מפרסם ב-zap מאז 2003

Toyland

מוצרי ילדים ותינוקות (כפר סבא)

1 / 5 ממוצע מבוסס על 1 חוות דעת מ-12 החודשים האחרונים
בעלים: ש.ר.שילר שיווק בע"מ
נמצאו 187 חוות דעת גולשים על toyland
שלום
שלום
10.07.2025
מוצר שנרכש: אורגן לילדים בעל 37 קלידים עם שירים, מגוון כלי נגינה ואפקטים מיוחדים ושרפרף

אני לא קיבלתי את המוצר והפסיקו לענות לי. אני גם מנסה לקבל אחזר ואין אם מי לדבר

חוות הדעת עזרה לכם?
Nimrod
Nimrod
15.04.2025
מוצר שנרכש: מובייל לעגלה

כשאתם מזמינים מוצר מהחנות הזאת, יש סיכוי שלעולם לא תראו את מה שהזמנתם או שיתייחסו אליכם. בהצלחה!

חוות הדעת עזרה לכם?
חגי
חגי
28.01.2025
מוצר שנרכש: כסא על כסא - Hang n Seat מבית

שלחו לנו מוצר פגום השירות לא חזר אלינו (אמרו שיחזרו תוך 2 ימי עסקים) לא ענו למייל האחרון ששלחנו לפני שבוע . קנינו כיסא מתקפל לתינוק - הגיע פגום (ללא חלקים) ביקשנו להחליף למוצר זהה אחר והם אמרו שאין במלאי הם מאשימים את חברת השליחויות שהם לא מגיעים להגיע אני לא לקוח של חברת השליחויות אני לקוח של טוילנד (שלא אחזור לקנות פה ולא אמליץ) מאכזב מאוד

חוות הדעת עזרה לכם?
Roy
Roy
01.01.2025
מוצר שנרכש: ביטסי חיית מחמד דיגיטלית

שירות גרוע וחוסר יחס. ביטסי שמופיע באתר כזמין ובמלאי. הזמנה ב 15/12/2024, מתחייבים לעשרה ימי עסקים. אחרי התקופה, אין תגובה טלפונית, מגיע כל הזמן למענה קולי. רק אחרי השארת הודעה באתר, מודיעים שלא היה במלאי בכלל.

חוות הדעת עזרה לכם?
anat.nasimov
anat.nasimov
11.11.2024
מוצר שנרכש: אופני איזון

על הפנים! שירות מזעזע הגיע אופני איזון תקולים כבר חודש אין החלפה והחזר ואין מענה נורמלי!!

חוות הדעת עזרה לכם?
rhazan613
rhazan613
20.10.2024
מוצר שנרכש: כסא תינוק

קניתי כסא תינוק לפני 20 יום. עדין לא חזרו אלי. ניסו לטעון היום אחרי ששילמתי שהמוצר היה בהנחה ולכן לא זכאי לקופון 20 שח. ממש הזוי. אחרי שלקחו תשלום. ופשוט שכל לקוח חדש זכאי ל20 שח הנחה ועכשיו הם מנסים להתכחש

חוות הדעת עזרה לכם?
nirbo31
nirbo31
13.06.2024
מוצר שנרכש: קורקינט פעלולים חצי מקצועי gs 720 עם גלגלי 100 מ"מ וידית רחבה - מנטה/שחור

לא ניתן ליצור קשר עם החנות ! לאחר שאישרו הזמנה! ושלחו חשבונית ההזמנה בוטלה ! ללא הסבר ללא כלום. פשוט הזוי

חוות הדעת עזרה לכם?
alisab0405
alisab0405
30.05.2024
מוצר שנרכש: סקינים למזרח נושם נומו, משטח החתלה, מברשת עם ספוג לניקוי בקבוקים

לצערי הרב, הזמנתי לפני יותר מחודש (19.4)! ועדין לא קיבלתי את ההזמנה. הייתי צריכה להתקשר לשירות לקוחות בשביל לגלות שיש מוצרים חסרים במלאי, לא עדכנו אותי ולא שאלו האם ארצה את ההזמנה בכל מקרה(למרות שהיה לי דחוף והייתי מעדיפה לקנות פיזית במיקום קרוב יותר). לאחר בירור הענין, שלקח עוד כשבועיים, שלחו את ההזמנה שתקועה כבר מעל שבועיים אצל חברת שליחויות למרות שאני לא גרה במיקום מרוחק ( נשלח 15.5, מתחייבים לזמן הספקה עד 3-5 ימי עסקים, ו 7 ימי עסקים באיזורים מרוחקים, ועברו כבר 12! ימי עסקים. בשירות לקוחות הבטיחו פעמיים שהמשלוח אצל השליח ו "מחר מחרותיים" נקבל אותו). מאוד מאוכזבת, לא אזמין יותר מהאתר למרות שהמחירים באמת טובים. אולי בהגעה למקום השירות יותר טוב.

חוות הדעת עזרה לכם?
Eliran Ruben
Eliran Ruben
29.05.2024
מוצר שנרכש: צעצוע פוני

חוויית קניה מזעזעת . קניתי לילדיי מתנות ליום ההולדת כשבוע וחצי מראש על מנת שהמוצרים יגיעו . ביקשתי מנציגי החנות ראשית שיעטפו את המתנות ונענתי בשלילה, אמרו שהם לא עוטפים מתנות (חנות צעצועים , לכו תבינו ) . המוצרים כמובן לא הגיעו בזמן , כאשר התקשרתי והצקתי כמעט בכל יום ,ענו לי שהחבילה שלי נעלמה במחסני חברת השליחויות ועושים מאמצים למצוא אותה . לאחר שלושה שבועות שליח צ'יטה פשוט הניח לי את זה מול הבית ,וכותב שקיבלתי את המשלוח- פשוט זרק את המוצרים בחום. סרבתי לקבל את המשלוח , לאחר אין ספור טלפונים לחברה, פניות ב"צור קשר" אמרו לי שקיבלתי את החבילה וביקשו ממני להחזיר פיזית את החבילה על מנת לקבל זיכוי . כאשר לא הייתי מוכן לתשובה וכמובן שבאמצע כל הדבר הזה עבר להנהלה , ענה לי נציג בשם עומר ששלח שליח לביתי לאסוף את החבילה (אשר לא זזה מילימטר מאז שהשאירו אותה ) לאחר איסוף החבילה עליי לחכות שבועיים שהמוצר יגיע למחסן על מנת לקבל זיכוי . החנות טוענת כי קיבלתי זיכוי אך אינם שולחים מייל . מדובר פה בסיפור של חודש ומעלה , שכל פשעי היה הרצון לשמח את ילדיי . שמעו לי אל תחסכו 20-30 שקלים , לכו תקנו בחנות שמכבדת את עצמה , אפילו רשת (כאשר אני נגד בדר"כ ) קבלו את המוצר שמחו את הילדים שלכם . אני מצטרף להמון תגובות של לקוחות מאוכזבים ואומר , אל תקנו מהם , אל תתקרבו לחנות הזו , אינם יודעים להתנהל ואינם יודעים מה זה לשמח ילד . אם עליי לשלם בבריאותי על מנת לשמח את ילדיי (אשר לא קרה דרכם ) אני מעדיף לשלם עוד מאה שקלים יותר על מוצר ולא לרכוש אצלם . אני מאחל לכל אחד מהם להיות לקוח/צרכן וככה יתנהגו אליו. תזהרו , לא להתקרב!!!

חוות הדעת עזרה לכם?
sigvish1965
sigvish1965
01.05.2024
מוצר שנרכש: סט מצעים 3 חלקים לעריסת תינוק מבד 100% במבוק מסדרת born to cuddle - ג'ינג'ר

לצערי, חלפו שלושה שבועות וטרם קיבלתי את ההזמנה. זה מאוד מאכזב. עשיתי את הרכישה כדי שנוכל לשמח את הבת שלי לקראת הלידה וזה לא מגיע...

חוות הדעת עזרה לכם?
nirzivner
nirzivner
16.03.2024
מוצר שנרכש: משאבת אויר

לא מומלץ הזמנתי משאבת אויר ובפועל הגיעה תחפושת לילדים כתבתי לשירות לקוחות, הם מבטיחים לחזור תוך 48 שעות, ובפועל לא חוזרים אלא לאחר שמתקשרים אליהם פעם אחר פעם בסוף הודיעו בע"פ כי היתה טעות והמוצר לא במלאי, והם ישלחו שליח לאסוף את המוצר השליח אכן הגיע לאחר שהמתנתי לו שעתיים ואסף את המוצר אלא שאז רק התחילה הסאגה, וכשפניתי לנציג וביקשתי זיכוי , התשובה היתה שהם מזכים רק לאחר שבועיים כי לוקח זמן עד שהשליח שלהם מחזיר את המוצר שבכלל לא הזמנתי למחסן הודעתי שהתשובה לא מקובלת ואני מבקש זיכוי מיידי, אך זכיתי להתעלמות ונאלצתי להתלונן בחברת כרטיסי האשראי

