
למחרת ההזמנה אספתי מהחנות, השירות היה נעים ואדיב. המוצרים הגיעו ארוזים ומוכנים לאיסוף כולל חשבונית. ממליץ לגמרי.

למחרת ההזמנה אספתי מהחנות, השירות היה נעים ואדיב. המוצרים הגיעו ארוזים ומוכנים לאיסוף כולל חשבונית. ממליץ לגמרי.

שירות לקוחות מצויין. מוצר נשלח מהר אך במהלך ההרכבה התבררה אי התאמה בין גודל החלקים. לאחר פניה לשירות לקוחות נציג החברה חזר כבר לאחר יומיים ומהר נשלחו חלקים מתאימים.

המוצר סופק מיידית. הצוות שירותי ומקצועי. תחושה שיש על מי לסמוך וקניתי אצלם שוב. ממליץ על החנות הזאת בחום!

מהירות ודיוק ראויים לשבח! הזמנת ביום אחד, למחרת הגיע עם שליח עד הבית. ממליץ בחום!

הזמנתי את המוצר במשלוח לנקודת איסוף, אבל בשל המצב שלחו אותו אל הבית ללא תוספת תשלום. האספקה הייתה מהירה והשירות מצוין.

המוצר הגיע לא תקין הודעתי להם ומיד טפלו במשלוח חזרה מאחר שלא היה נוסף קבלתי זיכוי. מודה להם על השרות המהיר והיעיל

הצלחת הגיעה יום למחרת, שירות מצויין ומהיר מאוד. הצלחת מתאימה למיקרו, כמו התיאור בהזמנה. אני מאוד מרוצה. וגם המחיר מצויין.

הזמנה אונליין, היתה מוכנה לאיסוף מהחנות באותו יום. שרות ענייני ואדיב, וחנות שאני קונה בה הרבה גם ישירות

לפני כמה שבועות הזמנתי מתקן למכונת כביסה ומייבש ביום שבת דרך האתר, עם משלוח עד הבית. לאחר יום וקצת (שני בבוקר) קיבלתי את המוצר.

שירות אינטרנטי זמין, ידידותי ונגיש. שירות לקוחות מעולה. החנות יצרה קשר ע"מ לעדכן בפרטי המוצר הקיים במלאי. המשלוח הגיע במהירות ממש.

חיפשתי מוצר ממש ספציפי -סרט דבק מונע החלקה בצבע כתום, מצאתי בוואי הום הזמנתי ולמחרת קיבלתי. שירות מצויין

הזמנתי 2 רשתות חרקים מנירוסטה בגובה 1.5מ - הביאו 1 בלבד לא סיפקו אפשרות למשלוח לנקודת איסוף, רק חברת משלוחים ב-50 שח. הרשת חתוכה בצורה גסה, לא נוחה לאחיזה וגם לא נראה חיתוך מדויק, יותר חובבני כמו משהו שאני הייתי עושה בבית. בקיצור די מאכזב. הם סיפקו מהר לפחות. הייתי נותן 2.5 כוכבים אם היה אפשר, הגדלתי ל-3 כדי לא לגרוע
הי לירון, לא סיפקנו לנקודות איסוף כי אי אפשר לשלוח לנקודת איסוף זה מוצר גדול. בנוסף קיבלת תוספת של 10 ס"מ בשביל שתוכל לשחק עם המידה ולא יהיה לך חסר. ותודה רבה שננת לנו 3 כוכבים ולא 2.5.

אומנם המשלוח הגיע יחסית מהר, אך שלחו פריט לא נכון. כשהתקשרתי וביקשתי שיחליפו לי, מי שענה, לא יודעת מי, דיבר אלי מאוד לא יפה. ממש צעק עלי כאילו אני אשמה שהם טעו במשלוח. ביקשתי לדעת מתי יגיע יחליפו אמר כל הזמן לא יודע ואין לי דרך לדעת. וזה מה יש. מאוד לא שירותי ולא נעים. במקביל פניתי למישהו בוואט אפ הוא כן נתן תשובה. אך אין לי חווית קנייה נעימה מהם. לא חושבת שאקנה שם עוד פעם. ועדין מחכה להחלפה ולמוצר שרכשתי. בתקווה שיגיע.
הי עדי, השיחות אצלינו מוקלטות, מי שצעק ודיבר בזלול זה את אלינו ולא להפך. קבילת אותו מוצר בצבע אחר ואחרי 3 ימים כבר החליפו לך, ועדין אחרי החלפה עמדנו בזמנים.

המוצרים שהזמנתי הגיעו בתוך שבוע. ארוזים ואטומים כהלכה בתוך גליל פלסטיק בכדי לשמור על שלמותם

שירות מעולה! הזמנתי מיטות שטח דרך אתר אינטרנט, קיבלתי מוצר תקין, נוח . בזמן . קיבלתי כל הסבר ועזרה נחוצה

המוצר אותו הזמנתי לא היה במלאי. התקשרו מהחנות להמליץ לי על מוצר אחר שאמור להתאים לדרישה. הגיע בדואר מוצר גס, לא איכותי שלא ברור מדוע המליצו לי עליו. כמובן שלא השתמשתי בו. כשהתקשרו לבדוק אם המוצר הגיע- אמרתי להם שזה לא מה שרציתי- ענו לי ״זה מה שהזמנת״ כלומר: בעיה שלך! מאד מאכזב.הרגשה ש״דחפו״ לי מוצר בכל מחיר. לא אקנה שם יותר אף פעם.
הי טלי, מצטער אבל אני לא מבין למה לשקר בטח שהשיחות מוקלטות. את קיבלת בדיוק מה שהזמנת, אנחנו מוכרים את המוצר כבר 3 שנים בכמה מידות וסוגים שונים, מוצר מעולה.

הזמנתי און ליין. התגובה הייתה מהירה התקשרו חזרה. קיבלתי את המוצר תוך ימים בודדים. מרוצה מאוד.

כל המוצרים שהוזמנו הגיעו יחסית מהר- ארוזים בצורה טובה ובטוחה (הוזמנו סרקלי סיליקון ארוכים מאד וגמישים והם נארזו בתוך צינור קישיח ואורך על מנת לשמור עליהם - כל הכבוד. עלויות משלוח לא זולות כלל אבל בסופו של דבר בגודל ההזמנה ומורכבותה זה יצא משתלם

שירות מדהים אנשים שירותים ואמינים. מחירים נוחים. ממליצה בחום לרכוש מהם. גם האתר שלהם נוח ונגיש להזמנות

רחשתי את המוצר מהאינטרנט וכשהיה לי שאלה הם ענו בצור אדיבה השירות מעולה ומשלוח מהיר

שירות מעולה, לא חשבתי שיש דברים כאלה. התקשרתי לחנות לבירור מידות וקיבלתי מענה סבלני ואדיב. לאחר שהזמנתי את המוצר, המשלוח הגיע פחות מ-24 שעות מרגע ההזמנה! ממליץ מאוד!

שירות מהיר מאוד. המוצר באיכות מצויינת. היה כיף לרכוש. ברור שאחזור לקנות באתר זה בעתיד.

שירות מעולה בבוואטצפ , משלוח הגיע ממש ממש מהר והמוצר שהגיע נהדר. ממליצה בחום וארכוש מהם שוב

מרוצה מאוד! שירות מעולה, מהיר ויעיל, איכות מוצר כמו שצריך תיבה רבה על השירות המעולה

המשלוח היה ממש מהיר, אולי 3 ימים, אבל למחרת ההזמנה הבעלים צלצל אלי ואמר שחצי מהמוצרים אין במלאי והציע לי מוצרים חלופיים. זו חוצפה אבל לא היתה לי ברירה והסכמתי.
קודם כל שמחקים שקבלת את המוצר מההר ואתה מרוצה. לאחרי ששמעתי את השיחה איתך קודם כל לא נכון להגיד חצי 2 מתוך 8 זה לא חצי. וגם הציעו לך זיכוי מלא. אז להגיד שזה חוצפה על מוצר שנגר אני חושב שזה קצת מוגזם אבל זה הרגשה של הלקוח. וכן היתה לך ברירה אמרו לך בפרוש זיכוי כספי מלא!