
התלבטתי בין כמה מוצרים והיה לי מענה מעולה במייל תוך זמן קצר מאוד אחלה שירות הגיע תוך זמן קצר מאוד פלוס פינוק קצר תודה רבה לכם!

התלבטתי בין כמה מוצרים והיה לי מענה מעולה במייל תוך זמן קצר מאוד אחלה שירות הגיע תוך זמן קצר מאוד פלוס פינוק קצר תודה רבה לכם!

וואלה הוא לא רק תותח! שירות מצויין, מחיר מדהים ואווירה ממש טובה. יש פה ליטרלי הכל, טיולים צלילה, דייג וכו

לא הכרנו את בית העסק. חיפשנו את המוצר באינטרנט והגענו לחנות. התקשרנו ולהפתעתנו קיבלנו מענה מיידי אדיב, ענייני וביצענו את העיסקה. אין מילים על השירות האדיב, מענה ישיר, עמידה במילה ומוצר מעולה בעלות סבירה.

חוית קניה מעולה. תודה לאמיר על היחס, על הבהירות, על הנכונות והגמישות והכי חשוב על עמידה במילה. לא מובן מאליו שבית העסק מפרסם מספר טלפון וגם עונה מייד.

מוצר מעולה הגיע תוך יום שירות לקוחות נדיר כל הכבוד!!!! ממשיכים להזמין מהם פשוט חוויה

תיאור חווית הקנייה:קניתי אוהל של קולמן ומזרן במחיר הכי זול בארץ .השירות היה אדיב, נעים וסובלני. מומלץ בחום

חוויה נעימה , המוכר / מנהל החנות היה זמין עבורנו בכל עת שהיינו צריכים ונתן מענה גם מרחוק ובקיצור ממליצה בחום

תותחים תרתי משמע , יחס אדיב , שירות מצויין , מענה מהיר בכל פניה. ממליץ מאוד על החנות.

רכשתי עששית תאורה נטענת לאוהל עם מטען טלפונים. המנורות הגיעו תוך 48 שעות עם שליח עד בית. אחת המנורות הגיע תקולה (לא עובדת) פניתי לחנות והם שלחו באותו הרגע מנורה חדשה בלי שאלות ובלי עיניינים! לציין שזו לא הפעם הראשונה שאני רוכש מהם וחווית השירות והקנייה מעולה,וגם המחירים הוגנים בהחלט ממליץ בחום!

רצתי לציין לפרגן למיקי ולליאור אם אני טועה שנתנו לי שירות מדהים... חיפשתי אוהל קולמן ל4 אנשים פתיחה מהירה וכמו הפתיחה המהירה ככה גם השירות וההזמנה שהגיעה אלי תוך יום...ציינתי מפני מיקי שאני צריך את האוהל באופן בהול ההזמנה באתר הייתה במוצאי שבת והאוהל הגיעה ביום שני בבוקר יש לציין שלא משנה לאיזה חנות פניתי וכולם נתנו לי תשובה תוך 7 ימי עסקים מיקי התחייב שזה יגיע תוך 4 ימים והאוהל הגיע תוך יומיים יש לציין שהשירות שהבעלים היה ללא כל דופי עם חיוך הסבר ובהמון אהבה ... אני קונה לא מעט ברשת ושירות כזה לא נתקלתי אז תודה רבה לכם על הכל .. מבטיח לפרסם ולקנות שוב ...תודה תותח אמיתי

שירות אדיב ומקצועי! חסרים אנשים כאלה בימינו.. הגעתי לקנות משקפת וקיבלתי המלצות מעולות ואפילו נתנו לי לנסות.. אני מבסוט 👍🏻

מדהיםםםם מעולם לא ניתקלתי במקצועיות ושרות כזה קיבלתי עזרה בהוצאת רשיון , קיבלתי התיחסות למה שטוב בשבילי

לאחרונה רכשתי אוהל קולמן פתיחה מהירה. השרות ויחס במיחד מאמיר היה מעולה וסבלני. קיבלתי מענה על כל השאלות. רכשתי מהחנות לא מעט דברים הכוללים: סירות גומי ומנועיים ועוד הרבה ממש ממליץ בחום.

ביקשתי חשבונית מס - לא שלחו. אמרו אי אפשר - הכל אוטומטי. ביקשתי לעשות ידנית - אין תשובה. הספקה מהירה. שירות לקוחות על הפנים
ראשית שלחנו חשבונית עובדה שיש לך ופנית איתה לזאפ וההזמנה מוקלדת במחשב והחשבונית יוצאת אוטומטית על שם המזמין שלחנו לך מזרון מתנפח עם משאבה מובנית עם שליח בחינם במהירות ללא עלות היינו רוצים שתשבחי אותנו על זה אך החלטת להשמיץ את החנות בכל מקרה נשתדל להכיל יותר בעתיד ולשפר את השירות

קניתי אוהל מעולה במחיר הכי זול שמצאתי בארץ ואפילו בהשוואה לאמזון / חו"ל. על הדרך קניתי 2 שק"ש וקיבלתי פנס מתנה ושירות מעולה.

