דלג לתפריט עליון דלג לתוכן דלג לתפריט תחתון
אורח,
שלום

טופ סטור (Topstore)

מוצרי חשמל (ירושלים)
(4.5 - ממוצע דירוג הגולשים ב-12 החודשים האחרונים)
בעלים:
טופ סטור
עסק זה מפרסם ב-zap החל משנת 2016
דירוג החנות בשנה האחרונה:
רכשת מוצר בטופ סטור ?
4.64
ציון ממוצע
121
חוות דעת בשנה האחרונה
163
כל חוות הדעת
התפלגות חוות דעת
חיובי
נייטרלי
שלילי
חודש אחרון
4
0
0
3 חודשים אחרונים
17
0
5
6 חודשים אחרונים
40
0
6
שנה אחרונה
111
0
10
כל הזמן
148
0
15
נמצאו 163 חוות דעת גולשים על טופ סטור
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שירות מעולה ויחס טוב לקונה
קניה נוחה וקלה באתר משלוח מהיר ואדיב
ממליץ בחום חנות איכותית
מוצר:
מעבד מזון בוש
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
פעם ראשונה רכשתי מוצר באינטרנט ונורא חששתי. קיבלתי שירות מעולה ומוצר בזמן וחסכון בכסף משמעתי מאוד. תודה למני ולצוות. ממליצה לכולם בחום לב
מוצר:
מקרר אינטגרלי גורניה
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי את התנור לפני כשלשה חודשים. אי חייב לציין כי זמן האספקה היה מהיר מאוד ובעל החנות עשה ככל שביכולתו לעזור . הם גם עזרו לי בבחירת התנור.. בנוסף מלפני משורת הדין הביאו לי מגש נוסף, לשמחתה של אשתי. בקיצור שרות מעולה, אני ממליץ בחום ( של 300 מעלות..)
מוצר:
מתצוגה BP730302IM AEGאאג בנוי תנור
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
חווית קניה טובה שהייתה לי. שירות אדיב יש מענה תמיד ומהר, ומחירים זולים ממליץ בחום
מוצר:
Siemens
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
אחלה מוצר ואחלה שירות. הזמנתי מיקסר של בוש במחיר מצוין. אספתי אותו ובבית ראיתי סדק.. צלצתי לחנות והם דאגו להחליף לי אותו. שווה ביותר
מוצר:
מיקסר בוש
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שירות יעיל וטיפול מהיר בבעיות מול הספק
רכשתי שני מוצרים מטופ סטור וקיבלתי ייעוץ מיקצועי לפני הרכישה וטיפול זריז כאשר התעוררה בעיית אספקה
מוצר:
כיריים אינדוקציה Siemens EX775LEC1E סימנס
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
מהירים וזולים
המוצא מוצלח והגיע באריזה מקורית. עובד מעולה
וגם השירות מעולה
נמוצר הגיע תוך יום או יומיים מההזמנה
מוצר:
בוש אלחוטי. שואב
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:

קניית מכונת כביסה בוש .עיכוב קל (דיברתי עם בחור בשם מני )בגלל חגים והתנצלות שמתקבלת . שירות אדיב עם שקיפות מלאה ( ארץ יצור של המכונה)ארז במיוחד למשלוח.
מרוצה וממליץ
מוצר:
מכונת כביסה Bosch wat24460il
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שירות מקצועי, מחיר ללא תחרות.
אספקה מאד מהירה
רכשתי תנור מתצוגה, היה חסר Meat Probe שלא היה קיים במלאי אצל היבואן.
מני טיפל בבעיה באופן אישי.
מאוד מרוצה מהתנור.
תודה רבה למני.
מוצר:
תנור מתצוגה GORENJE BO658A44XG
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
מאוד נהינתי מהשירות ומהייעוץ של יוסף זקין אודות לייעוץ הנכון קבלתי את המכונה המתאימה במהירות ובזמן המון תודות
מוצר:
מכונת כביסב sumens
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שירות מעולה ומהיר צוות אדיב עם ידע רב ממליצה לעוד אנשים שרוצים לרכוש מוצרים מהצוות
מוצר:
Boach
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי מדיח כלים קיבלתי שירות מצויין המדיח הגיע ביום ובשעה שנקבעה ללא המתנה ארוכה, יחס אדיב , ידע מקצועי ביותר ממליצה בחום לעשות עסקאות עם טופ סטור.
מוצר:
מדיח כלים מילה G4203W
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
i purchased washing machine and dryer.

it took more than 1 month to supply washing machine, and it was different model than what i ordered

regarding dryer : after 2 months of headache they did not supply anything and i had to cancel the order

sometimes i called them 20 times per day and they did not answer

they are nice people but it was worst shopping experience i ever had

i recommend - dont buy their items from display, but only new goods
תגובת החנות:
Vitali is a client and a very nice person, and unfortunately, we have had a series of misunderstandings with him
He bought a washing machine for his father, the sales representative realized that the customer wanted the supply not to be immediate, eventually the customer called just under pressure that his father needed the machine,
In the wake of the misunderstanding, we gave the machine that was available in stock even when it was expensive for more than 200 NIS. No extra charge on his part.
The client also purchased a clothes dryer for his father, which we supplied to his father's house, since the house was very small. There was no room for the dryer, but over the machine, because it was impossible to install a washing machine with the dryer above it
 The customer asked us to return the machine to us until he informed us that the machine had been installed.
We returned the machine to the dealer. After the holiday, the customer called again under the pressure that he needed the dryer, but there was no close and fast supply from the importer, so we had to cancel the deal so that he could purchase it from somewhere else.
We are very grateful to Vital who chose to purchase a new dishwasher from our store for him, and we regret the misunderstanding.
מוצר:
2/08/2018
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:

לא ממליץ לרכוש מתצוגה באינטרנט בלי לראות את המוצר.רכשנו מקרר סמסונג "מתצוגה".נאמר על ידי מני נציג המכירות כי מקרר מתצוגה עלול לכלול מכות קלות קוסמטיות חיצוניות ואף שלח לי תרשים של המקרר עם תיאור בX של שתי מכות קלות- קוסמטיות, לדבריו.כשהמקרר הגיע גילינו מעיכה רצינית בפינה האחורית עליונה שפגעה בשלוש דפנות של המקרר עד שנחשף הקלקר! שני טכנאים שונים ומנוסים ראו את המכה ואמרו שאסור להתעסק עם מקרר כזה, וכי עלי לדרוש להחזיר אותו. שניהם הסבירו כי מכה כזו לא נגרמת מתצוגה אלא מנפילה של המקרר או ממכת מלגזה. לדבריהם, גם אם המקרר עובד היום באופן תקין הרי שמכשיר כזה עדין ומסובך שסופג מכה כזו עלול להנזק באופן שייחשף גם מאוחר יותר, וכי מקרר כזה לא יכול להיות מוגדר כמקרר מתצוגה והנזק לא עונה להגדרת "פגיעות קלות- קוסמטיות". בנוסף, לאחר יומיים התחילו להשבר מדפי הפלסטיק בדלת המקרר, משימוש סביר ורגיל (גם המקרר הקודם שלנו היה מאותו הדגם ומעולם לא נשבר בו מדף!) היום יש 3 מדפים שבורים. כאן התחילה מסכת התעלמות ובריחה מאחריות:טופ סטור, טענו כי "המקרר תקין, אחרת לא היה יוצא מהחברה",היבואן טוען כי המקרר מתצוגה וכל נזק שקרה לפני- אינו באחריות החברה אלא באחריות החנות.עוד טענה החברה כי אין כל אחריות על פלסטיקים. טכנאי חברת האחריות אלקטרוטניקס פרו הגיע, בדק את המקרר ותיעד את הפגיעה והממונים עליו הודיעו כי אינם לוקחים אחריות על מקרר מתצוגה וכי האחריות על החנות-טופ סטור. לדברי מנהלת שירות הלקוחות של היבואן,המקרר עמד בתצוגה בפועל בחנות של טופ סטור, בעוד טופ סטור כלל אינה חנות עם תצוגה אלא רק חנות אינטרנטית הטוענת כי המקרר עמד בתצוגה אצל היבואן.אבסורד. מאז חלפו כמעט 3 חודשים, אני עם 3 מדפים שבורים, מקרר בסיכון שאף אחד לא מוכן לתת אחריות שיעבוד גם בעוד שנה,בקיצור,אכזבה.הקונספט הזה, למכירה מכוונת מתצוגה,אמור להיות מושתת על אמון אשר לא קיים.מזמין צרות וניצול ציני של חולשת הלקוח סוג של "שיטת מצליח"..למי יש כוח,זמן להתלונן,לריב,להתווכח,לרדוף,לתבוע??בשביל 500 שקל?והרווח כולו של טופ סטור.עלוב.
תגובת החנות:
להלן העובדות
מלבד תרשים על סימנים בחזית המקרר אותו הלקוח קיבל, המוביל שלנו היה במחסן היבואן וצילם ללקוח את אותה המכה המדוברת הלקוח אישר את קבלת המקרר ויש תיעוד לכך ובעקבות האישור בוצעה הרכישה מול היבואן והאספקה ללקוח.
אותם "טכנאים שונים ומנוסים" אינם טכנאי החברה אלא חברים של הלקוח שטענו בפניו שהמקרר לא תקין מבלי שום סימוכין לכך.
בכל שלב הלקוח יכול היה לבטל את העסקה למעט עלויות הובלה
ככלל, במידה ולקוח מקבל מוצר לא תקין וטכנאי החברה מאשרים זאת הביטול כולל ההובלה יהיה ללא עלות, מכיוון ששום טכנאי מקצועי מטעם החברה לא אישר שהמכה היא אכן בעייתית מלבד בעיית קוסמטיקה - עלות ההובלה במקרה ומבקשים ביטול עסקה היא על הלקוח.
דבר שבמקרה זה הלקוח לא היה מעוניין בעלויות ההובלה והחזרת המקרר לחברה, והחליט להישאר עם המקרר.
לגבי טענת הפלסטיקה - אכן אין אחריות על פלסטיקה במקררים הן במוצרים חדשים והן במוצרים מתצוגה. - ניתן לקרוא בזאפ חוות דעת על המוצר בעניין הפלסטיקה.
על המקרר יש אחריות שנה מלבד פלסטיקה כמו למקרר חדש.


מוצר:
מקרר סמסונגמקפיא תחתון 735ליטר 260RF
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שירות מקצועי ואמין
המוצר הגיע במהירות שיא
ההסבר היה מפורט המדוייק קבלתי בדיוק את מה שרציתי בזמן ובמחיר הטוב ביותר.
וכן המוצר היה מתצוגה אבל ביננו הוא היה חדש!.
מוצר:
תנור בנוי Siemens HB676GBS1
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שירות אדיב ויעיל, המוצרים מעולים. מני ויוסף הציעו מוצרים שהתאימו בדיוק לדרישות שלנו במחיר ללא תחרות ועם יחס אישי. תודה
מוצר:
כיריים אינדוקציה aeg
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שירות אדיב ומעולה ומחיר מציאה למה שרציתי(שואב אבק בוש) ומשלוח בזמן למרות שהמוצר מתצוגה אבל חדש
מוצר:
BGS5ZOOO1
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שירות מקצועי ואמין
המוצר הגיע במהירות שיא
ההסבר היה מפורט המדוייק קבלתי בדיוק את מה שרציתי בזמן ובמחיר הטוב ביותר.
וכן המוצר היה מתצוגה אבל ביננו הוא היה חדש!.
מוצר:
מכונת אספרסו Siemens TE655203RW
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
לפי כחודשיים רכשנו מדיח כלים מתצוגה. כשהגיע היה חסר בו מחזיק סכו"ם.
פנינו לטופ סטור, והבטיחו לנו שישלחו מיד, ויטפלו בעניין, ונקבל בדואר.
עד היום לא קיבלנו.
תחשבו פעמיים לפני שאתם קונים מכשיר מתצוגה בטופ סטור.
יוסי מגוש עציון
תגובת החנות:
אכן יוסי עדכן אותנו על מחסור בסלסלת סכו"ם שלחנו פנייה ליבואן להשלמת החלק - והיבואן אישר את האספקה.
בדיעבר מסתבר שיוסי לא קיבל את סלסלת הסכו"ם ואנו מצרים על כך.
פנינו ליבואן שהבטיח שיטפל בהשלמה בהקדם האפשרי
אנו מצידנו נפיק לקחים ונעקוב אחר השלמת אביזרים מול הלקוח
מוצר:
מדיח כלים בוש
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי מטופסטור (מני) תנור אפיה בנוי של �Gorenje, התנור הגיע ללא חלק משמעותי המגביל מאוד ! את השימוש בו.
מאז, במשך כשמונה חודשים אני בלך תבוא, אין במלאי, מה באמת לא קבלת וכו וכו וכו
ממליץ מאוד להיזהר מהחנות.
תגובת החנות:
אורן לא קיבל את הפרוב (אביזר למדידת חום האוכל) פנינו מספר פעמים ליבואן להשלמת החלק, היבואן אישר את השלמת החלק
בבדיקה מול היבואן אמרו שניסו לתאם עם אורן מספר פעמים ללא מענה
יצרו איתנו ואיתו קשר בשיחת ועידה ותיאמו מולו את אספקת הפרוב
מוצר:
תנור בנוי גורניה Gorenje
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
Stay away and don't be fooled by cheap prices, because you will never get it and you will just hear all the excuses under the sun about why they could not do what they promised to do.

I bought a display dishwasher for 1,662 NIS. After waiting for almost a month patiently, I called them up and guy on the phone said You are so patient, I will check what happened and call you straight back No one called me all day so when I called back. I was told that he has not heard from the store person who should have delivered the dishwasher but it's probably because he saw it was damaged and did not decide to bring it to me. When I asked him why he didn't call me 4 weeks before to tell me there was a problem? he said he did not know there was a problem. I told him this was unacceptable, and I bought a machine and want it delivered especially after waiting all this time, so he said to me; So you want a dishwasher with a big scratch on it? I asked him how he knew there was a big scratch on it if he hadn't spoken to the warehouse guy? he just repeated the question and hung up. I then went looking for this dishwasher and what did I find, the same shop selling the same display dishwasher but now for 1,848 NIS, you can check it for yourself, it is still advertised.

As you can see they just decided that they sold the dishwasher too cheap and wanted to make more money, not ethical at all and you should stay away.
תגובת החנות:
Dear Mark.
it seems to be a gap between what I said and what you understood.
As I explained, we send the order to the dealer and he handles the supply
When you called after 3 weeks, we were sure you had already received the product.
I asked you to let me see why the product did not delivered, i told you that I have no answer from the warehouse, but the only reason I can imagine is because there is a A scratch or a significant blow on the front of the product
And we ask the warehouse manager not deliver a product in such a situation and to tell us first.
Nobody hung up the call, I have a recorded conversation.
your claim that we have raised the price of the product,
I am allowed as a business owner to update prices for products
The customer has the right to choose whether he wants to buy or not.
Additionally we are in Israel and when a representative tries to speak a different language from his mother tongue, it does not allow you to speak harshly, think about it ...

מוצר:
Bosch Dishwasher bosch-sms25ai01y -
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי מייבש כביסה AEG T65170 ‏7 ‏ק"ג
ראיתי דרך זאפ שטופ סטור מוכרים מייבש כזה מתצוגה במחיר שהתאים לי
הפגם של "תצוגה" היה בסה"כ כמה מכות חיוצניות קלות שכמעט ולא ניכרות...
שמחתי לקבל שירות נפלא מהחנות!!!
יוסף יצר איתי קשר מיידי ותיאם לי הובלה שבוצעה תוך ימים ספורים
אדיבות ואמינות!!!
ממליצה בחום
מוצר:
מייבש כביסה AEG T65170 ‏7 ‏ק"ג
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
חוויה נעימה לקנות בטופ סטור.אני קונה כבר פעם השניה.
כל בעיות פוטרים ללא ויקוח מיותר
הזמנתי כריים יקרים שלא התאימו לי ....החליפו לי ללא שום בעיה לאלה שמתאימים .תודה רבה על שירות המסור.
מוצר:
כריים סימנס
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
ממש הופתעתי משירות המצויין שקבלתי מטופ סטור.
מני דאג לי באופן אישי שאקבל את המכונת כביסה כבר יום אחרי ההזמנה והרגשתי שירות שלצערי אניע לא רגיל לקבל כשאני קונה מוצר במחיר טוב.

אז מה אפשר לבקש יותר? ? גם מחיר מעולה וגם שירות VIP

ממליץ מאד מאד לקנות אצלם כמו שאני בוודאי יעשה בעתיד.
מוצר:
miele 101 מכונת כביסה
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
טיפול מצוין מסור ואמין
מרוצה מהמוצר והשרות אמשיך בעתיד לרכוש מהחברה טופ סטור
ממליצה מאוד
מוצר:
תנור משולב לופרה
מוצרים נוספים הנמכרים בטופ סטור
חוות דעת של מוצרים פופולריים בטופ סטור
המידע המופיע ב zap מסופק על ידי החנויות עצמן ובאחריותן בלבד. במידה ונתקלת בבעיה כלשהי בנתונים המוצגים באתר, אנא שלח אלינו הודעה ואנו נטפל בעניין.
ykm לאתר