
הזמנתי 2 שקי אוכל לארנב במחיר הכי טוב בארץ,תאריך תפוגה לשנה וחצי (שזה הרבה) והמשלוח הגיע עד הבית בתוך הזמן שהובטח. מרוצה מאוד !!!

הזמנתי 2 שקי אוכל לארנב במחיר הכי טוב בארץ,תאריך תפוגה לשנה וחצי (שזה הרבה) והמשלוח הגיע עד הבית בתוך הזמן שהובטח. מרוצה מאוד !!!

הזמנתי "שירותים סמארט-סיפט" לחתולים, לא רק שהיו במחיר הכי זול שמצאתי אלא גם הגיעו תוך יומיים. שירות מעולה ומומלץ!!

הזמנתי חול לחתולים במחיר מצויין. הגיע אלי הביתה עם שליח ללא עלות נוספת תוך יומיים. ממש מרוצה

המשלוח הגיע באיחור של יומיים, למרות הבטחת החנות למועד מוקדם יותר. ארגזי החול לחתולים הגיעו מעוכים ונשפך מהם חול. בתקנון האתר של פט פלנט הם מתנערים מאחריות בנושא זה (מסתבר). תגובתם: ״הוחלט להכניס את ההערה הזאת לאתר ולאפשר ללקוח לקרוא את התקנון ולהחליט בעצמו האם מתאים לו״.

הזמנתי כלוב רשת נאמר לי שיגיע בין 4 ל-7 ימים ולהפתעתי הגיע תוך פחות מ-24 שעות, בקיצור שירות מהיר ומשלוח עוד יותר מהיר.

כתובת אמיתית למזון כלבים. שירות מדהים. רציתי להזמין מזון מסויים וקיבלתי עליו מחיר מצויין, אבל גם התראה שיתכן שפחות מתאים לכלבתינו. הוצעו לי מספר אלטרנטיבות במחירים טובים/מצויינים. הזמנתי אתמול בסביבות 12:15, היום בבוקר ליד הדלת (כולל צ'ופר וקבלה). חוויית קנייה מדהימה. תודעת שירות יוצאת דופן. מודע שאני נשמע כמו יחצן - אבל אני סתם לקוח חוזר (סופר מרוצה)

פט פלנט מקצועיים מאוד. קשובים, אדיבים, אכפתיים ונותנים שירות לעילא ולעילא. מבינים לליבו ולקיבתו של הכלב. ממליץ מאוד

אני ממש מרוצה, מזמינה מהם שנים, ממש קל כי אפשר לשלוח הודעה ולהזמין בווטסאפ, כשביקשתי מתקן לשקיות לכלב קיבלתי אותו במתנה, מגיע ממש מהר.

קניתי אוכל לכלב. שרות היה ממש טוב. מאד דאגו שיספיק לנו אוכל עד שהמשלוח יגיע. הביאו משלוח לפני הזמן . ממליצה בחום

עובדי החנות מקסימים, עם נכונות גדולה לעזור מבחר רחב של מזון, צעצועים וציוד לחיות מחמד

שירות אדיב ונוח בוואטסאפ, משלוחים מהירים ומחירים טובים. אפשר גם להתיעץ ומקבלים תשובה במהירות. ממליצים בחום!

שירות אדיב, מהיר וזמין תמיד, רכשתי בווידוג בייסיק, מזון לכלבים. רכישה דאך הוואטסאפ קלה ומהירה. תודה רבה

רכשתי דרכם מזון, מיטה, צעצועים, חטיפי אילוף ועצמות. בכל פעם המשלוח מהיר, המענה זריז והאיכות טובה.

השירות הכי טוב ומהיר שקיבלנו בפער ממקומות אחרים! גם כשהייתה לנו בעיה היה מענה מקצועי ומהיר! גם בטלפון גם בוואטספ! תודה רבה רבה!!

שירות מעולה, מחירים תחרותיים והמון מבצעים שלא מוצאים בשום מקום אחר. פשוט תענוג. השירות ניתן בוואטסאפ, זמין ומיידי.

קונה שם כבר כמעט 4 שנים ואין שירות כזה! אין! יש לי 4 חיות בבית ושיניתי את התזונה שלהם ככ הרבה פעמים, והם תמיד שם לייעץ בשיא הסבלנות. תודה לכם!!

אני מזמינה מהם שנים בטלפון או באינטרנט. הצוות תמיד מאוד מאוד נחמד ותמיד מוכן לייעץ ולעזור. אף פעם לא ניסו לדחוף לי משהו שלא צריך, וזה לא מובן מאליו בכלל. המשלוחים מאוד מהירים. תמיד מוסיפים צ'ופרים חינם לכלב ושירות הלקוחות זמין מאוד, מהיר ומאוד אדיב. בגלל השירות וגם המחיר. מאוד ממליצה

היי חברים המסע שלי עפ פט פלאנט התחיל עם האתר שלכם זאפ מניסיון אני קונה לפי חוות דעת של אנשים אומרים מי שנשרף ברותחים נזהר בצוננים וכך פניתי לפ פלנט בוואטס אפ חזרו אלי שירה החמודה סגררתי עיסקה והביאו לי את המשלוח למקום העבודה הייתה אי הבנה קלה עם השליח אך לאחר שיחה עם החנות הכל הסתדר לטובה במידה ואקבל שירות טוב הבטחתי להמליץ וכך אני עושה תודה שאתם דואגים לחיית המחמד שלי תודה על השירות היעיל המהיר והמקצועי מסתבר שאנחנו שכנים! :)

שכנעו אותי לקנות מוצר גרוע ב250 ש"ח ולא מוכנים לתת זיכוי בגלל שפתחתי את החבילה (אפילו שלא השתמשתי במוצר). המוצר ילך לזבל. אני ממש מאוכזב :(
שלום יותם, בחרת לקנות את המוצר לאחר שפנית אלינו ושאלת על ההבדלים בין הדלתות השונות של פטסייף. התלבטת בין דלת מגנטית לדלת שבב של פטסייף גם היא שעולה פי שלוש. פטסייף היא יצרנית הדלתות הנמכרת ביותר בעולם. בחרת בדלת מגנטית ופנית אלינו בטענה שהמוצר חזק מידי והמגנט שעל קולר החתול גורם למזלגות בבית להתמגנט אל קולר החתול. דרשת מאתנו להחליף לך את המוצר שאתה בחרת למוצר אחר שעליו התלבטת מלכתחילה. הבהרנו לך שלא ניתן להחליף מוצר שנפתח ונעשה בו שימוש. אנחנו לא מקבלים מוצרים כאלו בחזרה כי אנחנו לא מרגישים שזה נכון למכור אותם אחר כך ללקוח אחר. עוד הובהר לך שפטסייף היא כאמור אחת היצרניות של הדלתות המובילות בעולם וכי קשה לנו להאמין שעוצמת המגנט כה חזקה כפי שאתה מתאר כי קשה לנו להאמין שכל כך הרבה חתולים מסתובבים בעולם עם מזלגות שהמגנט שלהם אוסף בבית. יחד עם זאת, ולמרות שקבלת מוצר תקין לחלוטין הסברנו לך שיש לפטסייף ייבואן רשמי שמעמיד לרשות כל הלקוחות שקונים מוצר של פטסייף מחלקה לתמיכה טכנית והצענו לך לפנות אליהם. הסברנו שאם יתקבל אישור מהייבואן שהמוצר לא תקין נשמח להחליפו. אתה לא היית מעוניין לעשות זאת. עצוב שיש אנשים שרצים להכפיש עסקים ומנצלים את כוח המקלדת בצורה שאתה עושה זאת. הבאנו כאן את הצד השני של המטבע ונשאיר לכל מי שקורא את תגובתך לקבל בעצמו את ההחלטות ממי בעולם הזה באמת צריך להזהר.

זו פעם ראשונה שאני מזמינה מהם. הזמנתי כי היה להם מחיר הכי זול שמצאתי לאקאנה לחתול (199 ש"ח ל-5.4 ק"ג עוף-הודו) וגיליתי שגם החול יותר זול אצלם. יקיר שהזמנתי ממנו טלפונית היה נחמד ונדיב, בקשתי אלטרנטיבה זולה יותר לאוור קלין, המליץ על חול חדש שלהם שהוא זול ולא רע תכלס. ההזמנה הגיעה אחרי 3 ימים, הכל היה תקין ובתוקף ויצא לי הרבה יותר זול מהמקום הקודם שהזמנתי בד"כ. וכן קיבלתי חטיף טוב לחתול במתנה. אחזור להזמין מהם, מקווה שכך ימשיכו.

הי, אימי רכשה אתמול מהחנות ערסל לחמוס. השירות שקיבלה היה מצויין, לבבי ומקצועי. הערסל סופק היום כפי שהובטח. ללא ספק אימי תשוב לרכוש בחנות זו. חוויית רכישה מצויינת.

האמת שיצאתי מאוד מאוכזב מהשירות של החנות. הם אמנם נותנים שירות מהיר אבל קניתי מהם מיטה ומזרן לכלב שלי ואחרי פחות מחודש התחיל להצטבר עובש על המזרן. חשוב לציין שנעשה בו שימוש סביר ושאפילו אחרי שהכלב שלנו חזר מבחוץ רטוב מהגשם אנחנו מקפידים לייבש אותו. כשהתקשרתי לחנות לבדוק מה ניתן לעשות אז אמרו לי שהם התקשרו לספק והוא לא מוכן לקחת אחריות אז גם הם לא מוכנים. נראה לי שכשחנות מוכרת מוצר שמוחזר תוך פחות מחודש צריכה להיות להם תודעת שירות בסיסית שתאפשר החזרה של מוצר במצב כזה אפילו אם הם יספגו את ההפסד הכספי הנגזר מכך. בגדול אמרו לי שזו בעייה שלי וחבל מאוד כי הם הפסידו ככה לקוח חוזר ואני לא אמליץ עליהם לאחרים.

אני ביצעתי הזמנה בפעם הראשונה מהחנות הזו עבור אוכל לחתולים ממותג "ג'נסיס פיור" וחול "אוור קלין". בשני המוצרים הללו אני משתמשת באופן קבוע ובחול הפרטני הזה אני משתמשת כבר קרוב ל20 שנה. הסיבה שבחרתי בחנות הזו הינה מכיוון שיש להם מבצע (קבוע) ומעולה עבור החול.... אם אני קונה ארבעה ארגזי חול 10 ליטר כ"א (כאשר כל ארגז עולה לי 80 ש"ח) אני מקבלת את החמישי במתנה. בחישוב פשוט אני קונה 5 ארגזי חול אך בפועל משלמת 64 ש"ח לארגז, וזהו ללא ספק המחיר **הכי** טוב שהצלחתי למצוא עבור החול הזה! בחנות הקודמת שממנה הייתי נוהגת להזמין את החול המדובר, אזי המחיר היה 79 ש"ח עבור כל ארגז ומבלי שהיה להם מבצעים. מעבר לכך, מחיר האוכל שקניתי מפט-פלנט היה כמעט זהה לחנויות אחרות מהם קניתי בעבר. הם גם התחייבו שאוכל להחזיר אוכל אם החתול לא יאהב אוכל חדש שאקנה מהם ושהם יבואו לאסוף את השק המשומש (בתנאי שאקנה שק אחר מהם וכאשר יגיע למסור לי אותו, יאסף את השק המשומש שאמור לחזור אליהם). בסה"כ אני מאד מרוצה והשירות היה מאד נחמד וחיובי. אני אמשיך להזמין מהם כל עוד מבצע החול שלהם יישאר על כנו. מבחינת הזמנים לקח להם שלושה ימים להגיע אליי (אני מתגוררת בראשון לציון ואילו הם נמצאים בפרס חנה). ולכן אני מציעה לא לחכות לרגע האחרון ואז להזמין מהם אלא כמה ימים לפני שנגמר לכם האוכל. אך לזכותם הרב ייאמר שהם שאלו אותי אם המשלוח דחוף או לא, ועניתי שלא. הם לא מספקים מתנות עם ההזמנה (אם כי קיבלתי מהם קופסת שימורי אוכל זול שייוצר בתאילנד ושזרקתיהו לפח). מצד שני לא אכפת לי לוותר על החטיפים שהייתי מקבלת במתנה בכל הזמנה מהחנות הקודמת שממנה הייתי מזמינה וזאת בתנאי שאמשיך לקנות חול במחיר מעולה. תודה פט-פלנט! המון הצלחה בהמשך, שרון.

היי תודה עבור השירות המהיר, על הטיפול והשירות האדיב והסובלני של שירה. למרות שהייתי צרכה להחליף את המוצר הקודם, קיבלתי יחס קשוב ומקצועי ואין לי ספק שאחזור לחנות הזאת שוב לקניה נוספת תודה מבילבי

שירות יוצא מן הכלל! מקצועיות יוצאת דופן ונאמנות ללקוח. בכל בעיה שאני נתקלת גם אם אינם מחויבים לעזור הם תמיד עוזרים. מגיעים עד הבית, יוזמים שיחה ללקוח לפני שאוכל נגמר כך שאני לא נתקעת אף פעם בלי אוכל לכלבה, מחזיקים את המותגים הכי טובים וגם את כל המוצרים הנלווים להם הזדקקתי, ותמיד נותנים עצה טובה ומקצועית. חווית קניה ושירות שלא רואים בכל מקום! תודה