
חווית הקנייה הכי טובה שהיתה לי. שירות מעולה, יחס אדיב ומהיר. מאד מחמם את הלב להרגיש שכל לקוח חשוב. יישר כח!

חווית הקנייה הכי טובה שהיתה לי. שירות מעולה, יחס אדיב ומהיר. מאד מחמם את הלב להרגיש שכל לקוח חשוב. יישר כח!

החבילה הגיע פתוחה וחסרים חלקים. לא להזמין. ביזבוז כסף.החבילה הגיע פתוחה וחסרים חלקים. החנות ו/או ספק לא עונים. לא להזמין. ביזבוז כסף.

המוצר שנרכש הופעל לראשונה כמה חודשים לאחר הקניה ולא עבד מהרגע הראשון. החברה סרבה להתייחס מעבר לחוק שקובע שעל מוצר פגום אפשר להתלונן רק תןך 14 יום מיום הקניה למרות שהמוצר אינו מוצר לשימוש יום יומי וכאשר נוצר הצורך להשתמש בו התברר שאינו עובד. מזהיר את הציבור מהספק ואני מדרג אותו בדירוג הנמוך ביותר האפשרי. זאפ סרבו לטפל בעניין וקבלו את טענת החוק של הספק

רכשתי מהחברה S-FREE אהרון מפלסטיק כשאר רציתי לברר על הצבע המדוייק הקיים במלאי שירות הלקוחות היה (אמור) לעבוד בשעה 9 בבוקר לאחר מספר רב של ניסיונות כושלים בניסיון ליצור קשר דרך שיחה עברתי לוואצפ לבקש את העזרה שהייתי צריך לקבל ב9 שום דבר לא עזר עברתי לשליחת מייל שגם שם לא ענו שאמרתי להם שזה לא תקין מה שהם עשו הם החליטו לבטל לי את ההזמנה וגם אמרו שקיללתי וביטלו לי את ההזמנה ממליץ בחום להתרחק מהחברה הזאת לאלתר!!!!

אל תטרחו להזמין אונליין כי לא תקבלו, תריבו איתם שבועיים, ובסוף תקבלו החזר. אז אני בדיוק איפה שהתחלתי, רק שבזבזתי זמן וכסף על כל ההתעסקות.

רכשנו מוצר לפני חודשיים ואין כל תגובה מהחברה. הם מגלגלים את האחריות על חברת המשלוחים צ'יטה ועדיין אין שום אפשרות ליצור איתם קשר. הכל בוטים ונציגים וירטואלים. להתרחק מהחברה הזאת כמו מאש.
בתחילת מאי דיווחת כי לא קיבלת את המשלוח. בוצע בדיקה וחברת המשלוחים איבדה את המוצר, זה קורה לפעמים בחברות משלוחים בזמני לחץ. בתאריך 8.5.24 קיבלת זיכוי מלא...כנראה הנציג הווירטואלי זיכה אותך.

להתרחק מהאתר הזה !!!! על כל מוצר בנפרד משלמים משלוח ובנוסף מחכים הרבה זמן , הזמנתי באתר ב15/01 ב23/01 הם רק הגיעו להזמנה בשביל לחייב אותה ומאז תחכי מתי יחליטו להביא, יחס ומענה בווטצאפ אין , כשביקשתי לבטל מסתבר שעל דמי משלוח 80 ש אני צריכה לחייב , שירות זוועה.
הזמנתך אושרה וחויבה ב23.1 בשעה 11.09. חלפו רק 5 ימי עסקים וזמן האספקה לא חלף. מחירי המשלוחים, זמני האספקה, תנאי ביטול עסקה מופיעים באופן ברור וקריא באתר האינטרנט. הזמנתך תבוטל ותחויבי כחוק.

הזמנתי מהחנות עם חששות, אחרי שקראתי את כל חוות הדעת באתר, אבל עדיין לקחתי סיכון. הזמנתי 3 מוצרים, ושניים הגיעו בשלום, אך השלישי לא הגיע, והגיע מוצר אחר בטעות. שלחתי להם ואטסאפ וחזרו אליי תוך 3 שעות, הודו על הטעות שלהם והתנצלו, ואמרו שישלחו את המוצר הנכון. המוצר הנכון אכן הגיע תוך שבוע ימים (קיבלתי את המשלוח הראשון ביום שני, והמשלוח השני ביום ראשון שבוע הבא). קצת מתסכל, אבל סידרו את הכל והיו בסדר.

לא שלחו את המוצר ולא מחייגים לעדכן. כשאתה פונה אליהם אין דרך שולחים אותך לבוט בוואטסאפ ואומרים לך נציגנו יחזרו אליך עד 2 ימי עסקים. שירות יותר גרוע מי זה קשה לקבל.

שילמתי וקיבלתי מוצר פגום, לא לוקחים אחריות ולא מחזירים כסף. ממליצה לא לרכוש מהם בכלל ולהימנע מאכזבה.
קיבלת מוצר תקין ושברת אותו. הצענו לך לקבל חלק חילופי ללא תשלום לפנים משורת הדין. לא יכולים לקחת אחריות על התנהגותך הרשלנית מעבר למתן חלק חילופי ללא תשלום.

purchased and paid for A multi-use and high-quality telescopic mobile table with adjustable height and wheels on 11/08/22 wanted to try track order today nothing exists, not name or courier (with X as per order) also does not exist - have written waiting explanation

שירות לקוחות לא קיים, לא ניתן להשיג אותם טלפונית או בווצאפפ, קיבלתי מוצר שבור לגמרי ואין עם מי לדבר.
פנית בוואטסאפ ב16.5 בערב. קיבלת מענה בוואטסאפ בהתאם לזמני השירות המפורסמים ומוסברים באתר. כמו כן גם קיבלת הסבר מלא לגבי מערכת השירות בוואטסאפ ממנהלת השירות.

רכשתי שולחן פקניק מתקפל , המחיר אטרקטיבי והמוצר הגיע בזמן שהובטח עם שליח עד הבית.

חבל שלא קראתי את התגובות לפני שהזמנתי ועכשיו אני בבעיה כמו המגיבים הקודמים. הזמנתי מהם מדפים ב 31.10 .היום 12.11 ולא שמעתי מהם דבר לגבי האספקה. בטלפון לא הצלחתי להשיג אותם.אני אדם עסוק ואין לי זמן לרדוף אחרי כל הזמנת אונליין וברוב המקרים לא צריך. אתה מזמין והספק שולח. בחברה הזאת כנראה זה לא עובד כך.
בתאריך 30.10 הזמנת מדפים. בתאריך 1.11 קיבלת חשבונית במייל בתאריך 1.11 קיבלת מייל עם מספר משלוח וזמני אספקה עד 14 ימי עסקים חלפו 11 ימי עסקים, שליח יצור קשר לפני האספקה ולתאום המשלוח. תודה על הסבלנות.

קניתי מוצר. הגיע בריא ושלם. למרות זאת הגודל לא התאים לי. בתאום עם הנציגה שלחתי חזרה בדואר. מאז עברו מספר חודשים, כל נסיונותי לקדם את קבלת הכסף חזרה עולים בתוהו. נתקלת בגסות רוח וניתוקים של השיחות בשרות הלקוחות . חוששת ש-200 השקלים שלי אבודים אבל אולי אחרים יצילו את כספם. חבל ועצוב.

שירות על הפנים! חברה שלא מכבדת את עצמה ! איכות מוצרים גרוע ביותר, לא לוקחים אחריות ולא מחליפים מוצר תקול . לא ממליצה בכלל !!!!!!

