דלג לתפריט עליון דלג לתוכן דלג לתפריט תחתון
מחשבים ומוצרי apple (2 סניפים)
( - ממוצע דירוג הגולשים ב-12 החודשים האחרונים)
בעלים:
iSmart
עסק זה מפרסם ב-zap החל משנת 2018
דירוג החנות בשנה האחרונה:
רכשת מוצר בISmart ?
-
ציון ממוצע
0
חוות דעת בשנה האחרונה
28
כל חוות הדעת
התפלגות חוות דעת
חיובי
נייטרלי
שלילי
חודש אחרון
0
0
0
3 חודשים אחרונים
0
0
0
6 חודשים אחרונים
0
0
0
שנה אחרונה
0
0
0
כל הזמן
9
0
19
נמצאו 28 חוות דעת גולשים על ISmart
תמונת משתמש
שם:
שי ויעקבזון
תאריך:
03/12/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנו לפני חמישה ימים אזניות דרך האתר, למחרת ההזמנה רצינו לבטל. אין שירות לקוחות טלפוני, יש רק אפשרות לשלוח הודעה דרך האתר, שלחנו מאז 3 הודעות, הראשונה לפני ארבעה ימים, טרם חזרו אלינו. עם כזה שירות עדיף להתרחק. מניחה שזה גם השירות כשיש בעיה או תקלה.
מוצר:
אזניות airpods 2
תמונת משתמש
שם:
שילה
תאריך:
05/04/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
חוויה מזעזעת !!! קיבלתי טלפון יד שנייה!!!!!
נשבר המסך לטלפון ושנלקח להחלפת מסך התגלה שכל חלקי הטלפון מזויפים ולא של אפל. מה שאומר בעצם שהטלפון מחודש ולא חדש.
שפניתי טלפונית לחנות אמרו לי שאני צריך להגיע אליהם ואם נכונים הדברים אקבל טלפון חדש .שרפתי יום שלם בנסיעות מקרית שמונה לרמת גן !!!
וכשהגעתי פשוט הייתי המום כאילו עשו לי טובה בכלל שהסתכלו עליי ואפילו לא לקחו את הטלפון לבדיקה . ולבסוף אמרו לי שבגלל שנשבר המסך אז פג תוקפה של האחריות ולכן אין להם איך לעזור לי.
(חשוב לציין שהיתי נוכח בפתיחת הטלפון במעבדה מהשנייה הראשונה וכשהגעתי לismart הבאתי איתי טופס מעבדה שמראה על כך שהטלפון נפתח במעבדה מבוקרת ומורשת!!)מאכזב מאווד !!!!!!!!!!!!
מוצר:
iphone 8 plus
תמונת משתמש
שם:
doriniroei
תאריך:
05/01/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
לא לקנות מהם שום מכשיר אני קניתי מהם מחשב מאילת שביום הראשון כבר לא עבד לצערי כבר הייתי רחוקה ועד שגיליתי שהמחשב לפי המספר הסיריאלי מול חברת dcs בכלל מחודש ונפתח לפני למעלה משנה ולכן גם אין אחריות והם כמובן מתנערים מכל אחריות ולא נותנים מענה. תברחו ואל תקנו שם
מוצר:
Imac
תמונת משתמש
שם:
אעתי
תאריך:
22/11/2019
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
פלאפון בשנה הבא יהיה בטוח לא מפה. התישבות למוצר לעבר לחודשיים. הטיית לקוח. הרבה סחבת. עדיף לשלם טיפה יותר למען שירות.אפילן מדבקת מסך לא יודעים להדביק. לא מקצוענים נקודה
מוצר:
iPhone 11max pro
תמונת משתמש
שם:
dkdavid2010
תאריך:
17/11/2019
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
אם לקנות אצלם הם בסדר אבל בכל מה שנוגע לאחריות הם מתנערים ממנה לכן עדיף לקנות בחנות אחרת שיודעים לקחת אחריות עדיף לקנות ממקום אחר את כל מה שסובב סביב האייפון כי האייפון עדיין בסדר וקניתי מגן שיש עליו אחריות והם אמרו לי לפנות לחברה
מוצר:
אייפון מגן לאייפון Xs max
תמונת משתמש
שם:
Jeries
תאריך:
30/09/2019
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
I bought a macbook thats supposed to be new in the box with a 1 year warranty.
I have contacted apple about some software problems that cam with the computer and it turns out the mac is second hand and does not have a 1 year warranty
