
איזה שירות מהמם! הייתי צריכה מתנה לאחיין שלי, עזרו לי לבחור את המשחק והילד בעננים! תודה רבה!

איזה שירות מהמם! הייתי צריכה מתנה לאחיין שלי, עזרו לי לבחור את המשחק והילד בעננים! תודה רבה!

מגוון ענק של מוצרים, מחירים טובים, שירות מדהים. יש אחריות ועם מי לדבר בכל מקרה של בעיה. מומלץ בחום.

חוויה מעולה, באתי הזמנתי סטים דק אולד, יום למחרת אספתי. מחיר מעולה, מוצר חדש ותקין.

רכשתי שני משחקים, למוכר היה סבלנות להסביר לי על כל משחק ולהמליץ לי, השירות שלו היה מעולה ובהתאם גם המחיר.

שירות מעולה מאוד ומחירים נוחים לכיס הכי זולים שמצאתי בהשוואה לאחרים ממליצה בחום מאוד מאוד

מפרסמים ומוכרים מוצר שאין להם במלאי. ביצעתי הזמנה, הזמנתי, רכשתי, נתתי אמצעי תשלום. שלחו לי מספר הזמנה. לאחר כ 3 שעות, התקשרה בחורה ואמרה שכבר הרבה זמן שהמוצר נגמר ואין אותו במלאי והם עדיין לא הספיקו להוריד אותו. לצערי הרב ביטלה את ההזמנה. תודה רבה, לא יבוא אליכם שוב.
היי לקוח שעשה הזמנה למשחק מאוד ישן שלא היה במלאי כמו שהלקוח אמר התקשרו אליו אחרי 3 שעות כידי לומר לו בצורה המנומסת ביותרשלצערנו המשחק לא במלאי אי אפשר להשיג אותו כי הוא ישן מידי והוא כמובן לא חויב. חבל שיש אנשים שכל רצונן זה לעשות רע לחנויות אחרות צוות גנסיס

חנות מעולה ,המנהל אדיב וחביב אין על תומר אני מכיר אותו שנים ,הזמנתי פלייסטשין הגיע בזמן ,יש פה הכול מהכול,והמחירים טובים

שירות מצויין ! בעל הבית דויד אדיב ונחמד נותן יחס אישי ועוזר בכל שאלה ודבר ,!! תלכו לגנסיס ותבקשו את דויד !!!

חנות מקצועית ומגוונות. צוות אדיב ושירות מעולה!! אנשים ישרים, יכולים להוות דוגמה לכולם. ממליץ בחום לכל מי שבתחום.

אני קונה אצלהם בחנות בקבוע כי הם הכי נחמדים וגם יש להם את המחירים הכי נוחים באזור. מממליץ מעוד !

עשיתי הזמנה באתר על פלייסטיישן קלאסיק , המוצר עלה 299 ש"ח 39 ש"ח עלות דואר שליחים, קבלתי במייל אישור על תשלום ואישור הזמנה לאחר שהמוצר לא הגיע לאחר כשבוע התקשרתי לחנות , באיזה שלב נמצא השליח.. אך קבלתי תשובה שאזל המלאי של המוצר,, ביקשתי שיורידו את המוצר מזאפ ומהאתר.. לאחר כרבע שעה אותו מוצר הופעה באתר ובזאפ בעלות כבר של 499 שח פשוט עלוב ביותר

בחורים מאוד נחמדים, רצינים ומכירים בתחום שלהם. הם עשו לי עזרו לי מאוד עם הבחירות משחקים.

הייתי בחנות וקיבלתי עזרה מבחור מקסים וסבלני בשם רובין . מחירים נוחים אנשים טובים שמחתי לרכוש שם.

רכשתי nintendo switch. היתה לי חווית קניה טובה מאוד. השרות מקצועי ואדיב. קיבלתי מידע מפורט וטיפול מסור. מומלץ בחום

לאחר קניית סוני פלייסטיישן 4 כלפני שנה ממש לפני תום האחריות השלט של הסוני התקלקל לאחר כשבוע בחנות קיבלתי שלט חדש באריזה שירות מהיר ואדיב ממליץ בחום

הגענו לחנות זכינו לשירות מקצועי אדיב וסובלני מאוד מתמיר שעזר לנו לקבל החלטה לגבי הקניה של הקונסולה ממליצים בחום על החנות

קניתי PS4 SLIM שלט. לאחר כ - 8 חודשים האנלוג השמאלי בשלט לא עבד כמו שצריך [כיוון התזוזה היה הפוך] הגעתי לחנות עם השלט והם אמרו שמעבירים את השלט למעבדה של ישפאר בהרצליה. לאחר כשבוע וחצי הגעתי לחנות [כנראה שלא הצליחו לסדר את התקלה] וקיבלתי שלט חדש! אחלה שירות. מומלץ מאוד!

קניתי כאן נינטנדו סוויץ' עם האחריות של המקום לפני 8 חודשים וגיליתי תקלה בג'ויקונים(הסטיק הימני גלש הצידה וזה חרפן אותי!) ועם הטעינה( לא היה נטען עד 100%) ואיבדתי את הקבלה. במקום שחזרו לי את העסקה ומצאו את הקבלה שלי, ולקחו לי אותה לתיקון, אחרי שבוע קיבלתי אותה בחזרה והכל היה מתוקן בחינם. אני מאד מרוצה מהשירות והמקצועיות. גם המחיר בו קניתי את הסוויץ היה הכי זול שמצאתי כולל אביזרים ומגן מסך. אמיתי שווה לקנות שם גם בגלל המחיר וגם בגלל השירות אחר כך, לא נתקלתי בהרבה מקומות בשירות כזה

מחירים מצויינים, שירות טוב ומקצועי, אחלה אנשים, מגוון שירותים, מוצרים ומשחקים. ללא ספק חוזר לחנות הזאת

בזאפ מופיע שיש לכם xbox one s 500 GB ב 789 ש"ח בפועל כל פעם שאני מתקשר (כבר חודש וחצי) אתם טוענים שבדיוק נגמר ויהיה בשבוע הבא (אגב אתם חוזרים בדיוק על אותם מילים) אז או שאתם מרמים את הלקוחות שלכם או שאתם מחפשים פירסום חינם בזאפ !
זה נכון שבאמת היה חוסר של ה500 ג'יגה,אבל בטח שלא במשך חודש אלר רק בשבוע האחרון כי הפסיקו לייצר את המכשיר והמשיכו לייצר רק בנפח של אחד טרה. אף על פי שהוצע ללקוח מכשיר 1 טרה (נפח כפול) באותו המחיר הלקוח רצה כאילו בכוונה רק את ה500 ג'יגה. בכל מקרה לא היה ניסיון הטעיה פשוט נשכח מאיתנו להוריד את המכשיר מהאתר כי הוא גם ככה לא היה רלוונטי כי היה מכשיר בנפח פי 2 בגודל באותו המחיר.

קניתי את הפלייסטיישן פרו,דגם לבן,מאד מרוצה מהמכשיר ומאד מרוצה מהשירות. ממליץ בחום על החנות!!! !!!!

חוויה נהדרת ומצויינת אני מאוד אוהב את החנות הזאת העובדים שם נחמדים מאוד וזה כיף כל פעם לקנות שם אני ממליץ לכם לקנות שם!

חנות אמינה עם מוצרים באיכות גבוהה ומחירים סבירים ביותר. השרות במיוחד ברמה גבוהה ביותר. מאד מרוצה מחווית הקניה.

שירות כזה מזמן לא קיבלתי, בשום חנות! לא מזמן התחדשתי בקונסולה נוספת - קיבלתי הסבר מפורט על הכל!!! מחיר מעולה, מוצרים נלווים במחיר אטרקיבי וכמובן זיהו את הצרכים שלי, עוד לפני שידעתי בכלל מה אני צריכה... ה ששכחתי זה שגם למכשיר הקודם צריך משחקים והילדים ביקשו משחק מסויים - מיד פניתי לג'נסיס ותוך יומיים השיגו לי את מה שהילדים שלי רצו! מתכוונת לחזור לשם כל פעם ולהמליץ לכל החברים!

קניתי מכשיר סוני 4 פרו מהחנות.... השירות היה יעיל ומקצועי והמוצר מעולה כמו שהובטח מומליץ בחום לקנות מהחנות הזאת