
איזה שירות מהמם! הייתי צריכה מתנה לאחיין שלי, עזרו לי לבחור את המשחק והילד בעננים! תודה רבה!

איזה שירות מהמם! הייתי צריכה מתנה לאחיין שלי, עזרו לי לבחור את המשחק והילד בעננים! תודה רבה!

מגוון ענק של מוצרים, מחירים טובים, שירות מדהים. יש אחריות ועם מי לדבר בכל מקרה של בעיה. מומלץ בחום.

חוויה מעולה, באתי הזמנתי סטים דק אולד, יום למחרת אספתי. מחיר מעולה, מוצר חדש ותקין.

רכשתי שני משחקים, למוכר היה סבלנות להסביר לי על כל משחק ולהמליץ לי, השירות שלו היה מעולה ובהתאם גם המחיר.

שירות מעולה מאוד ומחירים נוחים לכיס הכי זולים שמצאתי בהשוואה לאחרים ממליצה בחום מאוד מאוד

חנות מעולה ,המנהל אדיב וחביב אין על תומר אני מכיר אותו שנים ,הזמנתי פלייסטשין הגיע בזמן ,יש פה הכול מהכול,והמחירים טובים

שירות מצויין ! בעל הבית דויד אדיב ונחמד נותן יחס אישי ועוזר בכל שאלה ודבר ,!! תלכו לגנסיס ותבקשו את דויד !!!

חנות מקצועית ומגוונות. צוות אדיב ושירות מעולה!! אנשים ישרים, יכולים להוות דוגמה לכולם. ממליץ בחום לכל מי שבתחום.

אני קונה אצלהם בחנות בקבוע כי הם הכי נחמדים וגם יש להם את המחירים הכי נוחים באזור. מממליץ מעוד !

בחורים מאוד נחמדים, רצינים ומכירים בתחום שלהם. הם עשו לי עזרו לי מאוד עם הבחירות משחקים.

הייתי בחנות וקיבלתי עזרה מבחור מקסים וסבלני בשם רובין . מחירים נוחים אנשים טובים שמחתי לרכוש שם.

רכשתי nintendo switch. היתה לי חווית קניה טובה מאוד. השרות מקצועי ואדיב. קיבלתי מידע מפורט וטיפול מסור. מומלץ בחום

לאחר קניית סוני פלייסטיישן 4 כלפני שנה ממש לפני תום האחריות השלט של הסוני התקלקל לאחר כשבוע בחנות קיבלתי שלט חדש באריזה שירות מהיר ואדיב ממליץ בחום

הגענו לחנות זכינו לשירות מקצועי אדיב וסובלני מאוד מתמיר שעזר לנו לקבל החלטה לגבי הקניה של הקונסולה ממליצים בחום על החנות

קניתי PS4 SLIM שלט. לאחר כ - 8 חודשים האנלוג השמאלי בשלט לא עבד כמו שצריך [כיוון התזוזה היה הפוך] הגעתי לחנות עם השלט והם אמרו שמעבירים את השלט למעבדה של ישפאר בהרצליה. לאחר כשבוע וחצי הגעתי לחנות [כנראה שלא הצליחו לסדר את התקלה] וקיבלתי שלט חדש! אחלה שירות. מומלץ מאוד!

קניתי כאן נינטנדו סוויץ' עם האחריות של המקום לפני 8 חודשים וגיליתי תקלה בג'ויקונים(הסטיק הימני גלש הצידה וזה חרפן אותי!) ועם הטעינה( לא היה נטען עד 100%) ואיבדתי את הקבלה. במקום שחזרו לי את העסקה ומצאו את הקבלה שלי, ולקחו לי אותה לתיקון, אחרי שבוע קיבלתי אותה בחזרה והכל היה מתוקן בחינם. אני מאד מרוצה מהשירות והמקצועיות. גם המחיר בו קניתי את הסוויץ היה הכי זול שמצאתי כולל אביזרים ומגן מסך. אמיתי שווה לקנות שם גם בגלל המחיר וגם בגלל השירות אחר כך, לא נתקלתי בהרבה מקומות בשירות כזה

מחירים מצויינים, שירות טוב ומקצועי, אחלה אנשים, מגוון שירותים, מוצרים ומשחקים. ללא ספק חוזר לחנות הזאת

קניתי את הפלייסטיישן פרו,דגם לבן,מאד מרוצה מהמכשיר ומאד מרוצה מהשירות. ממליץ בחום על החנות!!! !!!!

חוויה נהדרת ומצויינת אני מאוד אוהב את החנות הזאת העובדים שם נחמדים מאוד וזה כיף כל פעם לקנות שם אני ממליץ לכם לקנות שם!

חנות אמינה עם מוצרים באיכות גבוהה ומחירים סבירים ביותר. השרות במיוחד ברמה גבוהה ביותר. מאד מרוצה מחווית הקניה.

שירות כזה מזמן לא קיבלתי, בשום חנות! לא מזמן התחדשתי בקונסולה נוספת - קיבלתי הסבר מפורט על הכל!!! מחיר מעולה, מוצרים נלווים במחיר אטרקיבי וכמובן זיהו את הצרכים שלי, עוד לפני שידעתי בכלל מה אני צריכה... ה ששכחתי זה שגם למכשיר הקודם צריך משחקים והילדים ביקשו משחק מסויים - מיד פניתי לג'נסיס ותוך יומיים השיגו לי את מה שהילדים שלי רצו! מתכוונת לחזור לשם כל פעם ולהמליץ לכל החברים!

קניתי מכשיר סוני 4 פרו מהחנות.... השירות היה יעיל ומקצועי והמוצר מעולה כמו שהובטח מומליץ בחום לקנות מהחנות הזאת

התעניינתי בשלט לאקסבוקס שלי , כשהגעתי לחנות הסבירו לי שיש שני דגמים לאקסבוקס, 360 ו - one , המוכר הסביר לי את ההבדל בינהם וביחד עזר לי להבין איזה שלט אני צריך לאחר שהבנו איזה מכשיר קיים אצלי בבית - אקס בוקס וואן s. קיבלתי שירות טוב ולמרות הלחץ שהיה בחנות העובד טיפל בי בסבלנות ובמתינות. יש לצינו לשבח!

כשקניתי תקונסולה היה בעיה באחד בשלטים והם החליפו לי תשלט בלי שום בעיה לשלט חדש במקום אחר היו שולחים אותו לתיקון

כשהגעתי לחנות לא הייתי בטוח איזה דגם לבחור אבל בעזרת השירות המעולה שקיבלתי בחנות הצוות הצליח להרגיע אותי ולהראות לי למה הם המומחים בתחום הזה! נעימות, מקצועיות והכי חשוב נימוס אל הלקוח זה מה שמבדיל את Genesis מהמון חנויות אחרות.