מוצר:
macbook 2017
תמונת משתמש
שם:
laly
תאריך:
03/09/2019
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שירות מעולה ! גיא היה מלא סבלנות ושירותי מאוד. יותר משעה הייתי אצלם עד שהעבירו לי את כל הנתונים ובדקו שהכל תקין
ממליצה בחום !! גם מחיר הכי טוב וגם שירותיים מאוד
מוצר:
אייפון xs 256
תמונת משתמש
שם:
אורן
תאריך:
03/09/2019
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי i phone 8 256 נאמר לי שהמכשיר חדש בטלפון שהגעתי לחנות הקופסה הייתה פתוחה
שאלתי למה ? נאמר לי שאקטבו את הטלפון ושהטלפון חדש ומקורי
לאחר שבועיים נפלה לי העדשה של המצלמה אחרי שבוע הלכתי למעבדה ותקן והסתבר לי שהעדשה גב הטלפון והמסך לא מקורי
נגשתי לחנות בפתח תיקווה והם אמרו לי שכל החלקים מקוריים ולא היו מוכנים להחליף לי את המכשיר
בבדיקה שעשיתי עם אפל ישראל לגבי המכשיר נתתי להם את מספר הסידורי של המכשיר ומספר imei הסתבר לי שהמכשיר שרכשתי בכלל 64g ולא 256g כמו שמכרו לי
והטלפון בכלל ללא אחריות כי עברה שנה משפתחו אותו זה אומר שהם מוכרים מכשירים משומשים שמחליפים להם את החלקים
ממש הונאה ורמאות היזהרו מהרשת הזאת
מוצר:
אייפון 8 פלוס 256g
תמונת משתמש
שם:
yuval4442
תאריך:
27/08/2019
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי iPhone XS Max בסניף בפתח תקווה
יחס מעולה ושירות מקצועי ביותר !
ממליצה :)
מוצר:
iPhone XS Max
תמונת משתמש
שם:
לירון ובלה
תאריך:
25/08/2019
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי אייפון x. ראיתי בזאפ
הגעתי לחנות פיזית, בפתח תקווה. קיבלתי סיוע והסבר מעובד בחנות בשם אדיר. הוא גם ביצע העברת תוכן מהמכשיר הישן לחדש.
טיפול ויאייפי פשוט! מומלץ בחום
מוצר:
אייפון X
תמונת משתמש
שם:
nitzantk18
תאריך:
04/08/2019
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
לא לקנות מהחברה הזאת כלום!!!
אני רכשתי לפני כשבועים אוזניות איירופוד שמשווקות כהכי זולות באתר ובארץ לכאורה המחיר הזול סינוור את עיני
לאחר שהתחרטתי מכיוון שאחותי רכשה לי אותו מתנה מחברה אחרת
ביטלתי את העסקה עומר הנציג אמר לי במפורש שהזיכוי יהיה ב2.8 ךחודש הבא , וכשאר הגיע התאריך 2.8 לא ראיתי שום זיכוי באתר התקשרתי ךשירות לקוחות ובה נאמר לי שרק בחודש הבא כלומר ב2.9.19 אראה את הזיכוי בגלל "הנהלת חשבונות" ראוי לציין שכשאר ביקשתי את המנהלת לילך נץקלתי בסירוב מצדי!! העיקר לקחת כסף אתם יודעים!! לא לקנות מהם כלום! רק הסכום הזול מסנוור אבל אין שירות מספק! בושה
מוצר:
אוזניותairpods
תמונת משתמש
שם:
Zeev
תאריך:
31/07/2019
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי מוצר בכ -889 שקל וביטלתי את העסקה כמה דקות מאוחר יותר.
ביטלתי משתי סיבות: מספר תשלומים קטן מדי (3), וציון נמוך ב- Zap.
התקשרו אלי להודיע שהביטול יחוייב בעמלה - 6.5% - 1.5% עמלת סליקה ו- 5% עמלת ביטול.
עמלת הביטול היא עבירה על הוראות צרכניות.
עמלת הסליקה נראית לי הקדמה של המאוחר (כי לא סביר שחברת האשראי תחייב על עסקה שבוטלה באותו יום).
נראה אותם מתנהגים כך בעידן אמזון... חברה שמאפשרת ביטול עסקות כמעט בכל מצב...
תגובת החנות:
מאחר והזיכוי לא נעשה באותו הרגע, אלא רק במועד החיוב על החברה לשלם עמלת סליקה של 1.5% בגין סליקה. ו5% נוספים בגין עמלת ביטול.
מוצר:
Apple TV
תמונת משתמש
שם:
almogmanor
