דלג לתפריט עליון דלג לתוכן דלג לתפריט תחתון
חנות מחשבים מקוונת (עפולה)
( - ממוצע דירוג הגולשים ב-12 החודשים האחרונים)
בעלים:
נעה מחשבים בע"מ
עסק זה מפרסם ב-zap החל משנת 2003
דירוג החנות בשנה האחרונה:
רכשת מוצר בנעה מחשבים ?
-
ציון ממוצע
0
חוות דעת בשנה האחרונה
170
כל חוות הדעת
התפלגות חוות דעת
חיובי
נייטרלי
שלילי
חודש אחרון
0
0
0
3 חודשים אחרונים
0
0
0
6 חודשים אחרונים
0
0
0
שנה אחרונה
0
0
0
כל הזמן
120
2
48
נמצאו 170 חוות דעת גולשים על נעה מחשבים
תמונת משתמש
שם:
Hellen
תאריך:
11/12/2011
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הכרטיס נרכש 2/2011 בסניף נשר, ב10/2011 נשלח לתיקון . הובטח שייצרו איתנו קשר לכשיגיע (היו חגים באמצע), כעבור כשלושה שבועות ביתי יצרה קשר עם הסניף הראשי בעפולה, והסתבר שהם בנשר סגרו את הסניף,פניתי שוב היום לסניף הראשי בעפולה אך הם אינם יודעים היכן הכרטיס שליואין להם שום קשר לסניף בנשר, למרות שהם מופיעים יחד באינטרנט, הם הציעו שאפנה ליובל המנהל שהיה בנשר באימייל טרם קבלתי התייחסות,בקיצור כבר חודשיים אני בלי כרטיס מסך ....חושבת לתבוע אותם, זו ממש חוצפה אני אלך עם זה הלאה !!!
מוצר:
כרטיס מסך GeForce 200 Series
תמונת משתמש
שם:
שוקי
תאריך:
24/10/2011
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי את משטח הקירור ב26.9.11 דרך אתר האינטרנט, ב9.10 כ7 ימי עבודה מתוך ה10 המובטחים התקשרו אליי מהחנות והודיעו לי כי הצבע איננו קיים במלאי והציעו לי להחליף צבע ולשדרג את המשלוח לשליח תוך 3 ימי עבודה הסכמתי ונאמר לי שאי אפשר להבטיח שהמשטח יגיע לפניי ערב חג הסכמתי, המשטח לא הגיע בערב והחג לא כל חול המועד בנוסף לכך החנות הייתה סגורה כל חול המועד ומכך נבצר ממני להתקשר ולברר/לבטל את ההזמנה.
לאחר החג נאלצתי בעצמי ליצור קשר עם החנות ושם נאמר שההזמנה לא יצאה כלל לא הייתה התנצלות ואופציית הביטול הועלתה בזלזול, נאמר שיחזרו אליי בעוד יום עם תשובה.
כעבור יום יצרו איתי קשר (מזכיר עבר חודש מביצוע ההזמנה), והודיעו לי שהמוצר איננו במלאי לא הוצע לי מוצר חלופי ובטח שלא פיצוי על עוגמת הנפש בהמתנה למוצר, צר לי שלחנות כזו ישנם יחס ללקוח גרוע שהלקוח צריך לרוץ אחריי החנות למוצר שמגיע לו.
נ.ב. נאמר לי שהחשבון זוכה אבל עדיין לא ראיתי את תדפיס החשבון של האשראי אני מאמין שהסיפור הזה לא נגמר עוד.
במילים אחרות הישמרו
מוצר:
משטח קירור Infinite Color + 2USB Ports Black
תמונת משתמש
שם:
שמעון
תאריך:
20/09/2011
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
המוצר הגיעה במהרה עם שליח עד הבית.
המוצר היה ארוז הייטב והגיעה במצב מצויין.
התרשמות כללית דיי חיובית מהחנות.
הייתי חוזר לקנות שם שוב
מוצר:
ספק כח 760W
תמונת משתמש
שם:
גלעד
תאריך:
18/06/2011
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
ההזמנה באתר היתה קלה ונוחה, המוצר הגיע ארוז כמו שצריך (כיאה לדיסק קשיח שנשלח עם שליח) ומהר כמו שנכתב באתר.
מוצר:
כונן קשיח HD204UI
תמונת משתמש
שם:
ras81
תאריך:
07/06/2011
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הספק מבטיח 14 ימי אספקה ולא עומד בהם, וגם לא מודיע על אי העמידה בלוז, זאת לאחר ששולמה מקדמה.
רק לאחר שתי פניות במייל סוף סוף התקשרו אלי ורק לאחר מספר שעות אמרו לי לבוא לקחת את המוצר.
באם לא הייתי מתקשר אני בספק אם למישהו היה איכפת והיה מודיע לי על איחור או הגעת המוצר.

