
הזמנתי מקרר, הבטיחו זמן אספקה 5 ימי עסקים. אי אפשר היה ליצור קשר עם הספק / מוביל ופשוט לא עונים בטלפון או הודעות או מייל. ניסינו עשרות פעמים. דיברתי עם וואלה לפחות 6 פעמים וכל פעם רק מרחו אותי. הגיע אחרי 16 יום (כ 10 ימי עסקים). המוביל פרק הדלתות במקרר החדש כדי שיכנס למעלית ועמד על כך לפרק גם במקרר הישן שלקח אף על פי שהישן היה ממש קטן ועובר בדלתות וגם במעלית ועוד ביקש מבעלת הדירה טיפ. עלה פירוק 260 שח ( כל המקרר עלה 1849) שעליהם לא קיבלתי קבלה. מה שנקרא, בשחור. בחיים לא אקנה שוב מחברה שככה מתנהגת ואלו הם בפקיה ומוביליה שהם בעצם נציגיה. מוואלה עוד אמרו שיחזרו אלי בשביל לראות איך לפצות אותי. אני עוד מחכה לו.
גבריאל - תודה על הפידבק החשוב. תיחקרנו את השתלשלות העניינים עם הספק של המקרר והעברנו את הבקשה לבדיקה עם המוביל עצמו באם היה צורך בפירוק הדלתות. ראוי לציין שהמקרר היה מוכן למשלוח בתוך מסגרת ימי העסקים אולם הדיירת ביקשה לדחות את המשלוח מאחר ולא הייתה בבית. התאום השני נראה כי לקח זמן נוסף ועל כך אנו התנצלנו. מקווה שתמשיך לקנות באתר - דע כי אנו עושים מאמצים גם במישור המחיר וגם במישור השרות שחשוב לנו באותה מידה.