תאריך:
24/07/2019
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
בעת הקנייה נראה שהכול בסדר, עד שאתה מגיע לשלב שקורה משהו.
אייפון חדש שקניתי בכמעט 4000₪ הכול מקורי עם אחריות של המקום.
לאחר חודש וחצי מטען לא עובד. התשובה שקיבלתי היא אין מה לעשות. אלה נהלי החברה.
מי שרוצה שירות טוב שיתרחק מהמקום הזה.
מוצר:
iphone x 256gb
תמונת משתמש
שם:
דניאל
תאריך:
23/07/2019
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
לאחר שבאתר הופיע שיש את המכשיר במלאי אייפון 8 פלוס 255gb בצבע שרצינו וביצעתי רכישה יצרו איתי קשר לגבי אימות הפרטים.
עד פה נשמע טוב ומסודר.
לאחר 5 ימי עסקים (כמו שמובטח באתר) יצרנו קשר עם החנות עם מספר נציגים שונים וכל אחד נתן לנו תירוץ אחר למה האייפון עוד לא יצא למשלוח אפילו, לאחר שיחה עם מנהל נאמר לנו שהאייפון הנל לא קיים במלאי ואולי יגיע בימים הקרובים חשוב להדגיש אולי!!
שלישי בבוקר לאחר ששוב התקשרנו בשעה טובה נאמר לנו שהמכשיר יצא למשלוח סוף סוף חשבנו אך הבשורה לא איחרה לבוא והתקבלה הודעה על כך שהייתה טעות ועדיין אין את המכשיר שהזמנו.
וגם אז זכינו ליחס מזלזל ואין ספור תירוצים למה אין מכשיר עדיין.
מוצר:
Iphone 256 gb
תמונת משתמש
שם:
RKH
תאריך:
21/07/2019
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
ב13\06\2019 קניתי imac מסניף פתח תקווה ואמרו לי שזה מגיע אחרי 28 ימים. עכשיו אנחנו ביום ה-38 והמחשב עדין לא הגיע!! צריך להתקשר 6 פעמים על מנת שיענו לי פעם. בכל פעם שהם ענו לי היו שמים אותי על ממתינה ולא היו חוזרים!!! למה זה כל כך קשה להגיד את הסטטוס של ההזמנה???
מוצר:
imac
תמונת משתמש
שם:
דנה
תאריך:
02/07/2019
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי שני מכשירים קיבלתי יחס חם וסבלני אכפתיות וליווי לכל הדרך ממליצה בחום. מבחינת עלות יצאו הכי זולים בשוק!!!
מוצר:
ipon rs
תמונת משתמש
שם:
shahar.y
תאריך:
28/06/2019
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי מתקן לטלפון iOttie Easy View 2 Car Mount Black
מיד לאחר הרכישה התקשרו לעדכן אותי על אפשרויות האספקה.
המשלוח הגיע בזמן.
קיבלתי ככל הנראה בטעות מוצר אחר.
התקשרתי בשעה 19:30 למוקד שהיה זמין ותוך שעה הגיעה אלי מנהלת החנות הביתה וסיפקה לי מוצר משודרג ויקר יותר ממה שרכשתי.
כל הכבוד על השירות המהיר והאמין שקיבלתי.
אמשיך להיות לקוח של החנות!
מוצר:
iOttie Easy View 2 Car Mount Black
תמונת משתמש
שם:
uri547359
תאריך:
23/06/2019
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שוחחתי עם אחד הנציגים טלפונים מענה מהיר לבירור מלאי והוא היה אדיב מאוד ונחמד.
החלטתי להגיע לסניף ולרכוש.
חנייה חופשי ממול החנות .
המנהלת חנות והנציגים קיבלו את פנינו בברכה והייתה אווירה כול כך מזמינה .
ענו על כול השאלות והיו ברורים,מקצועיים ואדיבים.
הנציג שירות התקין לי את המגן מסך בצורה הטובה ביותר.
הסביר לי על האחריות,על השימוש באייפון ועשה לנו גיבוי על חשבון הבית בצורה טובה ביותר.
אייפון xs למצוא במחיר הזה עם מטען מקורי וכול האביזרים הנלווים מקורים
ואחריות של מעבדות אפל הרישמיות
ממש שווה כול שקל
תענוג פשוט
יבואן מקביל או רישמי הכול אותו דבר
המקביל יותר זול ,אותו אייפון ואחריות של מעבדות אפל בישראל.
ואני אחזור לקנות מוצרים בהחלט מהחנות הנחמדה הזאת
שאפו!שמגיע מגיע.


