דלג לתפריט עליון דלג לתוכן דלג לתפריט תחתון
בית מרקחת, מוצרי טבע ומוצרים לגיל השלישי (ראשון לציון)
(3 - ממוצע דירוג הגולשים ב-12 החודשים האחרונים)
בעלים:
טלפארמה בע"מ
עסק זה מפרסם ב-zap החל משנת 2007
דירוג החנות בשנה האחרונה:
רכשת מוצר בEPharma ?
3.00
ציון ממוצע
6
חוות דעת בשנה האחרונה
72
כל חוות הדעת
התפלגות חוות דעת
חיובי
נייטרלי
שלילי
חודש אחרון
0
0
0
3 חודשים אחרונים
0
0
0
6 חודשים אחרונים
0
0
1
שנה אחרונה
3
0
3
כל הזמן
45
1
26
נמצאו 72 חוות דעת גולשים על EPharma
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
כדאי מאוד להזהר מהמקום הזה.
קניתי מכשיר אדים שהתקלקל.
נמסר אליהם ב 22 למאי השנה ועד היום, 1/7/19 אין תגובה מהם.
חברה שלא נותנת שירות למוצרים שלה, היא חברה מסוכנת שכדאי להזהר ממנה.

נאלצתי לקנות באלי אקספר מכשיר אדים שעלה לי פחות מחצי, שהוא מעולה ואין תקלות.

לא אקנה במקום הזה לעולם.
מוצר:
מכשיר אדים
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
חוות הדעת הוסרה לבקשת הגולש
?
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי B12 ב 16/2. קיבלתי אישור הזמנה אבל לא אישור על משלוח. היה כתוב משלוח תוך 3 ימי עסקים. נסיון להכנס לאזור האישי באתר שלהם עם שם משתמש וסיסמא שהם שלחו לי, לא עובד. לא ניתן לדעת עם שלחו או לא. ב 25/2 שוחחתי עם נציגה שלהם טלפונית. מסרה לי מספר מעקב של הדואר. בדיקה באתר הדואר הראה שנשלח ב 24/2. לצערי לא שמרתי את המספר מעקב. אמרתי נחכה כמה ימים ויגיע. שכחתי מזה לשבועיים. ב 7/3 יצרתי קשר עם שירות הלקוחות שוב. הפעם בצאט. שיחה ארוכה מאוד. נתנו לי שוב את מספר המעקב. מתסבר שהחבילה נמצאת באותו סטטוס בדיוק מ 24/2. הנציגה לאל שום התנצלות, אמרה שהם לא מוכנים לבדוק מול הדואר. שאני אשב לבדוק כל יום מה איתה. פניתי לדואר. לא מוכנים לבצע חקירת דואר ללא פניה של השולח. התייאשתי. שירות לקוחות אינו סביר לחלוטין. ביקשתי ביטול עסקה וזיכוי מלא. לשמחתי לפחות את זה הם ביצעו מהר מאוד.
מוצר:
b12
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי קרם יום לפנים. הגיע בדואר רשום תוך שישה ימים.
לא נתקלתי בשום קושי.
תודה רבה
מוצר:
קרם יום לעור יבש MORAZ
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנה בוצעה בלילה שולם דרך הפייפל, למחרת נשלחה SMS עם הזמן הגעת המשלוח, לפני הגעת המשלוח שליח התקשר לוודע על הנוחחות כדי למסור, מוצרים עטופים היתב, קופסה הגיע ללא שום פגע, שרות מהיר ומדוייק בזמנים, תודה רבה ממליץ בחום
מוצר:
לדלג להתחלה של גלריית תמונות בושם לאישה פלאוור ביי קנזו KENZO FLOWER 1
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
ממליץ בחום! תמיד יש מבצעים רלוונטיים ושווים, וגם בלי מבצעים המחירים ריאליים וזולים.
בתור אחד שאת רוב רכישות הפארם היה עושה בסופר פארם, מאז שהכרתי את האתר הזה אני רוכש רק ממנו.
מלבד המחירים, חייב לציין את שירות הלקוחות ושירות המשלוחים שמפתיעים אותי כל פעם מחדש!
מוצר:
מגוון מוצרים
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
עשינו הזמנה גדולה למוצרים לתינוקת. לאחר שלושה ימים המתנה למשלוח - דיברנו עם שירות לקוחות והסברנו את הלחץ. הובטח שיגיע היום - לא הגיע לא התקשר ולא עדכנו כלום.
רבאק - הזמנה ב300 שקל אין לנציג את המינימום כבוד לעדכן?
הפסדתם לקוח, הפסדתם עוד 10 לקוחות מהסביבה הקרובה שלי שאדאג שלא יקנו ממכם.
חבל...

מוצר:
אוכל לתינוק, חיתולים, מגבונים.
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי לפני 5 חודשים זוג פלסטלינות רפואיות מהחנות.
כשקיבלתי את המוצרים נראה היה שהפלסטלינות מאד קשות על אף שבחרתי את רמת הקושי הבינונית.
יצרתי קשר עם השירות לקוחות של החנות ונמסר לי ע"י הנציגה שעליי לשלוח בחזרה את המוצרים וברגע שיגיעו - יחליפו לי אותם לרמת קושי חלשה.
עד היום לא שמעתי מהחנות ועברו כבר מספר חודשים, פשוט שירות נוראי...חוסר אמינות ושקיפות מול הלקוח, פשוט לא להזמין מהם.
מוצר:
פלסטלינה רפואית
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
חוויתי קושי רב להשיג את שירות הלקוחות בטלפון לא פעם ולא פעמיים.
הבעיה הכי גדולה היא בשירות המשלוחים, הם לא מתאמים הגעה הם פשוט שולחים סמס ובו *קובעים* מתי הם מגיעים. אבסורד לגמרי
מוצר:
חיתולים לגיל השלישי
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
השרות לוקה בחסר. לא יוצר קשר לשם עדכון על עיכוב. ולא עומד בהבטחתו במועד בקשתך.
מוצר:
תרופות במרשם ומוצרי צריכה
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
לא להזמין מהם בשום אופן!!!
זוועה. שליח הגיע בלי התראה מוקדמת כשלא הייתי בדירה. לא הצליח למצוא ופשוט התייאש והלך. שליח הגיע שוב ביום אחרי, שוב בלי להודיע וכמובן שלא הייתי בדירה. הוא לא הסכים להשאיר את זה בדלת וגרם לי לצאת באמצע הרצאה חשובה מהלימודים, להגיע עד אליו ולקחת למרות ששילמתי 25 ש"ח למשלוח שאמור להגיע *אליי*. אחרי כל זה הוא גם התעצבן, צעק עליי ואמר שאני "חולה בראש" כיוון שביקשתי ממנו שיסע לדירה (שהייתה בדרך החוצה מהאוניברסיטה גם ככה) ויניח את החבילה ליד הדלת. בקיצור אם בא לכם לשלם על משלוח ובסוף ללכת לאסוף את החבילה בעצמכם ושגם יקללו אתכם על הדרך, קנו מטלפארמה. אגב - התחייבו למשלוח תוך 36 שעות ולא עמדו בזה.
תגובת החנות:
צר לנו על חווית השירות שלא עולה בקנה אחד עם מדיניות החברה, שחרתה על דגלה את השירות בכלל ואת היחס ללקוח בפרט.
המקרה החריג שהוצג על ידי הלקוח, נמצא בבירור וטיפול מול חברת השליחויות ואנו נעשה כל שביכולתנו למנוע הישנות מקרה מסוג זה.
יש לציין שמנהלת המוקד התנצלה בפני הלקוח והציעה לו פיצוי הולם, אולם הנ"ל סירב.
החברה תמשיך לתת שירות מעולה למאות אלפי לקוחותיה ברחבי הארץ.
בכבוד רב,

מוצר:
משקל בוירר KS19
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
עשיתי הזמנה 1000067545 לפני 3 ימים ולא שמעתי מהם בכלל – חוץ מאישור הזמנה אוטומטי - התקשרתי ולא עונים, השארתי הודעה, שלחתי מייל, כתבתי דרך האתר שלהם, ואין תגובה. דבר מוזר מאוד
מוצר:
סולגאר ויטמין B12 למציצה 100 טבליות
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
אתר חביב
הייתה בעיה עם מוצר שהיה חסר במלאי מייד פתרו אותה וחזרו אלי מאוד מהר.
השרות האדיב ניתן ע"י יוליה.
אחלה מחירים!
מוצר:
ויטמנים לילדים
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
ההזמנה פשוטה, נוחה ומהירה והמוצרים מסופקים במהירות שיא -

פעמים רבות, תוך יום בלבד מרגע ההזמנה.

השירות אדיב מאוד והמחירים משתלמים ביותר!!!
מוצר:
ספוג סבון וכפפות ללא אסקה
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שבוע עבר מאז שהזמנתי את המוצר והוא עדיין לא הגיע. באתר שלהם רשום אספקה תוך 36 שעות*, מה אומרת הכוכבית? תכף נגיע לזה.
אתמול התקשרתי לברר מה קורה עם ההזמנה, אמרו שידברו עם השירות ושיחזרו אלי וכמובן שלא חזרו. היום שוב התקשרתי, אמרו שיחזרו אלי ומיותר לציין שלא זכיתי לטלפון חזרה (אף על פי שאמרתי להם שאתמול אמרו לי בדיוק את אותו הדבר). לקראת סוף היום התקשרתי שוב ואז נאמר לי שההזמנה נסגרה ותגיע מחר, אבל אז שאלתי מה לגבי ההתחייבות שלכם באתר? אספקה תוך 36 שעות? ואז היא הפנתה אותי לכוכבית. אז ככה, הם מתחייבים לאספקה תוך של 36 שעות לרוב חלקי הארץ, מה זה רוב חלקי הארץ? את זה הנציגה לא ידעה להגיד וגם לא מצאתי תשובה לזה באתר. מה זה אומר? שהם בעצם לא מתחייבים לכלום ואספקה תוך 36 שעות זה פיקציה.

בקיצור כנראה שהם חיכו שיגיעו להם עוד הזמנות לאיזור שלי (אף על פי שבאתר שלהם רשום שימי ההפצה לעיר שלי הם כל ימות השבוע) ולא היה איכפת להם שאני מחכה. הכי מתסכל זה שבשיחה עם הנציגה אני צריך להסביר לה למה זה לא הגיוני.

לסיכום נתקלתי בעוד חברה שסובלת מתודעת השירות הלקויה שיש במדינה שלנו. אין שום דבר שמייחד אותה מפארמים אחרים (למרות ש"אספקה תוך 36 שעות" היה נסיון נחמד) ולפיכך אני באמת לא מוצא סיבה להזמין מהם יותר.
מוצר:
ג'ל רחצה לגוף ושיער 500 מ"ל מוסטלה
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שירות ג-ר-ו-ע!!!
אל תחשבו על הזמנת מוצר דרך הטלפון - פשוט מסע מפרך מייגע וללא תוצאות - לאחר שחיכתי שעה בטלפון על מנת שתתבצע ההזמנה, לאחר 3 ימים שהובטח כי המשלוח יגיע - אז לא רק שלא הגיע, אין במלאי ואצטרך לחכות עד לא ידע. מדובר במוצרי מרקחת, לא מותרות, אלא דברים שחיבים להגיע בזמן כפי שהובטח.
עד שענו לי בטלפון על מנת לברר מה עם ההזמנה שלי לקח לפחות 40 דק וגם אז לא היה שום פתרון כי המוצר לא היה במלאי. למה לא לעדכן ולהודיע באותו הרגע? כלומר אם לא הייתי מתקשרת לברר לא הייתם מיידעים אותי והייתי מחכה נצח אה?!
מוצר:
LA ROCHE POSAY
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנה ממש מהירה ופשוטה, המוצרים מגיעים מהר מאוד ומסודרים היטב, והכי חשוב - המחירים הכי טובים שמצאתי - גם בתרופות ויטמינים ותוספים, וגם במוצרי סופר וטואלטיקה. ואפילו מצאתי את הדיור החדש לגבר במחיר הכי זול בארץ. סך הכל מאוד שווה ומשתלם!
מוצר:
סוואג׳,פרנהייט,כרכום,ויטd אלטמן,מולטי ויט סולגר,דאו רקסונה,דקסמול
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
משלח לוקח 3 שבועות עד שהם שולחים את ההזמנה.
ציפיתי לשירות יותר טוב. לא בטוח שאזמין מהם.
מוצר:
תרופות
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הכל הגיע מהר .
ארוז טוב,בלי פגמים, במחירים מנצחים וקיבלתי גם מתנה
מאוד מרוצה, אמשיך להזמין משם.
מוצר:
זוג תרכובת מזון סימילאק אדבנס פלוס שלב 3
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שרות גרוע ביותר . מתחייבים ל36 שעות וזה לא מגיע בזמן גם לאחר שלושה ימי עסקים. לא עונים בטלפון שרות לקוחות. לא כדאי להזמין באתר זה.
מוצר:
8 מוצרים בסכום של 401 שקלים
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
בתאריך ה 13/9/2017 הזמנתי ושילמתי על בושם.
על פי אתר החנות המשלוח אמור להגיע תוך 36 שעות.
לאחר שעברו 36 השעות ולא קיבלתי שום תגובה או הודעה כלשהי, ניסיתי מספר פעמים לדבר עם השירות של טלאפארמה.
מספר פעמים ניתקו אותי ללא שום נסיון לחזור אלי.
לאחר שהובטח לי משלוח בשעות מסויימות הוא הגיע באיחורמשל שלוש וחצי שעות.
ניסיתי לקבל תגובה, פיצוי, כלום השירות שלהם רק מנתק אותי.
ממליץ להתרחק. שירות גרוע.
מוצר:
פארנהייט אדט ג100 מ"ל
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
ביום 4.9 רכשתי כמה מוצרים בסכום כולל של 230 מה שמאשר לקבל כת אותם מוצרים במשלוח עד הבית חינם ובתוך 36 שעות בלבד. עברו 3 ימים מלאים ואף אחד לא יצר איתי קשר ואין מוצרים. לא למותר לציין, שהשארתי את מס׳ הנייד שלי במוקד על מנת שיחזרו אליי, אך כמובן הדבר לא קרה.
מוצר:
נוטרילון ומגבונים לחים
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
השרות של טלפארמה הוא פשוט מדהים!! שרון מויאל משרות הלקוחות טיפלה בפנייתי במהירות שיא. אבי במצב מאד קשה ונכנס למחלקה סיעודית. אמי נשארה בביתה עם מוצרים איכותיים ויקרים שלא נעשה בהם שימוש. התקשרתי לחברה ושרון הציעה שיאספו אותם ויזכו את אמי. למחרת בבוקר הופיע רכב ואסף את הדברים, השליח רשם הכל והובטח לאמי שיזכו אותה על כל הסכום. בחוויה שלי זהו סטדנדרט שלא מוכר בארץ מבחינת רמת השרות. אין לי מלים להודות לשרון ולטלפארמה על הכל!
מוצר:
טיטולים למבוגרים
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנה נוחה, פרטים מפורטים יפה באתר, ביקשתי מספר מעקב וקיבלתי (חבל שזה לא ניתן אוטומטית, אבל לא נורא). סה"כ קניה טובה. המוצר הגיע מהר
מוצר:
מברשת שיניים חשמלית קולגייט c250 4 ראשים חלופיים
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
בתאריך ה-10 ביוני הוזמן ושולם המוצר שהזמנתי, בכל האתר "מתפארים" בכך שתוך 36 שעות המוצר מגיע עד הבית.
שילמתי 12 ש"ח משלוח על מוצר של 66 ש"ח, בחרתי במשלוח דרך דואר ישראל.(משלוח ה36 שעות הוא 25 ש"ח)
רק שכחו לציין שאין התחייבות בזמנים אם שולחים דרך דואר ישראל, האתר אולי במודע ואולי לא מערפל את את עניין התחייבות המשלוח לגבי דואר ישראל, נוסח האתר:
"משלוח דואר רשום, משלוח באמצעות דואר רשום מוגבל למוצרים במשקל מקסימלי של עד 2 ק"ג, בכפוף לתנאי השירות ולוח הזמנים של חברת דואר ישראל.
עלות משלוח דואר רשום: 12 ש"ח בלבד."

לאחר כשבוע שלא קיבלתי שום מספר מעקב או איזה איזכור לכך שהמשלוח אכן נשלח טלפנתי לחנות וביקשתי לדעת את מצב ההזמנה שלי, בחנות בחרו להגיב לי כאילו שזה משהו מובן מאליו שאין שום איזכור של המשלוח כי ככה דואר ישראל עובדים ולאחר כעשר דקות "פתאום" צץ לו מספר משלוח ואמרו לי אותו(שרק לאחר יומיים עודכן הסטטוס שלו באפליקציה של דואר ישראל).
בכל מקרה ביקשתי לדבר עם אחראי\מנהל ועד היום אני מחכה שמישהו יחזור אלי(עברו חמישה ימים).

בכל מקרה אני מאוד מאוכזב מחווית הקנייה, אם ידעתי שהאתר איננו מתחייב לזמן משלוח אני הייתי כניראה הולך להביא את הבושם בעצמי(החנות מרחק של 20 קילומטר ממני) או בוחר לקנות במקום אחר.
תגובת החנות:

שלום רב,
כפי שרשם הלקוח באתר מצוין 36 שעות אספקה במשלוח עם שליח עד הבית, כאמור זמני האספקה של דואר ישראל אינם תלויים בנו.
יש לציין שבאותו היום שהלקוח פנה אלינו, חזרה אליו אחראית משמרת ממחלקת האינטרנט ומסרה לו את מספר המעקב של הדואר.
כחלק מהשיחה עברה האחראית משמרת עם הלקוח על מדיניות המשלוחים של החברה והסבירה לו שוב את ההתנהלות מול דואר ישראל.
צר לנו על תחושותיו של הלקוח אנו נמשיך לתת שירות איכותי לקהל לקוחותינו ומקווים שהלקוח ימשיך לרכוש דרכינו.
בכבוד רב.

מוצר:
בושם לגבר Nautica Voyage 100 ML E.D.T
המידע המופיע ב zap מסופק על ידי החנויות עצמן ובאחריותן בלבד. במידה ונתקלת בבעיה כלשהי בנתונים המוצגים באתר, אנא שלח אלינו הודעה ואנו נטפל בעניין.