סיימון עזר לי שירות מעולה ומהיר מקצועי , תקנו רק מפה באחריות אומר לכם לא תתחרטו. קניתי טלפון ותוך שעה הוא היה אצלי ביד עם כל האביזרים .

קניתי את ה-Z Fold 7 מבסט סייל והמחיר היה משתלם ביחס לחנויות אחרות.המכשיר מהיר, עם מסך ענק ונוח מאוד לעבודה וצפייה, והאיכות מרגישה פרימיום.

קניתי מכשיר של סמסונג מבסט סייל וקיבלתי שירות מעולה מיקי היה מאוד חמוד ועזר לי מאוד,אלוף!

חוויית קנייה נעימה בבסט סייל, קיבלתי את המכשיר בלי עיכובים. ה־X6 Pro פשוט טיל מסך איכותי, מצלמות טובות וסוללה שמחזיקה.

קניתי מסיר שיער של בראון בבסט סייל מוצר איכותי, עושה עבודה מצוינת, קל לשימוש ונוח ביד. השירות הטלפוני היה מהיר ואדיב מאוד , בהחלט חוויית קנייה טובה.

רכשתי שני מכשירים מבסט סייל עם מגני מסך זכוכית. שמו לי אותם בצורה מושלמת ללא בועות וליכלוך.ההגנה מורגשת והמסך נשאר חד וברור. מוצר איכותי ושימושי במחיר משתלם.

קניתי אייפד 11 אינץ’ עם מעבד M3 ואני מרוצה מאוד המכשיר מהיר, חד ואיכותי, מסך מרשים לצפייה ולעבודה. הכיסוי ומגן המסך נותנים תחושת ביטחון ונוחות בשימוש יומיומי. שדרוג מצוין שמשלב ביצועים חזקים עם הגנה טובה.

קניתי סמסונג S21 עם מגן מסך סיליקון וקיבלתי שירות מעולה ממיקי מכשיר מצוין, מגן איכותי ושירות מקצועי ואדיב במיוחד ואפילו מיקי הצליח קצת להצחיק אותי,אלוף.

קניתי את Canon SX740 מבסט סייל סלטלר מצלמה קומפקטית עם זום חזק ואיכות צילום מצוינת. אחלה קנייה, שווה לגמרי.

רכשתי מכשיר סמסונג חדש יחד עם מגן מסך וכיסוי, ואני מרוצה מאוד מהקנייה. המכשיר עובד בצורה מהירה וחלקה, המסך חד וצבעוני, ומגן המסך יחד עם הכיסוי נותנים תחושת ביטחון ושקט נפשי מפני שריטות ונפילות. שילוב מצוין של איכות ובטיחות.

שירות יעיל ומצוין לאורך כל הדרך. לאחר הרכישה התגלתה תקלה במכשיר, סיימון ליווה אותנו לפתרון שכלל לבסוף החלפה של המכשיר בנוחות ובלי כאבי ראש.

קניתי פיזית בחנות בסט סייל השירות היה אדיב, הצוות סבלני וענה על כל שאלה, והמוצר היה במלאי במחיר טוב. חוויה נעימה, בהחלט אחזור שוב.

בוודאי! הנה גרסה מקוצרת יותר: ⸻ חוות דעת על אייפון 15 – 512GB אחרי חיפושים ארוכים מצאתי סוף סוף את האייפון 15 עם 512GB בבסט סייל. מכשיר חזק, מצלמה מעולה, והכי חשוב סוף סוף יש לי שקט מבחינת אחסון. שווה כל שקל!