
שירות מעולה מוצר מעולה וגם פינקו במתנות. כרגע אין לי טענות בכלל ושימשיכו עם שירות טוב והמכירות יגיעו בהתאם

שירות מעולה מוצר מעולה וגם פינקו במתנות. כרגע אין לי טענות בכלל ושימשיכו עם שירות טוב והמכירות יגיעו בהתאם

מומלץ ביותר המוכר המליץ על המוצר הכי טוב למה שהיתבקש על ידי ולא נותר לי אלה להודות להם גם על המשלוח המהיר.

שירות נהדר, סבלנות ואדיבות הצוות היו מעל המצופה. בתחילה טעיתי בהזמנה שבאתר, הצוות יצר קשר מהיר וטיפל בתקלה בין רגע.

הזמנתי זוג אופניים חשמליים. המשלוח היה אמור להיות 3 ימי עסקים ובפועל הגיע רק אחרי שבוע (וגם זה כי התקשרתי בעצמי לחברת המשלוחים). האופניים הגיעו עם תקלה. התקשרתי, אמרו שיבדקו עם היבואן ויחזרו אליי. לא חזרו אלי. התקשרתי שוב ואמרו לי לקחת אותן לחנות כלשהי ברמת גן שיתקנו אותם. מפה לשם אני כבר שבועיים בלי האופניים שהזמנתי ועדיין מחכה. מאוד מרגיז
לצערנו הלקוח בחר לא לפנות אלינו כדי שנוכל לסייע לו לזרז את הטיפול. לא היינו מודעים מתי האופניים נמסרו ואם בכלל נשארו בחנות ברמת גן (כי החנות לא שלנו, וזו חנות שעובדת עם היבואן של האופניים). אנו זמינים גם בווצאפ 058-6733383 כדי לתת שירות מהיר ונוח.

רכשתי קורקינט חשמלי און ליין. קיבלתי שירות ומחיר מעולה! בטלפון אנו על כל שעלות יסבירו על כל דבר קטן בסבלנות. משלוח לקח פחות מיומים. ממליץ בחום

קניה מאוד מאירה.בערב הזמנתי ,אחרי צהריים לקחתי,קיבלתי קניה .רכוש תקין ,חדש,פעיל.הכול של המוצר בשרות איכות.

שירות מעולה הסבירו ועזרו לבחור את הקורקינט הנכון.. והכי כיף היה המשלוח המהיר 3 שעות וההזמנה כבר הייתה אצלי

קניתי שואב אבק של שיומי, אספתי מהר והמחיר מצויין. קניתי באיזור 14:00, בשעה 17:30 באותו יום כבר אספתי את זה. מחיר מצויין, שירות מעולה.

חנות זולה לאופניים חשמליים וקורקנטים חשמליים שירות מעולה אספקה מהירה הדרכה מצוינת ממש נהניתי מהצוות משירות הלקוחות שהיה אדיב במיוחד

תיאור המוצר היה ברור המוצר הגיע מהר מאוד (יומיים) הכל היה כמו שצריך וללא פגמים

תוך פחות משעתיים האופניים היו אצלי. האיש שהביא את האופניים היה אדיב הסביר לי על תפעול האופניים. מומלץ בחום

הזמנה נוחה דרך האינטרנט, משלוח סופר מהיר ושירות לקוחות מהטובים שחוויתי. ההזמנה הגיעה ללא אחד הפריטים, כשפניתי לשירות לקוחות התנצלו שאין את המוצר המבוקש, הציעו מוצר חלופי או זיכוי. המוצר מעולה, בדיוק כמו שמתואר באתר. לא היו הפתעות. הגיע ללא הוראות הפעלה, דבר שהקשה קצת על ההסתגלות אליו. סה"כ חווית קניה חיובית מאוד. מומלץ בחום.

אחרי בדיקה מעמיקה בחרתי להזמין את הרחפן דרך no risk, המוצר הגיע בזמן באיכות גבוהה.

הזמנתי משאבה חשמלית, על פי ההזמנה משלוח תוך 3 ימי עסקים. התקשרו לאחר 3 ימים להגיד שהמוצר לא קיים במלאי. אם המוצר לא קיים במלאי, למה אתם מחכים 3 ימים כדי להגיד שאין אותו במלאי? טוענים שניסו ליצור קשר עוד קודם, אני לא רואה שום אינדיקציה לזה, לא מייל, לא הודעה, לא כלום. התנהלות חובבנית.
הלקוח ביצע רכישה ביום ראשון אחה"צ. למחרת היה ניסיון ליצור עמו קשר לעדכון שישנו עיכוב או לחילופין ניתן לזכות אותו, אך לא היה מענה. יש תיעוד של שיחות יוצאות במערכת. למחרת שוב היה ניסיון לחייג ללקוח והוא ענה ועדכן כי הוא אינו מעוניין במוצר אלא בזיכוי וזוכה מיידית.

שרות גרוע ולא אמין ! תקלה של קורקינט באותו היום שנקנה והם זורקים את האחריות על היבואן והיבואן מתנער מאחריות . ממש בושה!!! קונים מוצר מקולקל ב2000 ואין עם מי לדבר !
במסגרת האחריות היבואן סידר את התקלה בהקדם האפשרי. ברגע שהטכנאי הגיע, הוא ראה שיש נזק פיזי למוצר שכן הקורקינט נפל. הילד שפגש את הטכנאי אמר מפורשות שהקורקינט נפל ואכן אישר שקרה נזק פיזי. ניתן לסדר את התקלה בעת הגעה ליבואן, אך לא היה רצון כזה, אלא שנקבל את המוצר לאחר שהוא נפגם ונזכה עליו. ניתן להחזיר מוצר לאחר רכישה באינטרנט תוך 14 יום עם דמי ביטול, אך כאן לא מדובר בשימוש במוצר, אלא בפגיעה פיזית שקרתה למוצר לפי עדכון מהיבואן שהגיע לבית הלקוחה וראה את המוצר. מתנצלים על כך.

קיבלתי מסרונים ומיילים שעדכנו אותי על מצב המשלוח. קיבלתי גם קישור שאפשר לי מעקב אחרי חברת המשלוחים (UPS) הכל הגיע בזמן ובאיכות טובה. סך הכל, חוויה טובה!

קיבלתי שירות מהיר ומקצועי. רכשתי קורקינט חשמלי במחיר הוגן . לאחר שהתגלע תקלה במטאן , שלחו באותו יום חדש

חווית קנייה/הזמנה כיפית במיוחד!!!!⭐ מחירים זולים ברמותת!!!⭐ שרות לקוחות מעולה!!!⭐ אספקה תוך מעט מעט זמן, הכל כמו שצריך!!!⭐ מוצרים טובים מאוד!!!⭐ *כמובן בלי-נדר אמשיך להזמין מהחנות הזאת מוצרים!!!🤗 תודה רבה לכם!!!!🙏🏻🙏🏻🙏🏻

היי, רשום שהמוצר שקניתי יוצר בתחילת 2017, לפני כמעט 4 שנים. אם הייתי יודע שזה ככה...בטוח לא הייתי קונה מאצלכם...כנראה שאתם מוכרים סטוקים וסוג ב.
שלום, הלקוח אינו פנה אלינו אף לא בשיחה אחת לגבי המוצר, שכן היה ניתן גם להחזירו במידה והוא לא מרוצה. מדובר בכרטיסי זכרון שההזמנה אליהם מהיבואן נעשתה לפני כחודש ויש אחריות על הכרטיס זכרון.

חוויית הזמנה מבאסת.. איחור ביום והתעוררות רק אחרי שיצרתי קשר עם החברה. התמיכה ענתה מהר במייל, אבל ל10 ימים של משלוח, אפשר לצפות להקדמה ולא לאיחור. ממליץ לשפר את השירות אם אתם מעוניינים שימשיכו לרכוש אצלכם.
שלום. המתנו למשלוח מהיבואן שחיכה למשלוח שיגיע מחו"ל (בשל הקורונה זמן האספקה היה 10 ימי עסקים). מיידית כשמהמשלוח הגיע אלינו, יצא משלוח אקספרס לבית הלקוח. מתנצלים על האיחור ביום.

קניתי מהם קסדה שהייתה אמורה להגיע תוך שני ימי עסקים בסופו של דבר הם אמרו שאקבל אותו ביום ראשון(כשההזמנה בוצעה ביום שלישי שלפני..).
שלום, ההזמנה בוצעה מספר ימים לפני ע"י חיוב ב-Pyapal, אך בפועל הלקוח ערער על העיסקה ולכן היה צריך להיות בירור מול Pyapal מדוע הם לא אישרו את התשלום. זו הסיבה שהמשלוח התעכב. רק לאחר שהתשלום אכן אושר המשלוח יצא (והלקוח עודכן על כך במספר שיחות).

בדרך כלל אני לא כותב ביקורות אבל שירות לקוחות בחנות יוצא מן הכלל. לצערי אני לא יודע את השם אבל היא עמדה בקנה אחד עם חנויות המובילות בחו״ל. תודה לך שוב!

קני אופניים וההזמנה הגיע תוך כמה שעות . אבל אחרי חודש בדיוק ונסיעה של 50 קמ המנוע החשמלי של האופנים הפסיק לעבוד . עברו שלושה שבועות והאופניים לא חזרו מתיקון והחלק הכי מאתגר זה להשיג את החנות טלפונים וגם כשהם עונים התשובה היחדה שהם יודעים לענות זה בבדיקה . אז המחיר היה זול ב50 שקל משאר החנויות ושירות מתחתתלכל ביקורת !
אנו מתנצלים על החוויה הלא נעימה שהלקוח חווה. מי שנותן אחריות לאופניים הוא היבואן, ולכן הטיפול מולו. עשינו בדיקות וניסינו לזרז את התיקון, אך בשל המצב הנוכחי בתקופת הקורונה, יש מעט עיכובים. עם זאת, כן הוצע ללקוח פיצוי מטעם החנות בשל המצב.

משלוח מהיר מאוד, קניתי קורקינט וקיבלתי אותו תוך יום עסקים אחד לחיפה לא היו בעיות במשלוח ובטלפון ביקשתי עזרה בבחירת המוצר ועזרו לי

שרות מהיר מוצר איכותי מאוד מרוצה מצוות החנות נתן שרות טלפוני מקצועי אחזור ואקנה מהם