
הזמנתי מגן מסך לטלפון באתר. השירות מעולה, זמינות מלאה בוואטסאפ. עזרו בכל מה שצריך. מומלץ מאוד!!

הזמנתי מגן מסך לטלפון באתר. השירות מעולה, זמינות מלאה בוואטסאפ. עזרו בכל מה שצריך. מומלץ מאוד!!

אורן טיפל בהזמנתי במהירות ויעילות. הציע לי חלופה לכיסוי שהיה חסר במלאי. המחירים הוגנים ואטרקטיבים.

חווית קנייה מצוינת. הזמנתי אוזניות soundcore, הגיע תוך כמה ימים עם שליח עד הבית מרוצה מאוד מהשירות תודה

איכות מוצרים נהדרת, מחירים נוחים,שירות מעולה וזמינות גבוהה. ממליץ בחום לבדוק את המגוון הרחב שקיים.

שירות לקוחות מעולה, יעיל ואמין. זמינים מאוד ופותרים בעיות במהירות וביעילות! ממליצה בחום לרכישת מוצרי סלולר.

מעולה. מאוד מרוצה מהאוזניות. אוזניות באיכות טובה, דגם נוח. השירות היה טוב ומהיר. . .

שירות כזה - זה נדיר! וזה שווה הכל שמוסיפים על זה מחיר מצויין והנחת הזמנה באתר אז בכלל... חיפשתי פריט apple מקורי שקשה למצוא היום בחנויות. הייתי בלחץ זמן של מהיום להיום לקראת יום הולדת של הבן שלי. אני במרחק שעה וחצי מאפשרות לאיסוף עצמי. הבעלים בקו השני שאל מספר פרטים, הדריך באדיבות והרגיע את המצב! הרגשתי מיד שאפשר לסמוך על הבן אדם...ביצעתי הזמנה באתר העביר לי מספר נייד אישי ונפגשנו לאחר מספר שעות כשהוא דואג להכל אישית - נפגשים באמצע הדרך - המוצר אצלי בידיים ולבן הולך להיות יום הולדת הרבה יותר שמח! שוב תודה אורן זה לא מובן מאליו ובעתיד אין ספק שאחפש קודם אצלך בחנות.תודה.

שירות מצוין ואדיב בהחלט מומלץ הזמנתי 2 מסכי מחשב 24 אינטש וקיבלתי לפני הזמן תודה

תודה רבה לאורן על שירות אישי ומקצועי, הזמנו מתנה ליום הולדת של הבן ואורן דאג לעשות הכל בשביל שהמוצר יגיע אלינו במהירות ודאג לעדכן אותנו על כל צעד של התקדמות, המשך מרשים ומעולה נרכוש שוב בהחלט!

הזמנתי בצהריים וקיבלתי באותו היום 6 שעות לאחר מכן. הבחור שדיברתי איתו (דרך המספר של חינם פלוס) נתן לי את המספר שלו והייתי איתו בקשר, בחור טוב, והכל קרה בצורה הכי קלה ונוחה שיש. לא כותב סתם. באמת השירות הכי טוב שיש. מי שנכנס לאתר של חינם פלוס, ומצא את המוצר שהוא רוצה, בהחלט יקבל מענה איכותי. תודה רבה.

אחלה יחס אישי.מוכר עמין וזריז .קיבלתי הזמהנה יום למחרת .מחירים טובים.שבה להכנס לאתר שלהם.ממליצ בחום!

התחייבו ל 7 ימי עסקים, הגיע 3 ימים אחרי ההזמנה. עדכנו במייל בכל שלב, איפשרו מעקב.

הייתי מרוצה מאד מהקניה. הקניה היתה זולה, והגיעה בצבע שהזמנתי, ולשביעות רצוני. תודה רבה ל'חינם פלוס'.

קיבלתי שירות מעולה: אדיב, מקצועי, ידידותי כמשתמש, המוצר שהזמנתי הגיע תוך זמן קצר והמוביל התנהל האופן שירותי (לא מובן מאליו), אני מרוצה מחוויית הקניה, מהמחיר ומהיחס שקיבלתי. ממליץ מכל הלב.

ממליץ על החנות בחום. הזמנתי בשביל אישתי כיסוי לטלפון בצבע אדום אבל הגיע שחור. התקשרתי לחנות לברר איך מחליפים, אבל נאמר לי שהם שולחים לי הביתה חדש בצבע שהזמנתי (אדום) ואין צורך לשלוח שחור בחזרה. שיהיה לי נוסף למקרה הצורך. כל הכבוד! זה יחס טוב מאוד ללקוחות.

מחירים הוגנים מאוד, כשהייתי צריך היה מענה מיידי ושירות אישי בטלפון, ואפילו - הזמנתי עט למחשב עם מסך טאץ׳ ושלחו לי עט מהדור המתקדם יותר, כשהתקשרתי להגיד שנפלה טעות ושזה לא מה שהזמנתי הוסבר לי שאפשר להחליף בלי בעיה אבל לא כדאי כי העט ששלחו יותר טוב ועוד הוסיפו קופון לרכישה הבאה. בקיצור, שירות מעל ומעבר, בין הטובים שקיבלתי

מחיר מעולה עזר לי בכל מה שהייתי צריך והכל היה בסדר גמור חנות טובה תודה רבה!

הזמנתי כיסא גיימינג, המחיר היה נמוך משמעותית מכל חנות אחרת באינטנרט כולל משלוח אקספרס שהגיע תוך 4 ימים. כשהתקשרתי לבדוק מתי יגיע המשלוח היה מענה אנושי מהיר. כשהגיע הכיסא הוא הגיע בטעות בלי הכריות שלו, לאחר שיח עם החנות נאמר שיטפלו בזה מיד ותוך יומיים הגיעו הכריות עם שליח עד הבית חוויית לקוח מצויינת ומחיר מעולה

שירות מעולה. המוצרים באיכות גבוהה ונארזים בקפידה. הזמנתי בטעות כיסוי נייד שאינו נכון, פניתי לשירות הלקוחות ושלחתי חזרה את המוצר לצורך החלפה. קיבלתי מענה לכל שאלה ובקשה. לא מובן מאליו. תודה רבה אורן.

אנחנו רוכשים ציוד משרדי בסדר גודל של 30 אלש"ח בשנה ובגלל זה עבדנו תמיד עם ספק מקומי שתוך יומיים שלושה מביא כל מוצר אלינו למשרד. במקרה הייתי צריך מסך מחשב בסיסי לבית אז נכנסתי לזאפ, מצאתי מסך שאני רוצה, פניתי במקריות לספק חינם פלוס ופה השתנת האגנדה שלנו בלי היכרות מוקדמת ובלי הבטחות להמשך קניה בעתיד - קיבלתי את המחיר הכי זול והזמנה שביצעתי בצהריים הייתה בשש בערב כבר אצלי - במקרה הזה בלי לשלם משלוח אפילו (מסתבר שהעובדים מטיילים בארץ ואם אתה על הציר הם יעשו לך ג'סטה ויפגשו אותך על הציר) בקיצור, אני ממש ממש ממליץ!!!

הזמנתי מהם מגן לטלפון השירות היה מאוד מהיר הגיע כבר למחרת גם מענה מהיר אני מאוד מרוצה וממליצה בחום

הזמנתי מהחנות אוזניות סמסונג, היו לי ספקות בנוגע לדגם ואורן שלח לי תמונות של הדגם. המשלוח היה סופר מהיר וכבר למחרת האוזניות היו אצלי.

שרות מדהים, הם באמת חינם פלוס!!! הזמנתי עט אוניברסלי למסך, היה עיכוב מסוים, וכשבררתי למה יש עיכוב, נאמר לה מהחנות ששלחו בדואר אבל היות ולא קיבלנו ישלחו עט נוסף שאכן הגיע תוך זמן קצר, ואז התברר לנו ששלחו עט הרבה יותר יקר (יותר מפי שנים במחיר) כשחזרנו אליהם הם אמרו שהיות ולא היה במלאי שלחו עט טוב יותר, שאפו על השירות המיוחד. יש על מי לסמוך!

שירות מעולה מקצועי ואדיב, משלוח מהיר, יחס אישי ללקוח, דאגו לוודא שקיבלתי את המוצר שרכשתי.

אחלה שירות ואחלה מוצר (סוללה גיבוי לטלפון סלולרי) ממליץ בחום על החנות הזו שירות מצויין תודה רבה