אפילו לא התנצלו על האיחור
שירות ויחס מהגרועים שראיתי.
תגובת החנות:
הלקוח עודכן ביום ההזמנה שהפריט חסר וייתכן כי זמן האספקה ייארך מעבר ל14 יום.

הלקוח בחר להמתין ואכן כאשר הגיע המוצר הוא סופק מיידית.




מוצר:
UPS
תמונת משתמש
שם:
בן
תאריך:
02/05/2011
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי מהחנות דרך האתר לוח אם של אינטל למחשב. לאחר זמן מה התקשר אליי נציג של החנות והודיע לי שאין את המוצר במלאי והציע לי לוח אחר, נתן לי שם דגם לבדיקה, כמה דקות לאחר סיום השיחה הוא חזר אליי ואמר לי שיש את הדגם של הלוח שרציתי. ביצעתי את ההזמנה והמשלוח הגיע בזמן. המוצר הגיע בקרטון לא מקורי ולא סגור הרמטי. משום מה הלוח נראה משומש, הרכבתי את הלוח ואני די מרוצה ממנו פרט לבעיה אחת מדאיגה. כאשר מנתקים את המחשב מהחשמל (בדר"כ אני עושה זאת למטרת ניקיון) ומחזירים, אני לוחץ על כפתור ההפעלה המחשב נדלק למשך שניות בודדות ונכבה לשניות בודדות ושוב נדלק. זה קורה לפעמים גם ללא ניתוק מהחשמל. זה מדאיג אותי מכיוון שיש לי דיסקים קשיחים שעלוללים להנזק מהמקרה הנ"ל. חוץ מזה המוצר מעולה ואני שבע רצון.
מוצר:
לוח אם Bonetrail2 DX48BT2
תמונת משתמש
שם:
shimron
תאריך:
11/04/2011
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
חנות מקצועית,רכשתי את הרמקולים מתצוגה ללא לראותם היו בו כמה "קמטים" ברמקולים והצוות לא חזר אליי לאחר שהתקשרתי ונאמר שיחזור אליי

אך מעל הכל חנות מעולה,משלמים מעט יותר אך מקבלים תמורה טובה לכסף
מוצר:
רמקולים למחשב A6351
תמונת משתמש
שם:
אורח
תאריך:
16/03/2011
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
מדובר במוצר פשוט ונפוץ. הזמנתי אותו בנעה מחשבים והוא הגיע בזמן. תהליך ההזמנה היה פשוט והמוצר עובד כנדרש.

