אני לא מאלו שכותבים חוות דעת, אבל כל כך נהניתי מהשירות שלהם, אז אני מרגיש חייב :)
ישראל היה תמיד זמין, ענה לטקסטים, דיבר בנימוס והסביר על הסוללה בסבלנות וענה על כל השאלות.
המחיר היה מעולה וכמעט זהה לשאר המתחרים בשוק.
ביקשתי שהמשלוח יהיה מהיר, ואכן קיבלתי את הסוללה תוך פחות מ24 שעות במשלוח ישר למשרד.
הייתה בהתחלה בעיה בלהתאים את הסוללה לאופניים (כיוון שזה נשלח ע"י שליח ולא הייתי פיזית בחנות הם לא יכלו להתאים את הסוללה). ישראל הקדיש לי את הזמן הדרוש בטלפון, הסביר בסבלנות ופתר את כל הבעיות שהיו.
נדיר למצוא כזה שירות אדיב, מקצועי והגון.
מעכשיו קונה רק אצלו סוללות לאופניים וממליץ לכולם על קניה בחנות הזו.
תודה ישראל!