ב26/11 רכשתי מאתר SFREE מתקן לייבוש כלים נתלה במחיר של מבצע לרגל הבלאק מאנדיי באותו יום קיבלתי מייל ובו נרשם- "החיוב בגין המוצרים בהזמנה מתבצע רק כאשר ההזמנה מאושרת ומוכנה למשלוח ולא באופן אוטומטי עם קבלת ההזמנה" ב29/11 קיבלתי מייל עם חשבונית, כלומר, התשלום עבר ולפי המייל הראשון, זה אומר שהם בדקו וההזמנה מאושרת ומוכנה לשליחה ב29/11 קיבלתי מייל נוסף עם הכותרת "תודה שרכשת ממוצרי חברת S-FREE, המוצר בדרך אליך" ב7/12 התקשרתי לחברה, אין מענה, התקשרתי גם לחברת השליחויות שאמרו שעדין לא קיבלו את המוצר אז שלחתי מייל לחברה וביקשתי לדעת מתי בערך המוצר יגיע על מנת שאוכל שאדע להיות בבית. ב9/12 לאחר שלא ענו לי, שלחתי שוב מייל בבקשה לדעת מה הסטטוס של ההזמנה ב13/12 קיבלתי מייל מהחברה שאומר "הזמנתך מועברת לתהליך זיכוי, המוצר לא קיים במלאי" מאחר והמוצר עדין מפורסם ברשתות החברתיות בצורה ממומנת (כלומר, הם משלמים כסף לפייסבוק על מנת לפרסם את המוצר הנ"ל) וגם כשנכנסים לאתר המוצר עדין קיים ויש אפשרות להזמין אותו הדבר היחיד שעולה על דעתי הוא- שהם לא רוצים לשלוח את המוצר במחיר מבצע שהם פרסמו אין עם מי לדבר, שלחתי אחרי זה כמה מיילים וביקשתי להבין מה הסיבה- מיותר לציין שאף אחד לא חזר אלי. ואין אפשרות להשיג אותם בטלפון שכתוב. אני ממש מצטערת שלא קראתי את הביקורות בגוגל לפני שקניתי דרכם מוצר. ממש חוויה לא נעימה.

הזמנתי לפני חודש! לא קיבלתי כלום ולא יצרו איתי קשר ואי אפשר להשיג אותם לא טלפונית ולא במייל ולא בפייסבוק! בשום מקום!! להיזהר מהם!
בתאריך 7.12 בשעה 6.29 שלחת מייל. בתאריך 9.12 בשעה 10.04 קיבלת מענה. אנו גאים בשירות אותו אנחנו נותנים לקבל לקוחותינו.

רכשתי מספר מוצרים לבית חדש שירות מעולה ומחירים אטרקטיבים שווה לבדוק את האתר ולעשות הזמנה מרוכזת כי הם מחייבים משלוח אחד

קניתי זוג כסאות במאי ואוהל חוף . הסחורה הגיעה מהר ובאכות מעולה . המחיר היה מעולה

קניתי את המוצר בתחילת השבוע, תוך יומיים כבר קיבלתי אותו!! שירות מעולה, הנציגה תמר עזרה לי בכל שאלה והמוצר מעולה!

קנינו את הנדנדה 3 שלבים אחרי התלבטויות, אחלה מוצר! מתאים מרגע שיושבים עד נראה לי סביב גיל 3 והמשלוח הגיע יחסית מהר.

רכישה חמישית שלי מהאתר קניות הזה המוצרים באיכות גבוהה ולא פלסטיקה זולה פעם אחת שהייתי זקוק לשירות, חזרו אלי טלפונית בפרק זמן סביר וקבלתי תמיכה מלאה עד כה אני מאוד מרוצה. עושים את העבודה.

ממליץ בחום קניתי כרית מושב לרכב שירות אדיב מהיר גם במענה הטלפוני מאוד אדיבים מקצועיים מחירים זולים ממש זה כבר הקנייה השלישית שלי באתר הזה ממליץ בחום

רכשתי זוג כיסאות במחיר הכי אטרקטיבי בכל השוק. חויית רכישה קלה ומהירה, וזמן אספקה מהיר.