
שירות מקצועי ואמין מאוד בחור בשם מיקי עם תודעת שירות ברמה מאוד גבוהה ברור שבזכותו ובזכות בשירות שקיבלתי אחזור לקנות עוד בעתיד בבסט סייל תודה מיקי

שירות מקצועי ואמין מאוד בחור בשם מיקי עם תודעת שירות ברמה מאוד גבוהה ברור שבזכותו ובזכות בשירות שקיבלתי אחזור לקנות עוד בעתיד בבסט סייל תודה מיקי

ביצעתי הזמנה באתר באיסוף עצמי והתקשרו 5 דק אחרי כדי להגיד לי שהמוצר זמין במלאי ואפשר להגיע לרכוש באמת הגעתי לחנות ותוך 10 דק יצאתי עם המכשיר ביד אחלה של שירות ממליץ

התקשרתי לוודא אם המכשיר נמצא במלאי חיפשתי הרבה זמן צבע שחור ואצלהם מצאתי ללא עלויות נוספות תודה לכם על השקיפות מול הלקוח אני מרוצה מאוד

קיבלתי שירות טוב מהיר ומאוד אכפתי מצד הנציג שקיבל אותי,הוא דאג שאצא מרוצה בכל שלב בקניה ועזר לי במה שביקשתי

סבלנות, מקצועיות ואדיבות בסדר גודל מאוד גבוהה. קיבלתי שירות מבחור מקסים בשם מיקי איש חם וטוב לב רכשתי טאבלט של סאמסונג בהמלצה ויעוץ של מיקי פעם ראשונה שאני רוכש אצלהם ואני מרוצה

שירות מהיר ונוח מאוד אני מרוצה מהמכשיר הייתה לי חווית קניה מעולה אמליץ עליכם לכל משפחתיי

דגם של 512 גיגה קשה מאוד למצוא והם היו בין הבודדים שמצאתי שיהיה להם אז רכשתי מהם קיבלתי שירות טוב הנציג היה נחמד אז החלטתי לפרגן ב-5 כוכבים

קיבלתי שירות טוב זאת החנות הכי זולה שמצאתי בזאפ מבין כל החנויות,קניה זריזה קיבלתי יחס אישי טוב ממליץ

שירות מעולה ואדיב מוצרים מעולים עם אחריות בפריסה ארצית חוויה חיובית בכל פעם מחדש שאני מגיע אליהם אני מרוצה לגמרי!!

פעם שניה שאני קונה אצלהם. שרות מצויין ומחיר הכי זול. הם עזרו לי בסבלנות להעביר אנשי קשר מהמכשיר הישן לחדש תודה לכם

אחלה שירות קניה זריזה סך הכל אני מרוצה מהמכשיר אין יותר מידי מה להוסיף מאמין שאחזור לקנות שם בעתיד תודה

שירות סבלני ומאוד אישי לכל לקוח, הם דואגים לכל הפרטים הקטנים, קבלה מפורטת עם כל המידע שצריך, המכשיר מצוין ויש מענה זמין תמיד

הם בין החנויות הראשונות שהיה להם את המכשיר הזה אז החלטתי לקנות מהם ואני לא מצטער על זה לרגע קיבלתי שירות טוב מאוד והייתה אחלה של קניה אחזור בעתיד

שירות פשוט יוצא מן הכלל נציג בשם תמיר נתן לי שירות מעולה היה מאוד חברותי וסבלני לשאלות שהיו לי תודה לכם מצאתי את המקום שלי לשנים הבאות

ממליץ בחום קניה מהירה וטובה בחור בשם מיקי עזר לי,הפך את הקניה שלי לנעימה יותר ואף גם לי לצחוק כמה פעמים,תודה לכם בהחלט אחזור שוב

חייב לשתף אתכם בחווית הקניה שהייתה לי בבסט סייל זה התחיל במחיר המצויין שקיבלתי, ומשם זה רק השתפר כשקיבלתי שירות מבחור בשם מייק בחור אלוף, סבלני קשוב, עונה על כל שאלה בבהירות ואמינות. כיף לצאת בהרגשה טובה זה חשוב מאוד

ממליץ בחום קיבלתי שירות מעולה מתמיר הבחור המקסים והמחיר היה מצויין תודה בטוח שארכוש עוד מכשירים בעתיד !!

מסרתי סלולר לתיקון שהיה עדיין באחריות, וקיבלתי מכשיר חדש אחלה שרות יחס אישי מקצועי סבלני ,תודה רבה .

שרות טוב אמין ומהיר מאוד הם עובדים ביעילות רבה מול הלקוח עונים לכל שאלה במיידית המחיר היה זול יחסית למקומות אחרים אני אמשיך לקנות דרכם ואף אמליץ עליהם כל הכבוד לכם

קיבלתי שירות טוב פעם שניה שאני קונה אצלהם סך הכל אנשים טובים ושירותיים מאוד ממליץ בחום

קניתי אוזניות אלחוטיות של אפל,קיבלתי שירות טוב מאיש נחמד שאני לא זוכר את שמו,סך הכל חווית קניה טובה ממליץ

התקשרתי כדי לוודא פרטים וענה לי בחור בשם תמיר, שנתן לי מענה לכל השאלות שהיו לי הסביר וייעץ באדיבות ושמחה רבה. ממליצה מאוד, שירות מצוין!!

שירות מעולה, אנשי הצוות מקצועיים בטירוף ויודעים לתת מענה מהיר ואיכותי לכל שאלה שהייתה לי תודה לכם ממליץ בחום.

חנות עם שירות מעולה ואנשים טובים,נתנו לי שירות פצצה והמחיר הכי טוב בשוק לסמסונג 24. ממליץ לכולם!

תודה רבה על השירות האדיב והנעים ולצוות שענה לי על כל השאלות שהיו לי על המעשיר ועזר לי עם ההגדרה שלו. תודה לכם