
הזמנתי באתר עם שליח עד הבית, בהתחייבות עד 5 ימי עסקים, תוך פחות מ24 שעות כבר הגיע הביתה

הזמנתי באתר עם שליח עד הבית, בהתחייבות עד 5 ימי עסקים, תוך פחות מ24 שעות כבר הגיע הביתה

הזמנתי מיקסר, קצת הסתבכתי באתר קיבלתי עזרה משירות לקוחות שדאגו לעד לפרט האחרון בחביבות ובמסירות

חווית.הזמנה מעולה, שוחחנו בטלפון, התייעצנו וביצענו את ההשמנה בטלפון, המייבש הגיע תוך כמה ימים ועובד נהדר

שירות מהיר ויעיל. המוצר סופק במהירות ללא עלות משלוח ובנוסף התקשרו לוודא שהכל בסדר ולשביעות רצוני

הזמנתי בערב דרך האתר טלויזיה 43 לממ"ד. למחרת בבוקר קבלתי אישור קניה ובהמשך גם שיחת טלפון מהמוכרת. כעבור יומים הגיעה לביתי שליח עם הטלויזיה. שרות אמין אדיב ומהיר

לפני כמה חודשים הזמנתי כרטיס מסך מהאתר, שילמתי באשראי. לאחר שלושה ימים התקשרו לומר שזה לא במלאי, וצריכים לבטל את ההזמנה. ביטלו את ההזמנה אך לא נתנו זיכוי, עכשיו כבר כמעט שלושה חודשים. גבו ממני 4519₪, לא שלחו אלי קבלה כנדרש בחוק, ולא מחזירים את הסכום ששולם. פניתי כמה פעמים, פעם אמרו שבגלל החגים הם לא הספיקו להוציא זיכוי, אחכ אמרו שהוציאו זיכוי אבל זה לא מופיע באשראי כי לוקח לזה שבועיים להופיע. חיכיתי חודש וגם בחיוב הבא זה לא הופיע. פניתי שוב, אמרו שהנהלת חשבונות נפתח רק ב-10 ויבדקו כשהם יגיעו, לא חזרו אלי. אמנם שירות הלקוחות עונים תמיד והם נחמדים, אבל הכסף לא הוחזר.

הזמנתי רמקולים למחשב edifier 1280db טובים. אספקה מהירה, שירות טוב, מוצר טוב. ארוז טוב. כל הכבוד.

הזמנה ראשונה שלי מהחנות הזאת , שירות מעולה, הסבר טוב על המוצר והצעת חלופה מהירה יותר למקפיא שוכב שהזמנתי, המוצר הגיע די מהר תוך יומיים מגי ההזמנה. וגם לאחר הגעת המוצר התקשרו לוודא שהמוצר הגיע ושאני מרוצה . חווית שירות מוצלחת מאוד 🙏

התחייבו ל-7 ימי עסקים ולאחר 11 ימי עסקים אמרו לי שרק עוד 5 ימים יספקו לי את הטלוויזיה, וזה רק אחרי שרדפתי אחריהם. גם עבור החשבונית הייתי צריך לרדוף אחריהם ורק בשיחה השלישית באמת שלחו לי אותה.

חיפשתי מקרר משרדי ומצאתי מקרר יונדאי 50 ליטר HARF50. הזמנתי באינטרנט והמקרר הגיע מהר מאוד. שרות מעולה וגם שרות שליחים מעולה. ממליץ בחום

הזמנתי טוסטר לחיצה אונליין, כבר למחרת יצרו איתי קשר לגבי תשלום. מחיר המוצר היה הכי נמוך שמצאתי ובנוסף, המוצר הגיע לנקודת איסוף בזמן שהובטח וללא עלות נוספת. החוויה שלי מהחנות היתה מעולה!

שירות יוצא מהכלל. אין מילים. עונים באדיבות ומקצועיות עם רצון גבוה לסייע. המוצר הגיע מהר, תקין ובאריזה שלמה.

מחיר טוב מאד, פרוצדורה ידידותית. שרות יעיל ומהיר מאד, והעיקר מוצר מצוין שהגיע יותר מהר מהמצופה.

ב 27/3/26 רכשתי באתר שלהם מייבש כביסה שהתברר שכלל לא נמצא במלאי ולמרות זאת הם חייבו אותי עליו. אחרי יומיים הבטיחו זיכוי תוך 14 ימים מאז פניתי אליהם מספר פעמים וכל פעם אמרו שהכל תקין ושעלי להמתין ב 3/5/26 שלא קיבלתי את הזיכוי פניתי לבעלים ומנהלת השירות שענתה לי שהיתה טעות ושאבדוק בעוד 3 ימים באשראי אם נכנס הזיכוי. ביקשתי החזר מיידי לחשבון הבנק כי כבר גבו ממני 2 תשלום מתוך 3 בסך 1,500 שח על מוצר שלא קיבלתי ועם זיכוי באשראי אקבל את ההחזר הכספי בבנק אולי בחודש יוני 26 היא סרבה וענתה לי בזלזול שתעביר לי 10 שח על הריבית על המינוס. התאכזבתי מאוד.

הזמנתי טלוויזיה מחנות, והם אמרו שיש להם אותה במלאי. חיכיתי שלושה שבועות, אחר כך התקשרתי ואמרו לי שהמשלוח ייקח שבעה ימים, ואני כבר מחכה שלושה שבועות. מה הבעיה? הם אמרו שאולי הם אזלו מהמלאי. לא ברור איך זה יכול להיות "במלאי אבל אזל מהמלאי". הם ביטלו את ההזמנה ומחכים להחזר כספי.

הזמנתי באתר Cell Tec מכונת כביסה של אלקטרולוקס דגם EA6F5827CXM (עם הדלת השחורה). לאחר מספר ימים התקשרו אליי והודיעו שהדגם חסר במלאי, והציעו לספק לי במקום זאת את דגם 5824 (אותה מכונה עם דלת לבנה). הסכמתי, אך כעבור כמה ימים נוספים כשהתקשרתי מיוזמתי לברר מה קורה עם ההזמנה כי ימי העסקים כבר כמעט עברו ונשאר יום אחרון ולא תאימו פתאום נזכרו להודיע לי שגם הדגם הלבן חסר במלאי. הנציגים ניסו "לשדרג" אותי ל"דגם חדש", אך מבדיקה שערכתי גיליתי שמדובר למעשה בדגם נחות ופחות טוב מזה שהזמנתי מלכתחילה הוא "האח" הפחות טוב של המכונה. כשאמרתי שאני לא מעוניין בדגם הזה, הם הציעו לי מכונת כביסה של AEG והבטיחו שהם נותנים לי אותה "במחיר עלות" כביכול כדי לפצות אותי. חיפוש קצר בגוגל אחרי השיחה הראה לי שאני יכול לקנות את אותה מכונת AEG בדיוק ב-150 ש"ח פחות מה"מחיר עלות" שהם דרשו ממני! ביקשתי מהם לתת לי את זה בפחות או לבטל את העסקה. בסופו של דבר מהירו לבטל את העסקה לא קיבלתי את המוצר שהזמנתי, ימי העסקים חלפו, וזכיתי לטיפול מזלזל. במקום לקחת אחריות ולפצות אותי באמת על התקלות שלהם, זה רק הרגיש שהם ניסו לעשות עליי קופה ולא באמת לתת בעלות ולפצות. וכמבון שקיבלתי המון תירוצים שונים. הם בזבזו לי המון זמן ובעיקר גרמו לי לעצבים מיותרים. חשוב לציין: נכון לכתיבת שורות אלו, החנות עדיין מפרסמת באתר שלה את המכונות של אלקטרולוקס 5827 ו 5824 למרות שאין להם אותם במלאי, מה שיכול להצטייר כהטעיית צרכן מקווה שיורדו את זה במהרה מהאתר. במשפט אחד לא ממליץ בכלל לקנות שם!

קניתי טוסטר של Bosch דגם 3323TCG, ואני מאוד מרוצה מהבחירה. המשלוח הגיע במהירות וללא עיכובים, האריזה הייתה טובה והמוצר הגיע במצב מושלם. כבר מהשימוש הראשון הרגשתי שמדובר במכשיר איכותי, בנוי היטב וקל לתפעול. הטוסטר מתחמם מהר, עובד בצורה אחידה ומספק תוצאות מצוינות. העיצוב נוח ופרקטי, והוא לא תופס הרבה מקום במטבח. בנוסף, קל מאוד לנקות אותו אחרי השימוש, שזה יתרון גדול מבחינתי. בסך הכול, חוויית הקנייה והשימוש הייתה מצוינת, ואני בהחלט ממליץ עליו למי שמחפש טוסטר איכותי ואמין לשימוש יומיומי.

שירות מצוין! הזמנתי 2 מוצרי חשמל ואפילו התקשרו אחרי החיוב בשביל להגיד לי שחייבו אותי על פחות כי מאז שהזמנתי המחיר של המוצר ירד.

שירות מצויין. מחיר טוב ביחס לאחרים. מענה מהיר בטלפון בשירות לקוחות. ממליצה. אני בהחלט אחזור לקנות שוב.

נציגי החברה אדיבים מאוד טיפלו בבקשתי ברכישת המוצר באופן מקצועי תוך מתן חוות דעת אמינה על המוצר ואכן המוצר עונה לדרישות , סופק לשביעות רצוני ובאופן מהיר הישר לפתח הבית. שאפו גדול

הנציגה שקד מיוחדת ראויה לכל שבח וטיפלה בנושא בצורה הכי ראויה שיכולה להיות תודה רבה ממש

שירות קניה גרוע מאד קניתי טלוויזיה ב 4-4-2026 ועד היום 19-4-2026 לא קיבלתי אותה וכל פעם תירוץ שונה לא ממליץ על אותה חנות

הגעתי לחנות לאחר סקר מחירים כיוון שהמחיר של המוצר שחיפשתי היה הנמוך ביותר. קיבלתי את המוצר יום למחרת. גם שרות לקוחות שלהם מצוין, התקשרו להתעניין אם הכל בסדר.

שירות מעולה ומהיר. שלחו את המוצר מוקדם יותר ממה שהתחייבו ויצרו קשר מס פעמים לוודא שאני אוסף אותו ושהכל התנהל כשורה. ממליץ בחום!

חיפשתי כיריים גז באינטרנט והגעתי במקרה אל סל טק. ראיתי אצלהם באתר דגם של מידאה נחמד מאוד בדקתי את הקוד דגם במקומות אחרים ואצלהם יצא המחיר הכי טוב על אותה חבילה. תוך כמה ימים קיבלתי הודעה שהמוצר יצא למשלוח ומחר יגיע שליח למסירה כך היה המוצר הגיע בסדר גמור אריזה תקינה עכשיו צריך להזמין טכנאי גז להתקנה.