בקיצור, הכל היה מעולה.
מוצר:
SWITCH ES-3208P
תמונת משתמש
שם:
דודו
תאריך:
14/03/2011
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
לאחר השוואת מחירים ראיתי שבנועה מחשבים המוצר נמכר במחר הזול ביותר
נציג השירות טל היה אדיב ביותר
למרות שבאתר צויין שהתשלום ניתן לחלוקה של עד 3 תשלומים ללא ריבית טל בירר והסכים לחלק את הקניה עד 12 תשלומים ללא ריבית
בנוסף ביקשתי משלוח בדואר רשום
טל ציין שהמוצר במלאי והוא ישלח אליי בהקדם וזמן האספקה הוא עד 10 ימים בדואר רשום
להפתעתי יום למחרת התקשר אלי שליח ואמר שיש לו עבורי משלוח מנועה מחשבים
פחות מ-24 שעות לאחר הזמנה המוצר היה אצלי עם משלוח עד הבית וכמובן ללא עלות נוספת מצידי
מוצר:
כרטיס מסך GTX580
תמונת משתמש
שם:
Sam
תאריך:
23/02/2011
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
חיפשתי מקלדת USB פשוטה עבור חבר. על פי ZAP לא היו פערי מחיר גדולים בין החנויות ובחרתי לנסות בפעם הראשונה את "נעה מחשבים", אשר הציעו את המחיר הזול ביותר למוצר - 40ש"ח כולל משלוח.

למחרת יום ביצוע ההזמנה יצר איתי קשר נציג מטעמם (לקראת סוף היום) אשר ביקש ממני להוסיף 18 ש"ח משלוח כדי לקבל את המוצר. מדובר בתוספת של כמעט 50% למחיר המוצר.

כל זאת גם בניגוד גמור לפרסום מחיר המוצר ב-ZAP. יתרה מכך, גם אישור ההזמנה שנשלח ציין במפורש משלוח חינם. עוד ציין הנציג, כדי להצדיק את טענתו כי למרות שבהזמנות באתר המערכת מאפשרת לבחור במשלוח חינם, מופיע בתקנון שלהם שאינם מספקים משלוח חינם למוצרים מתחת ל-100 ש"ח.

לצערי, החנות לא הייתה מוכנה לקחת אחריות על ההטעיה ונאלצתי לבטל את ההזמנה ולבצע אותה במקום אחר במחיר המקורי.

לסיכום - חווית קניה גרועה, שירות גרוע לצרכן והטעיית צרכנים לא הוגנת.
תגובת החנות:
כל המוצרים באתר כוללים דמי משלוח מינימום של 18 ₪ בדואר רשום.
הרי לא ייתכן כי מוצר שעלותו 40 שח ישלח בחינם שעלות המשלוח האמיתית הינה כמעט 50 אחוז מערך המוצר.
באתר שלנו מצוין כי דמי המשלוח הינם מינימום 18 ₪


מוצר:
מקלדת USB פשוטה Wired Keyboard 200 USB
תמונת משתמש
שם:
טל
תאריך:
17/02/2011
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי רכיבים למחשב: לוח אם, מעבד, זכרון וכונן אופטי.

ימים בודדים אחרי ההזמנה התקשרו אליי בטלפון להודיע שתהיה בעיה לספק את אחד המוצרים בזמן, הציעו שאזמין מוצר חלופי שיוכלו לספק מוקדם יותר או לבטל את הזמנת אותו מוצר. הייתי צריך זמן לקרוא ולהתלבט, האיש נתן לי את כתובת המייל והטלפון האישיים שלו, ודיברתי איתו בהמשך ישירות. הוא היה אדיב מאוד!

בסוף ביצעתי את ההזמנה, היא הגיעה בזמן וארוזה היטב עם כל המוצרים בדיוק כפי שהזמנתי.

בסה"כ אני מאוד מרוצה מהתקשורת הטובה, היחס האישי והגמישות בפתרון בעיות. גם המחירים אטרקטיביים.
מוצר:
רכיבי מחשב שונים
תמונת משתמש
שם:
יניב
תאריך:
08/02/2011
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
המחשב ששייך למשפחתי עבד באופן תקין במשך שנה ואז החלו ריסטים רנדומלים. בדיקה עם התוכנה memtest הראתה שיש בעיה בזכרון. בטלפון לחנות בו הם נקנו, נעה מחשבים, נאמר לי ש-"הבעיה היא בזכרון, היו לנו הרבה תקלות עם הדגם הזה, תביא אותם, נבדוק, נחליף". ב-3 לינואר אבא שלי הביא את הזכרונות למעבדה בחנות. יומיים אחרי זה הוא התקשר ונאמר לו שהזכרונות אכן נמצאו פגומים והם נשלחו להחלפה אצל היבואן וזה יקח עד 3 שבועות. הובטח שיתקשרו אליו כשיגיע חזרה לסניף. חודש לאחר מכן אף אחד לא התקשר. אבי התקשר לברר מה קורה ואז נאמר לו שהיתה טעות, והזכרונות נבדקו ובכלל נמצאו תקינים ועל כן לא מגיע החלפה. כשהוא שאל למה לא הודיעו לו על כך נאמר לו ש-"היה בלבול עם זכרונות אחרים מאותו דגם שהגיעו לתיקון ונמצאו פגומים". אחרי ויכוח קל הציעו לו בחנות להחליף לדגם "איטי יותר". אבי, לדעתי בטעות, הסכים להצעה. הוא קיבל מהחנות זכרונות נחותים של חברה ג'נרית (dane-elec) במהירות של 800mhz במקום זכרונות הפרימיום של חברת OCZ במהירות 1066mhz.
תגובת החנות:
ביקורת הלקוח הינה שקר אחד מוחלט.

העובדות הינן:

הלקוח הביא את הזיכרונות למעבדה והם נבדקו לאחר יומיים ונמצאו לא תקינים.
מכיוון שהשאיר מספר טלפון שלו ניסינו להשיג אותו אך הוא לא ענה באופן קבוע.
אביו יצר אימנו קשר לאחר תקופה ושאל מה עם הזיכרונות. קיבל תשובה כי הדגם הנ"ל איננו זמין מכיוון שהוא ישן עוד ולפניו 2 חלופות:
לקבל זיכוי מלא בכסף על הסכום אותו רכש במקור את הזיכרון לפני שנתיים
או לחילופין לקבל זיכרון אחר שזמין במלאי.
אין עוד חנויות עם רמת שירות, אמינות ואחריות כמונו.
מי שמבין בחוק הגנת הצרכן ובמסחר וכל אדם סביר יבין כי הלקוח קיבל מענה ופתרון מעולה.
אם הלקוח לא מרוצה עליו לבדוק את עצמו.
מוצר:
זכרונות למחשב 4GB Blade 1066mhz
תמונת משתמש
שם:
ליאור
תאריך:
28/01/2011
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
מוצרים איכותיים ללא ספק אבל שרות פשוט נהדר!! 4 שנים עימם. טכנאים ואנשי מכירות מצוינים וניהול טוב שעושה את ההבדל.

