
רכשתי טלוויזיה שהפסיקה לעבוד תוך שבוע, במקום להחליף שלחו אותי ליבואן. כמו כן מכרו לי במחיר נמוך יותר טלוויזיה ללא אפליקציות ואז נאלצתי להוסיף סכום כסף

רכשתי טלוויזיה שהפסיקה לעבוד תוך שבוע, במקום להחליף שלחו אותי ליבואן. כמו כן מכרו לי במחיר נמוך יותר טלוויזיה ללא אפליקציות ואז נאלצתי להוסיף סכום כסף

אם היה אפשר לתת דירוג שהוא מינוס- הייתם מקבלים. יחס מתחת לכל ביקורת! עדיין מחכה שיבטלו לי הזמנה.

שירות גרוע לא מוסרים את כל הפרטים לגבי התקנה ופירוק. לא אמרו שצריך לפרק את הטלויזיה ורצו לגבות ממני במעמד התקנה(ששולמה מראש) עוד 150 שח . מאז לא חזרו אליי למרות שביטלתי את העסקה חודשיים אומרים לי שזה בבירור . לא ממליץ

התנהלות לא בתום לב, הזמנתי מוצר ואז בטלפון אמרו משהו אחר וביקשו להוסיף עוד 300 שח,הסכמתי ואז אמרו שזה לא כולל הובלה למרות שבאתר כתוב כן. ביטלתי ההזמנה מיד (חצי שעה אחרי שעשיתי אותה ) ואז אמרו לי שיגבו ממני דמי ביטול אחרי שיחה עם "מנהל" ויתרו על דמי ביטול, הזרימו לחברת האשראי החיוב אבל לא הזרימו הזיכוי, אמרו שאזוכה רק אחרי 14 ימי עסקים. אם היו מזרימים הזכוי מיד לא היה מתבצע חיוב .. בקיצור לא ממליצה !

מחירים נמוכים ביחס לשוק. הספקה מהירה. ממליץ מאוד לבדוק את החנות הזאת לפני קניה במקום אחר.

העסקה בוצעה באינטרנט בתאריך 30/11/25 היום כבר 10/12/25 ועדיין לא קיבלתי את המוצר. לאחר פנייתי לחנות נאמר לי שאני בעצמע אפנה לחברת הובלות ואשבור איתם את ראש בעצמי. לאחר פנייתי לחברת הובלות נאמר לי שאין להם תשובה לגבי תאריך ההספקה. ואני עדיין ללא מוצר שרות לא טוב, לא הוגן ותשובות בטלפון מאד אגרסיביות ולא מנומסות

רע. רע מאוד! קניתי מייבש דרך זאפ בעזורי שעד היום, חודש וחצי מקנייתו לא סופק לי. נאמר שזה יכול לקרות… הבעיה שבעזורי אף אחד לא יוצר קשר ולא מעדכן, העיקר שהכסף שולם במלואו. מרגיש ממש חוסר אחריות מצד החברה, זלזול בלקוחות והתנהלות לא מקצועית.

אני רוצה להודות מכל הלב לצוות החנות על שירות יוצא דופן ומעל ומעבר. לאחר שנתקלתי בבעיית תקלה בטלוויזיה (שלא באשמת החנות, כנראה משהו עם היצרן), הצוות טיפל בי במהירות, באדיבות ובמקצועיות מרשימה. בלי ויכוחים ובלי ביורוקרטיה מיותרת – פשוט החלפה מהירה, יחס מכבד ופתרון מצוין. נדיר לפגוש שירות כל כך אמין ועם תודעת שירות גבוהה כזו. תודה רבה לכם על חוויית שירות מושלמת – אין ספק שאמשיך לקנות אצלכם ולהמליץ לכל מי שאני מכיר!

קניתי מקרר סמסונג, התקשרו לוודא את פרטי ההזמנה וגיליתי שלא שמתי לב לפיצ'ר שלא קיים והוא רק אופציונלי, הציעו דגם אחר, ונתנו עליו הנחה יפה מאוד ככה שבסוף קיבלתי את מה שרציתי ויותר זול מכל מקום אחר, המקרר סופק באופן מיידי (החברת שליחויות זה כבר סיפור אחר)

אתר נוח, שירות טוב ומחירים טובים, משלוח מהיר. הנציג בטלפון המליץ על הדגם המתאים עבורי.

למרות שהמשלוח של מכונת הכביסה שקניתי מאזורי היה בזמן, אני מאוד לא מרוצה מהשירות שלהם כי הם גבו ממני 250 שקל נוספים עבור המכונה הפולנית, לא הסינית, שהייתה מגיעה מהר יותר. הסכמתי כי חשבתי שהיא תגיע מהר יותר. היא הגיעה מהר, מיד אחרי יום כיפור, אבל התברר שהיא תוצרת סין. התקשרתי, אבל זה היה יום שישי, והמשרד היה סגור. הצלחתי להגיע ביום ראשון, והם אמרו לי שהם לא יכולים לעזור. הם פשוט לקחו 250 שקל מהכיס שלי ולא החזירו לי כלום או כסף. אני זועם.

מרוצה מאוד שרות מהיר ויעיל ענו על כלצהשאלות נתנו הסבר מלא על ההבדלים ביי הדגמים שהתענינתי בהם .

חברה לא אמינה. קנינו טלוויזיה ב 4600 שח׳, התחייבו על הובלה והתקנה בחינם. בסופו של דבר שילמנו עוד 2000 שקלים על הובלה והתקנה. לא מקבלים אחריות.

ההזמנה הזולה נעשתה באינטרנט. חזרו אלי עם חשבונית ואישור לאחר 96 שעות . תאום ההובלה היה בסדר גמור וגם ההובלה. פינו מכשיר ישן כמצופה בקיצור ט.מ

רכשתי מקרר LG. כבר למחרת הרכישה התקשר נציג עזורי (איתי) וניסה לעניין אותי במקרר אחר. העדפתי להישאר עם בחירתי המקורית. באותו יום התקשר שוב ושאל אם אני מעדיף אותו דגם אבל בצבע מושחר כי יש לו במחסן. אמרתי שלא ואז הובטח לי שאקבל את המוצר שבחרתי עד 7 ימי עסקים. לאחר כמעט שבועיים שלא שמעתי מהם כלום התקשרתי ונאמר לי שהם לא יוכלו לספק את המוצר כי היבואן לא עומד בלוז המקורי שהבטיח. בלית ברירה הסכמתי לקבל את המוצר המושחר שהוצע לי לאחר הרכישה. הובטחה לי אספקה באותו שבוע. לאחר שלא קיבלתי טלפון שהייתי אמור לקבל מחברת ההובלה ביום האספקה המיועד. התקשרתי שוב לחנות ונאמר לי שעשו טעות והמסירה תהיה רק בתחילת השבוע שלאחר מכן. אכן האספקה הייתה ביום המיועד, אך כשהגיעו המובילים התברר שהמקרר שברשותם הוא מדגם אחר!!!! (LG GRB718MB). בשיחה בהולה עם החנות הנציג ניסה לשכנע אותי שזה דגם דומה עם מפרט דומה. כבר לא הייתה לי ברירה, בדקתי בצורה זריזה (ולא יסודית) את הדגם שנשלח אלי ואישרתי את הקבלה. בבדיקה מאוחרת יותר התברר שזהו דגם ישן יותר שהחנות ניסתה (והצליחה) "לדחוף" לי במעמד המסירה. במקרה כזה החנות אמורה לציין ולהדגיש בפני שאני עומד לקבל דגם שונה ולקבל את אישורי, ולא להעמיד אותי במצב כזה בעת שהמוביל כבר אצלי בבית. לסיכום, אני מרגיש שלאורך כל הדרך החנות לא הייתה הוגנת איתי ויש לי תחושת חמיצות מכל העיסקה הזו. אני ממליץ לכולם לשקול היטב רכישה מ"עזורי" בעתיד, גם אם המחיר שלהם תחרותי.

שירות מצוין. קבלתי את המוצר תוך יום. הייתי מאוד מרוצה מהשירות. ממליצה בחום. תודה רבה

מצאתי אצלהם את השואב שחיפשתי במחיר הכי זול, לא היה במלאי אז שידרגו את הדגם בתוספת מחיר קטנה, עדיין במחיר ממש טוב. הגיע מהר,

נחמדים במכירה וכשצריך שירות שולחים אותך לחברה ומסירים מעצמם כל אחריות, אני לא אחזור לשם יותר

רכשתי טלוויזיה, במחיר סביר ומשלוח חינם. המוכר מהחנות שיצר איתי קשר לאחר הקנייה היה מאוד נחמד והסביר לי שהזמנתי (מבלי להיות מודעת) לא מיבואן רשמי, שידרגתי ליבואן רגשי בעוד כמה מאות שקלים והוא גם הציע התקנה לקיר ב- 200 ש"ח כולל המתקן וההתקנה עצמה. לקחתי. כאשר הגיע השליח עם הטלוויזיה הוא בדק לגבי ההתקנה על הקיר והבנו שזה לא מתאים בשל נקודת חשמל שיש. מבלי לומר כלום, הוא הוציא את הטלויזיה וחיבר לערוצים. כשאמרתי שלא התקנתי את הטלויזיה ולכן מגיע לי זיכוי על 200 שח. אמר שבכל מקרה הייתי צריכה לשלם 200 שח על ההתקנה - בניגוד להבטחה של עזורי שהמשלוח חינם. לא נאמר לי בשום שלב שאני אמורה לשלם על התקנה ושיש לי גם אופציה להוציא את הטלוויזיה לבד ולחבר לבד (מה שיכולתי לעשות בקלות) ולא לשלם על כך 200 שח. כשפניתי לחנות, לא היה עם מי לדבר. חבל.

תוך יומיים זה כבר הגיע לי שירות מהיר ומקצועי המכשיר לפי חוות דעת נשמע מוצוין, בתקווה שיהיה ככה באמת

הזמנתי טלוויזיה ליום הולדת של הבת שלי כשהובטח שתגיע באותו שבוע התקשרה נציגה שאמרה שההזמנה תיקח מעל שבועיים מיום ההזמנה. היא הבטיחה לברר על משלוח מוקדם יותר ולחזור אלי באותו יום זה לא קרה המתנה תגיע שבוע אחרי יום ההולדת

אל תיקנו מהם !!!! שירות גרוע לקחת את הכסף הם יודעים אבל כשקורה משהו מעבירים אותך מאחד לשני רכשתי מסך המסך הגיע אלי שבור ואני לא מקבל תשובות ברורות - נבדוק עם היבואן נחזור אליך וכלום לא קורה ,קיבלתי את המסך באיחור של שבוע וגם אני עדיין צריך לחכות שיואילו בטובם לבדוק ..פעם אחרונה שאני רוכש מוצר דרכם!

המוצר לא היה זמין לאספקה, למרות שנגבה תשלום נוסף עבור אספקה בתוך 3 ימים, גם מוצר חלופי שהוצע לי לא סופק ולאחר המתנה של מעל 10 ימים בהם הבהרתי לחנות שאני ללא מקרר, ביטלתי את ההזמנה, אך בתגובה הודיעו שיגבו דמי ביטול ועמלת סליקה.

בדקתי מולם באתר קיומו של מכשיר מסויים, ענו לי שיש, הזמנתי והגעתי לחנות פיזית. ניסו לתת לי מכשיר דומה אך פחות ערך (של אותו יצרן), לא היה להם את הסוג המובטח, לא ידעו להסביר את ההבדלים. אמרו רק "אז אל תקני". ביטלתי את הקניה ולא אקנה אצלם שוב. מזל שלא ביקשתי שישלחו לי וכך לא נתקעתי עם מוצר לא נכון.

הזהרו והשמרו. כל מה שכתוב נכון. מכרו לי טלוויזיה ואז התקשרו למכור לי מכשירים אחרים באותו מחיר ורמה נמוכה יותר או שדרוג במחיר גבוה יותר. כשלא השתכנעתי בקשו שאחתום על מסמך שמשחרר אותם מאחריות. כשבקשתי שהמסמך יהיה רלונטי למכשיר שרכשתי ולא כללי ומונע ממני לפתוח את המוצר ללא התקנה למרות שזה לא רלוונטי למכשיר שרכשתי, הם בטלו את העסקה. איש המכירות אינו מחזיר טלפונים או עונה על מייל או מקשיב ,ומדבר בצורה לא נעימה. שמו הוזכר לפני. אל תקנו שם