דלג לתפריט עליון דלג לתוכן דלג לתפריט תחתון
סלולאר ואביזרים (ראשון לציון)
( - ממוצע דירוג הגולשים ב-12 החודשים האחרונים)
בעלים:
בסט סייל סלולר בע"מ
עסק זה מפרסם ב-zap החל משנת 2016
דירוג החנות בשנה האחרונה:
רכשת מוצר בBest Cell Celular ?
3.96
ציון ממוצע
71
חוות דעת בשנה האחרונה
1004
כל חוות הדעת
התפלגות חוות דעת
חיובי
נייטרלי
שלילי
חודש אחרון
6
0
0
3 חודשים אחרונים
27
0
4
6 חודשים אחרונים
37
0
10
שנה אחרונה
52
0
19
כל הזמן
785
10
209
נמצאו 1004 חוות דעת גולשים על Best Cell Celular
תמונת משתמש
שם:
דניאל
תאריך:
10/06/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
וואו... אחת החוויות ההזויות. רכשתי מכשיר ipad 10.2 32gb לאחר מספר שעות מקבל טלפון מנציג. אומר לי שמה שרכשתי זה הדגם היפני, שכשמצלמים עושה ״קליק״ ואי אפשר לבטל את הסאונד. אמרתי לו, בסדר גמור - רק שלא רשום באתר. הוא אומר שכן רשום. במקרה אני מפתח אתרים, אז אני בודק את הקוד מקור ואין כלום. לא רשום דגם יפני. הבנאדם מתחיל לגמגם, אומר לי תבדוק מהפלאפון. פתחתי חלונית נפרדת, רעננתי - ״פתאום״ הופיע ״דגם יפני״. בעצם הוא שינה את האתר תוך כדי שאנחנו מדברים. החלון המקורי עדיין שמור לי בצילום מסך... אחרי שהוא הבין שהוא לא יכול לעבוד עלי - אמר לי שבסדר הוא יארגן לי דגם אמריקאי. כאילו עושה לי טובה.
נוכלות שניה: בדף של הipad מופיע אפשרות להוסיף כרטיס זיכרון. רק מה? אי אפשר להוסיף כרטיס זיכרון לipad. זה באמת תרגיל מלוכלך... תחליטו אתם אם מתאים לכם.
תגובת החנות:
במוצרים שמגיעים מחברת אפל קיימים מספר דגמים ומדינות שמהן מגיעים המוצרים . ( הלקוח רעש את המוצר כבר לפני שבועיים) הוסבר ללקוח כי יש לו 2 אופציות לרכישה והוא טען כי הוא לא ראה את האופציה , הנציג המשיך להסביר ללקוח כי הכל מופיע באתר אך הלקוח ממש רב עם הנציג אז מה שהנציג שלנו עשה הוא לתת ללקוח את המוצר היקר יותר באותו המחיר אותו הוא הזמין .בכדי למנוע אי נעימות וחוות דעת מיותרות אך הלקוח גם לקח את האופציה ואת עזרת הנציג וגם כותב חוות דעת שלילית. פשוט בושה וחרפה ! אנחנו לא רואים פה שום נוכלות מצידנו .. לגבי ה״נוכלות ״ השניה עליה הלקוח מדבר אנחנו מציעים ונמשיך להציע באתר שלנו רכישת כרטיסי זיכרון / מוצרים נוספים כיצד שנבחר ונרצה וממש לא דניאל. היקר יבחר לנו מה להציע למכירה אצלנו באתר עם כל הכבוד . עוד נגיד כי הנציג רצה לעבור עם הלקוח על כל ההזמנה הלקוח ממש כעס על הנציג ואמר לו שהוא יודע הכל ולא צריך להסביר שום דבר. אנחנו רואים פה התנהלות מושלמת של החנות ושל נציג החנות וחושבים שכל נוכלות שנעשתה היא עלינו ולא להפך . בבסט סייל דוגלים לתת שירות טוב מעל הכל וכך נמשיך .
מוצר:
Ipad 10.2 32gb
תמונת משתמש
שם:
salingerrivkas6
תאריך:
07/06/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניה משתלמת במיוחד מיכאל עזר לנו שירות ממש נהדר שלא נראה בימינו תודה רבה מחרים טןבים
מוצר:
S 9 plus
תמונת משתמש
שם:
Ianiv
תאריך:
31/05/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי מוצר מהחנות לאחר מספר ימים החזרתי חלק מההזמהה והייתי צריך לקבל זיכוי הנהלת חשבונות יצרה אתי קשר ועוד באותו יום קיבלתי זיכוי 350 שח כל הכבוד
מוצר:
מגן מסך של טבלטים
תמונת משתמש
שם:
צפי
תאריך:
23/05/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
בבוקר הטלפון שלי שבק חיים חיפשתי טלפון וקנית סמסונג 72 הבחור בחנות עזר לי בהעברת נתונים שירות ממש טוב
מוצר:
סמסונג 72
תמונת משתמש
שם:
tsur
תאריך:
21/04/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
לאחר בדיקה באתר זאפ החלטתי לרכוש את האייפון 11 בחנות זאת בעקבות המחיר והתשלומים האטקרטיבים ואתר החנות המפורט. השרות היה אדיב ולהמלצת המוכר אף שידרגנו את הקניה לערכה מלאה מקורית ואביזרי הגנה למכשיר בתוספת תשלום שניראה לי סביר. המכשיר יועד לבני וההסבר שניתן לו לגבי הציוד היה לשביעות רצונו. כבר בימים הראשונים התגלתה תקלה במכשיר. האיפון לא נידלק כראוי ונכבה חליפות בפתאומיות. הבן הגיע לחנות לאחר מספר ימים ותאר את הבעיה. המכשיר הוחלף בו במקום למכשיר זהה בערכה חדשה והמוכר וידא שהפעם המכשיר נידלק כראוי ופועל ללא בעיות. המכשיר בתקופת האחריות.
מוצר:
אייפון 11 128GB
תמונת משתמש
שם:
Beni
תאריך:
20/04/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
לאחר שרכשתי פלייסטיישן לפני השבועיים היום התקשרתי לחנות לשאול כמה דברים היו סבלניים ושרותיים שאפו מענה מהיר ומקצועי
מוצר:
פלייסטיישן
תמונת משתמש
שם:
aviisraelifitness
תאריך:
19/04/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי פלאפון מסוג פוקו של שיאומי, החווייה היתה נעימה מאוד, סופר שירותית ועניינית, מיכאל איש המכירות היה מאוד אינפורמטיבי ונתן לי את כל המידע שאני צריך והציע גם עזרה בכל הבלגן הנלווה להחלפת פלאפון.
המחיר שלהם היה מעולה, והם לא ניסו לדחוף דברים לא קשורים - רק מוצרים נלוויים רלוונטים במחירים טובים, ורק מה שצריך.
כל הסיפור לקח כרבע שעה, ממש מהר.
חוויית קניה נהדרת, ללא ספק אחזור שוב!
תודה!
מוצר:
xiaomi poco 3x pro
תמונת משתמש
שם:
gidond
תאריך:
19/04/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי טלפון, התקשרו להגיד לי שהטלפון מגיע עם ראש מטען בריטי(!), זה לא הוזכר באתר. הציעו לי להוסיף 120 שקלים לראש מטען ישראלי, והמחיר כבר לא היה אטרקטיבי. כמו כן, במייל הרכישה נכתב שנציג יחזור אלי תוך 24 שעות, למעשה חזרו אלי ב48 שעות
מוצר:
Poco X3 pro
תמונת משתמש
שם:
Ben
תאריך:
15/04/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
חיפשתי פלייסטיישן בזאפ מצאתי חנות קרובה אליי מירי היכן טוב בזאפ השירות היה מהיר וטוב
מוצר:
פלייסטיישן סוני5
תמונת משתמש
שם:
דויד
תאריך:
15/04/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
לפי האתר מתחייבים למחיר נמוך כביכול ,
ברגע שאתה יושב עם איש המכירות הנחמד שמציע את הערכה הנלווה למכשיר ואומר לא שאתה לא מעוניין מתחיל משחק שכביכול בדיוק באותה שנייה נרכש המכשיר האחרון במלאי ..
הם מציעים את האופציה לרכוש עם אחריות מורחבת שלהם בתוספת כסף ואז אתה מבין שזה המטרה מלכתחילה והמחיר הנמוך שלהם באתר זה לדוג אנשים שיגיעו לחור הזה .
חלילה לא חשבתי שאני השחקן הראשי וזה נעשה בזדון ,עד שקראתי את הביקורות עליכם ,ושפגשתי חבר שגם סיפר אותו דבר ובסוף רכש את האחריות המורחבת והבנתי שזה שיטתי אצלכם .
תגובת החנות:
שלום רב , האתר שלנו מציג מחיר מסויים על כל מוצר וממש לא כביכול . אנחנו חנות אשר מתחייבת לכל מחיר אשר היא מפרסמת וכל מוצר אשר באתר זמין גם במלאי בחנות . החנות מחזיקה גם מוצרים ביבוא מקביל וגם מוצרים ביבוא רשמי . במידה והגעת לחנות וישבת מול מוכר (שתפקידו למכור.....) מין הסתם שיציע לך כמה אופציות לרכישה . כל לקוח בוחר לרכוש בעצמו איזה סוג יבואן הוא רוצה לרכוש והוא מקבל כל מוצר אשר הוא בוחר לרכוש אותו . שום דבר לא שיטתי .
מוצר:
גלקסי 21
תמונת משתמש
שם:
קוסטה
תאריך:
12/04/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הגעתי לחנות בהמלצה של חבר,השירות על הפנים חיכיתי לתור שעה וחצי,בסוף רכשתי סמסונג s8,לא עברו 3 חודשים הטלפון נכבה ולא נדלק,הגעתי לחנות בחזרה הבחור בשם תמיר בדק ואמר שאין לי אחראיות על טלפון מסיבה שיש סריטה קטנה בגף המכשיר,אומר לו שסריטה לא קשורה לתוכנה שהטלפון לא נדלק,תמיר אמר לי בעצבים אין מה לעשות,לא ממליץ בשום פנים ואופן על חנות הזו,כמובן אם יש לכם כסף מיותר.חנות על הפנים.
תגובת החנות:
שלום ללקוח היקר.. ראשית כל איך זמן ההמתנה קשור לשירות ? אם הלקוח חיכה שעה וחצי בתור זה אומר הרבה ברוך ה' . אנו חנות שעובדת עם מאות לקוחות מידי יום ומשתדלים לתת שירות טוב ומהיר לכולם . הלקוח הגיע היום אל החנות ורצה לשלוח את המכשיר שלו לאחריות . הלקוח הגיע עם מכשיר שהמסך שלו שבור וממש לא עם שריטה קטנה. כפי שידוע על שברים אין אחריות והוסבר ללקוח כי אנו לא יכולים לשלוח ליבואן מכשיר שבור מכיוון שלא יקבלו אותו . אך בכל זאת נתנו ללקוח את האופציה לגשת ליבואן ואולי הוא יוכל לעזור לו כשהוא יגש אליו בעצמו . חוות דעת שקרית ולא נכונה . ממש חבל שכל אחד יכול פשוט לכתוב מה שבא לו בלי בקרה על הדברים . לא נותר לנו מה לעשות עם חוות דעת זו חוץ מכתיבת האמת מהצד שלנו.. בהצלחה ללקוח
מוצר:
פאלפון סמסונג s8
תמונת משתמש
שם:
dov.shteiman
תאריך:
08/04/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי טלפון xiaomi mi8 ושילמית תוספת למחיר עבור היותו מיובא ע"י יבואן רשמי ואחריות היבואן. כאשר בחלוף זמן פניתי אל משרדי היבואן לטפל בתקלה במכשיר, הם סירבו בטענה שהמכשיר לא באחריותם מאחר ולא יובא דרכם וש בחנות "עבדו" עלי. חויה מאד מעליבה ומקוממת.. אסור להתקרב אליהם.
