
דיברתי עם המוכר דרך הוואטסאפ על איכות הדיו 912XL וקיבלתי את המידע שהייתי צריך. המחיר עבור ערכת הדיו ועלויות המשלוח היו סבירים. אני ממליץ על המוכר הזה.

דיברתי עם המוכר דרך הוואטסאפ על איכות הדיו 912XL וקיבלתי את המידע שהייתי צריך. המחיר עבור ערכת הדיו ועלויות המשלוח היו סבירים. אני ממליץ על המוכר הזה.

הייתי כמה פעמים בחנות באשקלון, רומן עזר לי מאוד. המליץ ובחרנו את המדפסת הנכונה והמתאימה

המחיר הכי טוב לראשי דיו. שירות מהיר מאוד. המוצרים הגיעו יום אחרי שהזמנתי. פשוט תענוג.

אחלה שירות ומחירים. ממש מרוצה! מומלץ! מומלץ! תמיד נכונים לעזור, תמיד נחמדים ויעילים זהו און מה להגיד יותר כי נגמרו לי המילים לרשום

הוזמנו דרך אתר החברה 4 ראשי דיו מקוריים למדפסת HP. שירות משלוחים יעיל ומהיר עד הבית.

שירות מס 1! קיבלתי תשובה לכל מה ששאלתי. הוצעו לי מספר אופציות לבחירה ואף שלא היה מוצר שרציתי קיבלתי מענה ומוצר אפילו יותר טוב. שליחות מהירה. ממליצה בחום!!!!!

שירות מעולה משילוח מהיר יחס מהיר יש שם בחור בשם אלמוג שנתן לי שירות מעל המצופה

שלום.ממליצ בחום,שרות אדיב ומהיר. קיבלתי שרות מבחור בשם אלמוג חנות מסודרת נקיה, ממוזגת.חנות גדולה ומרווחת

אחחה שירות, התקשרתי להזמין, לא היה במלאי, לקחו פרטי המכשיר, חזרו אלי כשהגיע לבוא לקחת. נדמה לי שטופלתי ע"י אלי ואלמוג, אחלה שירות קיבלתי מהם

רכשתי את המחשב דרך רשת ריקוטק, שירות מצויין, אדיב, מהיר ואישי. יחס מעולה, בוודאות אקנה שוב דרך הרשת הזאת !! ממליץ בחום

שירות מעולה!התאימו לי מדפסת על פי הצרכים שלי כשבכלל רציתי משהו יקר יותר ויצאו מקצועיים!

שירות מעולה!!! ממליצה בחום ההזמנה הגיעה בזמן השירות עם חיוך והמחירים שווים. קונה רק אצלם

אחלה של מקום נהניתי מהשירות מוכר בשם אלמוג אחלה בחור.. וגם המחיר הכי זול שמצאתי..

הזמנתי דיו למדפסות המשרד והבית. קיבלתי שירות אמין, מקצועי ואדיב. במחיר מצויין. קיבלתי את המוצרים תוך 48 שעות. ממליץ בחום!

ריקוטק אשקלון , חנות מוכרת וידועה לטובה בכל אזור הדרום . הצוות בחנות מקסים , השירות מקצועי ואמין . המחירים הוגנים מאוד והמוצרים מאוד איכותיים . הידע המקצועי של הצוות מאפשר ללקוחות לקבל את השירות המיטבי בכל הקשור לציוד היקפי למשרד , מחשבים , מכונות צילום , סורקים , מדפסות , פקסים , מסכים , תוכנה וחומרה . ריקוטק היא חנות מיוחדת שמעניקה פתרון מצויין לכל בית עסק ולאנשים פרטיים . ריקוטק אשקלון , הם מצויינים !!!

הגעתי לקנות דיסק חיצוני עקב תקלה במחשב הנייד. קבלתי יעוץ מקצועי עם כל האפשרויות הקיימות ובחרתי דיסק חיצוני 1 tb עם בולם זעזועים. שהכי התאים לי. היחס היה מקצועי ואדיב לשביעות רצוני המלא. אחזור שוב.

חנות מאוד נוחה, יש בה מגון מוצרים איכותיים. מחזיקים במלאי מגוון מדפסות. הטונרים תמיד איכותיים וטובים. ממליץ בחום

שרות מצויין אני יחזור לקנות שוב המוכר בשם גבי מקצועי מאוד וידע את העבודה מצויין אמינות ושרות גבוה החזור לקנות שוב זה ברור

נעשתה הזמנה ביום שישי בצהריים למדפסת עקב מדפסת שהושבתה בפתאומיות. ביום ראשון בצהריים הגיעה המדפסת יחד עם טכנאי נחמד שתמורת סכום סמלי והגון ביותר, גם התקין אותה ובדק שהיא תקינה. אני מרוצה ((-:

הגעתי לחנות על הבוקר ומיד אבי איש השירות דאג להפנות את המדפסת לתיקון אצל קובי איש המעבדה לאחר בדיקות רבות וכפי שקובי אמר בתחילה הבעיה הייתה בכרטיס הלוח . קובי עזב את כל עיסוקיו וטיפל במדפסת שלי במידי כשעה החליף במקום כרטיס וזאת על מנת שלא אצטרך לחזור שוב ופתר לי את הבעיה במקום . ברצוני לציין שכיום אין הרבה מקומות שבהם זוכים לטיפול מהיר ואדיב . על כן ברצוני לציין שוב את אבי וקובי יישר כוח ותודה רבה לכם.

הזמנה קלה ומהירה, הזמנתי מכונה משולבת בערב, למחרת בבוקר התקשרו אליי מהחנות לתיום שליח (שהוא התקין לי את המכונה) בנוסף נתנו לי עוד שנת שרות עד הבית ! (הזמנתי מכונה+טונר מקורי)

הזמנתי טיונר דרך האתר, זמן קצר לאחר מכן התקשרו אלי מהחנות כדי לבצע את התשלום. הבהרתי להם את חשיבות קבלת המוצר כמה שיותר מהר, והבחור הבטיח שיעשה כמיטב יכולתו. למחרת הגיע המוצר ע"י שליח אלי הביתה. לא התבקשתי אפילו להוסיף תשלום על המשלוח.

הזמנתי מהחנות, דיברתי עם בחור בשם אביב, יש לו מודעות של שרות לקוחות. לאחר שקיבלתי למחרת את המדפסת, התקשרתי לשאול מספר שאלות לגבי הפעלת המכשיר, הוא ענה באדיבות. חווית הקנייה היייתה נחמדה ואדיבה

ביצעתי הזמנה של מדפסת משולבת דרך האתר "ריקוטק", ביצוע ההזמנה עצמו דרך האתר היה מאוד פשוט, ביקשתי שאת אמצעי התשלום אני יעביר טלפונית ונציג מהחנות חזר אליי עוד באותו היום. המכשיר הגיע תוך יומיים כפי שהתחייבו באתר. השירות במהלך ההזמנה היה מאוד טוב, כולל השירות במהלך השיחה בטלפון. בכללי מאוד אהבתי את השירות, גם את המכשיר עצמו, ואת הדרך הפשוטה והקלה בו התבצעה כל ההזמנה.

שבוע וחצי אחרי שקיבלתי אישור הזמנה, שלחתי מייל כדי לבדוק למה עדיין לא הגיעה המדפסת והודיעו לי בנימוס שהמדפסת לא במלאי וההזמנה בוטלה, רק שלא טרחו לעדכן את הלקוח
דיברנו עם הלקוח והגענו להבנה!!!