דלג לתפריט עליון דלג לתוכן דלג לתפריט תחתון
רהיטי ילדים ונוער (מודיעין)
(2 - ממוצע דירוג הגולשים ב-12 החודשים האחרונים)
בעלים:
עצמלה רהיטים לילדים בע"מ
עסק זה מפרסם ב-zap החל משנת 2003
דירוג החנות בשנה האחרונה:
רכשת מוצר בעצמל'ה ?
2.00
ציון ממוצע
29
חוות דעת בשנה האחרונה
65
כל חוות הדעת
התפלגות חוות דעת
חיובי
נייטרלי
שלילי
חודש אחרון
1
0
1
3 חודשים אחרונים
1
0
5
6 חודשים אחרונים
3
0
10
שנה אחרונה
7
0
22
כל הזמן
28
0
37
נמצאו 65 חוות דעת גולשים על עצמל'ה
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
גם כוכב אחד לא מגיע להם! חווית שירות פשוט מחרידה!!!!
והרשו לי לגלות לכם שהם גם ממש לא בהכרח עץ מלא.
קניתי מהם לפני 4 חודשים סט שולחן וכיסאות- הכיסאות הגיעו מקולפים ולא קיבלתי כל מענה.
כעבור 4 חודשים לבת שלי נשפך קצת מים על השולחן וכולו התנפח!! כמובן שאמרו לי שזה לא באחריותם ושנעשה שימוש לא ראוי בשולחן, כי לשתות על שולחן זה באמת משהו לא צפוי.
וזהו ככה הלכו להם לפח 491₪!!!!!! שאני בתומי חשבתי שהשולחן ישמש אותי לכל הילדים ושלא בא לי לקנות סתם משהו.
מוצר:
סט שולחן יצירה מרובע עם 2 כיסאות
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רהיטים לטעמי מגוונים בצבע ובצורה.
מתאימים לילד וריהוט המשפחתי. יפה ובטיחותי.
הצוות מסביר פנים ובמיוחד יסמין האלופה שעזרה לנו בפרטים הקטנים והכדולים כאחד. אין כמוה! חייבים לשכפל😉
מוצר:
מדרגה וגם שולחן וכסאות כוכב (אפור לבן)
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שירות הכי גרוע שנתקלתי בו!
רכשנו ארון לחדר ילדים שהורכב אצלנו ב19/11/20
לפני כחודש אחת הדלתות התחילה לחרוק בפתיחה. מנסה ליצור קשר עם המוקד לפחות 5-6 פעמים ביום ואין מענה, ישר עוברים לשירות הודעות. השארתי אין ספור הודעות וכעבור שבועיים חזרה אלי נציגה שהבטיחה שיצרו איתי קשר לתיאום הגעה לתיקון. אף אחד לא התקשר וכל ניסיונותי ליצור קשר עם החברה זה רק מוקד הודעות, ככה במשך עוד שבועיים. אתמול הצלחתי להגיע פעם ראשונה למוקד והנציגה אומרת שהיא רואה קריאה ושוב אומרת לי "יחזרו אליך" מתי? "בקרוב" ושאין כרגע עם מי לדבר חוץ ממנה. הסברתי לה שכבר חודש אני מחכה שיצרו קשר ולדבריה "מתנצלת, אין לי מה לעשות". חזרה על המשפט הזה אולי 8 פעמים בשיחה וההרגשה כאילו השיחה מתנהלת עם רובוט ולא עם נציגה. איכות גרועה ושירות עוד יותר גרוע! לא ממליצה להתקרב לחברה הזאת. בתהליך הרכישה הכל בסדר עד שמגיע הרגע שצריכים שירות ותיקון אין עם מי לדבר
מוצר:
ארון אופיר 3- הז' 2541
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
החנות אינה מומלצת כלל ראו הוזהרתם!!!!
הזמנתי ארון מיטות רק כעבור חודשיים הגיע סוף סוף הארון ,אבל המיטות הגיעו בגודל אחר לחלוטין כרגע עדיין לא הגיעו
במשך כל זמן ההמתנה הממושכת אין אפשרות ליצור קשר בצורה נורמלית עם גורם כל שהוא. יש קצר בתקשורת בין החנות למחסן
בקיצור ממש מאוכזבים
מוצר:
ארון פלוס 2 מיטות
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
עצמל'ה ...
אם חשבתם לרכוש מוצר שלהם ,הרשו לי לספר לכם על חווית השירות שלי מהם .
נתחיל מהסוף?
לא טובה בעליל!!!
כך היה:
אשתי רכשה דרך אתר האינטרנט מיטה מסוג "רומי" שעלותה 3600 שקלים .
המיטה הגיעה אלינו והותקנה על ידי החברה .
המיטה בנוייה מ2 קומות .
בשלב מסוים הוחלט שנפתח את המיטה (על מנת שילדתנו הקטנה תישן עם אחותה ) לצורת ר
מתחת למיטה מצאנו חתיכה שנפלה מהפינה השמאלית והפנימית של המיטה העליונה.
אשתי התקשרה לשירות הלקוחות ושם ענתה לה מנהלת השירות הארצית(התברר לנו אחר כך) ובקשו מאשתי צילום .
אשתי שלחה ונאמר לה "לפי התמונה זה פגיעה שלכם ואין אחריות לכך"
נאמר להם על ידי אשתי שלא נגענו במיטה עד כה (לא פתחנו) ואין סיכוי שזה אנחנו.
"זה מה שיש" וכך הסתיימה השיחה .
לאחר שאשתי סיפרה לי את שקרה ,התקשרתי בעצמי וענתה לי נציגה שלאחר שהסברתי לה הכול אמרה לי "אני רואה שדברה עם אשתך מנהלת השירות וזו התשובה היחידה שיש ,מפה תעשה מה שתרצה".
החלטתי לרשום באתר של עצמלה על חויית השירות ועל אי ההוגנות של שירות הלקוחות כלפי אז הם שלחו הודעה שהם מצרים על החוויה ויצרו עימי קשר .
נכנסתי לאחר כמה זמן לפוסט שזיהיתי שנמחק ושמתי לב שאיני יכול להגיב יותר .
נכנסתי להודעות הפרטיות והבנתי שבעצם נחסמתי על ידם. ובבדיקה שלי נמצא שהביקורת שלי הוסרה וכך גם של אחרים שרשמו ביקורת .
מי שמכיר אותי יודע שדרכי הינה דרך שלום אבל אם מכניסים אותי בעל כורחי למלחמה אני לא נשאר אדיש .
אני מבקש להמליץ שלא לעבוד מולם כי ברמת השירות הם נוראיים!!
אחריות לשנה? שווה קליפת השום😡
אחריות נוספת ל4?🤣

עצמל'ה-שירות שלא כיף לקבל😪
מוצר:
מיטה דגם רומי
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשנו מיטה וחצי ומזרן של עצמלה לפני שנה וחצי. לצערי כבר בחצי השנה הראשונה החל להתפשט עובש על קורות העץ. העובש עבר למזרן בחלקו התחתון. ניקינו את העובש שחוזר שוב ושוב, למרות כל הנסיונות לטיפול. כיום הם מסרבים להחליף את קורות העץ, וטוענים שזה כתוצאה מהשימוש ושאולי הרטבנו את המיטה. אין ספק שמדובר בחברה שלא לוקחת אחריות, והמוצרים שלה לא ראויים להשקעה.
מוצר:
מיטה וחצי ומזרן
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
אזהרה!!!!
טעויות הנדסיות בסיסיות. בעיות אורכים של הקרשים והברגים שנשלחים. הברגים קורעים את העץ הזול.