מתוך אופי עיסוקי יש לי ציוד מחשוב רב ומגוון שמשודרג באופן תכוף, אני חייב לומר שמהיום שוויתרתי על טכנאים שרצים אלי ומשגעים אותי ובמקום זאת אני מביא את המחשב למעבדה בנעה או רוכש ציוד במקום הכל נהיה יותר טוב.
מאוד רציניים ואמינים, זמן, רצון לסייע בהבנה והקשבה לצרכים, ייעוץ מקצועי אמיתי. רציניים בזמנים עם הקפדה על תאום וידוע כשיש שינויים. לא פעם המנכ"ל עצמו סייע בנושאים שלא חלמתי לפגוש זאת במקומות אחרים. אני מאוד ממליץ מניסיון ארוך ומורכב. אני חווה הרבה פחות תקלות מאיי פעם. נח, נעים, מחירים הוגנים ושרות מעולה. כייף לפרגן כשמגיע. אני בטח נשמע כמו בעל אינטרס אבל אכל אמיתי והתגובות נבדקות בזאפ. המלצה בחום!
מוצר:
מחשב מורכב כללי
תמונת משתמש
שם:
יונתן
תאריך:
19/01/2011
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
בסה"כ חוויית קניה נעימה, שירות לקוחות דואג ואיכפתי, למרות איחור קל במשלוח שכנראה לא היה תלוי בחנות (עיכוב בקבלת המוצר מהיבואן). חשוב לציין שהתכוונתי לשלם 20 ש"ח נוספים בשביל שהמוצר יגיע תוך 7 ימים, ומאחר והוא הגיע אחרי 10 ימים - לא חוייבתי ב-20 ש"ח האלה לבסוף. הוגן.
מוצר:
כרטיס רשת אלחוטי EW-7612UAN
תמונת משתמש
שם:
יורם
תאריך:
11/01/2011
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי דיו למדפסת HP. ההזנה היתה קלה, התקשרו לאמת פרטים. החבילה הגיעה בדואר על פי המצופה ואפילו התקשרו לוודא שהכל בסדר. אני מאד מרוצה.
מוצר:
דיו למדפסת 140XL
תמונת משתמש
שם:
יוסף
תאריך:
28/11/2010
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שירות מהיר ,התאמה טלפוני למוצר שהזמנת,מישלוח עד הבית תוך שבוע מההזמנה,מוצר חדר בקופסה ותקין.

ביקורת בונה ממולץ להעדכן באתר את מצב ההזמה
הזמנה חדשה,שולם ממתין למשלוח,נשלח,התקבל למזמין.

תודה רבה
מוצר:
ספק כח 520W
תמונת משתמש
שם:
ליאת
תאריך:
09/11/2010
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
עשיתי הזמנה של מחשב נייד דרך נעה מחשבים, נאמר לי שהמחשב יגיע אליי תוך 7-10 ימים. לאחר שבועיים בהם חיכיתי למחשב ולא שמעתי מאיש, צלצלתי לחברה לברר מה קורה עם המחשב ורק אז (!!!!) נאמר לי שהמחשב בכלל לא קיים בארץ ושפשוט שכחו לומר לי את זה כשגילו את העובדה הזאת. על שאלתי מדוע איש לא טרח להרים טלפון ולהודיע לי במהלך השבועיים האלה שאני מחכה למחשב, החצופים טענו ש"הנה, עכשיו הם אומרים לי". אחרי שאני זאת שהתקשרה לברר על מצב ההזמנה!!!! אם לא הייתי מתקשרת, כנראה שגם לא הייתי יודעת על כך בכלל.
מיותר לציין שגם ביטול ההזמנה שעשיתי לא "נקלט" כמו שצריך וחוייבתי על המחשב בחודש הבא.
בקיצור, שירות מזעזע, לא אמין,חצוף ומעליב.
לא רמה בכלל!!
תגובת החנות:
טענות הלקוחה כפי שמוצגים הינם שקר אחד גדול.
יומיים לאחר הזמנת המחשב היא עודכנה כי הדגם הזה לא קיים והציעו 2 דגמים אחרים של אותו יצרן מאותה סידרה במקום.
הלקוחה הבטיחה לבדוק ולחזור אלינו עם תשובה.
לאחר יומיים שוב יצרנו איתה קשר והיא אמרה שהיא מעדיפה לחכות עד שיגיע הדגם הזה.

לאחר שבועיים עידכנו אותה כי הדגם הזה לא יהיה עוד זמין והודענו גם על זיכוי העיסקה וביטולה מול חברת האשראי.
הלקוחה התעקשה לקבל דגם שלא קיים ולא ניתן לספק.
אנחנו מצידנו סיימנו את העניין בביטול העיסקה מול חברת האשראי.

מוצר:
מחשב נייד U350 M22EGIV
תמונת משתמש
שם:
haidvash
תאריך:
24/10/2010
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
חווית קניהה ???.
מעל 8 ימי עסקים אני מחכה למשלוח שלפיהם לוקח 7 ימי עסקים !

לאחר שיחה איתם התבררר שהמוצר אפילו לא הגיע אליהם !!!

השירות שם פשוט מגעיל הם בכלל לא מתאמצים לעזור לך פשוט אכזבה אחת גדולה !
תגובת החנות:
הלקוח הזמין את העכבר באתר.

לאחר בירור מול היבואן מתברר כי דגם זה איננו זמין עוד למכירה.

הלקוח עודכן אחרי 3 ימים שלא ניתן להשיג את המוצר והוא נמחק מהאתר למכירה

הוצעו לו דגמים אחרים של היצרן אך הוא סירב

העיסקה בוטלה ללא כל חיוב.

הלקוח לא שילם בביצוע ההזמנה על המוצר כלל.

איננו מחייבים לקוח המבצע הזמנה עד אשר המוצר מגיע למלאי ויוצא ללקוח במשלוח.


מוצר:
עכבר IMPERATOR
תמונת משתמש
שם:
avirambo
תאריך:
04/10/2010
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי את העכבר, הוא הגיע שלושה ימים מוקדם ממה שהובטח, מה שמאד הפתיע ושימח אותי. העכבר לצערי הגיע עם בעיה, כל הזמן הסמן קפא על המסך. אחרי חיפוש באינטרנט גיליתי שזו בעיה נפוצה, ושזה קורה לאנשים שקיבלו עכבר תקול. התקשרתי אל נעה מחשבים וסיפרתי להם, דיברתי עם בחור בשם שוני. הם אמרו שאין שום בעיה, שאשלח את העכבר חזרה ואקבל חדש. שלחתי וממש תוך יומיים קיבלתי את החדש עובד.
אני מאד מרוצה מהשירות, אני מקווה שהם ימשיכו כך. הרווחתם עוד לקוח נאמן אחד.
מוצר:
עכבר Performance MX
תמונת משתמש
שם:
Rafraf
תאריך:
30/09/2010
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
1. לאחר ביצוע ההזמנה התקשרו אלי, הסבירו שאין להם המוצר במלאי והציעו לי סוג אחר במקומו. לא הסכמתי לכך, והם התחייבו לספק את המוצר שהוזמן על ידי לאחר 14 יום. יש לציין שלפני כשנה הזמנתי אותו מוצר באותה חנות, וגם אז "הוא אזל".

2. המוצר הגיע לאחר 14 יום, באריזה מקורית אך מרופטת, מאובקת וקרועה, ובמראה כללי שהעיד על כך שהמוצר ישן.

3. מחיר המוצר המפורסם באתר הוא 100 ש"ח. בעת ביצוע ההזמנה נרשם בה במפורש על ידי החנות: "הנחת נקודות...3 ש"ח...סה"כ לתשלום 97 ש"ח". בפועל,בחשבונית ובכ"א חוייבתי בסכום של 100 ש"ח.
בתשובה לתמיהתי ולפנייתי לחנות נעניתי כי:
א. 97 ש"ח הוא המחיר ללא מע"מ,ואני "פיספסתי את זה" !!! (טרם הצלחתי להבין תשובה זו.)
ב. ברכישה האחרונה שלי בחנות לא הגעתי לסכום של 100 ש"ח.
אלה העובדות, והמבין יבין.
תגובת החנות:
1.המוצר לא היה זמין במלאי בעת ההזמנה אך הוזמן ללקוח.

2.המוצר הגיע בתוך 14 יום כפי שהתחייבנו בהזמנה באריזה מקורית של מיקרוסופט.

3.המוצר פורסם במחיר של 100 ₪ ללקוח. המבצע שלנו על נקודות הינו לקנייה שנייה ולא ראשונה. אנחנו מעניקים 3 אחוז הנחה (3 נקודות לכל 100 ₪) בקנייה שנייה. עניין של הבנת נקרא לקויה.

4.מה הקשר למע"מ? מע"מ הוא 16 אחוז ולא 3 אחוז.

בכל מקרה המוצר סופק בזמן במחיר הנכון ובזמן הנכון. עניין הנקודות ברור לכל הלקוחות שלנו ומפורסם בצורה ברורה. המערכת מנהלת את הניקוד וההנחות באופן אוטומטי באתר ומעניקה למי שזכאי.
מוצר:
עכבר למחשב Optical Mouse 3000 USB
תמונת משתמש
שם:
אריאל
תאריך:
20/09/2010
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
התלבטתי בין מערכות קירור שונות והתקשרתי אליהם. אני לא זוכר את שם הבחור שעזר לי אבל הוא השיב בסבלנות וביעילות על כל השאלות שלי וייעץ לי על מוצר שאני מאוד מרוצה ממנו. חשוב לציין שזה לא המוצר הראשון שרכשתי שם. המוצרים מגיעים בזמן ועטופים כראוי (לפעמים אפילו קצת בהגזמה).
יום אחרי קבלת המוצר נשלח אלי מייל מהחנות לודא שהכל בסדר.
שירות מצויין
מוצר:
קירור למעבד ECO E.L.C
תמונת משתמש
שם:
יונתן
תאריך:
19/08/2010
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
איש מכירות מקצוען(צחי) ליווה אותי במהלך כל תהליך הבחירה, ההתלבטות וההרכבה - עד לעדכונים על יציאת המשלוח והתנענינות לאחר המכירה.
היצע גדול של רכיבים מאיכות מצוינת.
.
המשלוח הגיע שבוע מוקדם מהצפוי, ארוז יפה עד הבית.
תענוג של רכישה, שירות וביטחון.
מוצר:
מחשב בהרכבה עצמית
תמונת משתמש
שם:
אמנון
תאריך:
08/08/2010
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שרות אדיב מקצועי וידידותי. תמיכה ועזרה לאורך כל הדרך. מעתה תמיד אקנה רק בחנות זאת, לא רק בגלל שנעים לקנות דרכה אלא גם בגלל שהמחירים בה הזולים ביותר בשוק. גם את הכרטיס טלוויזיה קניתי במחיר הנמוך ביותר בשוק.
מוצר:
כרטיס טלוויזיה AVerTV captureHD
תמונת משתמש
שם:
roi
תאריך:
27/07/2010
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:

אחרי הרבה זמן שחשבתי איפה לקנות מחשב, והשוואת מחירים - מצאתי את החנות של נעה מחשבים בעזרת צחי, ולא הצטערתי! שירות מקצועי ואדיב, מחירים אטרקטיבים ומשלוח זריז.

תודה - צחי

מומלץ בחום! , אל תתלבטו... תקנו!

מוצר:
מחשב INTEL I3
תמונת משתמש
שם:
משה
תאריך:
25/07/2010
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:


הגעתי לנועה מחשבים - סניף יפעת לאחר חיפוש ארוך ומיגע אחר נותני שירות בתחום המיחשוב. היו לי בעיות בשני מחשבים וגם רכשתי וינדאוס-7 בהזדמנות זו. הטיפול של הנציג שם בשם עופר היה יוצא מהכלל ,מהיר , אדיב,ומקצועי.
גם לאחר התיקונים והרכישה יש לי אפשרות לגשת לשם ואו להתקשר לפתרון בעיות והגישה היא חיובית ביותר. תודה רבה לעופר..
מוצר:
WINDOWS/7
המידע המופיע ב- zap מסופק על ידי החנויות עצמן ובאחריותן בלבד. אם נתקלתם בבעיה כלשהי בנתונים המוצגים באתר, אנא שלחו אלינו הודעה ואנו נטפל בעניין
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply