
אייל
04.03.2025
קצת חששתי בהתחלה בגלל המחיר הנמוך ובגלל שזו חנות פרטית ולא רשת. וואו כמה שטעיתי. היחס והשירות היו מדהימים , התשובות היו סבלניות לא משנה כמה השאלות שלי היו טיפשיות או כמה פעמים הן חזרו על עצמם, והנכונות לעזור בשמיים! 10/10 would recommend!
חוות הדעת עזרה לכם?