תגובת החנות:
שלום רב לכל הלקוחות
הלקוח התקשר לחנות כשנתיים לאחר הרכישה וטען שיש לו בעיה בסוללה,הוסבר ללקוח שיש אחריות על הסוללה לחצי שנה ולא לשנתיים (הוסבר גם במעמד הרכישה ומופיע גם בתקנון האחריות). הלקוח קיבל שירות וגם יקבל שירות מאיתנו על הצד הטוב ביותר אך אנחנו לא יכולים לשלוט בתקנון היבואן ובמעבדות שלו . אנחנו לא מבינים מה פה מקומם ומעליב את הלקוח היקר...

מוצר:
טלפון xiaomi mi 8
תמונת משתמש
שם:
gc1test21
תאריך:
07/04/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי טלויזיה 65 אינץ מ-bestcell

אחרי יומיים בלבד הטלויזיה שבקה חיים - לא עובדת ולא כלום.

עכשיו אני צריך להמתין לטכנאי שמי יודע מתי יגיע וכמה זמן תארך כל הפרוצדורה המיותרת הזו.
bestcell סיפקו סחורה שמתקלקלת אחרי יומיים.

תעשו לעצמכם טובה - אל תקנו ממקום שמספק סחורה שלא עובדת אחרי יומיים של שימוש..

תקנו רק ממקום שמספק סחורה איכותית ללקוחות שלו.

אכזבה נוראה
תגובת החנות:
שלום רב לקהל הלקוחות .
כפי שכל אדם נורמטיבי יודע שכשאנחנו מוכרים מוצר חשמלי אנחנו בסהכ מבצעים את המכירה ולא אנחנו מייצרים את המוצר . הלקוח חייג לחנות וטען שהטלוויזיה תקולה והחליט לגדף אותנו ביחד עם אשתו . יחד עם זאת הלקוח קיבל מאיתנו שירות יוצא מן הכלל . בשירות שהלקוח רכש במידה ויש תקלה צריך לגשת לנקודת שירות ושם מטפלים במוצר . מכיוון שהלקוח היה בסך הכל יומיים עם המוצר דאגנו לשלוח לו טכנאי עד הבית שיטפל במוצר. הטכנאי אכן ראה שיש תקלה ולא סידר את הטלוויזיה אלה החליף אותה !!! אנחנו חושבים ששירות כזה אמור לקבל 5 כוכבים ולא כוכב 1 . חבל מאוד שהלקוח רץ לעשות תגובה רעה ולא המתין יום אחד לקבלת הטכנאי .. מופתעים כל פעם מחדש שאנשים לא יודעים להכיר את השירות הטוב הזה וחבל מאוד על כך . למרות הכל כמובן בסט סייל תמשיך להתחייב למחירים ולשירות הטוב ביותר.
מוצר:
טלוויזיה Xiaomi L65M5-5ASP
תמונת משתמש
שם:
yitzhak
תאריך:
05/04/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הגעתי לחנות בראשון לקנות טלפון קיבלתי מעידן שירוץ שאף פעם לא נתקלתי אי ש מקצועי מדהים בטוח שאני יקנה שם עוד פעם
מוצר:
סמסונג 9
תמונת משתמש
שם:
Shiran
תאריך:
02/04/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
לפני השבוע חיפשתי בזרם מכשיר סלולרי מדגם סמסונג 9 ומצאתי בחנות בראשון הקניה היתה מהירה מקצועית ונעימה תמיר עזר בכל מה שביקשתי לכן יצאתר ממש מרוצה
מוצר:
סמסונג 9
תמונת משתמש
שם:
Nadav
תאריך:
24/03/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי את הפלייסטן של סוני מחיק הכי טוב בישראל באתר של בסט סל התקשרתי בחנות ובאמת הישרות והמחיר ממש מעילים
מוצר:
פליסטיישן סוני 5
תמונת משתמש
שם:
Luba
תאריך:
22/03/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי טלפון ממש טוב לפני כמה ימים המחר היה ממש טוב וישרות מצויין היום התקשרתי לקבל עזרא ומהיר מאוד דרך הטלפון עזר לי בחור ממש מרוצה מאוד מהמקון
מוצר:
שעוני נוט 9
תמונת משתמש
שם:
גיל
תאריך:
18/03/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
לא להתקרב, שירות גרוע. אין עם מי לדבר. חבל על הכסף. פשוט לא לא להתקאב
תגובת החנות:
הלקוח הגיע לחנות עם מכשיר שבור ורצה עליו אחריות.. כפי שכתוב בכל מקום וכל אדם עם טיפת היגיון יודע שכשיש שבר במכשיר אין אחריות . רצינו לעזור ברמת השירות ללקוח אך הוא התלהם והלך . בהצלחה ללקוח
מוצר:
אייפון
תמונת משתמש
שם:
Asi
תאריך:
11/03/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קני.י כמה טלפונים החנות הזאת פעם ראשונה שנכנסתי לחנות ולא היה תור לנציג יצאתי ממש מהר השירות כתמיד טוב מבסוט
מוצר:
סמסונג a51
תמונת משתמש
שם:
galstrizov89
תאריך:
14/02/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
התקשרתי לחנות על מנת לבדוק מלאי של הטלפון נאמר לי שיש במלאי.
הגעתי במיוחד לחנות כחצי שעה לאחר השיחה וכבר אין מלאי, רק יבואן רשמי תוספת של 300 ש"ח
מאכזב מאוד
תגובת החנות:
הלקוח הנכבד חיכה זמן רב בתור מכיוון שהיו המון אנשים בחנות באותו זמן ספציפי . לצערנו כאשר הגיע התור של הלקוח המוצר אכן אזל בייבוא מקביל וירד מהאתר באותו הרגע עד לבוקר שלמחרת שקיבלנו את המכשיר שוב . מתנצלים מאוד על המקרה ותמיד משתדלים לספק את הלקוח לשביעות רצונו וגם להודות בטעות כשצריך .
מוצר:
S21 ULTRA
תמונת משתמש
שם:
Avi
תאריך:
14/02/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
ק יתי טלויזיה להורים שלי הקניה היתה מהירה מחיר הכי. טוב שהיה בזאפמ גם הטכנאי היה נחמד הסביר להורים הכל תודה
מוצר:
טלויזינ 55
תמונת משתמש
שם:
Lea
תאריך:
14/02/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
אל תקנו מהם!!
ביום חמישי האחרון אחרי בדיקה מעמיקה של המחיר של אייפון 11 פרו, ראינו שאצלם הכי זול ומשתלם-3698 ל256 ג’יגה.
הגענו אליהם, הנציג אמר שההבדל בין היבואן הרישמי ללא רישמי היה תוספת של 300 שח.
אמרנו סבבה ואז שאלתי אותו מה ההבדל בין 12 פרו, הוא אמר שזה תוספת 530 שח ליבואן הרישמי., 128 ג’יגה.
שאלתי אם יש את היבואן הלא רישמי, הוא אמר שלא, שהם לא מביאים אותו לארץ.
בערב, אחרי שהשכבנו את הילד לישון בעלי סתם עשה בדיקה באתר וגילה 12 פרו 128 ג’יגה המחיר הוא 4053.
שזה היבואן הלא רישמי, מה ששאלתי עליו ואמר שלא מגיע לארץ.
יום ראשון התקשרתי אליהם כי חשבתי שנעשתה טעות..
הנציג הטלפוני אמר שאין עם מה לדבר שנציג מכירות נתן לי מחיר ולא הכריח אותי לקנות, ואמר שנתן לי את כל הפרטים ואני בחרתי לקנות היבואן הרישמי.
וש500 שח זה לא כזה נורא!