מוצר:
סט שולחן יצירה מרובע עם 2 מגירות
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי באתר טקסטיל לחדר ילדים. המשלוח הגיע תוך כמה ימים והיה חסר פריט אחד, באותו היום התקשרתי ובלי לשאול שאלות כבר יומיים לאחר מכן הגיע הפריט החסר.
הופתעתי לטובה מהטיפול המהיר
מוצר:
וילון כוכבים אפור
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
חוויה לא נעימה!! רכשתי מיטת קומותיים קיבלתי שני פגמים במיטה!!
ביקשתי לבטל ורצו לחייב אותי ב- 700 שח!!
אליכם לא התקרב בחיים!!!! בושה!!
מוצר:
מיטת קומותיים M995559-040
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קנינו בסניף חוצות המפרץ, חיפה. מיטת קומותיים ושתי מכתביות. יחס מעולה של המוכרת (דנה). הובלה והתקנה ברמה גבוהה. הכל הגיע בדיוק בזמן והותקן בצורה מקצועית.
3 חודשים אחרי ההתקנה, מגירה תחתונה של מיטת הקומותיים נסדקה. התקשרתי לשירות לקוחות ותוך שבוע הגיע לביתי מתקין עם חזית חדשה של המגירה, החליף עם הסדוקה ועזב אחרי 10 דקות. כמובן ללא תשלום נוסף. לא פעם ראשונה שאני רוכז דרך עצמל'ה רהיטים, ומניח שזו גם לא הפעם האחרונה.
מוצר:
מיטת קומותיים טורה, שולחן שירה כולל יחידת מדפים
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שומר נפשו ירחק!!!
לא ראיתי זלזול כזה בחיים!!
3 חודשים אני ממתין למוצרים ורק מתחמקים בטלפון, מנתקים, וממשיכים למרוח כבר חודש שהמוצרים היום או מחר אצלי. עובדים בשיטת מצליח
מוצר:
שידות לילה נסיכה
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שירות גרוע!!!! חודשיים הספקה ולאחר חודשיים לא הביאו את כל חלקי הארון
השאירו אותנו עם ארון חצי מורכב בחדר ילדים והמתנה של עוד שבועיים וחצי עד לקביעת תאריך חדש להשלמת ההרכבה
להתרחק!!!!
מוצר:
ארון דור 4 דלתות
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
לא להתקרב!! שירות לקוחות פשוט לא קיים.
בסניף מדברים כמו בסטיונרים בשוק וצורחים עליך בטלפון ומפנים אותך לשירות,
רק שאין שירות יש מערכת הודעות שאתה משאיר פרטים ולא חוזרים אליך לעולם.
החברה בעלת השירות ללקוח הגרוע ביותר שאי פעם נתקלתי בו.
לאחר אין ספור שיחות הואילו בטובם לענות לי ולאמר לי שלא ניתן לבצע החלפה אף על פי שהמוכרים הטעו אותי והמידות שונות ממה שנאמר לנו.
תמנעו מעצמכם כאב ראש ואל תקנו שם
מוצר:
Pi100basic140
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
במסגרת עיצוב מחדש של החדר של הילד, חיפשנו ובדקנו מהיכן מומלץ לקנות את המיטה. לאחר התלבטות לא ארוכה ההחלטה נפלה על מיטת ילדים של עצמלה. בניגוד למנהגנו - ביצענו את הרכישה של המיטה (ושל עוד פרטי ריהוט משלימים - ארגז קלפה, כוננית ספרים, שולחן יצירה לילד) דרך שירות האונליין של החברה. אני חייב להודות שזו היתה חוויית השירות הטובה ביותר שקיבלתי מימי! (ורק מהסיבה הזאת אני עוצר וכותב על זה כרגע). השירות היה אדיב ולבבי. נקבע מועד משלוח לתאריך מסוים וכשביקשנו להקדימו עדכנו ואמרו כי יחזרו אלינו אם יתפנה מועד מוקדם יותר. להפתעתנו כי רבה - אכן חזרו אלינו והקדימו את המשלוח ביותר משבועיים! המובילים הגיעו בזמן שנקבע, היו נעימים ואדיבים, שמרו על הסדר והניקיון והתקינו הכול בצורה מהירה ומקצועית. נראה כי המוצרים באיכות טובה - הם חזקים ויושבים טוב על הרצפה. אני בטוח לחלוטין שכל רכישה עתידית זהה/דומה אבצע גם כן בעצמלה. זה היה פשוט תענוג...כול הכבוד... שרק תמשיכו כך...
מוצר:
מיטה מדגם "שחר"
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
אפילו לא כוכב 1. שירות הכי גרוע שנתקלתי בו בחיי!!!!!
0 התייחסות ללקוח
אני כבר חחודש!!!! מ16.9****** עם ארון עומד/ריק!!! שיבואו לסדר את הבעיה שהמוביל יצר
ופשוט ללא אכפת להם. ללא מדברת על שאר הבעיות בארון!

הזמנתי ארון והמרכיב בזמן שלא הייתי בחדר להשגיח, הרכיב לי מגירות באמצע הארון על דעת עצמו שלא יודע להוציא משפט 1 בעברית בשעה 18:30 בערב
מייאוש שיחררתי אותו
למחרת מתקשרת להסביר להם את המצב ופשוט לא מעניין אותם כלוום קנית שילמת בעיה שלך.
כלקוחה שקונה מהם כל הזמן פשוט מוחקת אותם!!!
הם צריכים לסגור את הרשת מהבושות שעושים לעצמם!
מוצר:
ארון הזזה דניאל
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שרות לקוחות נוראי. הזמנתי באתר שרפרף, שלחו לי הביתה ללא הברגים. התקשרתי וביקשתי שישלחו לי הברגים באותו האופן או פשוט בדואר אך ניתן לקבל רק בסניף. שילמתי משלוח ואני צריכה לעשות שוב מאמץ על טעות שלהם!!
מוצר:
שרפרף קשת בענן
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קנינו שולחן לילד שעולה לכיתה א', הגיעו להתקין ארבעה ימים ליפני הראשון לספטמבר, אבל התגלה שאין לא את כל השולחן הרכיב את מה שהיה והלך, לתפוס את שרות הלקוחות זה סיוט אבל בסוף כשענו תיאמו איתנו לעוד כשלושה שבועות, כשגמר להרכיב והלך, כל הידיות נפלו, ושוב שרות לקוחות, ושוב עוד כשבועיים, חברה רעה!
מוצר:
שולחן שחר
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קנינו רהיטים לחדר של נערה: מיטה, כוננית, שולחן כתיבה וכוורת. המתקינים סירבו לתלות הכוורת, והשאירו לנו הדרכה וברגים לתלות אותה בעצמנו. במהלך התלייה נפלה הכוורת, ונותרו מחוברים לקיר רק לוחות הדיקט האחוריים, שהיו מחוברים לכוורת בברגים קצרים מדי! יש לציין כי הרגע הזה היה מפחיד ומסוכן. נראה שהרהיט הזה פשוט לא מיועד לתלייה על הקיר, למרות שמו "כוורת לתלייה שחר". האכזבה מ"עצמל'ה" גדולה!
מוצר:
כוורת לתלייה שחר
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
אחת מחוויות השירות הכי גרועות שהיו לי! שלחו לי מוצרים פגומים שלקח לי שעות להרכיב ומסרבים לתת לי תחליף ראוי ועוד מצפים ממני לקחת שולחן וכסאות ולהחזיר בעצמי לסניף! על הפנים!
מוצר:
סט שולחן מרובע עם כסאות 9-00-01-37
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
לא עומדים בזמנים, לא שירותיים, לא מומלץ.
הפריט הוזמן מסניף כפר סבא ביום ראשון כאשר הובטח שיגיע עד חמישי (יש לציין שהסתמכתי על התשובה של המוכר מכיוון שמדובר ברכישת מתנה לאירוע שמתקיים באותו יום) - לא הגיע ולא יצרו קשר.
לאחר פנייה אליהם - נאמר שלא הגיע לסניף, ואם ארצה אוכל להגיע אל סניף אחר בארץ לקבלת המוצר (לא המוצר שהזמנתי אגב, סוג אחר).
הגענו לסניף נתניה במיוחד כדי לאסוף את הפריט - השירות על הפנים. הפריט הגיע באריזה קרועה וללא כל אופציה לאריזת מתנה או אפילו שקית כדי לקחת את הפריט מהחנות.
גם לא קיבלתי את המוצר שהזמנתי, גם ברגע האחרון נאלצתי לבצע נסיעה של שעה בלחץ לפני האירוע וגם קיבלתי שירות מאכזב. ללא שום התנצלות או פיצוי.
לסיכום - ציפיתי לקבל יחס אחר מעצמל'ה ולאחר חווית הקנייה שעברתי לא הייתי מסתמכת על המקום להזמנה עתידית.
מוצר:
סט שולחן יצירה פרח ו-2 כסאות חיות
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי שולחן ו 2 כסאות באתר האינטרנט של החברה.השולחן הגיע עם פינה אחת שבורה.מתקשר לשרות לקוחות מבטיחים לחזור אבל לא חוזרים.כתבתי מייל לשרות לא עונים.בקיצור כמו לדבר לקיר.זהירות מחברה זו
מוצר:
סט שולחן יצירה
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי מצעים בעצמלה שהילדה ראתה על אחת המיטות , הם לא היו במלאי והסניף עשה חיפוש בכל הרשת למצוא את מה שהבת שלי אהבה , נחמד לדעת שרמת השירות טובה גם ברכישת מוצר קטן כמו מצעים , רכשנו בעבר רהוט ואנחנו מאוד מרוצים
מוצר:
לוטוס
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשנו מיטה מעצמל׳ה כפר סבא. שירות אדיב ומקצועי. פשוט כיף להיכנס לחנות. והמיטה הגיעה מושלמת, ואנשי השירות שהגיעו אדיבים ונחמדים.
מוצר:
מיטה דור
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שירות לקחות זוועה. בשבוע שעבר התקינו לי כוורת, כוננית וספריה. הגיעו 2 מתקנים שדיברו בצורה מזלזלת מאוד. בסוף ההתקנה הם הביאו ידית שלא התאימה לכוורת. המתקין אמר שאשלם לו והוא בינתיים יורד לרכב להביא ידית חדשה. עד היום הוא לא חזר. השירות לקחות אמרו לי שהמתקין הוא חיצוני ושאני צריך להתנהל מולו. בושה וחרפה. מציע לא להתקרב לחברה הזאת.
מוצר:
כוורת גלי
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
חוויית קניה ושירות מהגרועים שחווינו.
מוצרים הגיעו פגומים, ביקשנו להחזיר, המתקינים שהגיעו פגמו במוצר עוד יותר. אמרו שיתקינו ואחר כך נחזיר אותם, מה שהסתבר שלא נכון.
אם מרכיבים לכם , אז זהו, אין אפשרות לזיכוי ו/או החלפה.
נציגת ה"שירות לקוחות" האשימה אותנו שאנחנו פגמנו.
תואם לנו החלפת המוצרים הפגומים בעוד מספר חודשים, לא מתחייבים לתאריך.
אמרה שתכתוב לנו מייל המאשר החלפה ולא עשתה זאת.
אנחנו לא נרכוש משם יותר ולא נמליץ לאף אחד לעשות כך..
מוצר:
מיטה, שידה ויחידת טואלט
המידע המופיע ב- zap מסופק על ידי החנויות עצמן ובאחריותן בלבד. אם נתקלתם בבעיה כלשהי בנתונים המוצגים באתר, אנא שלחו אלינו הודעה ואנו נטפל בעניין