דלג לתפריט עליון דלג לתוכן דלג לתפריט תחתון
סלולאר ומולטימדיה (רמת גן)
(3 - ממוצע דירוג הגולשים ב-12 החודשים האחרונים)
בעלים:
מגה מובייל
עסק זה מפרסם ב-zap החל משנת 2019
דירוג החנות בשנה האחרונה:
רכשת מוצר במגה מובייל ?
2.95
ציון ממוצע
20
חוות דעת בשנה האחרונה
87
כל חוות הדעת
התפלגות חוות דעת
חיובי
נייטרלי
שלילי
חודש אחרון
0
0
0
3 חודשים אחרונים
0
0
0
6 חודשים אחרונים
0
0
0
שנה אחרונה
10
0
10
כל הזמן
53
0
34
נמצאו 87 חוות דעת גולשים על מגה מובייל
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
חבל שלא קראתי את חוות הדעת לפני שרכשתי שם.
קניתי אייפון XS MAX שלאחר כמה שבועות התחיל לעשות בעיות תכונה, מידי פעם היה עובד לבד ללא מגע אדם.
החזרתי לחנות וחיכיתי יותר מחודש עד שהוחזר ובסוף החליפו מסך (עבודה של פחות משעה), ללא הסבר. המסך כמובן לא מקורי, פתחו מכשיר חדש שזה גם לא טוב.
עכשיו המכשיר שוב עושה בעיות המסך קופא לעיתים. אני מצפה ממכשיר שעולה 4000שח לעבוד כמו שצריך.
הטלפון שמפורסם בגוגל לא עובד ובוואטאפ זמן מענה לא סביר.
כנראה שעדיף לקנות אצל יבואן מורשה ולשלם עוד קצת על מנת לקבל מכשיר נורמלי ושירות מקצועי.
מוצר:
אייפון XS MAX
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הגענו לסניף לאחר רכישה דרך אינטרנט. קיבלנו שירות מקצועי מאד. תודה רבה על חווית הקניה, סובלנות ומקצועיות
מוצר:
סמרטפון APPLE X
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
בתאריך 28.08.20 רכשתי אייפון xr באמצעות שליח (גרה בצפון ) נתחיל מזה שבקשתי צבע זהב - היה במלאי כשבחרתי אך לאחר כמה ימים התקשרו למסור שאין זהב ויש רק צבע קורל, ממש היתה לי ברירה להסכים= התקשרו 3 ימים לאחר שכבר בצעתי את ההזמנה .
בתחילה היו בעיות של שמע- כששוחחתי בטלפון ישירות טענו שלא שומעים אות טוב והיו גם בעיות במגעים. התקשרתי לשרות לקוחות אך מסתבר שאין מענה בטלפון לשרות אלא רק עבור מכירה ולכן הופנתי לווטאפ. שם נשלח אלי פרטי האחריות עם אפשרות להגיע אליהם.
לפני כחודש וחצי האיפון הפסיק לקרוא את כרטיס הסים- התקשרתי לחברת הסלולר שבדקו כל דבר אפשרי מבחינתם אך עדיין הכרטיס לא נקרא, עברתי חברה סלולרית וגם שם האייפון לא קרא את כרטיס הסים.
שוחחתי שוב דרך הווטאפ עם נציג של החנות ושוב נמסר בצורה לקונית שיש להגיע לחנות לתיקון ואולי זה לא יהיה במסגרת האחריות - אם אני גרמתי את התקלה- איך אני יכולה לגרום לתקלה בקריאת סים????????????????. לא מדובר כאן על מסך שנשבר.
שלחתי בדואר שליחים את המכשיר לגיסי שגר ברמת גן והוא העביר אותו לתיקון ביום שני שעבר-08.03
מאז ועד היום אני מתקשרת ללא מענה ! להזכירם מדובר במעבדה המרכזית של החנות . זה אמור לקחת שעות ספורות בקושי.
בשורה תחתונה- אל תתקרבו לחנות הזו
המכשיר הגיע אלי תקול מלכתחילה!!!!!!!!!!!!! אל תתפתו לקנות שם בעבור כמה שקלים פחות. זה יעלה לכם כפול ומכופל בהמשך.
שלחתי בווטפ גם ללא מענה.
זוועה של שרות
מוצר:
אייפון xr (128 גיגה)
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
חוות הדעת הוסרה לבקשת הגולש
?
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שירות מעולה!
היה לי איזה תקלה רצינית במכשיר (משהו שהמכשיר הגיע ככה )
וספיר ומאיר התותחים ליוו אותי לאורך כל התקלה עם האחריות
עד שבסוף הביאו לי מכשיר חדש!
תודה רבה!
מוצר:
אייפון 11 128
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
לא להתקרב!!!! הישמרו מהחנות הזו!
רכשתי טלפון galaxy s10 ושמתי לב שלאורך הזמן, אני לא מקבל שום עדכון תוכנה או עדכון אבטחה.
פניתי לחנות ושם נאמר לי שהטלפונים שלהם לא כוללים עדכונים. כמובן שהדבר לא הובא לידיעתי בזמן הרכישה.
ביקשתי להחזיר את הטלפון ובקשתי נדחתה.
לא יעלה על הדעת שהטלפון לא יתעדכן. חולשות אבטחה מתגלות על בסיס יומי ולכן סמסונג עובדת קשה כדי לעדכן את המכשירים. לאחרונה הודיעה סמסונג שהיא אף מאריכה את תקופת עדכוני האבטחה ל-4 שנים (!!!) אך הטלפונים של מגה מוביילים אינם מוגנים אפילו ליום אחד (!!!)
כרגע, הטלפון שלי ושל כל מי שקנה שם אינו מוגן בכל תיקון אבטחה משנת 2019...


מוצר:
טלפון S10
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שירות גרוע. רכשתי פלאפון נייד לפני מספר חודשחם. בעיה באפליקציה של ההודעות הרגילות לקח לספק יותר מחודש ימים להחליט שביצעתי עדכון גרסה (דבר שלא היה) ולספר לי שמכיוון שערכתי עדכון גרסה אין הדבר באחריות המקום. המוכרת המציאה שניסתה להשיג אותי למעלה משבוע אך לא עניתי ולכן המכשיר הנייד שלי לא נבדק זמן רב. ניתקה לי את הטלפון בפרצוף, לאחר שקראה לי "נשמה שלי" וסירבה לתת לי את שם מנהל החנות או את שמה על מנת שאשגר מכתב תלונה. אמרה שזה לא תפקידה ושכל שביכולתי לעשות זה לשלוח סמס לשירות לקוחות. ביזיון, אי לקיחת אחריות, כסף ששולם וירד לטמיון, מכשיר שלא תוקן. חנות שלא כדאי להתקרב אליה.
לשואלים - לאחר ששלחתי הודעות לשירות לקוחות גם כן לא ענו לי.
מוצר:
טלפון סלולרי
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שירות מהיר וכיפי! נותנים אווירה טובה , שיש על מי לסמוך! לא מחרטטים אותך.
העובדים חייכניים ותמיד עם מצב רוח , עובדת ששמה ספיר נתנה לי מענה מצויין, סמכה עליי וקיבלה אותי עם חיוך ועזרה לי בהכל! תודה רבה🙏🏽
מוצר:
אייפון פרו מקס
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
בגדול מרוצה הכל טוב מה שכן לקח הרבה זמן לחזור אליי עם תשובה לגבי זמינות המכשיר שרציתי במלאי. הקטע הזה טעון שיפור. גם אם יש כניסת סחורה למחסן תמיד אפשר לבדוק זמינות פריט ולסגור עסקה
מוצר:
אייפון 11 פרו מקס
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שירות מעולה, אנשים נחמדים מקצועניים וסבלניים. בחור בשם מאיר עזר לנו מאוד . חווית קנייה מעולה.
מוצר:
Samsung galaxy s10
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
BIG WARNING DON'T EVER BUY HERE!
Bought a samsung S10e months ago that immediately broke. They tried to repair it and failed after average weeks. Since then it's been a nightmare and they refuse to give me a new phone or give me my money back. Their so called boss never returns calls and their customer service is a joke. I effectively lost 1900 shekel and months later have no phone and no offer to be reimbursed. STAY AWAY FROM THIS PLACE!!
מוצר:
Samsung S10e
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי מגן מסך לטלפון (פיקסל 5) ולאחר זמן קצר התגלה עליו לכלוך שלא יורד. חזרתי לחנות והראיתי למוכרים את המסך. הם היו מאוד נחמדים ובלי בעיות החליפו לי את המגן.
מוצר:
מגן מסך פיקסל 5
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שירות מקצועי ואדיב אלופים ממליץ ממש המקום היחידי שאני נכנס אילו מהיום קונה רק במגה מובייל
מוצר:
iPhone 12 pro max , AirPods pro
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
חווית קנייה מזעזעת!!!
במשך 9 ימים התקשרתי שוב ושוב לחנות הזו כדי לנסות לקנות את המוצר הזה (אייפון 11 פרו 256).
כל פעם אמרו לי המוצר יהיה מחר, יהיה מחרתיים. חייבו אותי על מקדמה תוך כדי שאני מדגיש מראש
שאני לא רוצה את הגרסא היפנית אלא האמריקנית או ההונג קונגית.
וכמובן שלאחר כל ההמתנה הארוכה והטלפונים הבלתי פוסקים אל החנות, ולאחר שחייבו אותי על מקדמה
לשמירת ההזמנה של הגרסא האמריקנית או הונג קונגית, מה שהיה להם להציע לי זה את הגרסא היפנית.

הדבר הכי גרוע היה היחס המחפיר של המוכרת ספיר, שצעקה עליי והתנהגה באסרטיביות כשניסיתי
להזכיר לה מה סיכמנו לאורך כל ה-9 ימים שקדמו לשיחה האחרונה.

ביטלתי את ההזמנה, דרשתי החזר על המקדמה (נראה אם יחזירו) ויותר אני לא פונה אליהם לעולם.
מציע שגם אתם תעשו כמוני.
מוצר:
אייפון 11 פרו
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
חוות הדעת הוסרה לבקשת הגולש
?
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שדרגתי לאייפון 12 פרו מקס GB256. קיבלתי שירות מקצועי, אדיב, ואמין ממאיר שדאג לכל תהליך השדרוג והעברת הנתונים למכשיר החדש.
יצאתי מרוצה מאוד. ממליצה בחום על "מגה מובייל" המקצוענים !
מוצר:
אייפון 12 פרו מקס 256BGB
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
לא ממליצה, בינואר 2020 רכשתי מהם אוזניות איירפודס 2, התקלקלו לא מזמן, מסרתי את זה ליבואן , לא הצליחו לאתר לי את האחריות לפי מספר סידורי, החנות גם לא ידעו למסור לי חשבונית עם מספר סידורי וגם לא דאגו לזה מעבר לחשבונית רגילה, חנות מסודרת אמורים למסור חשבונית עם מספר סידורי. ובגגלם עכשיו לא אוכל לקבל תיקון/ אוזניות חדשות במקום, האוזניות הלכו לפח
מאכזב מאוד
מוצר:
איירפודס 2
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
אסור להתקרב למקום הזה!
קנינו מכשיר galaxy s10e דרך מגה מובייל באמצע ספטמבר. הם הציעו את המחיר הכי זול וחווית הקניה במקום הייתה אחלה
הגענו הביתה ואחרי היום הראשון עם המכשיר הבנו שאי אפשר לדבר בטלפון, הצד השני שומע את עצמו כפול בשיחה רגילה באוזן וחייבים לדבר כל הזמן ברמקול כדי לנהל שיחה נורמלית
הנחתי שזו תקלה פשוטה בתוכנה. חרשתי את כל האינטרנט, בדקתי את כל האופציות עם התמיכה של סמסונג והמסקנה בסוף הייתה שהמיקרופון במכשיר תקול
קורה... לא קרה כלום
התקשרתי מיד לחנות להודיע להם שהמכשיר הגיע תקול. הם הסבירו שהמדיניות שלהם היא ששולחים לתיקון במעבדה שלהם ולא מחליפים. לפנים משורת הדין הסכמנו לזה, למרות שטלפון שנפתח במעבדה הערך שלו יורד מידית והאחריות שלהם לספק מכשיר חדש ותקין

מכאן נהיה גיהינום!!
נסענו שוב לרמת גן לשים בתיקון. אחרי שלושה שבועות הם הודיעו שהמכשיר מוכן ותוקן. נסענו שוב לרמת גן לקחת את המכשיר. בבדיקה פשוטה שעשיתי במקום (רק לעשות שיחה קצרה) גיליתי שהבעיה בכלל לא תוקנה! (אני מניח שהטלפון בכלל לא נפתח, מה הסיכוי שיחליפו מיקרופון תקול במיקרופון תקול אחר?)
מהחנות הכריחו אותי לשלוח שוב את המכשיר לתיקון ואמרו שייקח עוד 14 ימי עסקים. אחרי ויכוח קטן המנהל הבטיח שהמכשיר יחזור תוך יום-יומיים
היום, שבועיים אחרי, והמכשיר עדיין לא חזר. כמובן שאנחנו צריכים ליזום אליהם שיחות כל יום כדי לבדוק מה קורה. כל פעם אומרים "מחר יגיע" "יותר מאוחר" וכו וכו. בקיצור, לא לוקחים אחריות ומורחים אותנו
יותר מזה, באחת השיחות עם המוכרת הסברתי לה שזה לא הגיוני וגם ככה באנו לקראתם בעניין התיקון. המוכרת בתגובה אמרה לי "מה פתאום, זה אנחנו באנו לקראתכם כאן"
ביקשתי מכשיר חדש או החזר כספי מלא, אמרו לי שאחרי שמכשיר נפתח אי אפשר להחליף או להחזיר. מה זה השטויות האלה? אני צריך לקחת את האחריות על מכשיר שקיבלתי תקול?
כמעט חודשיים אחרי שהאשראי עבר והכסף הגיע אליהם ועדיין אין לי מכשיר ביד. כולה רציתי לקנות טלפון מתנה..
ממש תיזהרו! אסור להתקרב לשם. אין שירות ואין יחס. אין מכשיר ואין אחריות.
מוצר:
galaxy s10e
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
חווית קניה מעולה , מחירים מדהימים ושירות מעולה . אני אחזור לקנות פה שוב בוודאות
מוצר:
אייפון 11
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי 2 אייפון 11 פרו קיבלתי שירות מעולה מספיר היה ממש כיף לקנות ממנה תודה רבה לך
מוצר:
11 פרו 256
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רציתי להתחדש באייפון
חרשתי את כל רמת גן עד שהגעתי ל ' מגה מובייל'
גם יצאתי עם אייפון חדש , וגם עם חיוך על הפנים
שירות מספר 1 !
תודה חברים
מוצר:
אייפון 11 פרו
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
יחס אישי מדהים מחירים נוחים לכל כיס מוות טוב ולעניין מטפלים בל כמו שהיית רוצה אין עליכם תצליחו ושבעזרת ה׳ העסק ישגשג
מוצר:
11 פרו מקס
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הגעתי לחנות לפני חודש וחצי לרכוש סמסונג אס 8 פלוס קיבלתי שירות הצגה ממאיר בעל החנות וכמובן שחזרתי שוב לקנות אוזניות בלוטוס
מוצר:
S8 plus
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי אצלם את המכשיר הקודם שלי (אייפון x) וגם את החדש (אייפון 11) קניתי אצלם גם פעמיים איירפודס חוץ מזה קניתי עוד אוזניות. השירות שלהם אדיר בטירוף תמיד זמינים במענה הטלפוני עזרו לי בכל בעיה בכל עת שהייתי צריכה. משלוח זריז. מאוד נחמדים ואדיבים. שירות תיקונים מצויין ובמחיר טוב. מאוד מרוצה מהשירות שלהם!
מוצר:
איירפודס
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
לראשונה בחיי קניתי אייפון לאחר ציפייה רבה. בחרתי ב8plus.
מאיר ממגה מובייל סייע לי במקצועיות ובאדיבות לכל אורך הדרך, החליף לי את המכשיר לאחר שהייתה לו תקלה (לטענתי) והמליץ לי על דגם אחר (xs). הוספתי תשלום והמכשיר נשלח אליי. אני מבסוט מההקשבה לצרכיי כלקוח ומהפתרונות המקצועיים שמאיר הציע לי. לגמרי ממליץ!
מוצר:
iPhone XS
המידע המופיע ב- zap מסופק על ידי החנויות עצמן ובאחריותן בלבד. אם נתקלתם בבעיה כלשהי בנתונים המוצגים באתר, אנא שלחו אלינו הודעה ואנו נטפל בעניין