קניתי צדנית מיכל מים של קולמן ובנוסף סט פקניק. קיבלתי שירות מקצועי ומצויין. המוצרים בחנות באיכות מעולה. תודה רבה לבעל העסק (אמיר).

אחלה מחירים, שירות מקצועי ומהיר, המוצר הגיע אלי בפחות מ 24 שעות ללא תוספת תשלום

מוצר איכותי מאוד במחיר הוגן. המשלוח לבית היה מהיר מאוד. ממליץ מאוד לקנות מחנות זו.

חניה במקום, שירות אדיב, מגוון מוצרים רחב (ושי נחמד). חוויה חיובית, בהחלט אשוב לרכוש אצלם.

חיפשתי בגוגל: ״קיאקים מתנפחים״. ברוב האתרים היה חסר במלאי והיו אתרים שהיה להם סוג 1 או 2 סוגים של קיאקים מתנפחים בלבד. באתר של ״תותח למטייל ולחייל״ מצאתי את כל סוגי הקיאקים המתנפחים שקיימים בארץ וחשוב לציין שבכל סוגי הקיאקים המתנפחים ״תותח״ היו הכי זולים!!! התקשרתי לחנות לוודא שהם פתוחים. הגעתי לחנות ואמיר מנהל החנות הסביר לי איזה קיאק הכי יתאים לי והמליץ לי הקיאק K2, הבנתי ממנו שהמון אנשים קנו אותו בחנות מתחילת השנה וגם באמזון הביקורות עליו היו 4.5 מתוך 5 והשתכנעתי שהוא הכי טוב בשבילי וגם יחסית זול- היו שם קיאקים מתנפחים הרבה יותר יקרים ואמיר אפילו לא הציע לי אותם מה שגרם לי להבין שהוא בן אדם אמין. הקיאק מגיע עם 2 משוטים, משאבה ידנית ותיק נשיאה גדול מאוד. הבד של הקיאק מאוד חזק ואיכותי 👌 ממש כשבאתי לצאת מהחנות אמיר הביא לי 2 כריות מתנפחות של INTEX מתנה מה שגרם לי לצאת מהחנות בהרגשה ממש כייפית וטובה 👍 אמיר נתן שירות מדהים שאין כמוהו ואין ספק שאחזור לקנות דרככם גם בעתיד 🙏 אין ספק שאתם יודעים לעבוד ולתת שירות טוב ללקוח 😎 מחירים טובים וזולים מוצרים איכותיים ממליץ בחום!!! 🤙

ממליץ בחום! ליווי מקצועי ביותר! שרות ומענה גם לאחר קניה, גם עוזרים בניירת מול גורמים ממשלתיים, באמת תותחים, תודה רבה!

ממליצה בחום רב ! שרות מקצועי ואדיב , מוצרים איכותיים . לגמרי התאמצו לעזור לי למצוא את מה שהייתי צריכה . עידו המוכר היה אדיב, וסבלני ביותר . ובנוסף קיבלתי כרית מתנפחת מתנה 🌞 יישר כוח !!! ללא ספק אמשיך לרכוש שם מוצרים נוספים .חווית קנייה מהנה ונעימה 🌞

שירות ומוצרים גרועים מוצרים ברמה נמוכה או לא עובדים בכלל בעל החנות לא אדיב וממש שירות נוראי
הלקוח קנה סאפ מתנפח וקיבל שירות מצויין כאשר הסבירו ןהדריכות ואף פתחו לו את הסאפ ניפחו והראו לו שבכל תקין הלקוח חזר לקנות מתאם וגם קיבל שירות סבלני ואדיב ואז הלקוח העליב את המוכר בגסות ואמר "מה אני מדבר לקיר " והחל לאיים שיצלם סרטון מכפיש ויגרום לנזקים לחנות -ואכן מנסה להזיק לחנות ואף לקח מדלפק החנות "ללא רשות" מתאם נוסף והתכוון לא לשלם עליו - צר לנו שלקוח מתנהג בצורה לא מכבדת ואנו מוצגים כמתנהגים בגסות בכל מקרה נשתדל להכיל וללמוד אך להתנהג עם לקוחות שלא מרוצים ממוצר תקין

ממליצה בחום. שירות מהיר, עדיב. עונים מהר מאוד במייל, פוטרים בעיות, יש אחריות על סאפ אמיתי.

Hello dear Internet sales staff. I am sincerely grateful to you for your product. For quality and service. Best & Regards Genady