אמרתי לו ששאלתי אותו לגבי היבואן הלא רישמי והנציג ענה שלא מביאים אותו לארץ היבואן הלא רישמי כי זה טלפון חדש.
ובנוסף 500 שח זה לא משהו שנורא בשבילו!
בשבילי זה מלא! ואם היתה לי את האפשרות הייתי בוחרת לחסוך את ה500 שח האלה, אתה לא יודע מה המצב שלי להגיד אם זה נורא או לא!
הנציג אמר שהוא לא יכול לזכות אותי ויכול להביא לי קייס וכאלה, אבל זיכוי אינו יכול.
עניתי שאני רוצה זיכוי כי הנציג שסמכתי עליו לא נתן לי את הפרטים הנכונים, ופשוט ניצל את העובדה שאני אישה בהריון, עם ילד קטן, וככה חשב שיוכל להוציא ממני עוד כסף.
הנציג הטלפוני אמר שאם זה ככה הוא יכול להגיד שאני משקרת, והנציג כן אמר לי את הפרטים.
אני לא מבינה למה הוא אומר שהוא לא יכול להביא זיכוי אם הוא הציע להביא לי קייסים בשווי הסכום, כלומר שהוא יודע שהנציג עשה משהו לא בסדר.
כנראה שזה ההתנהלות שם, לנצל אנשים תמימים ולחלוב מהם כמה שיותר כסף!
תגובת החנות:
הלקוחה הגיעה לחנות במטרה לרכוש 11 פרו 256 כפי שאמרה.. לאחר מכן רצתה הלקוחה מחיר לדגם ה12 פרו . הנציג הביא לה את המחיר הנקוב אשר היה באותו היום והלקוחה בחרה לרכוש את המוצר לפי אותו המחיר . לאחר כמספר ימים הלקוחה התקשרה כי היא רואה את המכשיר באתר במחיר יותר זול.. הוסבר לה ראשית כי המחירים הם דינמיים ובנוסף כי היא רכשה מכשיר עם אחריות אחרת ממה שמופיע באתר . הלקוחה דרשה לקבל זיכוי כספי על ההפרש מהמחיר הנקוב באתר על המחיר אותו היא שילמה . הוסבר ללקוחה כי עם כל הכבוד אנו אתר אשר משנה את מחיריו לטוב ולרע מספר פעמים ביום וכי אין אפשרות לזכות על מחיר שהיה לפי 5 ימים על מחיר שמופיע בזמן הנתון. ללקוחה הוצע מגנים וממש לא בשווי ההפרש בתור מחווה ורצון להוציא אותה מרוצה אך היא כמובן רק גידפה ודיברה לא בכבוד וקראה לנו גנבים. שיהיה בהצלחה ללקוחה.
מוצר:
iPhone 12 pro
תמונת משתמש
שם:
anatoly.katsen
תאריך:
09/02/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
חנוט שירות ממש טובה היה טקלה בטלפון ועסרו לסדר הכל ממש תודה רבה לכמם בחורים טובים
מוצר:
Xiaomi. Note 7
תמונת משתמש
שם:
Michael
תאריך:
01/02/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
לפני כשבועיים הזמנתי אייפון מהחנות בראשון הגיע צבע שהבת שלי לא האבהה לכן התקשרתי לחליף לצבע אחר נעניתי בחיוב אכן החליפו לי את המכשיר חנות עם תודעת שירות גבוהה
מוצר:
אייפון 11פרו מאאקס
תמונת משתמש
שם:
Avital
תאריך:
31/01/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
זאת קנניית השנה שלי השואב אבק של שיומי הבחור בחנות היה החלטי לגבי המוצר ממש המליץ עליו והוא צדק גם חסך לי כסף וגם המוצר מדהים
מוצר:
שואב אבק c1
789
10
11
12
13
14
15
16
המידע המופיע ב- zap מסופק על ידי החנויות עצמן ובאחריותן בלבד. אם נתקלתם בבעיה כלשהי בנתונים המוצגים באתר, אנא שלחו אלינו הודעה ואנו נטפל בעניין
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply