דלג לתפריט עליון דלג לתוכן דלג לתפריט תחתון
ריהוט גן וציוד קמפינג (לוד)
( - ממוצע דירוג הגולשים ב-12 החודשים האחרונים)
בעלים:
גלאור
עסק זה מפרסם ב-zap החל משנת 2020
דירוג החנות בשנה האחרונה:
רכשת מוצר בגלאור אונליין ?
1.04
ציון ממוצע
24
חוות דעת בשנה האחרונה
51
כל חוות הדעת
התפלגות חוות דעת
חיובי
נייטרלי
שלילי
חודש אחרון
0
0
2
3 חודשים אחרונים
0
0
5
6 חודשים אחרונים
0
0
10
שנה אחרונה
0
0
24
כל הזמן
6
0
45
נמצאו 51 חוות דעת גולשים על גלאור אונליין
תמונת משתמש
שם:
samuelgibori
תאריך:
16/04/2024
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
- לא להתקרב!!! להתרחק כמו מאש!!!
לא שהשרות לא טוב - פשוט אין שרות !.
לא קיבלתי חשבונית רק טופס הזמנה
מוצר:
גריל נט ברויל וסט כסאות אלומיניום בד כפול לגינה
תמונת משתמש
שם:
moriaivan19
תאריך:
04/04/2024
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
תעשו לעצמכם טובה ואל פשוט אל תעזו לקנות מהחברה הזאת שחוץ מלקחת ללקוחות את הכסף לא עושים שום דבר.
מהרגע שהכסף עבר בעיסקה תשכחו מהכסף, תשכחו מהמוצרים ועוד יותר תשכחו מהבריאות שלכם.
אין שירות לקוחות, אין עם מי לדבר, אף פעם לא עונים ובפעם באלף שנה שכן עונים מתייחסים בזלזול, מבטיחים הבטחות שלא קורות ומנתקים את השיחה.
אין לדבר עם מנהל ואין אף אחד.
מהרגע שקניתם תגידו שלום לכסף שלכם.
מוצר:
פינת ישיבה מונטריאול
תמונת משתמש
שם:
natifogel2020
תאריך:
05/03/2024
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי ספה ריהוט גן ב10.23 עד היום לא קיבלתי, כל פעם תירוץ אחר, הם לא עונים לפניות בטל’ או במייל, שירות גרוע והמתנה ארוכה למוצר, הם באמת זולים אבל זה זול שהוא יקר..
מוצר:
ספה ריהוט גינה דגם רומא
תמונת משתמש
שם:
naor
תאריך:
04/03/2024
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שרות מזעזע לאחר קניה
מנהל שמנתק בפנים וחוסם
הטעיה בנתונים לגבי המוצר שקניתי
מתחמקים מאחריות
מוצר:
פרגולה
תמונת משתמש
שם:
Daniel
תאריך:
06/02/2024
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי שולחן וכיסאות לגינה.

חיסרון: הכיסאות הגיעו שרוטים. השולחן הגיע שרוט ופגום ברמת הרכבה שנעשת במפעל. נעלצתי לאלתר על מנת להרכיבו.
יתרון: המחיר היה הנמוך בין כל החנויות.
תגובת החנות:
הלקוח קיבל שולחן תקין אשר נפגם עקב הרכבה לקויה

בכל אופן ולפנים משורת הדין ועקב כך שהחברה שומרת על רמת שירות הגבוהה בשוק בוצעה החלפה של המוצר לחדש
מוצר:
שולחן ביסטרו מרובע 2 כיסאות ראטן
תמונת משתמש
שם:
sagiadmon
תאריך:
22/01/2024
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שירות גרוע מאוד ומוצר ברמה נמוכה. הזמנתי שולחן. לאחר שהרכבתי ראיתי שמתנדנד. יצרתי קשר עם שירות לקוחות ובלי קשר שמידי פעם עונים ומידי פעם לא וטירטרו אותי להראות וידאו שגם מצנדנד במקום אחר ושלחתי שניים אחרי שהצילום הראשון לטץא הוכיח מספיק שמתנדנד עדיין. בסיכומו של דבר קיבלתי תשובה שאי אפשר להחליף ושלדעתם הבעייה אצלי....כשבבירור רואים שבמקום נוסף מתנדנד.
מוצר:
שולחן לרנקה לבן
תמונת משתמש
שם:
mor6922
תאריך:
02/01/2024
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שירות מתחת לכל ביקורת!
ב31.10.23 הזמנתי פינת ישיבה , ב02.11 קיבלתי הודעת SMS לתאם שליח, את השליח תיאמתי ל20.11.
כמובן שאף אחד לא הגיע ואף אחד לא יצר קשר. מאז עשרות טלפונים והודעות בפייסבוק ואין קול ואין עונה. ב18.12 סוף סוף הצלחתי לקבל מענה מנציגת שירות, לאחר שלא היה לי מספר הזמנה הצליחה לעלות אותה עפ"י מספר נייד. הופתעתי לדעת שהפינה שלי לא קיימת במלאי ולא ניתן לספק אותה ושהזיכוי והנושא יועבר למנהלת ויצרו איתי קשר. כמובן שקשר לא נוצר, היום יצרתי קשר עם שלהם, שלטענתה הזיכוי לא בוצע כי היה תקלה במספר נייד שלי, אך לא ברור לי אך את ההזמנה מצאו לפיו. בנוסף לטענתה פתאום כן יצרו איתי קשר לגבי המשלוח ב20.11 ואני לא עניתי להם , אך לא הבנתי אך אם המספר אצלהם לא היה מעודכן? שירות מתחת לכל ביקורת! ברמה הכי נמוכה שקיימת ונתקלתי! פשוט לא להתקרב !
מוצר:
פינה ישיבה
תמונת משתמש
שם:
אפרת
תאריך:
02/01/2024
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שירות גרוע!! לא להתקרב!
רכשתי ערסל לחדר, אותו בחרתי בקפידה ביחד עם המעצבת. הזמנו צבע ספציפי שהתאים לשאר העיצוב בחדר- זמן האספקה היה אמור להיות 45 ימי עסקים.
בפועל הזמנו את הערסל ב 20.6 והוא הגיע רק ב20.9 !
מאחר שאנחנו גרים רחוק לקח לנו זמן לפנות זמן ולהגיע אך לא היה נראה לי בעייתי שכן לא אמרו לי שיש איזשהי הגבלה לזמן האיסוף או לחילופין הודיעו לי שעבר הרבה זמן ועלי להגיע לאסוף לפני שהמוצר יוחזר/ ימכר/ יעלם אל החלל.
היום בעלי נסע במיוחד לאסוף את זה ולהפתעתו גילה שאין בכלל את המוצר במלאי בצבע שהזמנו.
כל זה כאשר חיכיתי 3 חודשים ספציפית לצבע הזה - כשהתקשרתי לשירות הלקוחות הנציגה עוד הופתעה שציפיתי לקל את המוצר כשעברו 3 חודשים מאז שהוא הגיע (לא התיחסו לעובדה שבאמצע הייתה מלחמה ובאופן כללי לעובדה שאם כבר שילמתי על המוצר והמתנתי 3 חודשים להגעתו לפחות שיעדכנו אם יש איזשהו טווח של זמן שבו אני חייבת לאסוף אחרת פשוט נגיע ונגלה שאין אותו)
הנציגה הציעה לי זיכוי (מה עוזר לי זיכוי אחרי שהמתנתי כל כך הרבה זמן להגעה של הערסל הזה ואחרי שנסענו במיוחד לאסוף אותו.. )או לקחת אותו בצבע אחר.. 2 אפשרויות גרועות אך לא נראה שזה מעניין את שירות הלקוחות..
מוצר:
ערסל 1171 בבז'
תמונת משתמש
שם:
libba054
תאריך:
17/12/2023
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי מוצרים הובטחה אספקה בין 7 ל-10 ימי עסקים, לאחר שהמוצרים לא הגיעו ניסיתי ליצור איתם קשר, לאחר מספר הודעות שהשארתי ולא חזרו אלי, ענו לי סוף סוף דרך הצאט באתר. שאין במלאי את מה שהזמנתי... ניסו לפצות אותי במוצר יותר יקר בתוספת כסף, אך רק לאחר שכמעט נתתי את פרטי האשראי הנציג אומר לי, וזה כרוך בכך שתוותרי על שאר המוצרים שהזמנת...
התנהגות ממש מבישה, כמובן שביטלתי את העסקה, ואני מקווה שאראה את כספי אי פעם בחזרה
מוצר:
טרמפולינה 3.66
תמונת משתמש
שם:
noakazaz8
תאריך:
01/11/2023
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הוזמנו לפני שבוע 30 כסאות שהיו אמורים להגיע לגדוד חיילים בצפון, חוייבתי כמובן וההובלה תואמה להיום (בין 9-13) ולכן הזמנתי שליח שייקח אותם ממני ויסיע לגדוד. היום ב9 בבוקר, בזמן שאני ממתינה להובלה, התקשרה נציגה להגיד שהכיסאות לא במלאי, וכך גם שום כסא אחר שרציתי (שכן קיימים במלאי באתר). את המשלוח שאמור לצאת ממני כבר אי אפשר לבטל.
שירות מזעזע והתנהלות מחפירה.
מוצר:
כסאות קמפינג
תמונת משתמש
שם:
greygoosepwns10
תאריך:
18/10/2023
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
אם היה אפשר לתת 0..
הזמנתי כורסא ב20.9, היום ה18.10 והתקשרו אלי להגיד שהמוצר לא בארץ וצריך לחכות עוד 10 ימי עסקים.
כששאלתי למה מוכרים מוצרים שאפילו אינם נמצאים בארץ קיבלתי את התשובה: "לא יודעת."
מוצר:
MyDesign כורסאת טלוויזיה יוקרתית עם ידית הרמה
תמונת משתמש
שם:
liliya.s
תאריך:
15/10/2023
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
תתביישו לכם!
רציתי להחזיר מוצר (אחרי שהייתה הטעיה - תמונה להמחשה) ואתם לא נותנים לי בגלל שהייתה מלחמה ולא יכולתי בשבוע של המלחמה לנסוע אליכם בזמן טילים!!! ועכשיו אתם לא מוכנים לקבל את המוצר חזרה. אני אדאג שכולם יראו איזה שירות אתם נותנים!!!
ועוד בסוף חסמתם אותי בפייסבוק בשביל שלא אוכל להגיב לכם! אם את עומדים מאחורי המעשים שלכם, למה לחסום??
מוצר:
פינת ישיבה לבחוץ
תמונת משתמש
שם:
galor546
תאריך:
28/09/2023
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שירות מזעזע, קיבלתי את המוצר לאחר שבועיים ולא שבוע כפי שצויין באתר
קיבלתי את המוצק עם חלק פגום שלא מאפשר לי להרכיב אותו
אני מנסה ליצור איתם קשר בכל דרך אפשרית ואין עם מי לדבר
שירות הלקוחות בטלפון עובר אוטומטית לחברת השארת הודעות - שלא חוזרת אליך
המוצר תוקע לי את כל הבית כי הוא בתוך ארגז ואי אפשר להרכיב אותו
פשוט מזעזע בלתי נסבל לא ממליץ לאף אחד לקנות מהם
מוצר:
אי למטבח שוודיה
תמונת משתמש
שם:
sahar553
תאריך:
27/09/2023
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
חיפשנו מערכת ישיבה למרפסת.
הגענו לסניף בהוד השרון וקיבלנו שירות מדהים.
נאמר שההרכבה פשוטה ואין צורך בהרכבה.
בעת ההרכבה התגלה בעיה במערכת ישיבה (חור של אחד הברגים לא היה תקין, בשירות לקוחות התנערו ואמרו שבגלל שההרכבה היא עצמית אין אחריות על ההרכבה
לאחר שבועיים אחד הכפתורים של הכריות נפל. גם פה לא היו מוכנים לסדר ואמרו שהאחריות אינה תופסת.

שימו לב שהאחריות שהם נותנים לא שווה כלום.
מאוד מאכזב.
מוצר:
מערכת ישיבה אתונה
תמונת משתמש
שם:
chenbr2
תאריך:
28/08/2023
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי מחברת גל אור בריכה ביום 03/07/223 , באמצעות מחסני חשמל, וקיבלתי אותה כ- 10 ימים לאחר מכן.
לפני מספר ימים ראיתי שיש פגם בבריכה.
פניתי לשירות לקחות של החברה באמצעות וואצפ ונתקלתי בתשובות מובנות של :"אין לי מה כיצד לעזור..."

מחוויה אישית שלי- ממליץ בחום לשלם עוד כמה שקלים ולא לקנות מהם!

הזול עולה ביותר
מוצר:
בריכה
תמונת משתמש
שם:
צח
תאריך:
20/08/2023
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
השירות שקיבלתי היה מתחת לכל ביקורת.
ראשית השולחן לא הגיע ביום שהיה צריך להגיע, התקשרתי לברר איפה המשלוח ואמרו לי שהמשאית תקועה, היו אמורים לעדכן אותי על כך ולא לתת לי את הטלפון של השליח התקוע.
לאחר מכן חיכיתי לטלפון כדי לקבוע מועד חדש למשלוח, אף טלפון או הודעה לא קיבלתי.
הייתי צריך להתקשר 3 פעמיים נוספות למוקד של גלאור כדי לשאול מתי השולחן מגיע סוף סוף, השירות במוקד חובבני, לא שירותי ולא מקצועי כלל.
כל פעם נאמר לי ידברו איתך יקבעו איתך אבל שום דבר לא קרה.
בשיחה הרביעית אמרו לי שתיאמו לי למחר, כל זה ללא ידיעתי.
השולחן יגיע (בעזרת השם) מחר לאחר 15 ימי עסקים.
מוצר:
פינת אוכל
תמונת משתמש
שם:
bat7nitsun
תאריך:
09/08/2023
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
מאד לא מומלץ! קניתי בריכה ואחרי 2 שבועות לא הגיע אלי והתקשתי וטענו שזה לא במלאי וישלחו בריכה אחרת וגם זה לא היה ולא נברא. אחר חודש ניסיתי לדבר אתם אבל אין עם מי לדבר הם מבטיחים שנציג יחזור ולא חוזרים. להתרחק כמו מאש! סוף סוף לא קבלתי כלום ולא את הכסף בחזרה אנא אל תעשה הטעות שלי!
מוצר:
56483 בריכת INTEX
תמונת משתמש
שם:
הלאידר
תאריך:
19/07/2023
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
לא ממליצה. מזל שקניתי את המוצר באייס כך יכולתי לבטל את העסקה. המוצר הגיע שבור ועם כיסוי שאינו מתאים למוצר עצמו. במשך יותר מחודשיים ניסיתי לקבל שירות ללא הואיל. מהשירות אין מענה, או שמעבירים לשירות מענה שלא חוזר בשיחה, קובעים זמן אספקה/איסוף מבלי ליידע אותי ואז לא מגיעים, מוסרים לי טלפון של השליח שאינו פעיל/מנותק ואחר כך השליח אומר שניסה להשיג אותי בטלפון (לא היה ולא נברא) ולכן לא הגיע לביתי לאסוף את המוצר השבור, כשהגיע טכנאי הוא אחר ביותר מ- 3 שעות מעבר לזמן שהיה צריך להגיע. בקיצור - אני תקועה עם שברים של מוצר שצריכים לאסוף ממני וגם אחרי שביטלתי את העסקה וקיבלתי את הכסף בחזרה מאייס אני לא מצליחה להתנער מגל אור ולסיים את הסאגה הזו.
מוצר:
גזיבו עם כנף מתקפלת
תמונת משתמש
שם:
Shmulik
תאריך:
10/07/2023
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שירות גרוע ביותר רכשתי בריכה והזמן אספקה היא לאחר 15 יום שמבטיחים בין 8 ל10 ימי עסקים לכן ביטלתי עסקה ולאחר שבועים מהביטול עסקה עדיין מחכה לזיכוי שגם הוא 5 אחוז עמלה מסכום הרכישה למרות שהאספקה היתה מעבר להתחייבותם.לא לקנות מהם
מוצר:
בריכת אינטקס 3×2
תמונת משתמש
שם:
sibany85
תאריך:
25/06/2023
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קיבלתי מוצרים פגומים ולא נותנים שירות וכאשר מגיע למישהו זה רק דך הואטסאף שהמענה שלהם שהם צודקים והלקוח לא צודק אפילו שיש תמונות מוכיחות

כבר חודשים רודפים אחריהם לאספקה חדשה מבטחים להגיע ולא מגיעים ואפילו לא טורחים להודיע
וכאשר מתקשרים לברר למה מאחרים הם מופתעים שהנציג לא התקשר! לא פעם ולא פעמיים... אותו סיפור
מוצר:
מערכת סנט לואיס
תמונת משתמש
שם:
Rana
תאריך:
25/06/2023
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשנו מערכת ישיבה ועוד איבזרים ושילמנו ממיטב כספנו.. קיבלנו מערכת ישיבה פגומה.. כבר חודשיים מתאמים אספקה חדשה ומטרטרים שעות וימים בטלפון ובוואטסאפ ומבריזים!! אנחנו מבקשים יום חופש מהעבודה כדי לקבל אותכם ואתם פשוט מאוד לא מגיעים! שירות גרוע ביותר וסחורה גרועה! לא מומלץ לא להתקרב
מוצר:
מערכת ישיבה סנט לואיס
תמונת משתמש
שם:
Shadi Enab Dana
תאריך:
09/06/2023
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי בריכת שחייה דרך האתר עם איסוף עצמי מסניף חיפה, חיכיתי יותר מ10 ימי עבודה אף אחד לא התקשר לעדכן, ניסיתי את הצ'ט שלהם באתר לא עזר, התקשרתי לברר התחילו להפנות אותי מסניף אחד לשני חווית קנייה מחפירה. שירות לקוחות על הפנים.
מוצר:
בריכה פרימיום אולטרה אינטקס
תמונת משתמש
שם:
Atara
תאריך:
08/06/2023
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי גריל גז דרך אתר סופר פארם. הגיע שליח והחליט שהוא לא מעלה לי את המוצר הביתה היתה לו קומה אחת לעלות! חייגתי לחברת גלאור ואמרתי להם שלא רצה להכניס את המוצר לבית. והם במקום להחזיר את השליח על הזלזול במוצרים של הלקוחות גיבו אותו ואמרו שלא יכול לחזור. ועוד שהשליח תירץ שלא היתה לו גישה לבית! אתם שומעים את התירוץ! ספה שלוש מטר נכנסה לבית מקרר מקפיא מיטות ה-כ-ל אבל גישה לקרטון אין!! ממש אבסורד! בושה וחרפה של שירות!! המוצר יושב לו מחוץ לבית ומצידם שישבר שיגנב אבל העיקר הם "סיפקו" את המוצר. שירות גועלללל.
תגובת החנות:
היי, בבדיקה שנערכה נמצא כי דרכי הגישה לבית הלקוח אינן מאפשרות עליה במדרגות ומצריכה שירותי מנוף וזה גם מה שנאמר לך בעת ביקור השליח. השליחים יכולים להעלות מוצרים כל עוד זה נכנס במעלית / יש גישה במדרגות.
בכל מקרה נשמח מאוד שתצרי איתנו קשר טלפוני בכל עת באמצעות טלפון 03-9044412 או באמצעות שירות הווצאפ שלנו 052-4117557
מוצר:
גריל גז 5 1
תמונת משתמש
שם:
avivit.cn
תאריך:
05/05/2023
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי מוצר מסופרפארם ומסתבר ש גלאור היא הספק של המוצר , שירות זוועה!! מחכה למוצר שלי מעל חודש וכל פעם דוחים את מועד האספקה בתירוץ אחר פעם אחת אמרו שהמוצר נדפק ובגלל זה לא סיפקו אחרי שבועיים שהגיע זמן האספקה השני אמרו שהמוצר אזל מהמלאי , ביקשתי זיכוי והבטיחו לי שיביאו כמה שיותר מהר וכשניתקו את השיחה שלחו הודעה לתאם שוב לעוד שבועיים משהו ממש זוועה!!!!!
מוצר:
פח אלקטרוני שחור 60 ליטר
תמונת משתמש
שם:
eyal
תאריך:
07/04/2023
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
חברת מזעזעת בלשון המעטה.
הזמנתי מערכת תלת ישיבה באיסוף עצמי בסניף אשקלון. החברה התחייבה לספק את המוצר לפני החג.
שלחתי לשם מוביל פרטי שהמתין להם שעה ולבסוף שחררו אותו בטענה שהמוצר לא הגיע. אמרו להגיע עוד כמה ימים.
בפעם השנייה כששלחתי את המוביל ווידאתי איתם שהוא בדרך , לא התייחסו אליו ושוב פעם המוביל הלך בטענה שלא מתייחסים אליו.
הנציגים בסניף מקללים ומנתקים בפרצוף, פשוט גועל נפש של שירות. אף אחד שם לא לוקח אחריות.
אם הייתי קורא את התגובות כאן בזאפ בוודאות לא הייתי רוכש מהר.
אל תעשו את הטעות שאני עשיתי , מומלץ להתרחק משם בחום!!!
מוצר:
מערכת תלת ישיבה לונדון
חוות דעת של מוצרים פופולריים בגלאור אונליין
המידע המופיע ב- zap מסופק על ידי החנויות עצמן ובאחריותן בלבד. אם נתקלתם בבעיה כלשהי בנתונים המוצגים באתר, אנא שלחו אלינו הודעה ואנו נטפל בעניין
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply