דלג לתפריט עליון דלג לתוכן דלג לתפריט תחתון
מוצרי תקשורת ופנאי (ראשון לציון)
( - ממוצע דירוג הגולשים ב-12 החודשים האחרונים)
בעלים:
מגיק אינטראקטיב בע"מ
עסק זה מפרסם ב-zap החל משנת 2011
דירוג החנות בשנה האחרונה:
רכשת מוצר בסטוק סנטר ?
-
ציון ממוצע
0
חוות דעת בשנה האחרונה
28
כל חוות הדעת
התפלגות חוות דעת
חיובי
נייטרלי
שלילי
חודש אחרון
0
0
0
3 חודשים אחרונים
0
0
0
6 חודשים אחרונים
0
0
0
שנה אחרונה
0
0
0
כל הזמן
17
0
11
נמצאו 28 חוות דעת גולשים על סטוק סנטר
תמונת משתמש
שם:
tomerpat
תאריך:
19/03/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי מספר מוצרים בסטוק סנטר לפני יותר מחודש. עד היום המוצרים לא התקבלו. החל תהליך מסורבל של בדיקה האם המוצר קיים במלאי בכלל והאם בצבע שנדרש ולאחר המון התכתבויות ו2 בקשות לביטול ההזמנה קיבלתי אישור בטלפון שהחבילה נשלחה. לאחר כשבועיים שהחבילה לא התקבלה התקשרתי כמה וכמה פעמים בכדי לקבל מספר מעקב על החבילה אך מעולם לא קיבלתי. התשובות היחידות שקיבלתי במהלך המון נסיונות תקשורת וטלפונים אלו תשובות של "נבדוק ונחזור אלייך" אך לא חוזרים אליי עם תשובות. רכשתי אצלם מוצרים בשווי 850 ש"ח וכרגע איני יודע היכן הכל עומד. אני מקווה לפחות שבעקבות תגובה זו יחזרו אליי עם תשובות.
מוצר:
מפסקי תאורה חכמים ובקר
תמונת משתמש
שם:
דורי
תאריך:
23/02/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי ממיר Tomson
הממיר הגיע לאחר כ 3 שבועות.
אין כל זכר למותג טומסון לא על המוצר ולא על הקופסא ולא ברור מה הקשר בין המותג הלא מוכר שמותבע על המוצר לבין חברת תומסון המוכרת.
# המוצר לא נראה חדש
# הגיע עם ספק כח משומש, של חברה אחרת שאפילו לא נכנס בקופסא וצורף בנפרד
# חוברת המוצר לא הגיעה

משפניתי לחברה עם טענות אלה - לא נענתה פנייתי

מקומם!
מוצר:
ממיר עידן פלוס
תמונת משתמש
שם:
roni
תאריך:
28/08/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שירות מעולה, קיבלתי הסבר מדויק ומקצועי מנציגי החנות, הם הסבירו לי את ההבדלים בין המפרטים של הסטרימרים הקיימים בשוק. ממליץ לכל חבריי וגולשי זאפ לרכוש שם.
חנות מקצועית ממליץ בחום.
מוצר:
סטרימר KIIIPRO
תמונת משתמש
שם:
Ramy
תאריך:
21/08/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שירות כזה טרם קיבלתי:
ביום ההזמנה (באתר החברה) כבר התקשרו לשאול אם אני צריך עזרה לקנפג את המכשיר ועשו זאת עבורי.
המוצר הגיע למחרת בבוקר (!) עם שליח.
חיברתי לחשמל ועבד מייד.
כל הכבוד !
מוצר:
ממיר לוויני TOMSON ST610
תמונת משתמש
שם:
מתי
תאריך:
16/01/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
מגיע ללא חיבור לחשמל ולכן לא ניתן להפעיל את מצלמת האבטחה.
בשום מקום לא צויין שיש לרכוש בניפרד ספק כח.
תגובת החנות:
הלקוח קנה מצלמת אבטחה . למצלמה ניתן להוסיף שלל אביזרים הנמכרים בנפרד ונמצאים כמוצרים נפרדים בקטגוריה .
לאחר הרכישה התקשר מוכרן להציע אביזרים נוספים אבל הלקוח טען שיש ברשותו הכל והוא לא צריך דבר .
הרכישה בוצעה לפני כחודשיים . היום התקשר הלקוח וטען שהוא לא קיבל שנאי ולדעתו צריך להיות שנאי . הפנינו אותו לאתר
למקום בו מופיע שנאי והצענו לו שנאי בהנחה כלקוח חוזר .
מוצר:
מצלמת אבטחה daynight with led cam420l o lux
תמונת משתמש
שם:
מתי
תאריך:
14/05/2015
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי את המוצר בקלות מהאתר אחרי שהתקשרתי ושאלתי לגבי המוצר והמשלוח, נאמר לי שזמן המשלוח הוא 4 ימי עסקים. ההזמנה בוצעה ביום שלישי שעבר, עברו 9 ימים והאנטנה לא הגיעה.
בחנות מאשימים את דואר ישראל ומסרבים לקחת אחראיות (הוצע לי 20% הנחה להזמנה הבאה שלי (לא הזמין מהם יותר בחיים)), ובנוגע לביטול העסקה, בהתחלה אישרו לי את הביטול ואמרו שיקח כמה דקות ואחרי יותר משעה שלא קיבלתי מייל עם ביטול התקשרתי והפעם הבעלים דיבר איתי ואמר שרק כאשר המוצר יהיה בדרך חזרה אליהם אני אקבל את כספי בחזרה.
הבעלים לא נתן לי לדבר, קטע אותי כל מילה וחזר ואמר שהוא יודע על מה מדובר ואיך פועלים במקרים כאלה.
עכשיו עלי לחכות שהמוצר יגיע לסניף הדואר שלי, אקבל את הפתק לאסוף את המוצר, לחכות בתור וזאת כדי לסרב לקבל את האנטנה בשביל שזה יעשה את הדרך חזרה אליהם ובתקווה לקבל את כספי בחזרה.
לא קונה מהם יותר בחיים!
תגובת החנות:
תגובה הזויה ומרושעת .המוצר שהוזמן הוא אנטנה בשווי 99 ש"ח עם תאריך אספקה עד 4 ימי עסקים בדואר ישראל . המוצר נשלח בו ביום שהלקוח הזמין . הלקוח קיבל מספר מעקב בדואר ישראל. כעבור כשלושה ימים הלקוח התקשר וביקש לדעת איזה פיצוי יקבל על כך שהמוצר עדיין לא הגיע ? הוסבר לו שזה בד"כ מגיע תוך 4 ימים ואם לא נבדוק מה האפשרויות .כעבור יום התקשר ואמר שעדיין לא הגיע הודעה מדואר ישראל . נאמר לו שעל פי אתר דואר ישראל החבילה נמצאת בסניף הדואר שלו וכדאי לגשת ולקחת גם ללא החבילה . מכאן התחילו שיחות הזויות על גובה הפיצוי שהוא יקבל למרות שהחבילה נמצאת בסניף הדואר וממתינה לו .לצורך שיפור הרגשתו הצענו 20% הנחה בקנייה הבאה ולאור תגובתו אני בהחלט מציע שלא יזמין אצלנו דבר.
מוצר:
אנטנה יאגי הגבר 16dbi
תמונת משתמש
שם:
Arik
תאריך:
23/10/2014
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
השירות היה מעולה החברה מקצוענים , ידעו להתאים עבורי את המוצר הנכון בהתאם לצרכים שלי. הסניף נראה טוב, נעים להסתובב בחנות המשלוח היה זריז ומדויק. ממליץ בחום.
מוצר:
ממיר עידן פלוס דגם 608
תמונת משתמש
שם:
אורן
תאריך:
19/09/2014
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי אנטנת חלון לפני כחודשיים, המוצר הגיע בזמן אך בשל בעיות קליטה נאלצתי להחזירו לחנות ( באריזתו המקורית בדואר רשום RR427299275IL).
המוצר נאסף בתאריך ה- 17/8 ע"י החנות.
מאז התקשרתי אליהם מספר פעמים כדי לבדוק האם הגיע והאם יזכו אותי, במרבית השיחות לקחו מספר טלפון ושם, כמובן שלא חזרו אלי כי מדובר בהחזר כספי ולא ברכישה, בפעמים המעטות שנציג ענה לי, נאמר לי שאראה את הזיכוי בעוד מספר ימים, היום כבר מעל חודש מהיום שבו המוצר נאסף ע"י החנות מהדואר, כספי לא הוחזר כמחויב בחוק, כנראה מדובר בשיטה להתיש את הלקוחות כדי שיוותרו על הזיכוי.
קראתי פה מספר לקוחות עם תלונןת דומות על החנות , כנראה שמדובר במגמה.
