
שירות מעל המצופה אדיבים ומסבירי פנים ענו על כל השאלות שלי ברצון והתחשבו במחיר כל הכבוד לכם

שירות מעל המצופה אדיבים ומסבירי פנים ענו על כל השאלות שלי ברצון והתחשבו במחיר כל הכבוד לכם

שירות מנצח כל פעם שאני מגיע נותנים שירות בחיוך וסבלנות ממליץ לכולם תמשיכו כך תותחים

חנות טובה יחס טוב חווית שירות מדהימה ומספקת לכל בעיה תקלה וסתם לבוא לבקר אני אבחר בחנות הזו.

חנות נהדרת עזרו לי בבחירת מוצר התואם לצרכיי לאחר בדיקה שלי גם גיליתי שהיו הכי זולים בארץ מודה לכם מאוד תמשיכו כך

אחלה שירות. מהיר ויעיל. אחלה מחיר. פעם. שלישית שרוכש אצלהם. חברה מקסימים תודה רבה דניאל.

רציתי לשתף בחוויה יוצאת דופן שזכיתי לה ב-[Itechmobile]. הגעתי כדי לרכוש שני מכשירי טלפון, וכבר מהרגע הראשון קיבלתי הצעת מחיר מצוינת ותחרותית, אבל מה שקרה אחר כך הוא שהפך את הקנייה הזו למשהו שראוי לשבח. כחלק מהרכישה, הצוות הדביק עבורי מגיני מסך מזכוכית. לאחר שההדבקה לא יצאה מושלמת (דבר שיכול לקרות), הצוות לא התווכח ולא ניסה "למרוח" אותי. הם לקחו אחריות מלאה ובלי שום היסוס. מכיוון שהמלאי של מגיני הזכוכית אזל באותו רגע, הם החליטו על דעתם לשדרג אותי למוצר יקר ואיכותי יותר – מגן סיליקון – וכל זאת ללא שום חיוב נוסף ובאדיבות שיא. למה אני ממליץ בחום? לצערי, שירות כזה הוא לא מובן מאליו במחוזותינו, אבל כאן הוכיחו לי שכך בדיוק עסק צריך להתנהג ללקוחות שלו בהגינות יושרה ואנושיות. אם אתם מחפשים אמינות, מחיר ושירות ללא פשרות – זה המקום. תודה רבה לצוות, בטוח שאחזור לכאן שוב!

קניתי מהם את המצלמה canon g7x, אחלה מחיר, השירות ממש טוב והם היו בתקשורת קבועה איתי עד שהכל הגיע וזה הגיע מהר, וווידאו שהכל בסדר!! תודה רבה על הכל אלופים 🙏🏻🙏🏻

המקום הכי טוב בישראל עשו לי מחיר מנצח ואהבתי את השירות שלהם ממליץ לכולם ממש

שירות מצוין, אדיב ומהיר. חווית קנייה מעולה, הכל הגיע ארוז היטב ובזמן. ממליץ בחום על החנות.

הגעתי לחנות בירושלים , קבלתי שירות מעולה ואדיב, הסברים מקצועיים על המוצר וההבדלים בלי להסתיר שום מידע, והכי חשוב מחיר הכי זול שהיה בשוק, צוות איכותי ואמין, ובטוח שאת המכשירים הבאים אני יחזור לקנות שם.

הגעתי לחנות הייטק מובייל עם הרבה חששות שלא ליפול שוב, כפי שקרה לי ביום קודם ברכישת סמרטפון "מחודש" שהוצג לי כ"חדש". מצאתי כאן שרות אדיב ואמין ואפילו במחיר נמוך יותר

חמודים בטירוף היו נחמדים מאוד ושירותיים גם אחרי המכירה דניאל תותח וגם השני ממליצה לכולם

שירות מעולה אדיב ויעיל ומהיר מקצוענים שאין דבר כזה חוות קנייה מומלצת בחום בטוח אחזור

ממש מעולים. מחיר מצויין ולא פחות חשוב שירות מעולה, אדיב ואכפתי. ישר כח. ממליץ בחום.

הגעתי ל הייטק מובייל דרך האינטרנט. איזו חווית רכישה נעימה. מקצוענות, אדיבות ואחלה מחירים. תודה רבל

חברה מומלצים מאוד מחירים נוחים והכי חשוב עומדים במילה שלהם הגעתי לממש אחריות לא שאלו שאלות תיקנו לי ישר אין הרבה חנויות שאשכרה עומדים במילה ממליץ לכולם

הגעתי ל הייטק מובייל דרך האינטרנט. איזו חווית רכישה נעימה. מקצוענות , אדיבות ואחלה מחירים. כל הכבוד 👏👏👏👏

שירות מעולה מחירים ממש טובים והכי חשוב השירות ממליץ לכל החנויות ללמוד מהם תודה רבה לכם הייטק מובייל

עזבו שהם הכי זולים בארץ הם הכי קלילים בארץ, 10 דק והכל היה מושלם, כל מה שרשום באתר מובטח, פשוט חוויה קלילה כל מי שמחפש רכישה זולה בטוחה ומהממת אני ממליץ לכם לבקר את החברים והשותפים שלנו ברמת גן

חנות מצויינת ממליץ בחום עמדו המחירים באתר זולים מאוד תודה רבה לכם אחזור לקנות עוד למשפחה

חנות מצוינת! קניתי שם גוגל פיקסל 6a, גם מחיר, גם שירות וגם משלוח היו טוב מאוד

אחלה אנשים.. לכל שיחה עונים ונותנים גם מענה חיובי. קניתי 3 מכשירים אייפונים 17 ופולד 7 קיבלתי שרות באמת אדיב . וגם מחירים הכי זולים בארץ. תבדקו אותי.

הופעתי בחנות, הופתעתי לטובה מהשירות האדיב, המקצועיות, מהמחיר האטרקטיבי, ובעזרת השם עוד הרבה רכישות משמעותיות בעתיד

קניתי טלפון סלולרי באתר של החנות. לאחר הקניה חשבתי שאולי אבטל את העסקה. התקשרתי לחנות. מייד ענו לי ואמרו שאין בעיה לבטל אם אני מעוניין. בסופו של דבר השארתי את המכשיר אצלי. היתה לי בעיה עם תפעול המכשיר. התקשרתי שוב. מייד ענו ונתנו לי את המענה הנדרש. שורה תחתונה- זמינים ותמיד נותנים שרות טוב ובנחת ממליץ בחום!

קניתי עכשיו אייפון 17, נתנו לי שירות מעולה! העובדים סופר מקצועיים, וסובלניים. באמת ממליץ לראש שקט לקנות בחנות הזאת, שווה כל שקל.