מוצר:
אייפון xs
תמונת משתמש
שם:
Vik
תאריך:
19/06/2019
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שרות על הפנים מורחים את הלקוח זלזול שאין דומה לו .
רכשתי מהם מכשיר מסוג איפון x64 .
לפני הרכישה שאלתי אם המכשיר הוא חדש ולא מחודש נאמר לי שהמכשיר חדש לגמרי וכך גם רשום באתר
קיבלתי את המכשיר לאחר מספר ימים במשלוח עד הבית .
נדהמתי לגלות שהמספר סיריאלי שעל האריזה אינו תואם את מספר המכשיר ניסו למרוח אותי בהתחלה שככה זה ביבוא מקביל וזה קורה
שורה תחתונה אין שום סיבה שאפל הגדולה תעשה טעות ותבלבל בין המספרים הסיריאלים .
לאחר בדיקות מול יבואן הרשמי ומול אפל העולמית התברר לי שהמכשיר שנה לפניכן נפתח והיה בשימוש .
החנות הציע לקחת את המכשיר למעבדה לבדיקות , כמובן שלא היו בודקים את המכשיר כי אין צורך בכך נטו בישביל לטרטר את הלקוח ולהתיש אותו . הציעו לתת מכשיר לאחר בדיקות המעבדה שאמורות להערך 5 ימים מה שכמובן היה יכול להיגרר אף יותר .
ביקשתי לבטל את העסקה אך מאז לא שמעתי מהם מילה ואף קיבלתי סינונים מהם .וכל זה עוד על קצה הלשון .
בקיצור ולעיניין שרות ומקצועיות שואפת לאפס זלזול בלקוח שאין דומה לו פשוט בושה .
מי שרוצה יש הוכחות והתכתבויות להכל .
תגובת החנות:
הנידון: מוצר אייפון x

בתאריך 29.5.19 רכש הלקוח אייפון x יבואן מקביל, לאחר הרכישה אכן ראינו שמספר הסיריאלי אינו תואם לקופסא.
הוצע ללקוח מכשיר חדש עם מספר סיריאלי תואם, אך לצערנו נעננו בשלילה.
חשוב לציין שמקרה מסוג זה נדיר ומטופל בחומרה רבה.

בברכה, לילך מהדיזאדה
מנהלת סניף ismart פ״ת



מוצר:
איפון x
תמונת משתמש
שם:
eitanroz1949
תאריך:
18/06/2019
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
נרשום את זה ישר ולענין- בקשתי, נענתי ויצאתי שבע רצון
יחס אדיב
עצות מועילות
שרות מקצועי
מחיר מפתיע למוצר מסוג אייפד פרו החדש
סחורה ברמה איכותיית
אני שבע רצון בהחלט
מוצר:
אייפד פרו החדש
תמונת משתמש
שם:
רחל
תאריך:
18/06/2019
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
ב-18.6.19 רכשתי כמתנה, אוזניות איירפודס דגם 2 ב-745 ש"ח בכרטיס אשראי ממוכר חביב בשם עומרי. לצערי התברר לי כי אותו אדם שרכשתי עבורו את המוצר בהפתעה, אינו זקוק לו.
תוך שעה אחרי הקניה התקשרתי לבטל את העיסקה - כאשר המוצר באריזתו המקורית לא נפתח ולא נעשה בו כל שימוש. נאמר לי שניתן להחזיר ללא עמלת ביטול .
לאחר רבע שעה נוספת קיבלתי טלפון נוסף מהחנות לפיו העמלה הינה 3.5% .
תוך שעתיים מבצוע העיסקה, החזרנו את המוצר לחנות, שם נאמר לנו שהעמלה הינה - 5% בגין ביטול עיסקה 1.5% בגין סליקה.
ביקשנו שיבצעו את הביטול במקום בכדי שלא תבוצע סליקה ולא תהיה עמלת סליקה.
המנהלת בשם לילך סרבה לבוא לקראתנו ובנוסף לא הסכימה לבצע את הזיכוי המופחת בחנות אלא רק להעביר בקשה להנה"ח.
הבקשה ממנהלת החנות, לקבל טלפון או שם של אחראי הרשת,משרדי הרשת - לא נענו
בכל חנות שמכבדת את עצמה, מקרה כזה של ביטול עיסקה תוך שעה והחזרתו תוך שעתיים מהרכישה, ניתן היה לבצע החזר במקום ללא חיוב של עמלת ביטול.
חבל מאוד שזה היחס
אדם שרכש מוצר ולאחר שעה מחזיר אותו ללא כל שימוש - יכול וראוי לקבל יחס אחר
תגובת החנות:
הנידון : airpods 2

בתאריך ה-18.6.19 נעשתה רכישה של מוצר airpods ,
הלקוח הגיע לחנות על מנת להחזיר את המוצר .
מאחר והזיכוי לא נעשה באותו הרגע על החברה לשלם עמלת סליקה של 1.5% בגין סליקה. ו5% נוספים בגין עמלת ביטול.

בברכה, לילך מהדיזאדה
מנהלת סניף ismart פ״ת

מוצר:
אוזניות בלוטוס איירבוטס דגם 2
תמונת משתמש
שם:
miladsana90
תאריך:
12/06/2019
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
לצרי החנות לא מכבדת את עצמה, רכשתי איירפודס ולאחר פחות מחודש הן הפסיקו לעבוד, מתברר שזה ייבוא מקביל ללא אחריות ( רק לאחר מכן הבנתי את הנושא כשביקשתי שיתקנו לי). אפילו הנציגה (בשם עדי) הודה שהמוצרים שבייבוא מקביל לא ממש באיכות הצפויה ורוב הלקוחות החזירו.
תגובת החנות:
הנידון: מוצר airpods

בתאריך 2/6/19 הלקוח רכש מוצר airpods ביבוא מקביל. לאחר חודש פנה אלינו בטענה שהמוצר לא תקין.
הוסבר ללקוח כי הינו זכאי לקבל זיכוי מלא על אף שהמוצר נפתח ושומש,
או לחלופין לקבל airpods חדשות ביבוא רישמי עם אחריות של מעבדות DCS .

נציג מטעמנו מילא עם הלקוח טופס זיכוי שעבר להנהלת חשבונות החברה. ויראה את הזיכוי במועד החיוב הבא.
אנחנו מבקשים בכל לשון של בקשה להסיר את התגובה היות uהנושא מטופל בקפידה.

בברכה, לילך מהדיזאדה
מנהלת סניף ismart פ״ת

מוצר:
AirPods
תמונת משתמש
שם:
הילה
תאריך:
27/05/2019
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שירות מהיר אדיב ומצויין.
דיברתי עם שניים מצוות החנות שהיו נעימים,אדיבים וסבלניים והסבירו לי באריכות על המוצר ועל השירות שלהם.
המוצר עצמו (אייפון 8) הגיע סגור,ארוז פרפקט באריזה מקורית עם מטען ואוזניות מקוריות, בדיוק כפי שהייתי מקבלת באיי-סטור.
מבסוטה לאללה וממליצה בחום, תודה :))
מוצר:
iphone 8
תמונת משתמש
שם:
Max
תאריך:
14/05/2019
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
ב-7 באפריל רכשתי מחשב MacBook Air מחנות iSmart. לאחר שהגעתי לחנות (על מנת לא לחכות למשלוח) הופתעתי לגלות שהמחשב אותו רכשתי כבר פתוח. לטענת המוכר "ככה מגיע המוצר". לאחר שציינתי בפניו שאני אמור לקבל מחשב חדש בקופסה (מהניילון) והבנתי שאני לא הולך לקבל מוצר חדש לגמרי וסגור כפי שאני אמור לקבל, באותו רגע החלטתי לבטל את העסקה. לאחר התנגדות ראשונית של המוכר (שהתנגד לאשר לי ביטול עסקה על פי חוק) קיבלתי את המסמכים המצורפים. ניתן לראות בבירור שהוא מציין שהלקוח אינו מרוצה "כי הוא ציפה לקבל מוצר מנילון" , אתם לא מצפים לקבל מוצר חדש כשאתם קונים משהו חדש?
אני לא לקחתי את המחשב מהחנות והעסקה בוטלה מיידית. עבר מאז למעלה מחודש ולא קיבלתי אישור לביטול עסקה מהחברת האשראי. בנוסף קיבלתי חיוב כבר על תשלום ראשון (תכף ירד גם החיוב השני). לאחר שיחות רבות אל החנות, ובקשה שלי שמנהל יחזור אליי (לאחר אי טיפול בבעיה שלי על ידי נציג) מנהל החנות אף פעם לא יצר קשר וככל הנראה אפילו לא מעודכן בבעיה. כלל הנציגים בחנות מעודכנים על העסקה, קיבלו הודעות לטלפון עם טופס ביטול העסקה ומוקלטים בשיחות טלפוניות אשר מצדיקות אותי ומדגישים כי העיכוב במשך חודש לא הגיוני. בפועל ממשיכים לחייב אותי, הנציגים לא מטפלים בבעיה, ולמה שאני אחוייב על מוצר שלא נלקח מהחנות?
אבקש שמנהל החנות יצור איתי קשר בדחיפות ושתפסיקו לחייב אותי על מוצר שלא לקחתי.
תגובת החנות:

בתאריך 07/04/19 רכש הלקוח מקסים קריימר מחשב מדגם macbook air באיסוף עצמי,
אולם שהגיע לחנות החליט לבטל את הרכישה עקב נראות המוצר,
כל המחשבים שלנו חדשים!!!!!
המחשב מגיע ללא ניילון מהסיבה שהמקלדת של המחשב עוברת צריבה לשפה העברית.
נציג מטעמנו מילא עם הלקוח טופס זיכוי אשר עבר להנהלת חשבונות החברה.
הלקוח יראה את הזיכוי במועד החיוב הקרוב שהינו בחודש יוני .

אנחנו מבקשים בכל לשון של בקשה להסיר את תגובתו ,
מאחר והנושא מטופל בקפידה.

מוצר:
MacBook Air 2018
תמונת משתמש
שם:
dark_eli
תאריך:
02/05/2019
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
צוות לא מקצועי בעליל , מרגיש שמנהלים שם בסטה בשוק.
קניתי מוצר בסכום גבוה מאוד , קיבלתי יחס גרוע , קבלתי מטען של ארה"ב , ולקח להם המון זמן להביא לי מטען אחר , ביקשו ממני להגיע לסניף , שזה שעתיים וחצי נסיעה מאיפה שאני גר ,לא היה אכפת להם בכלל מהטעות שהם עשו , המנהל שם דבר , מילא אותי בשקרים , וכמובן , לא היה אפילו קרוב לעמוד במילה שלו.
עשו ממני צחוק לצערי , נאלצתי לקנות מתאם שגם הוא יקר , שהשימוש שלו תכלס כמה ימים , עם שיביאו לי את מטען שמתאים לשקע הארץ , שהיו אמורים לספק לי כברירת מחדל.
היה צורך בלהתקשר אליהם 5 פעמים על מנת שיענו לי פעם 1 , סיננו אותי לגמרי , אחרי שהם קיבלו את הסכום ששלמתי להם. הנציגים הבטיחו שהוא יחזור אלי , והוא לא חזר כלל .
מאכזב , מחשב במחיר שכזה , שמשורת באופן זוועתי.
ושקרים מוגזמים.
תכלס , לא הייתי קונה אפילו בורג למחשב שלי מאצלם שוב.
מוצר:
מחשב מאקבוק פרו 2018
המידע המופיע ב- zap מסופק על ידי החנויות עצמן ובאחריותן בלבד. אם נתקלתם בבעיה כלשהי בנתונים המוצגים באתר, אנא שלחו אלינו הודעה ואנו נטפל בעניין
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply