
הזמנה קלה ומהירה , מענה אדיב ונעים לא הייתה לי חנייה ועזרו לי להוציא את זה החוצה

הזמנה קלה ומהירה , מענה אדיב ונעים לא הייתה לי חנייה ועזרו לי להוציא את זה החוצה

שירות מצוין ויעיל טיפול לפני ואחרי הזמנה בזמינות גבוה באמת חווית קנייה מעולה ממליצה בחום

שירות מעולה, קיבלתי משלוח מהיר מאוד עד הבית! אני ממליץ בחום לכולם, באמת חוויית קנייה מצוינת ושירות אדיב ומקצועי. תודה רבה

עשיתי הזמנה דרך האתר הגיע מהר למרות המצב פח אשפה יפה ואיכותי תודה רבה שירות מעולה

ברור ופשוט שרות מעולה אספקה מהירה וקשר רציף בכמה ערוצים מוצר תואם למה שהזמנו הרכבה קלה יחד עם אמצעי עזר

מחיר זול מאד! שירות אדיב ומהיר - המוכר היה מאד נעים וקבלתי את המוצר למחרת ההזמנה.

בוצעה רכישה של מזרן שלא סופק במועד במגוון תירוצים לבעיות עם הנהג והרכב המספק ללא מענה לפתרון ממשי אלא רק לדחייה נוספת לאספקה,ההזמנה בוטלה.
שלום רב, חבל שהלקוח בחר לפרסם חוות דעת מטעה שאינה משקפת את המציאות, תוך ניסיון להכפיש את העסק במקום להציג את התמונה המלאה. הוסבר ללקוח באופן מפורש כי ייתכן עיכוב של יום–יומיים בלבד עקב עומס שח החג והמצב הבטחוני אנו נמצאים בו כעת (דבר שרשום באתר גלוי לפני הרכישה) — מצב ידוע ומובן בתקופה זו. לצערנו, הלקוח הבהיר כי המצב הביטחוני אינו מעניין אותו, התעקש על אספקה מיידית, ואף התבטא בצורה לא ראויה כלפי נציגי השירות. ראוי לציין כי במהלך ההתקשרות, בתו של הלקוח אף שיבחה מספר פעמים את צוות השירות שלנו על המענה המהיר בוואצפ וגם טלפוני, הזמינות הגבוהה והטיפול היעיל — דבר הסותר לחלוטין את התיאור המוצג כאן באתר שלנו מצוין בצורה ברורה ושקופה כי עקב המצב הביטחוני והחג המתקרב ייתכנו עיכובים קלים בזמני האספקה. למרות זאת, ההזמנה טופלה במהירות, וכבר לאחר יום עסקים אחד בלבד חברת המשלוחים אספה את המוצר. במקום לגלות הבנה מינימלית למציאות המורכבת במדינה, בחר הלקוח לבטל את ההזמנה ולאחר מכן לפרסם חוות דעת שלילית שאינה משקפת את ההתנהלות בפועל. אנו עומדים מאחורי השירות שלנו, פועלים בשקיפות מלאה, ונמשיך לתת שירות מקצועי ואחראי לכלל לקוחותינו — גם בתקופות מאתגרות.

ממליצה מאוד בחום על האתר באלי ביי.. הזמנתי סט צלחות ולמחרת כבר הגיע לי המשלוח..כשהיו לי שאלות ..מיד נעניתי..הן בווצאפ והן טלפונית שרות אדיב מאוד תודה רבה רבה אמשיך לרכוש מכם בשמחה

אדיר נתן לי שירות נהדר, סבלני , מקצועי ואמין. היכרות מיום שני ועכשיו , רביעי, קיבלתי את המשלוח לקריות. ככה צריך לנהוג ולא לספר סיפורים שבעת מלחמה הכל באלון אבל לחייב כרטיס אשראי!

רכישה מוצלחת … ממליץ לכל מי שמתלבט.. מוצר מאוד איכותי!!! שירות מעולה עם זמינות גבוהה

רכשתי מחסן לגינה ואני פשוט חייבת לשתף בחוויה המצוינת שהייתה לי. מהרגע הראשון קיבלתי שירות אדיב, סבלני ומקצועי ברמה הגבוהה ביותר. כל שאלה נענתה בחיוך, בהסברים ברורים ובתחושה אמיתית שאכפת להם ממני כלקוחה. תהליך הרכישה היה מסודר ויעיל. רואים שמדובר בצוות שמכבד את הלקוחות שלו ושם דגש גם על המוצר וגם על השירות, מהשליח ועד לשירות הלקוחות. ממליצה בחום! אין ספק שאחזור לרכוש מהם שוב בעתיד ואפנה אליהם חברים ובני משפחה. שאפו ענק!!!!!