חוות הדעת עזרה לכם?
chana.shul
chana.shul
28.09.2023
מוצר שנרכש: טיולון

שרות מעולה!! קניתי טיולון לתינוק ויום למחרת התחרטתי על הדגם שאותו בחרתי למרות שההזמנה יצאה כבר לחברת המשלוחים הם הצליחו לעצור אותה ולזכות אותי באופן מלא. אשמח להמשיך להיות לקוחה של טוילנד

חוות הדעת עזרה לכם?
shevah.blowers
shevah.blowers
13.08.2023
מוצר שנרכש: שולחן כדורגל מעץ עם לוחות ניקוד

עוד לא קיבלתי את המוצר למרות שהוזמן לפני שבועיים. אני מקווה שהם מתכוונים לשלוח. פעם אחרונה בZAP

חוות הדעת עזרה לכם?
kerry
kerry
13.07.2020
מוצר שנרכש: בייבי מישל

ממש לא ממליצה!! הזמנתי שער בטיחות שהגיע תקול ומשומש ואני רודפת אחריהם כבר שבוע וכל מה שאני שומעת זה שהפנייה בטיפול והועברה להנהלה!! אין ספק שאם הייתי קוראת את חוות הדעת לפני לא הייתי מזמינה מהם כי אני מבינה שמדובר פה במגמה. הצעד הבא שלי הוא פנייה למועצה לצרכנות וכמובן פוסט בפייסבוק שלפחות אנשים נוספים לא ירכשו מהם. חבל שבעידן של היום אנשים לא שומרים על פרנסתם אלא מזלזלים.

תגובת החנות

חשוב לנו להדגיש שהלקוחה רכשה שער בטיחות הנסגר בלחץ. השערים הללו מגיעים כאשר הם פתוחים וברגע ההתקנה הם נסגרים ומשמשים כדלת. כיוון שלא מעט לקוחות טעו לחשוב שמדובר במוצר פגום, רצינו למנוע כזאת טעות ולכן ביקשנו תמונות וסרטונים שגם ללקוחה לקח זמן להעביר. ענינו ללקוחה במייל וטלפונית כי הפניה שלה בטיפול, אנו מתנצלים שזה לוקח זמן לעיתים. כמובן שהמוצר של הלקוחה במידה ואינו תקין יוחלף ללא בעיה ובשמחה מצידנו. תודה

חוות הדעת עזרה לכם?
דורון
דורון
03.07.2020
מוצר שנרכש: אופני איזון Globber

פעם אחרונה שאני מזמין מטוילנד !!! בתחילת יוני הזמנתי אופני איזון עבור הבן שלי שהיה לו יום הולדת כשבועיים אחרי ההזמנה, ביקשתי שיעשו מאמץ לספק עד שבועיים ממועד ההזמנה, כמובן שלא סיפקו בזמן שביקשתי וגם לא הודיעו שלא יצליחו לעמוד בבקשה. לא ניתן להשיג אף אחד בשירות לקוחות. אחרי שלושה שבועות ובשיא חוצפתם שלחו משוב על המוצר שכמובן עדיין לא הגיע, השיא הגיע אחרי כמעט חודש ימים מההזמנה כאשר התקשר נציג שלהם והודיע שהמוצר לא במלאי, לקח להם כמעט חודש ימים להודיע לי שהמוצר לא במלאי !! כמובן שאחרי ביטול ההזמנה הזמנתי ממקום אחר וקיבלתי תוך שלושה ימים. בקיצור לא להתקרב לטוילנד.

תגובת החנות

לצערנו אכן לא עמדנו בזמנים עקב הצטברות הזמנות מתקופת הקורונה, והמוצר אזל במלאי. אנחנו מתנצלים ומבטיחים כי אין זה משקף את מצבנו הרגיל. נשמח שתחזור לרכוש אצלנו שנית ולתת לך את חויית השירות הטובה ביותר שניתן. תודה

חוות הדעת עזרה לכם?
michal.doarzevel1
michal.doarzevel1
02.07.2020
מוצר שנרכש: בימבה דולה ונדנדת גינה

הזמנתי בימבה ונדנדה, הגיע סחורה מעולה במחיר מעולה במשלוח חינם תוך פחות משבוע. מומלץ בחום!

חוות הדעת עזרה לכם?
Miri Gilad
Miri Gilad
02.07.2020
מוצר שנרכש: מגלשת מים וכריות ישיבה

מבקשים כסף בשביל שליח עד לבית - שלוש שבועות וההזמנה לא הגיעה בשום אתר באינטרנט שליח עד הבית לא לוקח שבועיים!!! לא לסמוך

תגובת החנות

גביית תשלום עבור שליח עד הבית היא דבר מקובל והגיוני בכל החברות ולא רק אצלנו. זמן ההתחייבות לאספקה המצוין באישור ההזמנה וגם לפני העברת התשלום הינו 12 ימי עסקים כולל המשלוח והלקוחה קיבלה את החבילה ביום העסקים ה- 11. איננו מבינים על מה הפניה.

חוות הדעת עזרה לכם?
doovkrem
doovkrem
21.06.2020
מוצר שנרכש: לול

קניתי לול והוא פשוט התפרק. יצרתי קשר עם שירות לקוחות לממש את האחריות ופשוט לא חוזרים אלי כבר חודש

תגובת החנות

איננו יודעים במה מדובר. לא קיבלנו שום פניה. במידה והמוצר נרכש אצלנו והוא עדיין באחריות יש לפנות ליבואן למימוש אחריות, אנחנו רק מוכרים את המוצר ולא האחראים על תקינותו אלא שיגיע באופן שלם ותקין ללקוח. במידה ויש בעיה, נשמח שתפנה אלינו :)

חוות הדעת עזרה לכם?
Einat
Einat
18.06.2020
מוצר שנרכש: מבוך חרוזים

על הפנים! ההזמנה הגיעה בחודש של עיכוב עם חוסרים. לא להזמין משם בחיים. שירות מחפיר וחוסר מקצועיות.

תגובת החנות

אנו מתנצלים, זו טעות אנוש במחסן. הלקוחה זוכתה עבור המוצר שלא קיבלה מיד לאחר שהוצע לה משלוח שלו (על חשבוננו) והיא סירבה. טעויות יכולות לקרות ונתנו מענו מיידי ופתרון מיד עם יצירת הקשר. תודה

חוות הדעת עזרה לכם?
Kobi
Kobi
11.06.2020
מוצר שנרכש: צעצועים ואינטרקום

עשינו הזמנה ב26.4.20, רק היום (11.6) אחרי השתקשרתי אליהם נזכרו להגיד שאין להם את כל הדברים ואם אני רוצה הם יכולים להוציא רק 3 פריטים שקיימים אצלם. כל הפיצוי שהציעו היה לשלוח שליח תוך 5 ימים. פעם אחרונה שאני מתקרב לשם.

תגובת החנות

לצערנו בגלל הקורונה היה גידול משמעותי בהזמנות ואנו עדיין משתדלים לסגור פערים ועובדים ימים ולילות לשם כך. הלקוחה עשתה הזמנה במשלוח באמצעות דואר רשום והוצע לה שנשלח את הפריטים עם שליח עד הבית במקום. אנו מתנצלים שאינך מרוצה, אנו משתדלים לתת את השירות הטוב ביותר בתקופה הכה מאתגרת הזו. תודה

חוות הדעת עזרה לכם?
עזריאל
עזריאל
03.06.2020
מוצר שנרכש: מזרון סליפ לי לעריסת תינוק

הזמנו מזרון לתינוק כבר לפני יותר מחודש. עד עכשיו ההזמנה לא יצאה, אין מענה במייל או בטלפון, וחמור מכך, כאשר מנסים להתקשר, השיחה מתנתקת עקב "עומס" והכל בתירוצי "קורונה". המשק כולו חזר כבר מזמן לפעול, אבל משום מה החנות הזו עדיין מלאה בתירוצים עד כדי כך שאפילו לענות לטלפון אין להם זמן. מעניין אם אחרי כל כך הרבה תגובות מאוכזבות ועשרות לקוחות שלא קיבלו את ההזמנה, במה הם כל כך עמוסים??? התשלום כמובן חוייב כבר מזמן. מן ההגינות שאם אין באפשרותה של החנות לעמוד בהזמנות, לפחות שיעדכנו כדי שנדע לא לחכות לשווא. ממליצה להתרחק מהחנות הזאת!! שירות נוראי וחוסר אמינות!!

תגובת החנות

ראשית חשוב לנו לציין כי הלקוח לא חויב. למעשה, איננו מחייבים אף לקוח לפני ליקוט ההזמנה והוצאתה במשלוח. הכנסת פרטי האשראי באתר רק מהווה אישור לרכישה ותפיסת מסגרת בכרטיס האשראי. שנית, היה לנו גידול לא פרופורציונלי בהזמנות בתקופת הקורונה וכן, אנחנו מתמודדים עם הכמויות עד עכשיו ועובדים ימים כלילות על מנת לסגור את הפער. זה נכון שהמשק חזר לעבוד כמעט במלואו, אנחנו מעולם לא עצרנו מה שצריך להמחיש את הכמויות. אנו מתנצלים על שהלקוח אינו מרוצה מהשירות, יחד עם זאת, לאחר ששלח פניה לביטול העסקה, היא בוטלה מיד וללא דיחוי. אנו באמת משתדלים לתת את השירות הטוב ביותר לכלל לקוחותינו, לצערנו אנו עדיין לא מצליחים לסגור את הפערים הרבים שנפתחו אולם אנחנו בדרך הנכונה לכך. תודה

חוות הדעת עזרה לכם?
Yoni
Yoni
24.05.2020
מוצר שנרכש: FH146

ההזמנה הגיעה לאחר מעל חודש ימים. ליצר דיוק חודש וחצי!!! לא אזמין מהם שוב. זה ממש מוגזם בשביל שילוח בתוך הארץ. כבר מהר יותר להזמין מחו״ל.

תגובת החנות

הלקוח ביצע את ההזמנה ב- 9.4, שיא תקופת הקורונה. עבדנו במתכונת מצומצמת לפי הנחיות משרד הבריאות ולא הצלחנו לעמוד בקצב ההזמנות. אנו מתנצלים, בימים כתיקונם אנחנו לרוב עומדים בזמנים. עמך הסליחה,

חוות הדעת עזרה לכם?
תומש
תומש
20.05.2020
מוצר שנרכש: אמבטיה מתקפלת לתינוק עם רגלים מתקפלות ומונע החלקה - לבן סופר בייבי

לא ממליץ!! כמה אפשר לתרץ את השירות לקוחות הנוראי בגלל הקורונה?? לא יכולים לעמוד בעומסים אז תסגרו את האתר וטפלו בהזמנות הקיימות. הזמנתי אמבטיה לתינוק ב 28.4. עד היום לא קיבלתי אותה ואף אחד לא עונה במייל או בטלפון. ובשיא החצופה עוד שולחים לי חוות דעת כל המוצר. שירות מביך. העיקר לקבל הזמנות בלי יכולות לטפל בהן.

תגובת החנות

אנו מתנצלים שלא הצלחנו לטפל בך בצורה הטובה ביותר. מבדיקתי ההזמנה בוטלה לבקשתך לאחר פנייתך ולא חויבה.

חוות הדעת עזרה לכם?
michal1212michal
michal1212michal
17.05.2020
מוצר שנרכש: משחקי תינוקות

ביצעתי הזמנה בתאריך 13.4 וטרם קיבלתי את המשלוח לא עונים לטלפונים ולא עונים כשפונים אליכם בכתב זאת פעם אחרונה שאני מבצעת הזמנה מכם פשוט זלזול בלקוח מאכזב!

תגובת החנות

מבדיקתי ההזמנה יצאה ללקוחה עם פיצוי עבור העיכוב שנוצר מהעומס בשל תקופת הקורונה (שלצערנו עדיין לא מאחורינו). אנחנו עונים הן לטלפון והן למייל ועובדים ימים כלילות על מנת לתת מענה. תיגברנו את הצוות שלנו ואת שעות המענה, ממש ממש לא מזלזלים בלקוחות שלנו. תודה

חוות הדעת עזרה לכם?
yanaperelman
yanaperelman
17.05.2020
מוצר שנרכש: אופני איזון , צעצוע אמבטיה

לא לקנות מהם!!! שלחו לי מוזר אחד משומש (צעצוע מים ) ומוצר אחד שבור !!! (אופני איזון) אין מענה בשירות לקוחות "סליחה אם שיחה המתנתקת" - והיא תמיד פשוט מתנתקת כמה שניסיתי להתקשר. באימייל גם אין מענה פשוט הלך הכסף

תגובת החנות

הלקוחה שלחה פניה ומטופלת, לוקח זמן כיוון שאנחנו צריכים לקבל תשובות גם מספקים עמם אנחנו עובדים. אנו מבטיחים כי את נמצאת בטיפול ותקבלי תשובה בהקדם. תודה

חוות הדעת עזרה לכם?
1 2 3 4 5 6 7 8

חוות דעת של מוצרים פופולריים בtoyland

מוצרים נוספים הנמכרים בtoyland

דלג לתפריט עליון דלג לתוכן דלג לתפריט תחתון