אמליץ לכם להימנע מרכישה בחנות זו, ברשותי הקלטה של שיחות עם נציגים כאשר נאמר לי במפורש שאקבל את הזיכוי בימים הקרובים, לי נמאס להתקש לחנות, כנראה שאפנה לבית משפט לתביעות קטנות.
מוצר:
אנטנת חלון לעידן פלוס 25DB
תמונת משתמש
שם:
איתן
תאריך:
23/07/2014
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הרבה זמן לא נתקלתי בשרות כזה - תוך 24 שעות המכשיר היה אצלי במחיר של 19 ש"ח (בלבד) דמי משלוח - כל הכבוד !
טרם התנסיתי בחווית המכשיר עצמו אבל, נראה לי "מענין"...
הזדרזתי, כנראה, להלל ולשבח את מהירות האספקה של המוצר אלא שימים ספורים לאחר מכן הבנתי שטעיתי טעות גדולה (!), לא רק בחוות הדעת אלא בעובדה שבחרתי ב"חנות" הזו לרכישה של המוצר...
יש סוחרים שחושבים, כנראה, שלמכור זו מטרה נעלה והכי חשובה. אלה, כמו "מגי'ק אינטרקטיב" ("סטוק סנטר") שוכחים שהלקוחות קיימים גם אחרי המכירה ומצפים (וזכאים !) לקבל שרות והתייחסות...
עוד טרם הספקתי ללמוד מה המכשיר מסוגל לעשות ו...המכשיר שבק ! זה, לא צריך לקרות כאשר מדובר במכשיר איכותי אבל, זה יכול לקרות אלא שמכאן "זכיתי" בטיפול וההתייחסות כאלה שטרם נתקלתי אצל ספק כלשהו - זלזול מוחלט !!! הודעות דוא"ל שאינן זוכות לתגובה / התייחסות, שיחות טלפון שמסתיימות ב"בודקים" ועוד סיפורים למיניהם מבלי שבעצם אני מצליח לקבל תשובה מתי המכשיר יהיה אצלי, אם בכלל...
המכשיר נרכש בעקבות התנתקות מחברת הכבלים אלא שנכון להיום, בשל חוסר ההתייחסות והזלזול של "סטוק סנטר", כמעט חודש וחצי אני ללא טלוויזיה ואינני מצליח לקבל תשובה מה קורה עם המכשיר – לכל מי שמתפתה למחיר וחוות דעת של הספק הזה שיבין מה מצפה לו אם וכאשר המכשיר שרכש מתקלקל... "אין טלויזיה", בזבוז זמן וחוסר התייחסות !


מוצר:
ממיר עידן פלוס משולב מדיה סנטר מיני פיסי אנדרואיד 4.2.2 וממיר IPTV 1190
תמונת משתמש
שם:
Tova
תאריך:
27/05/2014
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
החזרתי את תיקי העזרה הראשונה שקניתי מכיוון שהתמונה לא תאמה למה שהופיע.חודשיים אני רודפת אחריהם בקשר להחזר הכספי.אומרים לי שזיכו.חברת האשראי אומרת שלא.רוצה לראות הוכחה שזיכו
תגובת החנות:
התמונה באתר מראה דגם של ערכת עזרה ראשונה. מדי פעם היצרן משנה את האריזה אולם התוכן באריזה אינו משתנה . המפרט זהה המוצרים זהים והמחיר שונה. הובהר ללקוחה שאריזות יכולות להשתנות מעת לעת בהתאם למלאים .תלונה קנטרנית ומקוממת. עד היום כחודש וחצי לאחר הקניה לא הוחזרו המוצרים כך שכל מטרת חוות הדעת שנשלחה נראה לא ברור.
מוצר:
תיק עזרה ראשונה אין
תמונת משתמש
שם:
מוטי בן שיטרית
תאריך:
25/10/2013
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
התקשרתי היום בבוקר (יום חמישי) לחנות סטוקסנטר שבבת-ים. רציתי לרכוש את הערכה שמדברים עליה כל-כך הרבה - ערכת המיני-פיסי. הנציג בני הסביר לי מה המכשיר הזה שעונה לשם "מיני פיסי" מכיל, מה הוא מציע. רכשתי את הערכה של מיני פיסי עם מקלדת אלחוטית לאחר הסבר מצויין של בני, עם משלוח של שליח.
לאחר כמה שעות כבר דפק על מפתן דלתי שליח הדואר שנשא עימו את החבילה שרכשתי הבוקר.