רכשיתי מהחברה מוסקיטו קטלן יתושים תוך חצי שנה הפסיק לעבוד במסגרת האחריות של השנה. פניתי לחברה נאמר לי שאין אחריות על הנורות כי מתברר שהנורות הפסיקו לעבוד במכשיר אחרי חצי שנה בלבד.
שלום, אנו מצרים על תחושתך ובוחרים לדייק את הדברים עבור הקוראים. עם פנייתך אלינו קיבלת מענה מיידי טלפונית, ולאחר מכן המשכנו ללוות אותך גם דרך ה-WhatsApp לאורך כל התהליך מול היבואן. כבר בשלב זה הוסבר כי בהתאם לתנאי האחריות, נורות הקטלן אינן כלולות באחריות המוצר. למרות זאת, ומתוך רצון אמיתי לעזור, פעלנו מול היבואן וניסינו לסייע בהחלפת הנורות בתחנת השירות של המעבדה – גם מעבר למה שמוגדר באחריות. הובהר כי הטיפול מתבצע במעבדה, אך בקשתך הייתה לביצוע ההחלפה בבית הלקוח, דבר שאינו חלק מהשירות. חבל לנו שהבחירה הייתה להשאיר חוות דעת של 3 כוכבים, למרות שקיבלת ליווי מלא וניסיון כן לעזור ואף לספק פתרון חריג לפנים משורת הדין. אנו תמיד כאן לשירות לקוחותינו ונשמח להמשיך לעזור בכל שאלה או צורך.

רכשתי מוצר שולחן מתקפל והוא היה מדהים חזק ומאוד שימושי במחיר הכי זול באינטרנט שירות היה מעולה ענו מהר בוואצאפ אין ספק שארכוש שוב משם

הזמנתי ארון, נתנו לי שירות מושלם! היו לי שאלות לאחר קבלת הארון נדב ענה באדיבות וסבלנות. בהחלט אקנה מהם שוב בעתיד!

ממליצה מאוד! נתנו לי שירות מעולה! הזמנתי שני פריטים ואחד הגיע עם פגם בייצור. אדיר, הבעלים ישר טיפל בהכל והוציא אותי הכי מרוצה שאפשר! לחלוטין אחזור לרכוש שם ☺️

בס"ד קניתי לפני כ 6 חודשים קומקום חשמלי, וזה התקלקל. האמת חשבתי לוותר ולא לפנות לשירות לקוחות. בכ"ז פניתי והופתעתי, נתבקשתי לארוז את הקומקום, ואז שלחו לביתי שליח כעבור 3 ימים לאסוף את הקומקום. ולאחר מכן זיכו את חשבוני. המסקנה שלי באופן אישי שתמיד כדאי לדעת איך שירות הלקוחות יותר מאשר המחיר. אני צרכנית רק דרך האונליין, ונתקלתי לצערי בשירות לקוחות של חברות גדולות בלשון המעטה אפס ומטה. תמיד ערכתי סקר שווקים לגבי המחיר, והפסדתי יותר מאחר ושירות הלקוחות היה כושל. הצעתי לכולם העדיפו שירות לקוחות, ופחות מחיר המוצר. ואין ספק שארצה לקנות מוצר כלשהו קודם אבדוק אם יש אותו ב באלי buy, וכולי תקווה ש אצלם אמצא את מה שמחפשת. באלי buy, תודה לכם באמת על שירות יוצא דופן זה ממש לא ברור מאליו. עלו והצליחו👋👋🙏🙏🙏🙏

שירות מספר 1 ממליץ בחום קבלתי שירות מעבר למצופה ככה בעל עסק שרוצה פרנסה צריך להתנהג כל הכבוד תצליחו

חברים🌹💪 כרופא וותיק הנותן שרות.חייב לפרגן ל באלי ביי. שרות של חמישה כוכבים.אליפות.נכנסתי הזמנתי באתי לקחתי💙🙏 פשוט מדהים שרות מקצועי המבוסס על יחס אישי.אין עליכם. לא מוותר🏆🏆🏆🏆🏆

היה ברור מאד באתר מה המוצר וזה הגיע אותו דבר בדיוק קיבלתי שרות יוצא מן הכלל מהמנהל עצמו!!!!! ממליץ בחום

הזמנתי לפני יומים וביקשתי שיגיע לי מהר כי זה מתנה והגיע לי תוך יומים שירות מצוין!

מה שהחל כ"חוויה" קלוקלת, הפך לחוויה חיובית והמלצה: בעת רכישת המוצר, צויין שהמחיר כולל משלוח חינם. בפועל, כשמנסים להשלים הזמנה מסתבר..איך לא.. שיש תוספת דמי משלוח. מאחר וזו לא פעם ראשונה שבאתר ZAP העניין הזה חוזר על עצמו, פניתי לאתר בעניין. תוך פחות מיממה חזר אלי נציג/מנהל החנות(אדיר) ויידע שהעלות תכלול דמי משלוח. ככה צריך. הן מבחינת התקנות והחוק והן כתפיסת ערך לקוח מרוצה. עכשיו עברנו לפרק ב'-עיכוב במשלוח בשל מה שנראה כקצר תקשורת בין חברת המשלוחים והספק. אדיר טיפל בעניין אישית ותוך יום המוצר הגיע אלי. בשורה התחתונה: שכל ישר, תשומת לב וכן-הפנמה שלקוח כלקוח הוא נכס ולא רק כרטיס האשראי שלו...שיעור להרבה עסקים כיצד מתנהלים. ולהנהלת האתר-בידקו היטב את עניין הפרסום המטעה החוזר על עצמו. יותר מדי פעמים זה כבר לא "תקלה נקודתית..."

חייבת לשבח את האתר באלי buy על שירות בוואלה יוצא מהכלל עונים נותנים שירות מסבירים הכל לפני הרכישה מחירים הכי זולים שמצאתי ממליצה מאוד

שירות אדיב ומקסים. הזמנו את השולחן דרך הטלפון בצורה ממש טובה ויעילה השולחן הגיע תוך מס' ימים ע"י שליח עד הבית בצורה מושלמת,ותואם את הציפיות. מומלץ

הזמנתי אוהל קמפינג נפתח ברגע, הגיע תוך פחות משבוע עד הבית, שירות מעולה, מהיר נוח, ממליצה בחום

בכל העולם של שירות נוראית, באלי זוכה במדליית זהב. הזמנתי אוהל שבועיים לפני טיול ושילמתי 28 שח על משלוח. המשלוחן התקשר אלי אחר חמש ימים, לא יכלתי לענות וכשחזרתי אחר חצי שעה אמרו שכבר לא רלוונתי. הודעתי לחנות שישארו אותו ליד הדלת אבל אחר שבוע וחצי עוד לא הגיע. ערב הטיול קמפינג רצתי לחנות למצוא אוהל חלופי, ואף שביטלתי את העיסקה החבילה הגיע שלש שבועות אחר ההזמנה. עכשיו אני מחכה שיגיע שליח לקחת אותו עד שיזכו אותי. כל טלפון לחנות כלול בשעות של לחכות להם לחזור אלי.ההצאה הרלוונתית היחידה שהוא הציע לי הוא שאני אסע 35 דקות הלוך חזור והוא יזכה אותי על המשלוח. תתעסקו עם באלי רק אם יש לכם מזכירה אישית.
איננו מבינים את פשר חוות הדעת לאחר כל המאמצים שנעשו עבורך. לאחר 3 ימי עסקים ניסינו לספק את המוצר פעמיים, אך לא התקבל מענה. לאחר שהשליח כבר יצא מהאזור שלך, ביקשת שיחזור מיד לספק את המוצר. בהמשך התקשרת והתעצבנת על כך שהמוצר לא הושאר מחוץ לדלת. לפי הנהלים, לא ניתן להשאיר חבילה מחוץ לדלת ללא אישור בזמן אמת, וזאת מטעמי בטיחות ומניעת גניבות. למרות זאת, ביקשת שהשליח ישאיר את המוצר ליד הדלת ללא אישור. המוצר סופק בסופו של דבר, אך בחרת להחזירו. לאורך כל הדרך ענינו לשיחותייך באופן מיידי, נתנו מענה מלא ולא כפי שטענת בחוות הדעת. בנוסף, הוצע לך זיכוי על עלות המשלוח, וכל הטיפול בוצע במהירות מול חברת המשלוחים. פעלנו בשקיפות, באחריות ועל פי הכללים, אך לצערנו חוות הדעת נכתבה לא משיקולים ענייניים, אלא משום שהשירות לא התנהל "לפי הכללים שלך". אנו מקפידים להעניק שירות מקצועי, אדיב ומסור לכל לקוחותינו, גם במצבים מורכבים.