הייתי בהלם ממהירות הגעת המשלוח, שמח שקיימות חנויות כאלה שיש כזה שירות
לאחר מעט הסבר טלפוני מהנציג בני, הרכבתי את הסט הזה של מיני פיסי, ונדהמתי ממיני מחשב שנמצא על צג הטלוויזיה.
תודה רבה על מוצר מדהים, ועל שירות איכותי.
מוצר:
מיני פיסי MK819
תמונת משתמש
שם:
ori
תאריך:
12/10/2013
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
התקשרתי לקבל פרטים על ממיר דיגיטלי.
ענה לי בני שענה לי בסבלנות על כל השאלות שהיו לי לגבי המוצרים.
דאגתי לציין בפני בני שני דברים שהיו חשובים לי במיוחד בממיר שאקנה:
1. שיהיה אפשר ראות קבצי סרטים כולל כתוביות.
2. שנצליח להתגבר על בעיית הקליטה שיש במיקום שלי

בני ידע להתאים לי בדיוק את המוצר שאני צריך (לא ניסה בכוח להציע לי מוצר יקר יותר).

הזמנתי את המוצר דרך הטלפון, הגיע בזמן דרך הדואר.
כל מה שבני הבטיח אכן התקיים (הקליטה והכתוביות).
יצאתי מאוד מרוצה מהמוצר והשירות.
מוצר:
ממיר דיגיטלי tomson 306
תמונת משתמש
שם:
אבי
תאריך:
09/10/2013
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
התקשרתי לחנות סטורסנטר שנמצאת בבת-ים, נציג בשם בני ענה לי, נתן לי הסבר רחב-היקף אודות המיני-פיסי. החלטתי שלאחר שירות כזה (שיחה של כשעה-שעה וחצי) ארכוש מהחנות הזו. רכשתי ולאחר כיומיים קיבלתי בדואר. מכיוון שלא ידעתי בצורה מדוייקת איך לחבר הכל התקשרתיי אליהם שוב, ובני הדריך אותי. בשורה תחתונה, שירות לקוחות מצויין. תודה רבה על הכל מעוד לקוח מרוצה :)
מוצר:
מיני פיסי MK809
תמונת משתמש
שם:
יונתן אבוטבול
תאריך:
08/07/2013
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי לפני כשבוע את המיני-פיסי אנדרויד , וזה מכשיר מאוד קליל ונוח. כיפי לשימוש למבוגרים ולכל אלה שחסרי מחשב, לא מבינים בזה כל כך או כל דבר דומה אחר. רכשתי את המכשיר מהחנות "סטוקסנטר" מהנציג בני שהיה כה חמים כלפיי ונתן יחס טוב. תודה רבה על המוצר הגאוני הזה ועל שירות לקוחות ברמה מאוד לקוח מרוצה!
מוצר:
MK809 מיני פיסי אנדרויד MK809
תמונת משתמש
שם:
בני אוחיון
תאריך:
24/06/2013
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי לפני כשבוע את הממיר עידן והאנטנה להרחבת השידור, שידור איכותי , מוצר מעולה, והחנות שממנה רכשתי -"סטוקסנטר" , נתנו שירות לקוחות מעולה, הרבה חנויות צריכות ללמוד מהם. תודה רבה על השירות המצויין!
מוצר:
ממיר עידן פלוס de306 + אנטנה 9 HI GAIN 306
תמונת משתמש
שם:
רוני אסא
תאריך:
15/06/2013
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי מחנות זו לפני כשבוע את הממיר שמקבל פרסום רב העונה לשם "עידן פלוס". מוצר מעולה, קל ונוח להרכבה, ונגיש גם למבוגרים. בהתחלה היו פרטים קטנים אשר לא הובנו לי , והנציג אשר מכר לי מוצר זה - בני, עזר לי עם כל הבעיות. ממליץ על מוצר ה"עידן פלוס" ועל החנות "סטוקסנטר" , תודה על השירות מאוד לקוח מרוצה!
מוצר:
ממיר עידן פלוס ואנטנה 306
תמונת משתמש
שם:
אברהם לוי
תאריך:
13/06/2013
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
אז לפני כשבוע הגעתי לחנות"סטוקסנטר" בבת ים, ושם רכשתי מבני את הממיר המדובר "עידן פלוס". רכשתי את זה ואנטנה לקליטת שידורים מוגברים. התקנתי, ולאחר הדרכה מוצלחת מבני ראיתי שידורים באיכות מעולה. ממליץ על החנות (בזכות שירות הלקוחות המומלץ) ועל המוצר המצוין!
מוצר:
ממיר עידן פלוס (עידן +) ואנטנה לרכב 306
תמונת משתמש
שם:
Jehezkel
תאריך:
10/06/2013
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי מהנציג בני לפני כשבוע את ממיר העידן + (ממיר עידן פלוס) , ההתקנה הייתה מלווה בהסבר טלפוני עשיר וסבלני מצידו. לאחר ההתקנה היו כמה דברים שהסתבכתי מעט אך בני עזר לי ללא שום קושי. ממליץ מאוד על המוצר ועל החנות הזו, שירות לקוחות ברמה מצויינת, מקווה לראות עוד חנויות כמוכם בהמשך.
תודה מעוד לקוח מרוצה, יחזקאל.
מוצר:
ממיר עידן + דגם 306 ואנטנה לרכב de306
תמונת משתמש
שם:
Roni
תאריך:
16/05/2013
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
כל מה שאני רושם מלווה בשיחות מוקלטות בידיעת מנהל החנות בני,הוא יכול לרשום כל תגובה שירצה אני מוכן לגבות כל מה שאני כותב בהקלטה,מי שרוצה מוזמן לקבל ממני את ההקלטות למען הסר ספק
הזמנתי ממיר עידן פלוס משלוב מדיה סנטר ב-3/1/13,באתר רשום 7 ימים לקבלת המוצר,לא שבעת ימי עבודה,המוצר הגיע אלי בכל מקרה ב-20/1,הוא הבטיח לי פיצוי,נגיע לזה אחר כך,כל הזמן הזה אני רודף אחרי בני ומקבל תשובה אני בודק וחוזר אליך,כמו שבתגובות אחרות רשום הוא לא חוזר רק מבטיח,ואני כל יום רוצה לדעת מה קורה,הוא אומר בדואר יגיע אליך,ביקשתי מספר הזמנה וקיבלתי מספר הזמנה שגוי ותשובות מתחמקות,שהמוצר הגיע ב-20/1 אצלי בבית הוא לא עבד ב-3 טלויזיות,התקשרתי לקבל תמיכה טכנית ושוב התשובה אני אחזור אליך יש לי לקוחות בחנות,ואני לא לקוח? כי כבר שילמתי?
בסוף שלא הצלחנו להפעיל את המוצר על אף טלויזיה סיכמנו שאני מחזיר את המוצר ואני מקבל פתרון אחר במקום,הוא שלח לי ממיר עידן פלוס שלא קלט כלום כי האנטנה שהוא שלח לי לא היתה עם ספק כח מסתבר וחוץ מזה שלח לי סטרימר שכן עובד על אותה טלויזיה שהעידן פלוס לא עבד,לטענתו בחנות זה עבד ואני מאמין לו,הוא אמר שהיה צריך לשנות הגדרות כדי להפעיל את זה בטלויזיה שלי,אז איך יכולתי לעשות זאת? במשלוח השני הוא הבטיח לי פיצוי של DISK ON KEY ועוד כבל איכותי מתנה,לא קיבלתי אותם כמובן,שוב חזרתי ורדפתי אחריו,סוכם שאני אחזיר את העידן פלוס הנוסף והאנטנה ואקבל זיכוי בסך 300 שקל,ב-30/1 בני קיבל את המוצר ואני מחכה לזיכוי,כל יום הוא אומר לי שלחתי לך כבר ויזה לוקח זמן,בסוף שקיבלתי העתק זיכוי,הוא זיכה אותי ב-18/2,יש לי צילום זיכוי למי שרוצה ולא ב-30/1 כמו שהבטיח,אבל הוא זיכה אותי ב-100 ולא 300 ש"ח ושוב התחיל מרדף שמתמשך עד היום,הוא לא מוכן לדבר עם ויזה וטוען שביזבז עלי יותר מדי זמן ומשאבים,במילים שלו ממש,אני מפריע לו עם לקוחות,שוב אני כבר לא לקוח כי שילמתי,עד היום לא קיבלתי את הזיכוי למרות כל המאבקים,הפעלתי ביטוח של חברת האשראי והם כבר עצרו לו את החיוב לפי החוק,כי העסקה מתועדת והוא לא מתכחש לזה שאני צריך לקבל זיכוי רק כולם אשמים והוא לא וכמובן שאותו זה לא מעניין,כי כסף הוא כבר קיבל
אני לחנות הזאת לא אתקרב יותר אבל כל אחד והשיקולים שלו
תגובת החנות:
זהו מקרה קלאסי של לקוח שבהחלט לא צריך להזמין מוצרים בחנויות ברשת אלא להגיע לחנות ולהחליט במקום.
כל התכתובות והשיחות עימו הוקלטו מכיוון שכבר ברגע הראשון ראו אנשי המכירות שמדובר באדם בעייתי בלשון המעטה ולכן גם הועבר אליי .כבר לאחר ההזמנה הציעו ללקוח לבטל את ההזמנה ולרכוש במקום אחר.
הלקוח הזמין מממיר משולב אנדרואיד . מוצר שנמכר מזה כשנה למעלה מ1000 יח' אולם יש צורך בהבנה בסיסית בחיבורי ממירים ובאנדרואיד.חברת השליחויות (דואר ישראל) ניסו למסור ללקוח במשך שבוע וחצי את הממיר ללקוח ולא הצליחו לתאם איתו מכיוון שלא היה בבית. כבר ביום השלישי הוא התקשר וצעק על הפקידות שמגיע לו פיצוי על זה שלא נמסר לו תוך 2 ימי עסקים (למרות שרשום באתר 7 ימי עסקים) בכל מקרה הלקוח טען שהממיר לא עובד .נאלצנו לשלוח שליח ולהחליף לו את היחידה. מותר לציין שהיחידה שהוחזרה הייתה תקינה .גם החבילה ה2 הגיעה ללקוח הלקוח טען שהיא לא עובדת והוא בדק ב3 טלביזיות והכול עובד אצלו וכו... בשלב זה הצענו לו לבטל את הרכישה ולזכות אותו באופן מלא מכיוון שהטיפול בבעיות שלו ומספר שיחות הטלפון אליו לתיאומים ולהחלפת המוצרים והדרישות האינסופיות שלו שכללו כ30 אימיילים ו30 שיחות טלפון בשבוע כבר עלו על כל רווח עתידי מלקוח זה . הלקוח סרב וביקש ממיר עידן פשוט , הסכמנו ושלחנו לו ממיר עידן פשוט שכמותו מכרנו למעלה מ20 אלף יחידות בשנתיים האחרונות . לא להפתעתי קיבלנו הודעה מהלקוח שגם ממיר עידן לא עובד אצלו גם עם אנטנה מוגברת . ביקשנו שיחזיר את המוצר ונזכה אותו. הלקוח זוכה בכרטיס אשראי על הציוד הקודם וכאשר הממיר הוחזר ביקשנו מחברת האשראי לזכות אותו ב200 ש"ח נוספות- תשובת חברת האשראי:הלקוח ביצע הכחשה לעיסקה וביקש לבטל את התשלומים העתידיים. היות והטיפול בלקוח זה כולל זמן הטיפול בזיכויים בהחלפוות בתיאומי שליחים בדיקת הציוד שהחזיר אריזתו מחדש ומענה ל 30 אימיילים ועשרות הודעות במענה קולי עלה למעלה מכפול מעלות המוצר שהלקוח הזמין העברנו את הטיפול לעורך דין של החברה על מנת שיסדיר את התשלום החסר של הלקוח הבעייתי .סטוקסנטר קיימת 21 שנים ובמרבית השנים אנו מוכרים מרחוק לעשרות אלפי לקוחות מרוצים וחוזרים .מקרה כזה לא זכור לי ולכן שלחתי לעשרות מחבריי בעלי חנויות און ליין את פרטי הלקוח הנ"ל על מנת להזהיר אותם . אני בהחלט לא מציע לאף חנות למכור ללקוח הנ"ל שום מוצר . וללקוח עצמו אל תקנה און ליין תזמין מוצר עם שרות טכנאי ותגרום נזק קטן יותר לעצמך ולאחרים.
מוצר:
מדיה סנטר משולב ממיר עידן פלוס מיני פיסי לינק למוצר http://stockcenter.co.il/product_info.php?products_id=11597
תמונת משתמש
שם:
עומר
תאריך:
25/03/2013
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי מנציג בשם עמית את ה dongle mini pc android
הגיע בבוקר שלמחרת בעזרת שליח ( הזמנתי ב4 אחה"צ ב21 לחודש)
אני כבר כמה ימים סביב זה ומוצר מדהים.
שירות הלקוחות עזרו להתקין את המוצר בטלפון , שירות מצויין .
ממליץ בחום לרכוש את המוצר , ממליץ גם על החנות הזו מאוד.





מוצר:
אנדרויד מיני פיסי MK809
תמונת משתמש
שם:
johnathan
תאריך:
04/02/2013
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
המוצר הוחזר משום שלא קלט יותר משני מטר אלחוטי. וכאן רק התחילה הבעיה. בעל הבית מתחמק מלהחזיר את הכסף כבר שלושה חודשים. מלא הסברים, תירוצים ועכשיו פשוט התחמקויות וחוסר מענה ומה לא.
תגובת החנות:
הלקוח החזיר מוצר פתוח ללא אריזה מקורית אחרי 21 ימים ללא חשבונית מקור כמתחייב בחוק ובתקנון האתר. המוצר נבדק ונמצא תקין. פנינו אל הלקוח ובפניותיו הבהרנו כי לא ניתן להחזיר מוצר ללא אריזה מקורית או לאחר 21 ימים וללא חשבונית מקור .הלקוח פנה 7 פעמים במייל במשך כחודש ובכל אותם הפעמים הובהר לו את אותה התשובה.
עם זאת לפנים משורת הדין החלטנו לזכות את הלקוח בניכוי 5% ערך ההזמנה .
מוצר:
דונגל ומקלדת אלחוטית אנדרואיד 4.1
תמונת משתמש
שם:
שאול
תאריך:
14/08/2012
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
ביצעתי רכישה טלפונית של ממיר נאוקום ואנאנת המוצר שהוזמן הוא ממיר נאוקום ואנטנת חלון מוגברת
המוצר נאסף עצמאית על ידי מהחנות בבת ים
במקום בחור נחמד בשם בני עם סבלנות אין סופית שלא התעצל להסביר על כל אופציות הממיר ובנוסף סרק לי את הממיר כשהגעתי הביתה רק הייתי צריך לחבר לאנטנה ולטלויזיה וזה עבד בלי שום בעיות .
שירות לקוחות ברמה של חו"ל עם סבלנות ואורך רוח שנדיר למצוא במחוזותינו.
ישר כח
אני בטוח אמשיך לרכוש מוצרים נוספים מהאתר ולו רק בגלל היחס האדיב הסבלני והמקצועי של בני
שירות ומקצוענות עשר
מוצר:
ממיר עידן פלוס 8362
תמונת משתמש
שם:
אורח
תאריך:
06/08/2012
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי מהנציג עמית את הממיר של עידן פלוס , הגיע אליי במהרה ללא תקלות ועם תמיכה לאורך כל הדרך , כשהתקשיתי בהתקנה הוא עזר לי בכל שלב ושלב
מומלץ ביותר
מוצר:
ממיר עידן פלוס ואנטנה DE 306
תמונת משתמש
שם:
עינת
תאריך:
24/07/2012
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
לפני כחודש הזמנתי טלפונית ממיר דיגיטלי של KONKAואנטנה. את ההזמנה ביצעתי בקלות עם המנהל, בני דן.
כעבור כמה ימים קיבלתי בדואר רשום אנטנה וממיר, שלא היה לו קשר לממיר של KONKA ׁ(על המכשיר לא הופיע שם היצרן והוא לא נראה כמו הממיר של konka). התקשרנו לבני שטען שהכל בסדר ומדובר בממיר שמיוצר במקום אחר).בני אומנם ליווה אותנו טלפונית בתהליך ההתקנה, מאחר שלא הצלחנו לקלוט כלום, אך טען שיש בעיית קליטה שדורשת אנטנה גדולה יותר (בעלות 200 ש"ח).
החלטנו לרכוש ממיר של KONKA בדואר ולהפתעתנו אחנו קולטים עם אנטנה קטנה מצויין ועל גבי הממיר אכן כתוב KONKA!
בזאת לא תמו הדברים. דיברתי עם בני ואמרתי לו שאני מחזירה לו את הממיר והאנטנה והוא אישר ללא בעיה.
הבעיה שמאז חלפו כמה שבועות ואני רודפת אחריו ואחרי הזיכוי. הוא טרח לזכות ב- 200 ש"ח בלבד למרות שהזיכוי הוא על 245 ש"ח (וזאת לאחר שהוא מנקה את הוצאות המשלוח...).
התקשרתי אליו במהלך השבועות האחרונים בערך 6 פעמים ובכל פעם אני נתקלת באותה התשובה: אבדוק ואחזור אליך. מה שכמובן לא קרה כלל!
עכשיו תחליטו אתם אם אתם מעוניינים לקנות אצלו.
תגובת החנות:
הלקוחה לא הזמינה ממיר עידן קונקה אלא ממיר עידן בשם טומסון דגם 306
ההזמנה נעשתה טלפונית לאחר שהלקוחה קיבלה הסבר מפורט אודות בעיית הקליטה באזורה והומלץ לה לקחת אנטנה מתאימה
על מנת שכן תוכל לקלוט את שידורי עידן +
מעבר לכך הובהר שניתן להחזיר את הממיר במידה ואריזתו לא נפתחה או הייתה בשימוש וזאת לא יאוחר מ14 ימים
המוצר התקבל אצל הלקוחה תוך 2 ימי עסקים ממהזמנה
הלקוחה התקשרה וטענה שאין קליטה באזורה ולכן תהיה מעוניינת להחזיר את המוצר .
המוצר הוחזר באריזה פגומה לאחר 21 ימי עסקים עם חוסרים של כבלים ושלט וניכר כי נעשה בו שימוש רב.
ועם זאת זיכינו את הלקוחה ב200 ש"ח במקום ב245 בשל החוסרים ודמי הביטול המחוייבים על ידי חברת כרטיסי האשראי.
הלקוחה התקשרה מספר פעמים ובכולם הובהר לה כי זהו הזיכוי שתקבל .
אנו משרתים אלפי לקוחות בשנה מזה 20 שנה ומכבדים את כולם כולל אלא שגורמים נזקים כספיים עם החזרת סחורה באופן פגום
בברכה
דהאן בני- מנהל

מוצר:
ממיר דיגיטלי
תמונת משתמש
שם:
רן
תאריך:
19/07/2012
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
1. האתר לא תמיד עובד לכן נאלצתי להזמין טלפונית.
2. ההזמנה בוצעה ביום רביעי ה-11 ביולי. נאמר לי ששליח יגיע ביום ראשון. שליח לא הגיע. ביום שלישי ה-17 ביולי התקשרתי לברר. פעמיים התקשרתי, פעמיים אמרו שיחזרו אלי ופעמיים לא חזרו. בפעם השלישית שהתקשרתי אמרו לי שלמחרת שליח יצור איתי קשר לתיאום הזמנה. זה לא קרה. החיוב דווקא בוצע כמו שעון ביום ההזמנה.
3. ביום חמישי ה-19 ביולי התקשרתי שוב לברר מה קורה. והתשובה היתה נחזור אליך... למוד ניסיון מאי קיום הבטחות לחזור אלי, דרשתי שיישכחו מזה ויבטלו את ההזמנה. האם אכן הם יבטלו? אלוהים יודע.

תקלות קורות ויקרו. במקרה כזה אני מצפה לתיקון מהיר ולא לגרירת רגליים ומריחות של אנחנו נחזור אליך.
בקיצור, שומר נפשו ירחק מחנות זו.
הדבר היחיד שייתבצע בזמן יהיה החיוב.
תגובת החנות:
הלקוח הזמין טלפונית מוצרים שראה באתר
הוסבר לו שחלק מהפריטים אינם במלאי וייקח 7 ימים עד שיגיעו למלאי במעמד ההזמנה .
הלקוח הסכים לאספקה מאוחרת . כעבור כשבוע התקשר ואמר בגסות לפקיד שמקבל את ההזמנות כי אינו מעוניין לחכות וביקש לבטל את ההזמנה. ההזמנה בוטלה במקום וחיוב כרטיסו של הלקוח בוטל .
הלקוח זוכה במלוא החיוב למרות שביטול עיסקא גורר חיובים מחברת כרטיסי האשראי ואף התלונן על עצם הטיפול שלנו בו.
הצעתנו ללקוח זה שאינו אחראי מספיק לבצע הזמנה טלפונית גש לחנות ותקנה במקום .כך תמנע מעצמך ומהחנות עוגמת נפש והפסדים כספיים .

מוצר:
ציוד שייט
המידע המופיע ב- zap מסופק על ידי החנויות עצמן ובאחריותן בלבד. אם נתקלתם בבעיה כלשהי בנתונים המוצגים באתר, אנא שלחו אלינו הודעה ואנו נטפל בעניין
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply